quote:Op maandag 19 december 2005 18:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mocht er een verfilming komen. Wie moet dan Kees spelen?
linkquote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef sr_firewire het volgende:
Dj Pallet - Hardcore Kutkachel
OMG ! Nog niet gehoord die mp3 tjes ! MACHTIG !!!!!
EDIT: OMG die HARDCORE finishing touch !!!!!
HAKKUH OP PALLETS !!!!
Als ze zichzelf nou mocht maken. dan was ze wie geweest????quote:mieke..
ja ik weet het mieke lijkt er niet op maar ik kijk liever naar een lekkerding dan naar een zeekoe
pammelaa anderzonquote:Op maandag 19 december 2005 19:25 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Als ze zichzelf nou mocht maken. dan was ze wie geweest????
[afbeelding]
Jennifer Aniston: "I've slapped her in the face and called her horse cunt."quote:Op maandag 19 december 2005 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
mieke..
ja ik weet het mieke lijkt er niet op maar ik kijk liever naar een lekkerding dan naar een zeekoe
Nee, een peer veur dr kopquote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef WAT het volgende:
[..]
Jennifer Aniston: "I've slapped her in the face and called her horse cunt."
Is dat zo?quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Iemand die dicht bij kees woont en op fok zit is gewoon verplicht om daar langs te gaan![]()
Kankerkachels.quote:Op maandag 19 december 2005 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb het koud hier gvd
"Goffedommuuuh .. "quote:Op maandag 19 december 2005 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb het koud hier gvd
Klopt... daar woont Ruud alleen. Die twee gozers wonen niet bij elkaar in ofzo hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 20:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar volgens mij woont hij helemaal niet in de Edison, dat weet ik trouwens wel zeker.
Kees zal wel gek zijn. De hele dag bij die lamlul.quote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klopt... daar woont Ruud alleen. Die twee gozers wonen niet bij elkaar in ofzo hoor.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klopt... daar woont Ruud alleen. Die twee gozers wonen niet bij elkaar in ofzo hoor.
ruud lijkt op je usericonquote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Blinker het volgende:
Ruud is gewoon een klare lamlul
hij moet wel van diefstal afkomstig zijnquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef johnplayer het volgende:
Ik heb wel een kastje voor hem, komt van een markt af.
Dat was echt zo lol, hoe die Ruud dat zei!quote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef WAT het volgende:
Oh oh oh ... wat zou ik George Clooney graag: "Goffedommuuuh" horen zeggen, op de manier waarop Ruud dat zegt.
Daar lig ik nog steeds elke keer dubbel omquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat was echt zo lol, hoe die Ruud dat zei!
"Ik heb overal SCHIJT aan"quote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef WAT het volgende:
Oh oh oh ... wat zou ik George Clooney graag: "Goffedommuuuh" horen zeggen, op de manier waarop Ruud dat zegt.
Of: "Ik krijg toch geen boete he?"
Had er toen ook niet echt veel aandacht aan besteed, maar hij paste wel goed in dit topic:quote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Leuk gevonden alleen jammer dat ie niet helemaal echt lijkt. Ik heb zelf ook al zitten denken welk lettertype ze voor die ondertiteling gebruiken.
bedenk zelf dan watquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind hem onderhand in humor afnemen de topics enzo. Achja dan maar een tvp
Maar WAAR heb je dan allemaal schijt aan?quote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laatst dacht ik bij mezelf, zal ik er extra mayo bij doen?
Ik deed het. Ik heb immers overal SCHIJT aan.
aan de mayoquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Maar WAAR heb je dan allemaal schijt aan?
An ALLESquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Maar WAAR heb je dan allemaal schijt aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |