Weltrustenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n compie maar eens uit zetten en het op een zuipezetten ofzo
,ondertussen naar de televisie kijkend en zich afvragend of de wereld altijd al zo hard draaide
.Weltrusten
.
Kijk je soms ook net filmpje uit het DB topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Born to be alive [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Hehe ja die heb ik tijdje geleden gezien inderdaad.. en vanavond ook ff nog een keerquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk je soms ook net filmpje uit het DB topic?
Jammer voor de Kawafreaks hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef richardgie het volgende:
Honda maakt verder prima motorfietsen,maar vindt ze altijd net iets te duur voor het gebodene.Kijk maar eens naar het prijsverschil tussen een CBR 900 Fireblade en bijvoorbeeld een Kawa ZX 9 R.Vrijwel identieke motoren wat karakter en afzetmarkt betreft,en toch is de Honda duurder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kawasaki powerrrrrrrrr
Tnx, wil hem wel als kerstcadeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Kawasaki powerrrrrrrrr
kijk aan, met slippers op de motor jij hebt lefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten![]()
![]()
kom ik thuis van het sporten, is ineens iedereen weg![]()
ben ik maar een filmpje op tv gaan kijken....
na een minuut of 20 kwam mijn ma weer thuis, had m'n zusje weg gebracht (weet ik veel waarheen) en m'n zus bleek in de stad te zitten, misterie weer opgelost![]()
word maar weer eens tijd om te gaan slapen
![]()
Oopeeejemmmm!!! sneeuwballen gooien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:35 schreef worldpimber het volgende:Hebben jullie Duitsers weer meer.
Moet nu met de brommer naar mijn werk![]()
im gonna knock you outquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Oopeeejemmmm!!! sneeuwballen gooien?![]()
btw, check je mail.
das zeker voor de mensen die bang zijn om omtevallenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
Piaggo prototype. [afbeelding]
Heb een zwak voor gekke experimenten.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:04 schreef bwt het volgende:
das zeker voor de mensen die bang zijn om omtevallen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:59 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding
Oe! Dat is een gaaf ding die SP..quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Goedemiddag![]()
Boodschapjes zijn gedaan, straks niet naar Utrechtte slecht weer....
Wel naar deze motor gaan kijken![]()
Proficiat met je neefjequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oe! Dat is een gaaf ding die SP.... roffel resulteert in roflol @ wangetjes.
![]()
Heb net alles bij elkaar geraapt @ minibike, olie, benzine.. maar als ik 1 keer in het nat er mee naar buiten ga roest alles volgens mij alles er in no time van weg.Maar ff geduld dus.
![]()
Mijn neefje is morgen de eerste keer jarig, zo maar een cadeatje kopen in ut dorp, hoogtepunt van de dag.![]()
Aas nog wel op een stukkie sturen hoor..
Divmo in Rijenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Goedemiddag![]()
Boodschapjes zijn gedaan, straks niet naar Utrechtte slecht weer....
Wel naar deze motor gaan kijken![]()
Is het een goeie zaak?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:24 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Divmo in Rijen
Doe Bas en Joost de groeten van me![]()
Jazeker, ik hoor er altijd goeie dingen over van anderen in ieder geval.quote:
Gebroken gasKABEL natuurlijk, kan niet editten op dit lompe forumquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Jazeker, ik hoor er altijd goeie dingen over van anderen in ieder geval.
Zelf zit ik bij een dealer in Den Bosch omdat dat logistiek verantwoord is (en ik nog een jaar garantie heb natuurlijk)
Ik ga alleen met die jongens motorrijden, dus kan ik je geen verhalen uit eigen hand vertellen,
maar wel dat één van hun een Kawa met gebroken gasleiding heeft gefixt met een
paperclip en een stukkie kauwgom bovenop een berg in Luxemburg, een rasechte McGyver
er mist een knopje dat bedoeld was om te editten ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Gebroken gasKABEL natuurlijk, kan niet editten op dit lompe forum![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die GS pics?
Heb een pic gevonden van jou in je jonge jaren
[afbeelding]
![]()
Waarschijnlijk een afro kapselquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die helm is natuurlijk zo groot omdat Peppo toen nog een volle bos haar had
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Jazeker, ik hoor er altijd goeie dingen over van anderen in ieder geval.
Zelf zit ik bij een dealer in Den Bosch omdat dat logistiek verantwoord is (en ik nog een jaar garantie heb natuurlijk)
Ik ga alleen met die jongens motorrijden, dus kan ik je geen verhalen uit eigen hand vertellen,
maar wel dat één van hun een Kawa met gebroken gasleiding heeft gefixt met een
paperclip en een stukkie kauwgom bovenop een berg in Luxemburg, een rasechte McGyver
lastig om wat te kopen voor zo'en kleine.. doet nog niet zoveel.quote:
Dan had je wel een 3 pagina's tellende reportage kunnen teruglezen.quote:Heb je nog niet kunnen rijden op die minibike?
quote:In de panda kan je de minibika rechtop in de wagen parkerenen dan naar een industrieterrein rijden, dat kan vast niet in jouw racebolide
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je inloggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Gebroken gasKABEL natuurlijk, kan niet editten op dit lompe forum![]()
We zijn net terug van de ...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
Het lijkt momenteel wel middernacht.
[afbeelding]
...signeersessie, waar was jijquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:59 schreef Worldbeater het volgende:16:00 een signeersessie van Rene Froger bij de supermarkt in Hoogvliet.
![]()
![]()
Er stonden voornamelijk wat oudere mensen.. best een grote groep wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:38 schreef hicham het volgende:
...signeersessie, waar was jijWe dachten je daar wel tegen te komen
Ik luister helemaal geen muziekquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jullie luisteren vast naar Marokkaanse helden?![]()
Vind het soms wel stemming hebben die taal.![]()
![]()
Mja, om te reageren hoef ik niets te doen, en om te editten moet ik ineens inloggen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er mist een knopje dat bedoeld was om te editten ?![]()
![]()
ik kan deze wel editten hoor![]()
Ik ben niet zo handig met internet enzoquote:
Ah, u is extremist .. is internetten ook nie'verboden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:51 schreef hicham het volgende:
Ik luister helemaal geen muziekLaat staan wannabe-Westerlingen-Marokkaans muziek
Sterker nog, het staat nog steeds @ Nick's MP3.quote:Nummer nog geluisterd dat ik laatst naar je gestuurd had?
Was een sinterklaas cadeau van mij - voor Nick, maar daar is het nu allang te laat voor door jouw uitstelgedrag
Daar is juist over nagedachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mja, om te reageren hoef ik niets te doen, en om te editten moet ik ineens inloggen...
Schijt, dat is het!
Een IT'er die niet zo handig is met internetquote:[..]
Ik ben niet zo handig met internet enzo![]()
Ben bezig met een Ikea kast... Is ook weer even puzzelen![]()
Extremistquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, u is extremist .. is internetten ook nie'verboden.![]()
![]()
quote:[..]
Sterker nog, het staat nog steeds @ Nick's MP3.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Maar goed, 3 maandjes wachten en stug inwerken, dan heb ik hopelijk een leasebakkie.![]()
Zou een Kia Sorento wat zijn?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:
Hij zal hem toch niet helemaal afdraaien.quote:
Moet je dat niet censureren enzo
Maar dat is zo saai.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:17 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Ford Mondeo Station![]()
Laagste bijtelling voor de meeste ruimte(was m'n laatste lease en de beste keuze
![]()
IKEAquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ben bezig met een Ikea kast... Is ook weer even puzzelen![]()
Niet geweest, kon het niet vindenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dat is zo saai.![]()
![]()
Ik zit ook nog aan een zilveren Kever te denken.![]()
Vroegâh had ik een Ford Focus Tdi, wel een strakke ragbak qua wegligging.![]()
De Fiero mag over 3,5 maand wellicht weg wegens overcompleet.![]()
![]()
Hoe was de 'onda?![]()
Had je het telefoonnummer niet mee genomen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb DIVMO gezocht maar kon het niet vinden. Ben wel langs HOES gekomen
![]()
Zonde.quote:
Een .iso pak je niet uit, dat brand je op een CD (met behulp van bijbehorende .cue file) of je gebruikt een emulator die een CD/DVD drive kan simuleren (scheelt je weer een CD branden)quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ben mijn brandprogramma kwijt, dus heb een nieuwe, maar die's nog .Iso.![]()
![]()
IF FILEquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Voordat ik ga zoeken @ download.comiemand kan mijn vast wel een tip geven hoe ik een .Iso uitpak.
![]()
Ik dacht dat je hem wel kon converteren, maar link mij eens zo'n virtuele CD romdrive-software-emulator.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
Een .iso pak je niet uit, dat brand je op een CD (met behulp van bijbehorende .cue file) of je gebruikt een emulator die een CD/DVD drive kan simuleren (scheelt je weer een CD branden)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb DIVMO gezocht maar kon het niet vinden.
Bij deze is dus hetgeen in je profiel staat...quote:
... bevestigdquote:Geslacht: Vrouw
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
Bij deze is dus hetgeen in je profiel staat...
... bevestigd![]()
Ben je nu weer in de war?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
IF FILE
*.iso
THEN
Use Nero
ELSE
Download Nero
Je zit in een eindeloze loop![]()
![]()
Check je mail over een paar minutenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem wel kon converteren, maar link mij eens zo'n virtuele CD romdrive-software-emulator.![]()
![]()
Ik heb vorig jaar notabene een retail DVD brander gekocht.. maar ja .. waar's de CD..
WinRAR kan het uitpakken als je dat wilt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Voordat ik ga zoeken @ download.comiemand kan mijn vast wel een tip geven hoe ik een .Iso uitpak.
![]()
quote:
Neejoh, gooi het eruitquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:32 schreef bwt het volgende:
Ik moet natuurlijk wel eerst alles lezen voor ik reageer
Nope, er bestaan ook nerd-vrouwen c.q nerdinnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Maar wat dacht je hiervan:
[..]
Ben je nu weer in de war?
![]()
Als je was geweest had je me makkelijk kunnen herkennen, ik reed vooraan in de file in een witte pandaquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en wilde daar misschien ook wel even naar toe gaan om een glimp van jou op te kunnen vangen
maar goed dat ik Raus heb kunnen overtuigen om thuis te blijven![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:en wilde daar misschien ook wel even naar toe gaan om een glimp van jou op te kunnen vangen
Hedde gij mijn mail onbeschadigd en ongeopend ontvangen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en wilde daar misschien ook wel even naar toe gaan om een glimp van jou op te kunnen vangen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe, ik zit met mijn pc op het werk. Lannetje hier vanavond onder de werknemers. Heb een 19 inch TFT voor mijn neus gepleurt, wat een beeld![]()
te lam om iets zinnigs te doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had nog even gekeken hoe ver het was.
En wat waren de redenen om thuis te blijven @ huize Bosche bol?![]()
yepquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Hedde gij mijn mail onbeschadigd en ongeopend ontvangen?
Dus dan maar thuis knuffelen.quote:
Zaterdag pwnagequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
te lam om iets zinnigs te doen![]()
ik zag op flitsservice dat ze daar stonden te controlerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je was geweest had je me makkelijk kunnen herkennen, ik reed vooraan in de file in een witte panda![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe, ik zit met mijn pc op het werk. Lannetje hier vanavond onder de werknemers. Heb een 19 inch TFT voor mijn neus gepleurt, wat een beeld![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:50 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat toch met dat neppe stuurkuipje dat er standaard op zit
Van de zijkant valt het niet zo op maar van voor is zo gay![]()
[..]
Zaterdag pwnage
Behalve @ lente-/zomerdagen, dan zouden we nu ergens aan het rondscheuren zijn![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
yep![]()
en je ben de 1e en de enigste tot nu toe![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]: Zullen we een LAN-party houden?
[afbeelding]: Da's goed, ik ga m'n pc thuis ophalen!
[afbeelding]: Toppie!
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]: Zullen we een LAN-party houden?
[afbeelding]: Da's goed, ik ga m'n pc thuis ophalen!
[afbeelding]: Toppie!
![]()
Ik vind een standaard koplamp gay.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:50 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat toch met dat neppe stuurkuipje dat er standaard op zit
Van de zijkant valt het niet zo op maar van voor is zo gay![]()
Mijn bedoeling was dan ook koplamp + stuurkuip eraf en dubbele koplamp in de plaatsquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind een standaard koplamp gay.![]()
En op deze fiets staat het stuurkuipje gewoon mooi.![]()
Wat jij nu met de bandit hebt gedaan is ook een goede oplossing.![]()
It was you destiny to happen..
ij heb dus gewoon de 1e keuzequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat betekent dat iedereen die na mij komt en dezelfde pic heeft gekozen iets anders moet kiezen!
Voor zover er nog mensen van plan zijn te mailen![]()
![]()
![]()
[..]
Mercy schijnt dat ook wel eens te doen met bekenden, inclusief gepimte PC kast. Misschien eens een keer afspreken met Fulcrum Mercy?
1 overwinninkje met goed materiaal maakt nog geen kampioen, in de F-1 doen ze 13 wedstrijden, en soms winnen ze de laatste race met 1 punt verschil.quote:
Pepquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 overwinninkje met goed materiaal maakt nog geen kampioen, in de F-1 doen ze 13 wedstrijden, en soms winnen ze de laatste race met 1 punt verschil.![]()
Even een piccie uit de oude doos. Had zelfs nog geen digicam, GSM pic derhalve.
[afbeelding]
En deze heb ik niet zelf gemaakt, was er niet bij.(check die wegspringende mensen links)
[afbeelding]
Deze kan ook nog wel een keer, massieve frituur konten.![]()
[afbeelding]
En ik ga ook de keukenprinses spelen.![]()
ik heb die website eens zitten bekijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
IKEA![]()
Ik heb DIVMO gezocht maar kon het niet vinden. Ben wel langs HOES gekomen
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Pep
het lag niet aan het materiaal heb ik begrepen uit de verhalen dus daar is achteraf ook geen aanspraak op te maken
het ligt gewoon aan de bestuurder![]()
Toen hadden ze zelfs nog geen racewedstrijden met auto's op stoom gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:25 schreef hicham het volgende:
Don't hate the kart, hate the player - Nietzsche, 1859
Als je hem kunt mounten als DVD/CD dan kun je toch naar je virtuele DVD/CD drive gaan via windows explorer. Daar is dan vast wel ergens de juiste serial te vindenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Btw, het is geen ISO bestand, maar een BIN bestand.. en nu.![]()
![]()
Edit: staat niet in de opties, maar hij wil hem wel installeren.
Alleen het serienummer staat ws ook in de bindus kan toch ff niet door.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toen hadden ze zelfs nog geen racewedstrijden met auto's op stoom gedaan.![]()
Maar het is wel zo dat de ware coureur met het slechtste materiaal iedereen aan gort zou moeten kunnen rijden.![]()
Gaat alleen niet altijd op..........
Ik heb wel eens gekart tegen Ringelberg, een jong talent.
Die kon ik op 1 ronde en een beetje zetten toendertijd.![]()
Zaten we onderling tussen elkaar ook van.. was'da voor ventje.. net zoals vooraf overigens.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Bij deze is dus hetgeen in je profiel staat...
[..]
... bevestigd![]()
das wel lachequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
als je een bin bestand hebt moet je er ook een cue bestand bij hebben (zoals hicham al zei)quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toen hadden ze zelfs nog geen racewedstrijden met auto's op stoom gedaan.![]()
Maar het is wel zo dat de ware coureur met het slechtste materiaal iedereen aan gort zou moeten kunnen rijden.![]()
Gaat alleen niet altijd op..........
Ik heb wel eens gekart tegen Ringelberg, een jong talent.
Die kon ik op 1 ronde en een beetje zetten toendertijd.![]()
Zaten we onderling tussen elkaar ook van.. was'da voor ventje.. net zoals vooraf overigens.![]()
![]()
onze helpdeskmedewerkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je hem kunt mounten als DVD/CD dan kun je toch naar je virtuele DVD/CD drive gaan via windows explorer. Daar is dan vast wel ergens de juiste serial te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |