quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef longinus het volgende:
En waarom zie ik deze reeks nu pas.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Die remix van Punnik die blijft geweldig!!
![]()
Wat een grafharses..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, bij die remix lopen de muziek en de tekst mooi gelijk!
Maar die banner hierbovenaan Fok!
[afbeelding]
Is dat niet die Spaanse?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat een grafharses..
Zoek hier maar eens tussen
Het is dat ik aan de andere kant van Nederland woon, anders was ik even een keer bij hem om de hoek gaan staan wachten tot ie naar die spaanse gaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:02 schreef johnplayer het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de eerste user die een eigen paparazzi foto van Kees op Fok! neerzet
tippelgids.nlquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[afbeelding]
Als je wilt weten waar die straat is.
Toepasselijke host btw.
Het is helemaal geen spaanse die van Keesquote:In de omgeving van de Edisonstraat vindt je ongeveer 11 ramen 2 meisjes per raam met meest Afrikaanse meisjes, soms een Nederlands meisje maar deze zijn meestal een stuk duurder, de prijzen beginnen bij 25 euro voor pijpen of neuken, er is niet veel wisseling, de meisjes die nieuw zijn zijn ook echt nieuw in het vak en zijn meestal een aanrader, laten meer toe en doen iets meer hun best. Graag meer informatie over de Edisonstraat.
Kees wordt geflest met zn 50 euro, of de helft gaat naar slachtofferhulpquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef nexcro het volgende:
In de omgeving van de Edisonstraat vindt je ongeveer 11 ramen 2 meisjes per raam met meest Afrikaanse meisjes, soms een Nederlands meisje maar deze zijn meestal een stuk duurder, de prijzen beginnen bij 25 euro voor pijpen of neuken, er is niet veel wisseling, de meisjes die nieuw zijn zijn ook echt nieuw in het vak en zijn meestal een aanrader, laten meer toe en doen iets meer hun best. Graag meer informatie over de Edisonstraat.
Het is helemaal geen spaanse die van Kees![]()
Gezien hoelang die er zit heeft ie daar geen eens tijd voorquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
De prijzen beginnen bij 25 Euro. Hij wil der ook ff bij der tiet pakken.
Het is niet veel ,maar toch--quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:53 schreef renz0r het volgende:
Topic moet aanvullend blijven!
Fotoshops, die ondertitelfimpjes, remixjes...alles in welkom!
op je kop stoan en spoitjes etenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef veldmuis het volgende:
" Al moet ik op m'n kop gaan stoan..."
Topicspam én een belediging jegens mijn persoontje.quote:Op zondag 18 december 2005 10:37 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
He jullie Meest puike/rotte avatar 2005!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2005 10:37 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
He jullie Meest puike/rotte avatar 2005!
Écht wel. Heb hem net geluisterd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
![]()
Ik ook, geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Écht wel. Heb hem net geluisterd.![]()
Hij is echt geweldig, ja!quote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Écht wel. Heb hem net geluisterd.![]()
Ik woon echt keiver weg van Keesquote:Op zondag 18 december 2005 10:36 schreef BrauN het volgende:
Is er nou echt niemand kansloos genoeg om - net als ik - de kankerkachel tour nog een keer te ondernemen? Gewoon simpelweg er langs rijden, wat plaatjes schieten, is op zich al voldoende. Kunnen we even kijken of er in de tussentijd iets is veranderd aan hun habitat. En mocht je er zin in hebben... bel dan ook even aan, wil je?
Doe het, je komt toch vaak genoeg in de Edisonstraat?quote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef renz0r het volgende:
Kees ruled en ik zou dat gerust willen als ik daar tijd voor had
Ja joh, voor de spaansequote:Op zondag 18 december 2005 14:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Doe het, je komt toch vaak genoeg in de Edisonstraat?![]()
Als iemand die site heeft waarmee je telefoongesprekken op kan nemen wil ik hem ook wel bellenquote:Op zondag 18 december 2005 15:46 schreef Rainboww het volgende:
Ik ga hem maandag ofzo nog eens proberen te bellen, kijken of hij een oudejaars special bij hem thuis wilt houden
Tenminste als zijn nummer nog werkt, anders moet ik een brief schrijven![]()
btw. ben me aan het bedenken over een nieuwe remix.
Dat bellen lijkt me niet zo'n goed idee dus.quote:Op zondag 18 december 2005 15:46 schreef Rainboww het volgende:
Ik ga hem maandag ofzo nog eens proberen te bellen, kijken of hij een oudejaars special bij hem thuis wilt houden
Tenminste als zijn nummer nog werkt, anders moet ik een brief schrijven![]()
btw. ben me aan het bedenken over een nieuwe remix.
Kansloos man laat die gast met rust.quote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Als iemand die site heeft waarmee je telefoongesprekken op kan nemen wil ik hem ook wel bellen
En dan maken jullie een vragenlijstje
En dan zeg ik..
Ja, met Fok!user PallominnoXIII
Stervende hoeren kankerfokkers
Ja, wij ja, ik heb een heleboel vragen namens heel veel fokkers!
Kom maar dan, lamlul, ik moet zo pallets sorteren
blablabla
quote:Op zondag 18 december 2005 16:04 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat bellen lijkt me niet zo'n goed idee dus.![]()
Als iemand gewoon in het telefoonboek staat, mag je hem toch wel bellenquote:Op zondag 18 december 2005 16:12 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Kansloos man laat die gast met rust.
Als iemand serieus een Woensel-2 wil gaan maken dan juig ik dat van harte toe. Maar pak het dan professioneel aan. [...]
Lijkt me gaaf.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Rainboww het volgende:
[..]
[..]
Als iemand gewoon in het telefoonboek staat, mag je hem toch wel bellen![]()
Bovendien zal ik het gesprek niet opnemen en op Fok! plaatsen hoor.
Het is ook de bedoeling om hem zijn medewerking te vragen aan een "Woensel-2".
Zo'n ouderjaarsspecial, kijken of hij nog stervende hoerenkanker rotjes gaan afsteken
Hij kan hoogstens nee zeggen, en als dat zo is, is dit het laatste deel van de reeks, want dan zijn we wel door het materiaal heen.
Gelukkig. De 'tvp' werkt. Dat is fijn, want BarraCupraCuda moet nog FOK!ken vanavond.quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TVP AAN!
anders zouden ze van mij echt wel wat te horen krijgen!quote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gelukkig. De 'tvp' werkt. Dat is fijn, want BarraCupraCuda moet nog FOK!ken vanavond.
Hoe verschil jij van je broer?quote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
anders zouden ze van mij echt wel wat te horen krijgen!
Moare BrauN het kan bes nog welles zijn da we noar t cafe goan he
Ik luister er weer es naarquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
![]()
"Joa."quote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
anders zouden ze van mij echt wel wat te horen krijgen!
Moare BrauN het kan bes nog welles zijn da we noar t cafe goan he
wa eten we vanavond BrauN?quote:
uhm, waar vindt ik de knop "reply" ???quote:Op zondag 18 december 2005 21:15 schreef rashudo het volgende:
Kijk deze kachel heeft kanker!!!!
[[url=http://x11.putfile.com/12/35114122437.jpg]afbeelding][/url]
Per reply in dit topic krijgt de familie van de kachel 10 cent om de operatie te betalen.
quote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef johnplayer het volgende:
[..]
uhm, waar vindt ik de knop "reply" ???
Stumperd doe eens normaal kneusje.quote:Op maandag 19 december 2005 10:40 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Gezocht op 'Stervende'...Hoeren zullen het toch wel worden?
Dude...Get a life!quote:Op maandag 19 december 2005 15:53 schreef thunderice het volgende:
[..]
Stumperd doe eens normaal kneusje.
Als je het verhaaltje er eens bijleest dan staat er dat ze aids heeft,niet kan drinken en de volgende dag dood ging.
En dan kom jij met een kutopmerking: Hoeren zullen het toch wel worden.
Dat jou moeder werk heeft betekend niet dat die mensen dat zullen worden![]()
Zo hé, die krijgt van de jou wa te heure!quote:Op maandag 19 december 2005 15:53 schreef thunderice het volgende:
[..]
Stumperd doe eens normaal kneusje.
Als je het verhaaltje er eens bijleest dan staat er dat ze aids heeft,niet kan drinken en de volgende dag dood ging.
En dan kom jij met een kutopmerking: Hoeren zullen het toch wel worden.
Dat jou moeder werk heeft betekend niet dat die mensen dat zullen worden![]()
Stoer, maaru ik wil ook even wat gaan audio edditen, en wil deze graag downen, of kan dat dan weer niet van putfile?quote:Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb ff de intro-muziek geupload:
Millionaire - Champagne
Vet nummer, serieus!quote:Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb ff de intro-muziek geupload:
Millionaire - Champagne
Schrijf alvast het scriptquote:Op maandag 19 december 2005 17:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vet nummer, serieus!
Als er ooit nog eens een "Kees: The Movie" gemaakt zou worden zou dit een perfecte soundtrack zijn om bijvoorbeeld te gebruiken bij een scène waarin Kees in rap tempo en met een hoge mate van deskundigheid alle pallets op naam sorteert.
Doe jij maar.quote:
Geniaal idee! Denk enkel dat dit nogal moeilijk te realiseren is. Een animatiefilm maak je niet zo 1 2 3.quote:Op maandag 19 december 2005 17:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe jij maar.
We zouden eigenlijk een soort tekenfilm of animatiefilm moeten maken... Iemand die handig is met Flash, of waar maak je zoiets mee?
Ik wil de stemmen van Kees, Ruud en die junk wel doen, dat kan ik goed. Vraag maar aan Skiczukie.
Zo kan je 'm downloaden: http://upload3.putfile.com/videos/35209594195.mp3quote:Op maandag 19 december 2005 17:15 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Stoer, maaru ik wil ook even wat gaan audio edditen, en wil deze graag downen, of kan dat dan weer niet van putfile?
Post eens een ingesproken stukjequote:Op maandag 19 december 2005 17:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik wil de stemmen van Kees, Ruud en die junk wel doen, dat kan ik goed. Vraag maar aan Skiczukie.
Daag me maar uit op MSN.quote:Op maandag 19 december 2005 17:45 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Post eens een ingesproken stukje??
Als we er muziek overheen doen, dan hoor je het vaak toch niet zo goed dat het iemand anders is
ik ben over een half uurtje pas thuisquote:
Kees: Spanje?quote:Op maandag 19 december 2005 17:52 schreef BrauN het volgende:
Die conversatie van Kees met die hoer van 'm blijft ook hilarisch.
Ik zei het al eerder, maar serieus, Kees immiteert daar écht haar accentje!
Vollegend jaar stoppe? Terug naar eigen land?
quote:Op maandag 19 december 2005 18:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mocht er een verfilming komen. Wie moet dan Kees spelen?
linkquote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef sr_firewire het volgende:
Dj Pallet - Hardcore Kutkachel
OMG ! Nog niet gehoord die mp3 tjes ! MACHTIG !!!!!
EDIT: OMG die HARDCORE finishing touch !!!!!
HAKKUH OP PALLETS !!!!
Als ze zichzelf nou mocht maken. dan was ze wie geweest????quote:mieke..
ja ik weet het mieke lijkt er niet op maar ik kijk liever naar een lekkerding dan naar een zeekoe
pammelaa anderzonquote:Op maandag 19 december 2005 19:25 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Als ze zichzelf nou mocht maken. dan was ze wie geweest????
[afbeelding]
Jennifer Aniston: "I've slapped her in the face and called her horse cunt."quote:Op maandag 19 december 2005 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
mieke..
ja ik weet het mieke lijkt er niet op maar ik kijk liever naar een lekkerding dan naar een zeekoe
Nee, een peer veur dr kopquote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef WAT het volgende:
[..]
Jennifer Aniston: "I've slapped her in the face and called her horse cunt."
Is dat zo?quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Iemand die dicht bij kees woont en op fok zit is gewoon verplicht om daar langs te gaan![]()
Kankerkachels.quote:Op maandag 19 december 2005 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb het koud hier gvd
"Goffedommuuuh .. "quote:Op maandag 19 december 2005 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb het koud hier gvd
Klopt... daar woont Ruud alleen. Die twee gozers wonen niet bij elkaar in ofzo hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 20:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar volgens mij woont hij helemaal niet in de Edison, dat weet ik trouwens wel zeker.
Kees zal wel gek zijn. De hele dag bij die lamlul.quote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klopt... daar woont Ruud alleen. Die twee gozers wonen niet bij elkaar in ofzo hoor.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klopt... daar woont Ruud alleen. Die twee gozers wonen niet bij elkaar in ofzo hoor.
ruud lijkt op je usericonquote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Blinker het volgende:
Ruud is gewoon een klare lamlul
hij moet wel van diefstal afkomstig zijnquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef johnplayer het volgende:
Ik heb wel een kastje voor hem, komt van een markt af.
Dat was echt zo lol, hoe die Ruud dat zei!quote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef WAT het volgende:
Oh oh oh ... wat zou ik George Clooney graag: "Goffedommuuuh" horen zeggen, op de manier waarop Ruud dat zegt.
Daar lig ik nog steeds elke keer dubbel omquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat was echt zo lol, hoe die Ruud dat zei!
"Ik heb overal SCHIJT aan"quote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef WAT het volgende:
Oh oh oh ... wat zou ik George Clooney graag: "Goffedommuuuh" horen zeggen, op de manier waarop Ruud dat zegt.
Of: "Ik krijg toch geen boete he?"
Had er toen ook niet echt veel aandacht aan besteed, maar hij paste wel goed in dit topic:quote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Leuk gevonden alleen jammer dat ie niet helemaal echt lijkt. Ik heb zelf ook al zitten denken welk lettertype ze voor die ondertiteling gebruiken.
bedenk zelf dan watquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind hem onderhand in humor afnemen de topics enzo. Achja dan maar een tvp
Maar WAAR heb je dan allemaal schijt aan?quote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laatst dacht ik bij mezelf, zal ik er extra mayo bij doen?
Ik deed het. Ik heb immers overal SCHIJT aan.
aan de mayoquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Maar WAAR heb je dan allemaal schijt aan?
An ALLESquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Maar WAAR heb je dan allemaal schijt aan?
Goeie actiequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Sturmvogel het volgende:
OmgIk reed vandaag met wat mensen naar de Edisonstraat om een tussenuur op te vullen, ik filmen met mobiel hoe we de straat binnenreden. Raad eens wie daar aangeknort komt op z'n scooter! Kees. Details volgen later in een nieuw topic en als ik het filmpje ge-upload heb.
Seeing is believingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Sturmvogel het volgende:
OmgIk reed vandaag met wat mensen naar de Edisonstraat om een tussenuur op te vullen, ik filmen met mobiel hoe we de straat binnenreden. Raad eens wie daar aangeknort komt op z'n scooter! Kees. Details volgen later in een nieuw topic en als ik het filmpje ge-upload heb.
Weet je zeker dat je het hebt omgezet met een codec eroverheen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef Sturmvogel het volgende:
Probleem is dat het op .3gp formaat 1,6 MB is en op .avi 41 mb. Hierdoor kan ik het dus niet uploaden via putfile.com
Dus als iemand een goede uploadsite weet(free account laat namelijk maar tot 25 mb toe). En anders probeer ik het wel gewoon meteen op video.google te zetten.
rapidsharequote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef Sturmvogel het volgende:
Probleem is dat het op .3gp formaat 1,6 MB is en op .avi 41 mb. Hierdoor kan ik het dus niet uploaden via putfile.com
Dus als iemand een goede uploadsite weet(free account laat namelijk maar tot 25 mb toe). En anders probeer ik het wel gewoon meteen op video.google te zetten.
idd op 53 %quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:34 schreef uitroepteken het volgende:
hij blokkeert
Kun je het hier kwijt?--http://www.zupload.com/quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:45 schreef Sturmvogel het volgende:
Ze kunnen de populariteit van Kees niet aan.
http://z08.zupload.com/file.php?filepath=7119quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef uitroepteken het volgende:
load hem ff ergens anders up kan niet meer downloaden van dat rapidshare
jewel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:26 schreef skiczukie het volgende:
Geen geluid bij het filmpje trouwens?
ff quicktime alternative installerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:26 schreef skiczukie het volgende:
Geen geluid bij het filmpje trouwens?
je moet gewoon je stervendehoere kankerbek houdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
MIJN USERICON MET KEES IS ZOJUIST VERWIJDERD!
Zie Mijn usericon, wat doe je?
Ik had al gemerkt dat velen op het forum een soort kankerkachel-antipathie hebben. Hoewel ik eigenlijk ook wel vind dat de lol er al een tijdje van af is, komen er hier soms nog wel geinige dingen voorbij.
Maar wat vinden jullie hier nou van
Tis nogal kankertriest van de admins eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik had al gemerkt dat velen op het forum een soort kankerkachel-antipathie hebben. Hoewel ik eigenlijk ook wel vind dat de lol er al een tijdje van af is, komen er hier soms nog wel geinige dingen voorbij.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef L.Mo het volgende:
Ik ben btw het filmpje om aan het zetten naar avi
Doet de 3gp het niet bij jou dan?quote:
Koel, dit is net wat ik zocht, thnxquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Doet de 3gp het niet bij jou dan?
http://www.free-codecs.com/QuickTime_Alternative_download.htm
die ff fixxen, dan speelt ie in media player classic
Hier nog 1quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Doet de 3gp het niet bij jou dan?
http://www.free-codecs.com/QuickTime_Alternative_download.htm
die ff fixxen, dan speelt ie in media player classic
Hij was geen 60x60px, dat was 't vast.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
als het plaatje groter was kon ie hem niet eens uploaden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij was geen 60x60px, dat was 't vast.
Want webicons bestaan niet. Kijk dat topic dan, hij is geen 60x60quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
als het plaatje groter was kon ie hem niet eens uploaden.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:42 schreef Sturmvogel het volgende:
Stervende hoeren kankerkachel![]()
Dan upload ik die .3gp file maar. Die is toch wel af te spelen op Realplayer en Quicktime.
Hiero: http://rapidshare.de/files/9523998/Kees.3gp.html
Dat maakt toch geen ruk uit? Hij wordt toch automatisch geresized?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij was geen 60x60px, dat was 't vast.
Stervende hoeren schijtzooi. Het lukt voor geen meterquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef L.Mo het volgende:
Ik ben btw het filmpje om aan het zetten naar avi
Maar dat kost dus meer bandbreedte, en als je 100 van zulke ico's hebt krijgt de gemiddelde browser het ook nogal zwaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen ruk uit? Hij wordt toch automatisch geresized?
Hoezo, deze is gewoon 60x60.quote:Ha Veldmuis, jij durft
Lijkt me sterk dat het daarmee te maken heeft.quote:Anyway; als het om het woord 'kanker' gaat, wat men misschien aanstootgevend vindt, had ik hem best zelf willen wijzigen of zelf een andere zoeken/maken. Dit riekt naar censuur.
Ben ik het mee eens! Laat m dan weten dat veldmuis van Fok m koel vind!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IDD Bier drinken met kees...en hem ook uitleggen over dit topic want hij zit echt te kijken van waar de fuck kennen de mensne me van en waarom vinden ze me zo tof
Kan Kees lezen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ja man alle 7 de topics uitprinten en inbinden voor hem. Heeft ie wat te lezen![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens! Laat m dan weten dat veldmuis van Fok m koel vind!![]()
Wat is dat nou weer voor retorische vraag?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:16 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Whahaha goed man!! Echt fuckheidsgoed!!! Tievus !!!111
Maakt het topic weer levendRespect mannen!! En gaan jullie nog een keer een biertje drinken dan?
![]()
Oh My Godquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:49 schreef johnplayer het volgende:
En nu wil ik het weten, wat is OMG.
![]()
Ok thnx, ik ben een tijdje weggeweest, dus weet het allemaal niet zo goed meer,quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Oh My God
en omfg is Oh My Fucking God
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:51 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor retorische vraag?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ok thnx, ik ben een tijdje weggeweest, dus weet het allemaal niet zo goed meer,
Dus dan kun je vanaf nu dus ook SHKK gaan gebruiken?
echt he... maar om nou als een breezah van 13 die in pik in der reet geschoven krijgt SHKK te roepen is misschien ook een beetje vreemd... maar ik kan het me ook wel voorstellenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij was waarschijnlijk niet eens gestopt als ik niet zo lomp had geschreeuwd. Hij zwaaide namelijk eerst alleen en reed toen gewoon verder.![]()
En ik zag dan ook eindelijk mijn grote held in levende lijve![]()
Ga je nog een pilsje drinken met em?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij was waarschijnlijk niet eens gestopt als ik niet zo lomp had geschreeuwd. Hij zwaaide namelijk eerst alleen en reed toen gewoon verder.![]()
En ik zag dan ook eindelijk mijn grote held in levende lijve![]()
Ik ook niet, maar waarschijnlijk iets van: ja die is nu terug naar eigen land hequote:Op woensdag 21 december 2005 11:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat is het antwoord van onze Kees daarop eigelijk?.
Ik versta er geen ruk van.
"Ja, goed denk."quote:Op woensdag 21 december 2005 11:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat is het antwoord van onze Kees daarop eigelijk?.
Ik versta er geen ruk van.
"Nee, morgen hè."quote:Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef Falco het volgende:
Het is ook niet duidelijk wat ie zegt op de vraag of ie nou terug naar zijn werk gaat. Wat zei ie nou eigenlijk toen?
Jij kan beter overweg met dat accentjequote:Op woensdag 21 december 2005 12:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
"Ja, goed denk."
[..]
"Nee, morgen hè."
Jezus, zijn jullie stokdoof, of wat?
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
"Ja, goed denk."
[..]
"Nee, morgen hè."
Jezus, zijn jullie stokdoof, of wat?
Het kan best zijn dat we da'lijk nog een pilsje gaan pakken he? Toch? Ja?" was het toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef AnthonyZeus het volgende:
Whehe! Je hebt em gewoon in het echt gezien!! Hoe herkende je em? Of zit je gewoon naar ieder scooterjosti met bril te zwaaien en te roepen??![]()
OMG, Awesome, wel foto/film reportage maken van het "Het kan best zijn dat we da'lijk nog naar d'n overkant gaan he? Toch? Ja?"
Nee jong het was : het kan best zijn dat we dalijk er dalijk nog ff op uit gaan he ?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat we da'lijk nog een pilsje gaan pakken he? Toch? Ja?" was het toch?
Ik vind het persoonlijk nogal watquote:Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Als jullie weer gaan, huur dan een professionele camera voor 42,50 per dag.
hierow ofzo
Allemaal fout!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee jong het was : het kan best zijn dat we dalijk er dalijk nog ff op uit gaan he ?
Sorry meester van probleemwijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Allemaal fout!
"Het ken goed zijn da we dalûk nog effe naar de kroeg gaan, ofnie Huub?"
Verdomme! Ken je klassiekers!
zat ik ook aan te twijfelen alleen ik zag kees het woord kroeg niet zeggen... eerder cafe maar dat was het volgens mij ook niet dus ging ik voor het pilsjequote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Allemaal fout!
Verdomme! Ken je klassiekers!
Welnee, ze zijn gewoon de hele dag daar op en neer gefietst tot ze Kees tegenkwamen!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef AnthonyZeus het volgende:
Whehe! Je hebt em gewoon in het echt gezien!! Hoe herkende je em? Of zit je gewoon naar ieder scooterjosti met bril te zwaaien en te roepen??![]()
OMG, Awesome, wel foto/film reportage maken van het "Het kan best zijn dat we da'lijk nog naar d'n overkant gaan he? Toch? Ja?"
Google video wordt momenteel goedgekeurd daarna is hij ook daar onlinequote:Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef Blue_MnM het volgende:
Kicken actie dat filmpje![]()
Ik wil d'r ook wel een keer langs:
Treinkaartje: 17,20 Euro
Bier: 10 Euro
Kees z'n hoofd: Onbetaalbaar
Is het trouwens mogelijk om die filmpjes bij google op te slaan ?
http://video.google.com/videoplay?docid=-7641325221732436117&q=%22Probleemwijken+Woensel%22+playable%3Atrue
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Welnee, ze zijn gewoon de hele dag daar op en neer gefietst tot ze Kees tegenkwamen!
Trouwens, neem volgende keer een kratje pils mee op de bagagedrager, dan mag je meteen mee naar huis denk ik.
Huub: Joa...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef BrauN het volgende:
renz0r, jij bent niet de directeur van deze reeks enzo...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:06 schreef renz0r het volgende:
Nee moet in teken zijn van de ontmoeting met ruud (dat filmpje). Houdt het topic meer levend en trekt meer mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |