Whahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar geleden wel eens op de radio geweest en probeerde grappig te zijn, maar over het algemeen nemen ze het gesprek op tijdens een plaatje draaien en gaan ze editten wat hun uitkomt.. bleek helemaal niks van over.Bij dat programma mocht je ook alleen maar een korte reactie geven.
![]()
Ook nu zei ik bij de melding dat ik teruggebeld zou worden dat ik toch niet Ruud de Wild zelf boos aan de foon zou krijgen he?![]()
Die was dat plaatje echt aan het promoten namelijk.![]()
Maar dat stukje hebben ze er ook af gepoetst, die opmerking kwam ze niet uit.![]()
w00tquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb hem net gepakt om te kijken wat het ook alweer was, had een half jaar geleden het cellofaantje eraf gehaald om eens op te zetten. Maar het was er toch niet van gekomen.. k'was er vlakbij.![]()
Als ik volgende week mijn klapjap heb zit ik voortaan beneden te werken en fokken @ woonkamer.![]()
zal hem snel eens luisteren en dan naar je opsturen schat ik.![]()
House in de sportschool vind ik wel genoeg denk ik.. of moet ik trance zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
En volgende week weten ze mij wel aardig te claimen, zou even dinsdagochtend meegaan met mijn nieuwe collega die een demo heeft bij een klant, nu heeft hij er aansluitend ook nog 1 in de middag.![]()
Woensdag moet ik al om 7 uur klaarstaan om naar Schiphol te gaan, en tegen een uur of 9 s'avonds ben ik weer thuis![]()
Je bent nog niet in dienst en je gedachten gingen al naar frauduleus handelen?quote:En ze vragen ineens 2 referenties, waaronder de laatste werkgever.![]()
![]()
En van Pimber moest ik juist alle schepen achter mij verbranden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef R2-D2 het volgende:
Je bent nog niet in dienst en je gedachten gingen al naar frauduleus handelen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was on a mission.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef worldpimber het volgende:Beetje zonde van die prijzen Pepijn
Iemand anders had er meer aan gehad, maar de aanleiding voor het bellen is wel grappig. Al aardappel schillend je ei kwijt willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supervetquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
Check hier voor meer info over de Bimota DB6 Delirio.![]()
[afbeelding]
Nice naked. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Nice naked. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
Supersporters zien misschien liever de DB5 Mille.![]()
[afbeelding]
Vorig jaar had ik nog een Bimota YB9, maar die was lang zo spectaculair niet.![]()
Jammer dat het momenteel zo hard waait hier, en steeds flinke buien.
Had de minibike even willen uitlaten.![]()
Maar goed, wel even wat andere zaken doen.![]()
![]()
![]()
Ze doen nu alleen zaken met Ducati motorblokken, alhans voor de nieuwe modellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Maxxride62 het volgende:
Ziek ding ja
vind alleen de 67,6 kW wat telleurstellend
Tot nu toe staat de aprilla tuono 2005 nog nog boven aan mn lijstje als vervanger voor mn sv
De Bimotaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze doen nu alleen zaken met Ducati motorblokken, alhans voor de nieuwe modellen.![]()
Vroeger speelden ze leentjebuur bij alle grote Japanse fabrikanten.
De eerste Bimota begin jaren 70 was op basis van een Kawa blok.
Bimota's grootste bankroet in de historie was toen ze voor het eerst een model met een eigen motorblok uitbrachten.
De V-due, 500 CC 2 takt motor met benzineinjectie.
[afbeelding]
En ja die had meer pk's dan de DB6 Delirio .. maar daar is koppel het devies.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Supervet
![]()
[afbeelding] Witte lijs of Paami?
Jij post ongeveer elke maand een paar keerquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Maxxride62 het volgende:
Ziek ding ja
vind alleen de 67,6 kW wat telleurstellend
Tot nu toe staat de aprilla tuono 2005 nog nog boven aan mn lijstje als vervanger voor mn sv
ik heb dat historie verhaal ook eens een keer zitten lezen en volgens mijn herinneringen was de 1e Bimota met een Honda Blokjequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze doen nu alleen zaken met Ducati motorblokken, alhans voor de nieuwe modellen.![]()
Vroeger speelden ze leentjebuur bij alle grote Japanse fabrikanten.
De eerste Bimota begin jaren 70 was op basis van een Kawa blok.
Bimota's grootste bankroet in de historie was toen ze voor het eerst een model met een eigen motorblok uitbrachten.
De V-due, 500 CC 2 takt motor met benzineinjectie.
[afbeelding]
En ja die had meer pk's dan de DB6 Delirio .. maar daar is koppel het devies.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Ow, dat heb ik dan verdrongen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb dat historie verhaal ook eens een keer zitten lezen en volgens mijn herinneringen was de 1e Bimota met een Honda Blokjeen daarna kwamen Suzuki, Ductapi,
![]()
Misschien dat het met HB-1 en KB-1 al wat begint te dagen.quote:ik heb toen ook begrepen dat je aan het type kan zien welk motorblok de basis is
haha jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef worldpimber het volgende:
@ symbol: mijn foto's komen ook nog. Maar dan moet ik eerst even alles doorspitten
[..]
Jij post ongeveer elke maand een paar keer!!
Of heb je nog een andere username
Voor mij ook, sinds ik wat nuttigs doe.. te weinig tijd om van alles op de hoogte te blijven hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
Dit forum gaat veelste hard voor me
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Voor mij ook, sinds ik wat nuttigs doe.. te weinig tijd om van alles op de hoogte te blijven hier
Ik me wel stil als dat helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Die foto's heb ik op mijn pc staan dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef hicham het volgende:
Mooi die DB6 Delirio [afbeelding]
Die V-due is ook wel tov, heeft een MF user destijds nog high-res pics van gepost
En uiteraard was Worldbeater ook in dat topic te vinden
Zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Nice naked. [afbeelding]
Niet. Gewoon deze duc monster 900 kopenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu de volgende motor kiezen?![]()
Of deze http://www.motor-forum.nl/forum/topic/117989quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet. Gewoon deze duc monster 900 kopen
Oeps, ik zie nu pas die afgrijselijke stuurdemperEn of die schadevrij is nemen we voor het gemak maar even niet mee
De prijs is in ieder geval al heel leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet. Gewoon deze duc monster 900 kopen
Oeps, ik zie nu pas die afgrijselijke stuurdemperEn of die schadevrij is nemen we voor het gemak maar even niet mee
Een jetski op wielen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
Bimota maakt ook wat mindere exemplaartjes
[afbeelding]
Zoiets afzichtelijks staat ook bij de plaatselijke dealert. Lelijk zo een voorvork (of mag je niet meer van een voorvork spreken?)quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is ook de enige reden dat ik 'm heb gepostquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De prijs is in ieder geval al heel leuk.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef R2-D2 het volgende:
Bijna weekend![]()
Ik begin vast met zwaaien dan gaat de tijd sneller![]()
![]()
Zeer zekerquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Of deze http://www.motor-forum.nl/forum/topic/117989
mooi prijsje! Mooi kleurtje!
Niet omdat ik hem daar voor het eerste zag, maar om wat historie en bewondering te brengen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef hicham het volgende:
En uiteraard was Worldbeater ook in dat topic te vinden
De historie zit vol met missers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die foto's heb ik op mijn pc staan dus![]()
Als er belangstelling bij is, wil ik ze wel even uploaden![]()
weekendquote:
Stage is niet zo leuk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
weekend![]()
vrij![]()
moet zelfs zondag werken![]()
maar met m'n stage ben ik aan het aftellen, nog 9![]()
stage is zeker wel leuk hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Stage is niet zo leuk?Wat ga je na de stage doen? Moet je dan weer gewoon terug naar school?
Wel balen van het weekend. Ik ben heel erg blij dat ik nu even niets hoef.![]()
Sport zequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
stage is zeker wel leuk hoor![]()
maar het feit dat ik dan lekker een maandje vrij ben (en dus niet eens iig 6 dagen per week hoef te werken) is ook heel leuk![]()
en daarna is het idd weer school... nog een jaar, en daarna weer een half jaar stage...ik gaat weer eens sporten
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef richardgie het volgende:
Zo he ,dat is effe makkelijk.In de laatste post van het oude Topic alvast een link naar het nieuwe topic zetten.Scheelt weer een hoop zoeken.![]()
Ben trouwens net thuis,dus goeie avond allemaal.
Jij zwaaide toch alquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
ik begin het zwaaien ook al onder de knie te krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef R2-D2 het volgende:
Bijna weekend![]()
Ik begin vast met zwaaien dan gaat de tijd sneller![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar met m'n stage ben ik aan het aftellen, nog 9![]()
Attent dat je even bedankt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef richardgie het volgende:
Zo he ,dat is effe makkelijk.In de laatste post van het oude Topic alvast een link naar het nieuwe topic zetten.Scheelt weer een hoop zoeken.![]()
We gaan niet allemaal op Kawa's geilen he?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
!
[..]Bofkont
Misschien had ik ook maar eerder met m'n stage moeten beginnen
De aanleiding was meer vanwege de dempers, maar de motor mag er ook wel wezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We gaan niet allemaal op Kawa's geilen he?![]()
3 anderen hebben het wel al gezien, ligt aan jouquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
De aanleiding was meer vanwege de dempers, maar de motor mag er ook wel wezen
Hier nog een post-it van worldpimber die ik eergisteren op mijn bureau vond
[afbeelding]
[..]
3 anderen hebben het wel al gezien, ligt aan jou![]()
Stel die router eens goed in voordat Raus weer flipt [afbeelding]
quote:
Ik ben een Kawa fan vanaf het eerste moment dat ik wou motorrijdenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We gaan niet allemaal op Kawa's geilen he?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben een Kawa fan vanaf het eerste moment dat ik wou motorrijden![]()
dat lag dus niet aan de router maar aan Firefoxquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
De aanleiding was meer vanwege de dempers, maar de motor mag er ook wel wezen
[afbeelding]
[..]
3 anderen hebben het wel al gezien, ligt aan jou![]()
Stel die router eens goed in voordat Raus weer flipt [afbeelding]
Ja, ik zocht in mijn afbeeldingen naar een plaatje dat mijn gemoedstoestand uitdrukte voor die kawa, maar vond alleen deze.quote:
Ben gelukkig niet zo merken blindquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben een Kawa fan vanaf het eerste moment dat ik wou motorrijden![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet zo merken blind.Koop gewoon wat ik mooi vindt
![]()
Dat is nog de beste instelling.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
En zet nu eens die Honda bril afquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar tot nu toe past Honda qua lengte altijd bij me, rijdt de motor heerlijk en vind ik Honda het mooist.![]()
Ha,ben in een opper beste stemmingquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
En ik ben al niet lief vandaag.![]()
ik zie 'm overigens wel, een van de enigste kawa's die ik graag zie![]()
En waarom denk je dan dat ik kawafan ben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef richardgie het volgende:
![]()
even de quote naar waarheid aangepastquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waarom denk je dan dat ik kawafan ben.
Mooi, agressief, groen, een 13dozijnKawa, karakter, kan zo een heel lijstje opnoemen.Ik heb een lekkere bonus gekregen van IBG groep aan vergoeding van studiekosten, wat is Nederland toch goed geregeld.
Ergens begin van het jaar een formulier ingevuld toen ik net alle schoolkosten betaald had en nou opeens alles op me rekening terug geplempt.
Erg mooie bijkomstigheid in deze tijden dat er meer uit dan in gaat![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
even de quote naar waarheid aangepast
Ja geweldig joh, die Kawa'squote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooi, agressief, groen, geen 13dozijnhonda, karakter, kan zo een heel lijstje opnoemen.
Dan moet er ook wel iets heel vervelends gebeuren wil je humeur dan nog verpest worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha,ben in een opper beste stemming![]()
Vandaag laaste werkdag van het jaar en dus tot 2 Jan.vrij![]()
![]()
.
Honda maakt verder prima motorfietsen,maar vindt ze altijd net iets te duur voor het gebodene.Kijk maar eens naar het prijsverschil tussen een CBR 900 Fireblade en bijvoorbeeld een Kawa ZX 9 R.Vrijwel identieke motoren wat karakter en afzetmarkt betreft,en toch is de Honda duurder.Nu weet ik wel dat ik helemaal niet moet zeuren met een BMW en prijzen,maar goed,denk dat je wel begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is nog de beste instelling.![]()
Maar tot nu toe past Honda qua lengte altijd bij me, rijdt de motor heerlijk en vind ik Honda het mooist.![]()
Pas op!! Als je te veel karakteristiek-noob wordt dan heb je dalijk hetzelfde als Worldbeater. Dan kun je meer sleutelen en aanduwen dan rijden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooi, agressief, groen, geen 13dozijnhonda, karakter, kan zo een heel lijstje opnoemen.Ik heb een lekkere bonus gekregen van IBG groep aan vergoeding van studiekosten, wat is Nederland toch goed geregeld.
Ergens begin van het jaar een formulier ingevuld toen ik net alle schoolkosten betaald had en nou opeens alles op me rekening terug geplempt.
Erg mooie bijkomstigheid in deze tijden dat er meer uit dan in gaat![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Ja geweldig joh, die Kawa's![]()
Prachtig groene motor, met agressieve valbeugels en cruise karakter![]()
*pets*quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
What do you mean? [afbeelding]
Zo karakteristiek ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Pas op!! Als je te veel karakteristiek-noob wordt dan heb je dalijk hetzelfde als Worldbeater. Dan kun je meer sleutelen en aanduwen dan rijden.![]()
Een Honda is best wel waardevast ja (kan ook een voordeel zijn natuurlijk).quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Honda maakt verder prima motorfietsen,maar vindt ze altijd net iets te duur voor het gebodene.Kijk maar eens naar het prijsverschil tussen een CBR 900 Fireblade en bijvoorbeeld een Kawa ZX 9 R.Vrijwel identieke motoren wat karakter en afzetmarkt betreft,en toch is de Honda duurder.Nu weet ik wel dat ik helemaal niet moet zeuren met een BMW en prijzen,maar goed,denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
En wat jij van een motor qau uiterlijk vindt,valt wat mij betreft ook niet over te discuseren.Zoveel mensen,zoveel smaken.Ben zelf dat hypersportieve wel een beetje zat,maar zit dan ook dichter bij de 40 dan bij de 30.
Wel staartjes laten groeien jij he.
Heb nog nooit gewerkt tussen kerst en oud en nieuw en was ook niet van plan om dat ooit te gaan doen.En mijn humeur op dit moment verpesten wordt vrij lastig.Vrij,morgen de kerstboom optuigen met neefje en nichtje,gedurende 2 weken doen waar ik zin in heb(doe ik trouwens toch wel,maar goed),op Dindag avond om 4:00 thuis komen inplaats van 02:30 etc.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan moet er ook wel iets heel vervelends gebeuren wil je humeur dan nog verpest worden.![]()
Wij hebben dit jaar een week vrij (voorgaande jaren gewoon gewerkt rond de Kerstperiode)![]()
Ik heb nog een reservequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Pas op!! Als je te veel karakteristiek-noob wordt dan heb je dalijk hetzelfde als Worldbeater. Dan kun je meer sleutelen en aanduwen dan rijden.![]()
cool ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
het plan is om een terugblik van de FOK-MC op dit jaar te organiseren
Chille met de billeuhquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb nog nooit gewerkt tussen kerst en oud en nieuw en was ook niet van plan om dat ooit te gaan doen.En mijn humeur op dit moment verpesten wordt vrij lastig.Vrij,morgen de kerstboom optuigen met neefje en nichtje,gedurende 2 weken doen waar ik zin in heb(doe ik trouwens toch wel,maar goed),op Dindag avond om 4:00 thuis komen inplaats van 02:30 etc.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb nog een reserve![]()
[afbeelding]
wel iets minder modern, maar goed![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een Honda is best wel waardevast ja (kan ook een voordeel zijn natuurlijk).Wat ik van Honda hoor is dat ze heel lang mee gaan. Nu vind ik dat nog niet zo heel interessant want wil nu nog wel eens iets anders, maar het lijkt me straks wel lekker als je heel veel KMs kunt maken met dezelfde motor.
Over smaak valt niet te twisten, dat is gewoon per mens verschillend.Ik vind andere motoren/merken ook heel gaaf, denk aan MV Agusta, Benelli, Ducati, Aprillia, Suzuki etc. etc. Maar voor de combinatie kwaliteit, rijcomfort, technisch gedeelte, uitstraling, prijs etc. etc. bevalt Honda mij tot nu toe prima.
![]()
staartjes![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb nog een reserve![]()
[afbeelding]
wel iets minder modern, maar goed![]()
vanavond al gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cool ideealtijd leuk om terug te blikken en zo krijg ik ook weer zin in the next season
alleen is 3 wel erg weinig wmbzal de 20+ aan mappen es doorspitten als ik zin heb
![]()
Ik denk dat Honda echt wel een heel goede keus is,en een Honda is motorisch gewoon echt goed,ook de hyper sports.Gaan lang mee,en durven volgens mij als een van de weinige 2 jaar garantie te geven in plaats van de gebruikelijke 1 jaar,maar net wat ik al zij:Honda's zijn altijd net iets duurder dan de rest van de Japanse merken,maar ik zal je op geen enkele manier proberen op andere gedachten te brengen,zijn gewoon goede motorfietsen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een Honda is best wel waardevast ja (kan ook een voordeel zijn natuurlijk).Wat ik van Honda hoor is dat ze heel lang mee gaan. Nu vind ik dat nog niet zo heel interessant want wil nu nog wel eens iets anders, maar het lijkt me straks wel lekker als je heel veel KMs kunt maken met dezelfde motor.
Over smaak valt niet te twisten, dat is gewoon per mens verschillend.Ik vind andere motoren/merken ook heel gaaf, denk aan MV Agusta, Benelli, Ducati, Aprillia, Suzuki etc. etc. Maar voor de combinatie kwaliteit, rijcomfort, technisch gedeelte, uitstraling, prijs etc. etc. bevalt Honda mij tot nu toe prima.
![]()
staartjes![]()
Anders mailt iedereen het gewoon naar je toe, zodat we niet weten wat iedereen al heeft gekozenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vanavond al gedaanen ik kwam op meer dan 28
![]()
het is maar een voorbeeld van mij hoordus voel je vrij om meer te posten
maar 3 is the bare minimum
en het liefst in 1 post natuurlijk
![]()
Jij mag nooit meer raden.Werk inderdaad maar 20 uur per week.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Chille met de billeuh [afbeelding]
Volgens mij werk jij part-part-time?
[..]
Ok, jij wint
nurt
dat is een heel goed planquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders mailt iedereen het gewoon naar je toe, zodat we niet weten wat iedereen al heeft gekozen
Dat is relaxedquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden.Werk inderdaad maar 20 uur per week.![]()
Werk inderdaad om te leven en niet andersom.Heb mijn portie al gehad,en ook ik was van plan 100 te worden.Let maar op,die mensen die alles gedaan hebben om toch vooral maar hogerop te komen,en dan vooral over de rug van jou en mij,worden nooit ouder dan 65 jaar en een maand.Vallen ze meteen dood neer,en dat hadden ze beter 30 jaar eerder kunnen doen,hadden ze mij tenminste niet in de weg gezeten,maar heb zelf al een verleden waar ik niet van plan was om verder over uit te wijden(R2-D2 weet er alles van,maar moet ook d'r mond dicht houden),maar is wel tekenend voor de rest van je levenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
Mailen is idd een goed idee, zo maakt iedereen een keuze zonder beinvloedt te worden door anderen
[..]
Dat is relaxed
Sommige mensen leven om te werken, andere werken om te leven. Dat laatste spreekt mij meer aan
Je kunt je natuurlijk ook de tering werken en veel geld verdienen.
Maar als je nooit geen tijd hebt om het uit te geven heb je er ook niets aan
Kawa Z rulesquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
Ook wel een leuke Kawa Z pic
[afbeelding]
Weltrustenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n compie maar eens uit zetten en het op een zuipezetten ofzo
,ondertussen naar de televisie kijkend en zich afvragend of de wereld altijd al zo hard draaide
.Weltrusten
.
Kijk je soms ook net filmpje uit het DB topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Born to be alive [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Hehe ja die heb ik tijdje geleden gezien inderdaad.. en vanavond ook ff nog een keerquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk je soms ook net filmpje uit het DB topic?
Jammer voor de Kawafreaks hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef richardgie het volgende:
Honda maakt verder prima motorfietsen,maar vindt ze altijd net iets te duur voor het gebodene.Kijk maar eens naar het prijsverschil tussen een CBR 900 Fireblade en bijvoorbeeld een Kawa ZX 9 R.Vrijwel identieke motoren wat karakter en afzetmarkt betreft,en toch is de Honda duurder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kawasaki powerrrrrrrrr
Tnx, wil hem wel als kerstcadeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Kawasaki powerrrrrrrrr
kijk aan, met slippers op de motor jij hebt lefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten![]()
![]()
kom ik thuis van het sporten, is ineens iedereen weg![]()
ben ik maar een filmpje op tv gaan kijken....
na een minuut of 20 kwam mijn ma weer thuis, had m'n zusje weg gebracht (weet ik veel waarheen) en m'n zus bleek in de stad te zitten, misterie weer opgelost![]()
word maar weer eens tijd om te gaan slapen
![]()
Oopeeejemmmm!!! sneeuwballen gooien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:35 schreef worldpimber het volgende:Hebben jullie Duitsers weer meer.
Moet nu met de brommer naar mijn werk![]()
im gonna knock you outquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Oopeeejemmmm!!! sneeuwballen gooien?![]()
btw, check je mail.
das zeker voor de mensen die bang zijn om omtevallenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
Piaggo prototype. [afbeelding]
Heb een zwak voor gekke experimenten.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:04 schreef bwt het volgende:
das zeker voor de mensen die bang zijn om omtevallen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:59 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding
Oe! Dat is een gaaf ding die SP..quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Goedemiddag![]()
Boodschapjes zijn gedaan, straks niet naar Utrechtte slecht weer....
Wel naar deze motor gaan kijken![]()
Proficiat met je neefjequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oe! Dat is een gaaf ding die SP.... roffel resulteert in roflol @ wangetjes.
![]()
Heb net alles bij elkaar geraapt @ minibike, olie, benzine.. maar als ik 1 keer in het nat er mee naar buiten ga roest alles volgens mij alles er in no time van weg.Maar ff geduld dus.
![]()
Mijn neefje is morgen de eerste keer jarig, zo maar een cadeatje kopen in ut dorp, hoogtepunt van de dag.![]()
Aas nog wel op een stukkie sturen hoor..
Divmo in Rijenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Goedemiddag![]()
Boodschapjes zijn gedaan, straks niet naar Utrechtte slecht weer....
Wel naar deze motor gaan kijken![]()
Is het een goeie zaak?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:24 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Divmo in Rijen
Doe Bas en Joost de groeten van me![]()
Jazeker, ik hoor er altijd goeie dingen over van anderen in ieder geval.quote:
Gebroken gasKABEL natuurlijk, kan niet editten op dit lompe forumquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Jazeker, ik hoor er altijd goeie dingen over van anderen in ieder geval.
Zelf zit ik bij een dealer in Den Bosch omdat dat logistiek verantwoord is (en ik nog een jaar garantie heb natuurlijk)
Ik ga alleen met die jongens motorrijden, dus kan ik je geen verhalen uit eigen hand vertellen,
maar wel dat één van hun een Kawa met gebroken gasleiding heeft gefixt met een
paperclip en een stukkie kauwgom bovenop een berg in Luxemburg, een rasechte McGyver
er mist een knopje dat bedoeld was om te editten ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Gebroken gasKABEL natuurlijk, kan niet editten op dit lompe forum![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die GS pics?
Heb een pic gevonden van jou in je jonge jaren
[afbeelding]
![]()
Waarschijnlijk een afro kapselquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die helm is natuurlijk zo groot omdat Peppo toen nog een volle bos haar had
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Jazeker, ik hoor er altijd goeie dingen over van anderen in ieder geval.
Zelf zit ik bij een dealer in Den Bosch omdat dat logistiek verantwoord is (en ik nog een jaar garantie heb natuurlijk)
Ik ga alleen met die jongens motorrijden, dus kan ik je geen verhalen uit eigen hand vertellen,
maar wel dat één van hun een Kawa met gebroken gasleiding heeft gefixt met een
paperclip en een stukkie kauwgom bovenop een berg in Luxemburg, een rasechte McGyver
lastig om wat te kopen voor zo'en kleine.. doet nog niet zoveel.quote:
Dan had je wel een 3 pagina's tellende reportage kunnen teruglezen.quote:Heb je nog niet kunnen rijden op die minibike?
quote:In de panda kan je de minibika rechtop in de wagen parkerenen dan naar een industrieterrein rijden, dat kan vast niet in jouw racebolide
![]()
![]()
Moet je inloggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Gebroken gasKABEL natuurlijk, kan niet editten op dit lompe forum![]()
We zijn net terug van de ...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
Het lijkt momenteel wel middernacht.
[afbeelding]
...signeersessie, waar was jijquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:59 schreef Worldbeater het volgende:16:00 een signeersessie van Rene Froger bij de supermarkt in Hoogvliet.
![]()
![]()
Er stonden voornamelijk wat oudere mensen.. best een grote groep wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:38 schreef hicham het volgende:
...signeersessie, waar was jijWe dachten je daar wel tegen te komen
Ik luister helemaal geen muziekquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jullie luisteren vast naar Marokkaanse helden?![]()
Vind het soms wel stemming hebben die taal.![]()
![]()
Mja, om te reageren hoef ik niets te doen, en om te editten moet ik ineens inloggen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er mist een knopje dat bedoeld was om te editten ?![]()
![]()
ik kan deze wel editten hoor![]()
Ik ben niet zo handig met internet enzoquote:
Ah, u is extremist .. is internetten ook nie'verboden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:51 schreef hicham het volgende:
Ik luister helemaal geen muziekLaat staan wannabe-Westerlingen-Marokkaans muziek
Sterker nog, het staat nog steeds @ Nick's MP3.quote:Nummer nog geluisterd dat ik laatst naar je gestuurd had?
Was een sinterklaas cadeau van mij - voor Nick, maar daar is het nu allang te laat voor door jouw uitstelgedrag
Daar is juist over nagedachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mja, om te reageren hoef ik niets te doen, en om te editten moet ik ineens inloggen...
Schijt, dat is het!
Een IT'er die niet zo handig is met internetquote:[..]
Ik ben niet zo handig met internet enzo![]()
Ben bezig met een Ikea kast... Is ook weer even puzzelen![]()
Extremistquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, u is extremist .. is internetten ook nie'verboden.![]()
![]()
quote:[..]
Sterker nog, het staat nog steeds @ Nick's MP3.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Maar goed, 3 maandjes wachten en stug inwerken, dan heb ik hopelijk een leasebakkie.![]()
Zou een Kia Sorento wat zijn?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:
Hij zal hem toch niet helemaal afdraaien.quote:
Moet je dat niet censureren enzo
Maar dat is zo saai.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:17 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Ford Mondeo Station![]()
Laagste bijtelling voor de meeste ruimte(was m'n laatste lease en de beste keuze
![]()
IKEAquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ben bezig met een Ikea kast... Is ook weer even puzzelen![]()
Niet geweest, kon het niet vindenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dat is zo saai.![]()
![]()
Ik zit ook nog aan een zilveren Kever te denken.![]()
Vroegâh had ik een Ford Focus Tdi, wel een strakke ragbak qua wegligging.![]()
De Fiero mag over 3,5 maand wellicht weg wegens overcompleet.![]()
![]()
Hoe was de 'onda?![]()
Had je het telefoonnummer niet mee genomen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb DIVMO gezocht maar kon het niet vinden. Ben wel langs HOES gekomen
![]()
Zonde.quote:
Een .iso pak je niet uit, dat brand je op een CD (met behulp van bijbehorende .cue file) of je gebruikt een emulator die een CD/DVD drive kan simuleren (scheelt je weer een CD branden)quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ben mijn brandprogramma kwijt, dus heb een nieuwe, maar die's nog .Iso.![]()
![]()
IF FILEquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Voordat ik ga zoeken @ download.comiemand kan mijn vast wel een tip geven hoe ik een .Iso uitpak.
![]()
Ik dacht dat je hem wel kon converteren, maar link mij eens zo'n virtuele CD romdrive-software-emulator.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
Een .iso pak je niet uit, dat brand je op een CD (met behulp van bijbehorende .cue file) of je gebruikt een emulator die een CD/DVD drive kan simuleren (scheelt je weer een CD branden)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb DIVMO gezocht maar kon het niet vinden.
Bij deze is dus hetgeen in je profiel staat...quote:
... bevestigdquote:Geslacht: Vrouw
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
Bij deze is dus hetgeen in je profiel staat...
... bevestigd![]()
Ben je nu weer in de war?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
IF FILE
*.iso
THEN
Use Nero
ELSE
Download Nero
Je zit in een eindeloze loop![]()
![]()
Check je mail over een paar minutenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem wel kon converteren, maar link mij eens zo'n virtuele CD romdrive-software-emulator.![]()
![]()
Ik heb vorig jaar notabene een retail DVD brander gekocht.. maar ja .. waar's de CD..
WinRAR kan het uitpakken als je dat wilt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Voordat ik ga zoeken @ download.comiemand kan mijn vast wel een tip geven hoe ik een .Iso uitpak.
![]()
quote:
Neejoh, gooi het eruitquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:32 schreef bwt het volgende:
Ik moet natuurlijk wel eerst alles lezen voor ik reageer
Nope, er bestaan ook nerd-vrouwen c.q nerdinnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Maar wat dacht je hiervan:
[..]
Ben je nu weer in de war?
![]()
Als je was geweest had je me makkelijk kunnen herkennen, ik reed vooraan in de file in een witte pandaquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en wilde daar misschien ook wel even naar toe gaan om een glimp van jou op te kunnen vangen
maar goed dat ik Raus heb kunnen overtuigen om thuis te blijven![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:en wilde daar misschien ook wel even naar toe gaan om een glimp van jou op te kunnen vangen
Hedde gij mijn mail onbeschadigd en ongeopend ontvangen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en wilde daar misschien ook wel even naar toe gaan om een glimp van jou op te kunnen vangen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe, ik zit met mijn pc op het werk. Lannetje hier vanavond onder de werknemers. Heb een 19 inch TFT voor mijn neus gepleurt, wat een beeld![]()
te lam om iets zinnigs te doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had nog even gekeken hoe ver het was.
En wat waren de redenen om thuis te blijven @ huize Bosche bol?![]()
yepquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Hedde gij mijn mail onbeschadigd en ongeopend ontvangen?
Dus dan maar thuis knuffelen.quote:
Zaterdag pwnagequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
te lam om iets zinnigs te doen![]()
ik zag op flitsservice dat ze daar stonden te controlerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je was geweest had je me makkelijk kunnen herkennen, ik reed vooraan in de file in een witte panda![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe, ik zit met mijn pc op het werk. Lannetje hier vanavond onder de werknemers. Heb een 19 inch TFT voor mijn neus gepleurt, wat een beeld![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:50 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat toch met dat neppe stuurkuipje dat er standaard op zit
Van de zijkant valt het niet zo op maar van voor is zo gay![]()
[..]
Zaterdag pwnage
Behalve @ lente-/zomerdagen, dan zouden we nu ergens aan het rondscheuren zijn![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
yep![]()
en je ben de 1e en de enigste tot nu toe![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]: Zullen we een LAN-party houden?
[afbeelding]: Da's goed, ik ga m'n pc thuis ophalen!
[afbeelding]: Toppie!
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]: Zullen we een LAN-party houden?
[afbeelding]: Da's goed, ik ga m'n pc thuis ophalen!
[afbeelding]: Toppie!
![]()
Ik vind een standaard koplamp gay.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:50 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat toch met dat neppe stuurkuipje dat er standaard op zit
Van de zijkant valt het niet zo op maar van voor is zo gay![]()
Mijn bedoeling was dan ook koplamp + stuurkuip eraf en dubbele koplamp in de plaatsquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind een standaard koplamp gay.![]()
En op deze fiets staat het stuurkuipje gewoon mooi.![]()
Wat jij nu met de bandit hebt gedaan is ook een goede oplossing.![]()
It was you destiny to happen..
ij heb dus gewoon de 1e keuzequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat betekent dat iedereen die na mij komt en dezelfde pic heeft gekozen iets anders moet kiezen!
Voor zover er nog mensen van plan zijn te mailen![]()
![]()
![]()
[..]
Mercy schijnt dat ook wel eens te doen met bekenden, inclusief gepimte PC kast. Misschien eens een keer afspreken met Fulcrum Mercy?
1 overwinninkje met goed materiaal maakt nog geen kampioen, in de F-1 doen ze 13 wedstrijden, en soms winnen ze de laatste race met 1 punt verschil.quote:
Pepquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 overwinninkje met goed materiaal maakt nog geen kampioen, in de F-1 doen ze 13 wedstrijden, en soms winnen ze de laatste race met 1 punt verschil.![]()
Even een piccie uit de oude doos. Had zelfs nog geen digicam, GSM pic derhalve.
[afbeelding]
En deze heb ik niet zelf gemaakt, was er niet bij.(check die wegspringende mensen links)
[afbeelding]
Deze kan ook nog wel een keer, massieve frituur konten.![]()
[afbeelding]
En ik ga ook de keukenprinses spelen.![]()
ik heb die website eens zitten bekijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
IKEA![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Pep
het lag niet aan het materiaal heb ik begrepen uit de verhalen dus daar is achteraf ook geen aanspraak op te maken
het ligt gewoon aan de bestuurder![]()
Toen hadden ze zelfs nog geen racewedstrijden met auto's op stoom gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:25 schreef hicham het volgende:
Don't hate the kart, hate the player - Nietzsche, 1859
Als je hem kunt mounten als DVD/CD dan kun je toch naar je virtuele DVD/CD drive gaan via windows explorer. Daar is dan vast wel ergens de juiste serial te vindenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Btw, het is geen ISO bestand, maar een BIN bestand.. en nu.![]()
![]()
Edit: staat niet in de opties, maar hij wil hem wel installeren.
Alleen het serienummer staat ws ook in de bindus kan toch ff niet door.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toen hadden ze zelfs nog geen racewedstrijden met auto's op stoom gedaan.![]()
Maar het is wel zo dat de ware coureur met het slechtste materiaal iedereen aan gort zou moeten kunnen rijden.![]()
Gaat alleen niet altijd op..........
Ik heb wel eens gekart tegen Ringelberg, een jong talent.
Die kon ik op 1 ronde en een beetje zetten toendertijd.![]()
Zaten we onderling tussen elkaar ook van.. was'da voor ventje.. net zoals vooraf overigens.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Bij deze is dus hetgeen in je profiel staat...
[..]
... bevestigd![]()
das wel lachequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
als je een bin bestand hebt moet je er ook een cue bestand bij hebben (zoals hicham al zei)quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toen hadden ze zelfs nog geen racewedstrijden met auto's op stoom gedaan.![]()
Maar het is wel zo dat de ware coureur met het slechtste materiaal iedereen aan gort zou moeten kunnen rijden.![]()
Gaat alleen niet altijd op..........
Ik heb wel eens gekart tegen Ringelberg, een jong talent.
Die kon ik op 1 ronde en een beetje zetten toendertijd.![]()
Zaten we onderling tussen elkaar ook van.. was'da voor ventje.. net zoals vooraf overigens.![]()
![]()
onze helpdeskmedewerkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je hem kunt mounten als DVD/CD dan kun je toch naar je virtuele DVD/CD drive gaan via windows explorer. Daar is dan vast wel ergens de juiste serial te vinden
Werd even een hele historie.. 3 keer herstarten nadat het programma er iedere keer uitfloepte met mounten nadat ik een keygen progje had gedownd. Raar dat je steeds een flash zag van dit crack programma zag terwijl ik het niet meer gebruikte. Copy paste het serial nummer naar een txt bestandje, herstarten en unmouten did the trick.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
Als je hem kunt mounten als DVD/CD dan kun je toch naar je virtuele DVD/CD drive gaan via windows explorer. Daar is dan vast wel ergens de juiste serial te vinden
Rossi wint op alles, hopelijk gaat hij snel eens naar Ducati...quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dus als ze Rossi op een Kawa zouden zetten zou hij nog wereldkampioen worden![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt door derden op een topic @ Supermotardforum gewezen.
Klik!mijn oude bikie.
En zijn fotopagina met mijn foto... copyright.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:28 schreef worldpimber het volgende:
Maar als ik zo op CR500's kijk van anderen zien ze er wel uit als echte kneuzedingetjes. Ik vond die van jou altijd wat minder, maar het was juist een van de betere.
Jammer dat je hem weg hebt gedaan![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nu komt de aap uit de mouw.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:41 schreef worldpimber het volgende:
Heb sowieso weinig met de rest van de motoren in FokMC, behalve dan die 7R van OPM.Ik bedoel... het is leuk dat jullie mee rijden, maar meer ook niet.
![]()
![]()
![]()
Paul de Leeuw en Idolsquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat the f*% is er op tv dan.... kom ik speciaal met mijn gevulde theebeursje fokken.
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:37 schreef richardgie het volgende:
het kindje Jezus was een echte baby in een krib.Hadden gelukkig wel een reserve Jezus mee genomen voor als de een z'n luier had volgescheten![]()
quote:nog effe voor zitten lezen uit de moto 73
quote:als klap op de vuurpijl komen ze morgen koffie drinken bij ome ries,ze bedoelen eigenlijk:we komen bij jou de tent afbreken
.
Voor zo ver effe een kleine samenvatting van mijn dagje.
En inderdaad kinderen opvoeden is aan mij niet besteed,kinderen verpesten(vooral van een ander)ben ik de beste in.
Waar kijk jij in vredesnaam naar zegquote:
Jullie zijn volgens mij van die "ooms" die "Lawaai"-speelgoed gevenquote:
Ik heb een heel lief manneke wat al verpest wordt door m'n broer en de rest van de familiequote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waar kijk jij in vredesnaam naar zeg.
Weet van me zelf eigenlijk niet meer welk TV programma ik voor het laats volledig gezien heb,behalve dan de DVD van Schindler's List.Kan je na gaan wat een indruk al die TV programma's op me maken
![]()
En zal ik jouw zoon ook even op komen voeden?Wat jij in een paar jaar hebt berijkt breekt richardgie in een tijdsbestek van maximaal 10 minuten weer volledig af.
Mooi weer de Leeuwquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Wat the f*% is er op tv dan.... kom ik speciaal met mijn gevulde theebeursje fokken.
![]()
quote:
Bizar jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooi weer de Leeuw![]()
Ik haatte die man, maar 1 keer vond ik het hilarisch
Maar nou is het weer minder
Nu Documentaire over die Tsunami, damn bizarNa de reclame de ontknoping @ RTL 7
[..]
Ervaring mee dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jullie zijn volgens mij van die "ooms" die "Lawaai"-speelgoed geven![]()
[afbeelding]
Zit je nog niet in Belgiequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde meer die uitlaat die zo debiel uitstak, de kleurtjes door elkaar, die verotte banden (ok kan je zo vervangen
), saaie velgen en lampjes die minder uitstraling dan waxina lichtjes hebben
Maar I was wrong.
Samen terugkopen?![]()
Heb sowieso weinig met de rest van de motoren in FokMC, behalve dan die 7R van OPM.Ik bedoel... het is leuk dat jullie mee rijden, maar meer ook niet.
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Kan je het niet normalizeren?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
de filmpjes die OPM gemaakt heeft met zijn nieuwe camera hebben een variabele bitrate
en kan ik dus niet omzetten naar DVD
![]()
![]()
Je kunt de filmpjes nog naar DivX omzetten oid?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
de filmpjes die OPM gemaakt heeft met zijn nieuwe camera hebben een variabele bitrate
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij heb nog nooit op een ander merk gereden dus je weet niet eens hoe een echte motor voelt
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef hicham het volgende:
Ik heb de richardgie-smiley gevonden
[afbeelding]
Links richardgie en rechts een willekeurig nichtje/neefje die aandacht probeert te trekken
Die mensen leven in een heel andere wereldquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
tjiegoewatjiegagagagoewehguwadiedoeweh!
Vertaling:
De geesten zijn aan de boom aan het schudden!
Ik ben ook onder de indruk, dat je wereld in 10 minuten zo kan veranderenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die mensen leven in een heel andere wereld![]()
![]()
Wat een verschil met hier, zowel de normale mensen daarzo als die primitievelingen![]()
![]()
![]()
Onvoorstelbaar, dit gaat me pet te boven
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben ook onder de indruk, dat je wereld in 10 minuten zo kan veranderen
Jullie zijn synchroon aan het TV kijke?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die mensen leven in een heel andere wereld![]()
![]()
Wat een verschil met hier, zowel de normale mensen daarzo als die primitievelingen![]()
![]()
![]()
Onvoorstelbaar, dit gaat me pet te boven
![]()
![]()
Na de Tsunami-documentairequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn synchroon aan het TV kijke?![]()
Vertel ons eens wat voor geweldigs jullie hebben gezien![]()
Na de Tsunami-documentairequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn synchroon aan het TV kijke?![]()
Vertel ons eens wat voor geweldigs jullie hebben gezien![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Na de Tsunami-documentaire
Indrukwekkend, triest en een vleugje mystiek![]()
Mijn wereld was anders binnen 10 seconden helemaal veranderdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben ook onder de indruk, dat je wereld in 10 minuten zo kan veranderen
Ik weet niet meer wat er precies met je is gebeurd, wel de gevolgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mijn wereld was anders binnen 10 seconden helemaal veranderd.
De eerste keer klaarkomen in een dame vond ik idd ook heel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mijn wereld was anders binnen 10 seconden helemaal veranderd.
Welkom terug Larsquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De eerste keer klaarkomen in een dame vond ik idd ook heel indrukwekkend.![]()
Wel on topic posten he, ti's een motorclub.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reserve Jesus is trouwens ook een user van het Fok! forum.
Heeft inderdaad met stront te maken.
Leve de vooruitgang.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga Lars niet quoten.![]()
Hai Hollander, alles goe?
![]()
![]()
Sorry oneliner, zal het niet meer doen goed?quote:
Je bent net als het puberende volk waar ik mee moet werken.quote:
Hmmm tsja, denk van wel.quote:Hai Hollander, alles goe?
![]()
![]()
Heb je wel, pratende printers, en niet eens de duurste modellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef richardgie het volgende:
...Als dat klote hok dat nou effe tegen me zegt![]()
Nog altijd lichtelijk strijdbaar als van de pot verwijt de ketel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef hollander172 het volgende:
Je bent net als het puberende volk waar ik mee moet werken.![]()
[..]
Hmmm tsja, denk van wel.
Vanwaar de vraag? Bezorgd oid?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel on topic posten he, ti's een motorclub.
Ga straks ook nog effe de rode zee splijten.Nu alleen nog effe een rode zee vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
Nog altijd lichtelijk strijdbaar als van de pot verwijt de ketel.![]()
Ik buk niet voor de plaatselijke dominee en dus ook niet voor een lim.quote:Maar het was wat stil, dus ik dacht dat je weggejaagd was door de Lims.
Dacht bijna dat je serieus was.quote:Begon je wel degelijk te missen.![]()
![]()
Hoor die printer al iets zeggen in de trand van"Nee richard vanavond niet.Heb cartridge pijn"quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je wel, pratende printers, en niet eens de duurste modellen.![]()
HP geloof ik.............. met een vrouwenstem.![]()
[..]
Nog altijd lichtelijk strijdbaar als van de pot verwijt de ketel.![]()
Maar het was wat stil, dus ik dacht dat je weggejaagd was door de Lims.
Begon je wel degelijk te missen.![]()
![]()
Ga daar niet weer over uitwijden,maar wil je onder 4 ogen alles nog wel eens vertellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat er precies met je is gebeurd, wel de gevolgen![]()
Nou nou, richardgie toch. Jij bent wel de laatste van wie ik zo een post had verwachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef richardgie het volgende:
GVD (...) dus richardgie begon al een heel dikke nek te krijgen en stond al op het punt compie het pand via het raam op de eerste verdieping te doen verlaten(...) GVD (...) klote hok
Je bent uit wanhoop maar docent op een middelbare school geworden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent net als het puberende volk waar ik mee moet werken.![]()
Wees aub specifiek, ik wens niet als 1 gezien te worden tenzij nodigquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kent het gezegde he:stille wateren hebben diepe grondenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:31 schreef hicham het volgende:
Nou nou, richardgie toch. Jij bent wel de laatste van wie ik zo een post had verwacht![]()
[..]
Komt wel goed danquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ga daar niet weer over uitwijden,maar wil je onder 4 ogen alles nog wel eens vertellen.
He,zelfde tijd gepost.
Weltrusten en eenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Komt wel goed dan![]()
Nog eventjes voor de tv hangen, "See no Evil, Hear no Evil" en naar bed![]()
![]()
Wanhopen doe ik alleen als ik het bed moet delen met een imam.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:31 schreef hicham het volgende:
Je bent uit wanhoop maar docent op een middelbare school geworden?
Zeur niet zo, ben zo weer weg hoor.quote:Wees aub specifiek, ik wens niet als 1 gezien te worden tenzij nodigDat doen we alleen bij Mercy & Raus toch?
Ik praat gewoon op een toon die Lars begrijpt
Pimber kan soms nogal overdrijven in die toon
Neeeejjj blijf hieerrr!!!!!!111111111oneonequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zeur niet zo, ben zo weer weg hoor.![]()
Geen tijd en geen mogelijkheden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeeejjj blijf hieerrr!!!!!!111111111oneone:'(:'(
Rode zee in overvloed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:19 schreef richardgie het volgende:
Ga straks ook nog effe de rode zee splijten.Nu alleen nog effe een rode zee vinden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, zie je wel dat je me begrijpt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:31 schreef hicham het volgende:
Wees aub specifiek, ik wens niet als 1 gezien te worden tenzij nodigDat doen we alleen bij Mercy & Raus toch?
Ik praat gewoon op een toon die Lars begrijpt
Pimber kan soms nogal overdrijven in die toon
![]()
Dat is de grap...quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar is juist over nagedacht![]()
...heel verhaal...
Een IT'er die niet zo handig is met internet![]()
Hoes is Suzuki specialist, zit ook in die hoek ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
IKEA![]()
![]()
Ha ha en zo bedoelde ik het deze keer eens niet.Was meer bedoeld als het evangelie van Johannes of zo in het Nieuwe Testament(let op ik ben hier niet zo in thuis),waarin Jezus voor het volk de rode zee spleet zodat de romeinen ze niet konden vangen(ongeveer,zoiets)en het volk kon vluchtenquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 09:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha ha en zo bedoelde ik het deze keer eens niet.Was meer bedoeld als het evangelie van Johannes of zo in het Nieuwe Testament(let op ik ben hier niet zo in thuis),waarin Jezus voor het volk de rode zee spleet zodat de romeinen ze niet konden vangen(ongeveer,zoiets)en het volk kon vluchten.
Is trouwens ooit eens een film over gemaakt.![]()
Goeie morgen trouwens,zij die al wakker zijn.
Ik wist ook niet precies waar het over ging.Had de klok wel horen luiden maar wist niet precies waar de klepel hingquote:Op zondag 18 december 2005 10:55 schreef bwt het volgende:
[..]
![]()
Je zit er idd behoorlijk naast
Jezus was er nog niet eens.
Het was mozes die "zijn" volk uit egypte leide en de rode zee splitste en achter zich wiir liet dicht vallen zodat de achtervolgende egyptenaaren verzopen.
Als ik het zo nog eens lees dan is mozes eigelijk een van de eerste massa moordenaars uit de geschiedenis.
quote:
Een advocaat zou het op zelfverdediging gooien, handelen uit noodweerquote:Als ik het zo nog eens lees dan is mozes eigelijk een van de eerste massa moordenaars uit de geschiedenis.
Morge,schappelijke tijd om wakker te worden voor een Zondagquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens![]()
Vandaag net een klein beetje wakker.![]()
Zijn ze op zondag open, of is het een mentale voorbereiding op een volgende keer?quote:Op zondag 18 december 2005 12:28 schreef R2-D2 het volgende:
Zodadelijk eventjes op de XT op zoek naar DIVMOAls ik naar het kaartje kijk moet ik er 2 keer langs zijn gereden
![]()
Het ligt vlakbij het Station Gilze-Rijen zo te zien dus. Helpt dat niet met zoeken?quote:Op zondag 18 december 2005 12:28 schreef R2-D2 het volgende:
Zodadelijk eventjes op de XT op zoek naar DIVMOAls ik naar het kaartje kijk moet ik er 2 keer langs zijn gereden
![]()
Ja best wel. Maar ik heb nu ook ontbeten, dus dan is het nog netjes he?quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Morge,schappelijke tijd om wakker te worden voor een Zondag![]()
![]()
Een voorbereidingquote:Op zondag 18 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn ze op zondag open, of is het een mentale voorbereiding op een volgende keer?
Ja,miste je al,verder wel alles goed?quote:Op zondag 18 december 2005 12:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar ik heb nu ook ontbeten, dus dan is het nog netjes he?Ik weet niet wat het is, maar deze week ben ik doodmoe.
Daarom was ik gisteren ook niet op fok.
Dat is mischien ook wel een idee ja, gewoon langs het spoor rijden dan moet je er ook langs komenquote:Op zondag 18 december 2005 12:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het ligt vlakbij het Station Gilze-Rijen zo te zien dus. Helpt dat niet met zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemiddag
*I'll do what I want, cuz I can*
Volgens mij is OPM stevig aan het stokenquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat een drukte hier op zaterdagavond zeg
Goede middagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemiddag![]()
![]()
Ik ga trouwens ook weer meteen weg.Moet nog een verjaardag gaan zitten te vieren,en ondertussen kinderen van m'n zuster nog eens zoet gaan houden.
Vindt het trouwens voor een Zondag ochtend/begin middag,hier ook knap druk.
quote:
Wat zegt dat over de VFRquote:Op zondag 18 december 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
de mijne remt bijvoorbeeld al beter met de originele remleidingen, dan de VFR met stalen remleidingen![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Stelletje stokers![]()
Kawa is gewoon slechtHonda is gewoon goed. Punt uit.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |