Weltrustenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n compie maar eens uit zetten en het op een zuipezetten ofzo
,ondertussen naar de televisie kijkend en zich afvragend of de wereld altijd al zo hard draaide
.Weltrusten
.
Kijk je soms ook net filmpje uit het DB topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Born to be alive [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Hehe ja die heb ik tijdje geleden gezien inderdaad.. en vanavond ook ff nog een keerquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk je soms ook net filmpje uit het DB topic?
Jammer voor de Kawafreaks hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef richardgie het volgende:
Honda maakt verder prima motorfietsen,maar vindt ze altijd net iets te duur voor het gebodene.Kijk maar eens naar het prijsverschil tussen een CBR 900 Fireblade en bijvoorbeeld een Kawa ZX 9 R.Vrijwel identieke motoren wat karakter en afzetmarkt betreft,en toch is de Honda duurder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kawasaki powerrrrrrrrr
Tnx, wil hem wel als kerstcadeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Kawasaki powerrrrrrrrr
kijk aan, met slippers op de motor jij hebt lefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten![]()
![]()
kom ik thuis van het sporten, is ineens iedereen weg![]()
ben ik maar een filmpje op tv gaan kijken....
na een minuut of 20 kwam mijn ma weer thuis, had m'n zusje weg gebracht (weet ik veel waarheen) en m'n zus bleek in de stad te zitten, misterie weer opgelost![]()
word maar weer eens tijd om te gaan slapen
![]()
Oopeeejemmmm!!! sneeuwballen gooien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:35 schreef worldpimber het volgende:Hebben jullie Duitsers weer meer.
Moet nu met de brommer naar mijn werk![]()
im gonna knock you outquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Oopeeejemmmm!!! sneeuwballen gooien?![]()
btw, check je mail.
das zeker voor de mensen die bang zijn om omtevallenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
Piaggo prototype. [afbeelding]
Heb een zwak voor gekke experimenten.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:04 schreef bwt het volgende:
das zeker voor de mensen die bang zijn om omtevallen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:59 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding
Oe! Dat is een gaaf ding die SP..quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Goedemiddag![]()
Boodschapjes zijn gedaan, straks niet naar Utrechtte slecht weer....
Wel naar deze motor gaan kijken![]()
Proficiat met je neefjequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oe! Dat is een gaaf ding die SP.... roffel resulteert in roflol @ wangetjes.
![]()
Heb net alles bij elkaar geraapt @ minibike, olie, benzine.. maar als ik 1 keer in het nat er mee naar buiten ga roest alles volgens mij alles er in no time van weg.Maar ff geduld dus.
![]()
Mijn neefje is morgen de eerste keer jarig, zo maar een cadeatje kopen in ut dorp, hoogtepunt van de dag.![]()
Aas nog wel op een stukkie sturen hoor..
Divmo in Rijenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Goedemiddag![]()
Boodschapjes zijn gedaan, straks niet naar Utrechtte slecht weer....
Wel naar deze motor gaan kijken![]()
Is het een goeie zaak?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:24 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Divmo in Rijen
Doe Bas en Joost de groeten van me![]()
Jazeker, ik hoor er altijd goeie dingen over van anderen in ieder geval.quote:
Gebroken gasKABEL natuurlijk, kan niet editten op dit lompe forumquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Jazeker, ik hoor er altijd goeie dingen over van anderen in ieder geval.
Zelf zit ik bij een dealer in Den Bosch omdat dat logistiek verantwoord is (en ik nog een jaar garantie heb natuurlijk)
Ik ga alleen met die jongens motorrijden, dus kan ik je geen verhalen uit eigen hand vertellen,
maar wel dat één van hun een Kawa met gebroken gasleiding heeft gefixt met een
paperclip en een stukkie kauwgom bovenop een berg in Luxemburg, een rasechte McGyver
er mist een knopje dat bedoeld was om te editten ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Gebroken gasKABEL natuurlijk, kan niet editten op dit lompe forum![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die GS pics?
Heb een pic gevonden van jou in je jonge jaren
[afbeelding]
![]()
Waarschijnlijk een afro kapselquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die helm is natuurlijk zo groot omdat Peppo toen nog een volle bos haar had
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Jazeker, ik hoor er altijd goeie dingen over van anderen in ieder geval.
Zelf zit ik bij een dealer in Den Bosch omdat dat logistiek verantwoord is (en ik nog een jaar garantie heb natuurlijk)
Ik ga alleen met die jongens motorrijden, dus kan ik je geen verhalen uit eigen hand vertellen,
maar wel dat één van hun een Kawa met gebroken gasleiding heeft gefixt met een
paperclip en een stukkie kauwgom bovenop een berg in Luxemburg, een rasechte McGyver
lastig om wat te kopen voor zo'en kleine.. doet nog niet zoveel.quote:
Dan had je wel een 3 pagina's tellende reportage kunnen teruglezen.quote:Heb je nog niet kunnen rijden op die minibike?
quote:In de panda kan je de minibika rechtop in de wagen parkerenen dan naar een industrieterrein rijden, dat kan vast niet in jouw racebolide
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je inloggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Gebroken gasKABEL natuurlijk, kan niet editten op dit lompe forum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |