Goeie actiequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Sturmvogel het volgende:
OmgIk reed vandaag met wat mensen naar de Edisonstraat om een tussenuur op te vullen, ik filmen met mobiel hoe we de straat binnenreden. Raad eens wie daar aangeknort komt op z'n scooter! Kees. Details volgen later in een nieuw topic en als ik het filmpje ge-upload heb.
Seeing is believingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Sturmvogel het volgende:
OmgIk reed vandaag met wat mensen naar de Edisonstraat om een tussenuur op te vullen, ik filmen met mobiel hoe we de straat binnenreden. Raad eens wie daar aangeknort komt op z'n scooter! Kees. Details volgen later in een nieuw topic en als ik het filmpje ge-upload heb.
Weet je zeker dat je het hebt omgezet met een codec eroverheen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef Sturmvogel het volgende:
Probleem is dat het op .3gp formaat 1,6 MB is en op .avi 41 mb. Hierdoor kan ik het dus niet uploaden via putfile.com
Dus als iemand een goede uploadsite weet(free account laat namelijk maar tot 25 mb toe). En anders probeer ik het wel gewoon meteen op video.google te zetten.
rapidsharequote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef Sturmvogel het volgende:
Probleem is dat het op .3gp formaat 1,6 MB is en op .avi 41 mb. Hierdoor kan ik het dus niet uploaden via putfile.com
Dus als iemand een goede uploadsite weet(free account laat namelijk maar tot 25 mb toe). En anders probeer ik het wel gewoon meteen op video.google te zetten.
idd op 53 %quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:34 schreef uitroepteken het volgende:
hij blokkeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |