Bedanktquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis niet veel maar tenminste iets![]()
you're welcomequote:
of hij daar nou blij mee moet zijn?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
Doet zijn moeder in ieder geval geen loze beloftes.
Bekijk het van de goede kant. Volgende keer zal ie hopelijk twee keer nadenken voor hij zijn moeder tart, omdat hij weet dat het gaat gebeuren... dat soort zekerheden zijn toch prettig in je opvoeding. het zou voor mij een stuk prettiger geweest zijn als mijn ouders een keer voet bij stuk hadden gehouden.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:49 schreef davidov het volgende:
[..]
of hij daar nou blij mee moet zijn?![]()
Ben JIJ een homo?quote:Op woensdag 21 december 2005 03:18 schreef Sai het volgende:
Ah tijd voor een barbaars mid-winter feest, waar we wijn drinken uit de schedels van onze gevallen vijanden en mysteriuse dansen uitvoeren in de besneeuwde nacht onder een uitgestrekte sterrehemel....zoiets?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef davidov het volgende:
Voor Vlarp!:
Vandaag begint de sterrenkundige winter en daarmee is het vandaag de korste dag van het jaar. Vanaf morgen worden de dagen weer langer. Gemiddeld zal het drie minuten langer licht zijn per dag tot aan 21 juni. Op naar de zomer!
jeej![]()
Nou.... ik zie het Kerstfeest tóch anders...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah tijd voor een barbaars mid-winter feest, waar we wijn drinken uit de schedels van onze gevallen vijanden en mysteriuse dansen uitvoeren in de besneeuwde nacht onder een uitgestrekte sterrehemel....zoiets?![]()
Het kerstfeest vier je dan ook niet op de 21ste van december schat.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... ik zie het Kerstfeest tóch anders...
nou ja, de dagen ervoor danquote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het kerstfeest vier je dan ook niet op de 21ste van december schat.
Nog 1.5 dag en dan tot 2 januari vakantiequote:Op woensdag 21 december 2005 13:51 schreef Semisane het volgende:
Het gaat hard hiero, niet bij te houden...nog 1.5 dag en dan weekend!![]()
Winter solsticequote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah tijd voor een barbaars mid-winter feest, waar we wijn drinken uit de schedels van onze gevallen vijanden en mysteriuse dansen uitvoeren in de besneeuwde nacht onder een uitgestrekte sterrehemel....zoiets?![]()
Dat zal er maar net aan liggen welke godsdienst je aanhangtquote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het kerstfeest vier je dan ook niet op de 21ste van december schat.
En? Vond je ervan?quote:Op woensdag 21 december 2005 03:18 schreef Sai het volgende:
Eindelijk. Tering. Ik was met een vriendin en een vriend naar Alkmaar () om daar naar De Griezelbus (
) te gaan. Die was om half tien afgelopen.
Het slaat sowieso nergens op... kerst moet je op 1 januari vieren. We/ze vieren immers de geboorte van Christus, en met zijn geboorte begon de jaartellingquote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dat zal er maar net aan liggen welke godsdienst je aanhangt![]()
Het is niet geheel onaannemelijk dat men het christelijke kerstfeest juist op 25 december is gaan vieren, omdat destijds de zonnewende rond die datum viel. Later heeft men een fatsoenlijke kalender ingevoerd, maar men is de datum 25 december blijven gebruiken (op de Oosters-Orthodoxe kerken na, die de Juliaanse kalender blijkbaar wat langer zijn blijven gebruiken en het nog steeds op begin januari houden).
Tja, de kerk beent de wetenschap niet altijd even snel bij. Sinds wanneer was de aarde ook alweer rond?
Hebben je ouders je dat geleerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op... kerst moet je op 1 januari vieren. We/ze vieren immers de geboorte van Christus, en met zijn geboorte begon de jaartelling
Ah, ik lees hier dus uit dat Semisane heel graag de organisatie van de volgende Fok HOMO meet op 25 feb 2006 wil gaan organiseren.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, zelf bedachtquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Hebben je ouders je dat geleerd?![]()
Hoe verklaar je het dan dat de jaartelling begint met het jaar 1 na Christus?
Toch gek dat Jesus in het jaar 4 voor Christus is geboren...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zelf bedacht![]()
En om het eerste jaar nou jaar nul te noemen klinkt ook een beetje raar, dus ze zijn maar bij 1 begonnen. ZO
Wist ik niet... het wordt steeds onlogischer..quote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toch gek dat Jesus in het jaar 4 voor Christus is geboren...
Een bladzijde of 7 gelezen, maar ik gruwel nu al bij het hak-op-de-tak-gespring.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wist ik niet... het wordt steeds onlogischer..
Heb je Judas al uit?
*houdt de oren van Fuzz dicht*quote:
Dat is 1 van de aliens?quote:
Honey, I wish ! dan had ik niet zo angstig hoeven kijken...quote:
*anal probe..quote:Op woensdag 21 december 2005 17:56 schreef creno het volgende:
[..]
Honey, I wish ! dan had ik niet zo angstig hoeven kijken...
maar nee, ik zie dus net een megaklein schip landen hier in de achtertuin, een lichtbundel NIET normaal !
maar ik heb snel de deur op slot gedraaid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |