quote:Op maandag 19 december 2005 18:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mocht er een verfilming komen. Wie moet dan Kees spelen?
linkquote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef sr_firewire het volgende:
Dj Pallet - Hardcore Kutkachel
OMG ! Nog niet gehoord die mp3 tjes ! MACHTIG !!!!!
EDIT: OMG die HARDCORE finishing touch !!!!!
HAKKUH OP PALLETS !!!!
Als ze zichzelf nou mocht maken. dan was ze wie geweest????quote:mieke..
ja ik weet het mieke lijkt er niet op maar ik kijk liever naar een lekkerding dan naar een zeekoe
pammelaa anderzonquote:Op maandag 19 december 2005 19:25 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Als ze zichzelf nou mocht maken. dan was ze wie geweest????
[afbeelding]
Jennifer Aniston: "I've slapped her in the face and called her horse cunt."quote:Op maandag 19 december 2005 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
mieke..
ja ik weet het mieke lijkt er niet op maar ik kijk liever naar een lekkerding dan naar een zeekoe
Nee, een peer veur dr kopquote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef WAT het volgende:
[..]
Jennifer Aniston: "I've slapped her in the face and called her horse cunt."
Is dat zo?quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Iemand die dicht bij kees woont en op fok zit is gewoon verplicht om daar langs te gaan![]()
Kankerkachels.quote:Op maandag 19 december 2005 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb het koud hier gvd
"Goffedommuuuh .. "quote:Op maandag 19 december 2005 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb het koud hier gvd
Klopt... daar woont Ruud alleen. Die twee gozers wonen niet bij elkaar in ofzo hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 20:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar volgens mij woont hij helemaal niet in de Edison, dat weet ik trouwens wel zeker.
Kees zal wel gek zijn. De hele dag bij die lamlul.quote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klopt... daar woont Ruud alleen. Die twee gozers wonen niet bij elkaar in ofzo hoor.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klopt... daar woont Ruud alleen. Die twee gozers wonen niet bij elkaar in ofzo hoor.
ruud lijkt op je usericonquote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Blinker het volgende:
Ruud is gewoon een klare lamlul
hij moet wel van diefstal afkomstig zijnquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef johnplayer het volgende:
Ik heb wel een kastje voor hem, komt van een markt af.
Dat was echt zo lol, hoe die Ruud dat zei!quote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef WAT het volgende:
Oh oh oh ... wat zou ik George Clooney graag: "Goffedommuuuh" horen zeggen, op de manier waarop Ruud dat zegt.
Daar lig ik nog steeds elke keer dubbel omquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat was echt zo lol, hoe die Ruud dat zei!
"Ik heb overal SCHIJT aan"quote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef WAT het volgende:
Oh oh oh ... wat zou ik George Clooney graag: "Goffedommuuuh" horen zeggen, op de manier waarop Ruud dat zegt.
Of: "Ik krijg toch geen boete he?"
Had er toen ook niet echt veel aandacht aan besteed, maar hij paste wel goed in dit topic:quote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Leuk gevonden alleen jammer dat ie niet helemaal echt lijkt. Ik heb zelf ook al zitten denken welk lettertype ze voor die ondertiteling gebruiken.
bedenk zelf dan watquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind hem onderhand in humor afnemen de topics enzo. Achja dan maar een tvp
Maar WAAR heb je dan allemaal schijt aan?quote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laatst dacht ik bij mezelf, zal ik er extra mayo bij doen?
Ik deed het. Ik heb immers overal SCHIJT aan.
aan de mayoquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Maar WAAR heb je dan allemaal schijt aan?
An ALLESquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Maar WAAR heb je dan allemaal schijt aan?
Goeie actiequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Sturmvogel het volgende:
OmgIk reed vandaag met wat mensen naar de Edisonstraat om een tussenuur op te vullen, ik filmen met mobiel hoe we de straat binnenreden. Raad eens wie daar aangeknort komt op z'n scooter! Kees. Details volgen later in een nieuw topic en als ik het filmpje ge-upload heb.
Seeing is believingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Sturmvogel het volgende:
OmgIk reed vandaag met wat mensen naar de Edisonstraat om een tussenuur op te vullen, ik filmen met mobiel hoe we de straat binnenreden. Raad eens wie daar aangeknort komt op z'n scooter! Kees. Details volgen later in een nieuw topic en als ik het filmpje ge-upload heb.
Weet je zeker dat je het hebt omgezet met een codec eroverheen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef Sturmvogel het volgende:
Probleem is dat het op .3gp formaat 1,6 MB is en op .avi 41 mb. Hierdoor kan ik het dus niet uploaden via putfile.com
Dus als iemand een goede uploadsite weet(free account laat namelijk maar tot 25 mb toe). En anders probeer ik het wel gewoon meteen op video.google te zetten.
rapidsharequote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef Sturmvogel het volgende:
Probleem is dat het op .3gp formaat 1,6 MB is en op .avi 41 mb. Hierdoor kan ik het dus niet uploaden via putfile.com
Dus als iemand een goede uploadsite weet(free account laat namelijk maar tot 25 mb toe). En anders probeer ik het wel gewoon meteen op video.google te zetten.
idd op 53 %quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:34 schreef uitroepteken het volgende:
hij blokkeert
Kun je het hier kwijt?--http://www.zupload.com/quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:45 schreef Sturmvogel het volgende:
Ze kunnen de populariteit van Kees niet aan.
http://z08.zupload.com/file.php?filepath=7119quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef uitroepteken het volgende:
load hem ff ergens anders up kan niet meer downloaden van dat rapidshare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |