We zijn net terug van de ...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
Het lijkt momenteel wel middernacht.
[afbeelding]
...signeersessie, waar was jijquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:59 schreef Worldbeater het volgende:16:00 een signeersessie van Rene Froger bij de supermarkt in Hoogvliet.
![]()
![]()
Er stonden voornamelijk wat oudere mensen.. best een grote groep wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:38 schreef hicham het volgende:
...signeersessie, waar was jijWe dachten je daar wel tegen te komen
Ik luister helemaal geen muziekquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jullie luisteren vast naar Marokkaanse helden?![]()
Vind het soms wel stemming hebben die taal.![]()
![]()
Mja, om te reageren hoef ik niets te doen, en om te editten moet ik ineens inloggen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er mist een knopje dat bedoeld was om te editten ?![]()
![]()
ik kan deze wel editten hoor![]()
Ik ben niet zo handig met internet enzoquote:
Ah, u is extremist .. is internetten ook nie'verboden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:51 schreef hicham het volgende:
Ik luister helemaal geen muziekLaat staan wannabe-Westerlingen-Marokkaans muziek
Sterker nog, het staat nog steeds @ Nick's MP3.quote:Nummer nog geluisterd dat ik laatst naar je gestuurd had?
Was een sinterklaas cadeau van mij - voor Nick, maar daar is het nu allang te laat voor door jouw uitstelgedrag
Daar is juist over nagedachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mja, om te reageren hoef ik niets te doen, en om te editten moet ik ineens inloggen...
Schijt, dat is het!
Een IT'er die niet zo handig is met internetquote:[..]
Ik ben niet zo handig met internet enzo![]()
Ben bezig met een Ikea kast... Is ook weer even puzzelen![]()
Extremistquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, u is extremist .. is internetten ook nie'verboden.![]()
![]()
quote:[..]
Sterker nog, het staat nog steeds @ Nick's MP3.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Maar goed, 3 maandjes wachten en stug inwerken, dan heb ik hopelijk een leasebakkie.![]()
Zou een Kia Sorento wat zijn?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:
Hij zal hem toch niet helemaal afdraaien.quote:
Moet je dat niet censureren enzo
Maar dat is zo saai.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:17 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Ford Mondeo Station![]()
Laagste bijtelling voor de meeste ruimte(was m'n laatste lease en de beste keuze
![]()
IKEAquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ben bezig met een Ikea kast... Is ook weer even puzzelen![]()
Niet geweest, kon het niet vindenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dat is zo saai.![]()
![]()
Ik zit ook nog aan een zilveren Kever te denken.![]()
Vroegâh had ik een Ford Focus Tdi, wel een strakke ragbak qua wegligging.![]()
De Fiero mag over 3,5 maand wellicht weg wegens overcompleet.![]()
![]()
Hoe was de 'onda?![]()
Had je het telefoonnummer niet mee genomen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb DIVMO gezocht maar kon het niet vinden. Ben wel langs HOES gekomen
![]()
Zonde.quote:
Een .iso pak je niet uit, dat brand je op een CD (met behulp van bijbehorende .cue file) of je gebruikt een emulator die een CD/DVD drive kan simuleren (scheelt je weer een CD branden)quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ben mijn brandprogramma kwijt, dus heb een nieuwe, maar die's nog .Iso.![]()
![]()
IF FILEquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Voordat ik ga zoeken @ download.comiemand kan mijn vast wel een tip geven hoe ik een .Iso uitpak.
![]()
Ik dacht dat je hem wel kon converteren, maar link mij eens zo'n virtuele CD romdrive-software-emulator.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
Een .iso pak je niet uit, dat brand je op een CD (met behulp van bijbehorende .cue file) of je gebruikt een emulator die een CD/DVD drive kan simuleren (scheelt je weer een CD branden)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb DIVMO gezocht maar kon het niet vinden.
Bij deze is dus hetgeen in je profiel staat...quote:
... bevestigdquote:Geslacht: Vrouw
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
Bij deze is dus hetgeen in je profiel staat...
... bevestigd![]()
Ben je nu weer in de war?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
IF FILE
*.iso
THEN
Use Nero
ELSE
Download Nero
Je zit in een eindeloze loop![]()
![]()
Check je mail over een paar minutenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem wel kon converteren, maar link mij eens zo'n virtuele CD romdrive-software-emulator.![]()
![]()
Ik heb vorig jaar notabene een retail DVD brander gekocht.. maar ja .. waar's de CD..
WinRAR kan het uitpakken als je dat wilt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Voordat ik ga zoeken @ download.comiemand kan mijn vast wel een tip geven hoe ik een .Iso uitpak.
![]()
quote:
Neejoh, gooi het eruitquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:32 schreef bwt het volgende:
Ik moet natuurlijk wel eerst alles lezen voor ik reageer
Nope, er bestaan ook nerd-vrouwen c.q nerdinnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Maar wat dacht je hiervan:
[..]
Ben je nu weer in de war?
![]()
Als je was geweest had je me makkelijk kunnen herkennen, ik reed vooraan in de file in een witte pandaquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en wilde daar misschien ook wel even naar toe gaan om een glimp van jou op te kunnen vangen
maar goed dat ik Raus heb kunnen overtuigen om thuis te blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |