Relax, stond een teletekst gifje..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef DeTolk het volgende:
edit
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Relax, stond een teletekst gifje..
Denk dezelfde als afgelopen zomer. Van de kleinere clubs dusquote:Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
speelsteden?
De UEFA dan ook, want die spreken ook over U21.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dan is de NOS dom of in de war.
als je in 2007 inder 21 bent kan je tenminste met onder 23 mee naar Pekeing een jaar later, dat is het enige wat ik kan bedenken. Maar het lijkt allemaal mooi maar straks missen de topclubs dus weer belangrijke spelers om dat ze in de smog van Peking staat te ballenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dan snap ik het systeem niet. Want Olympisch elftal is zeker weten onder 23. Kennelijk kun je je in 2007 dus in NL met een onder 21 elftal EK tournooi kwalificeren voor de OS 2008, terwijl dat een totaal ander elftal is. Vaag.
Ik lees trouwens net dat het EK2006 naar Portugal gaat, dat is ook onder 21 dus.
Daar dacht ik ook al aan, we staan er goed op bij de BOBO's.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg leuk nieuws, ze waren bij de UEFA zeker enthousiast gemaakt door de FIFA omdat het WK -20 een groot succes was in ons landje.
Als dat 1 van de speelsteden wordt wel jaquote:Op donderdag 15 december 2005 20:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Leuk!!dan kan ik ook weer hier bij ons in Kerkrade gaan kijken
we hebben in Harry Been dan ook zelf een hele goede boboquote:Op donderdag 15 december 2005 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, we staan er goed op bij de BOBO's.
Ja die doet goed werk.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben in Harry Been dan ook zelf een hele goede bobo
Juist wat een feest hadden we 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:59 schreef Suijk het volgende:
Gaaf. In eigen land gewoon Europees kampioen worden is erg mooi.
Die staat op het lijsjtje als ik het goed hebquote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
Goed nieuws.
Ga dr vanuit dat er dan ook in andere stadions gespeeld gaat worden...en aangezien de Euroborg dan in gebruik is
Meen je dat nou? Je bent de eerste die dat zegt!quote:
Beter dit, dan andersom...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Jammer van zo'n boutnaam voor zo'n mooi stadion.
De kwalificaties waren al gespeeldquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
Overigens vind ik het wel van weinig ambities getuigen dat we geen kwalificatie durven spelen.
Nee hoor. Dit is voor een jaar later, Nederland is dan vrij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De kwalificaties waren al gespeeld
Hap
Waarschijnlijk niet. Maar het was aanvankelijk wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:51 schreef Da_Sandman het volgende:
De werknaam Euroborg? Dat betekent dus dat ie nog gaat veranderen?
Jup. Er is volgens de verhalen ook nog gezocht naar een sponsornaam voor het stadion. Nou dan heb ik nog liever Euroborg als naam. Al kan een sponsor die zijn naam aan een stadion verbindt financieel wel aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar het was aanvankelijk wel de bedoeling.
Bron (onderaan)quote:Euroborg final
Fourteen cities expressed an interest in holding matches, a list which was cut to seven before Eredivisie teams SC Heerenveen (Abe Lenstra stadium), FC Groningen (Euroborg), BV Vitesse (Gelredome) and NEC Nijmegen (De Goffert) were awarded host-club status for 2007 at a ceremony at KNVB headquarters in Zeist in April. The action is provisionally scheduled to get under way on 10 June, with the tournament - which will serve as a qualifying event for the 2008 Beijing Olympics - concluding 13 days later at the 20,000-capacity Euroborg.
Boycotten die spelen in China! Een beetje vrolijk daar spelletjes gaan doen die georganiseerd zijn door een regime dat weet ik niet hoevaak de mensenrechten aan de laars laptquote:
Afellay mag ook spelen, lijkt me ook wel een kandidaat voor de basis dan. En Daniel de Ridder mag ook nog meedoen, eventueel ipv John. En Quincy natuurlijk, als die in Moskou zichzelf weer terug vindt door middel van yoga.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, want het valt buiten interlandverplichtingen. Dus dat zou goed kunnen.
Vermeer/Krul
Tiendalli - Van der Struijk - Vlaar - Urby
Aisatti - Maduro - Medunjanin
Gerritsen ? - John - Babel
Aardig team nog altijd. En even wachten op spelers die doorbreken.
Vlaar dan ook niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Schaars mag toch niet meer meespelen?
Veel zal afhangen van welke spelers meegaan. Nu het EK in een oneven jaar plaatsvindt, zou het best kunnen dat A-internationals die jonger dan 21 zijn wél meegaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Schaars en Vlaar mogen allebei meespelen.
Frankrijk is qua talent de enige die zich met ons kan meten denk ik.
Hebben ze waarschijnlijk wel de beste verdediging.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Heero87 het volgende:
Als België zich straks plaatst en ze nemen bijvoorbeeld Vermaelen, Kompany, Vanden Borre en Defour mee (allen A-internationals), dan hebben ze ook best een leuk team dat op dit niveau iets kan presteren.
quote:Sprengers vertrouwt op succesvolle missie
Jeu Sprengers heeft alle vertrouwen in een succesvol verloop van het UEFA Europees kampioenschap Onder 21 in Nederland.
,,Door de kennis en ervaring bij het organisatiecomité en het enthousiasme van de Nederlandse voetballiefhebbers ben ik optimistisch gestemd,” aldus de immer goed geluimde preses.
Als voorzitter van de Stichting Euro 2007 is Sprengers de eindverantwoordelijke namens het zogenaamde lokale organisatiecomité (LOC), dat onder auspiciën van UEFA het toernooi in Nederland tot in de puntjes moet verzorgen. Na de toewijzing van de organisatie door UEFA aan de KNVB op 16 december 2005, heeft de voetbalbond een stichting opgericht die verantwoordelijk is voor het gehele evenement. Voordeel daarvan is dat deze stichting juridisch, financieel en commercieel volledig onafhankelijk van de KNVB kan opereren. De mede-bestuursleden van Sprengers zijn Gerard Bouwer, Fred Habold, Jan-Willem Hoogendoorn en Peter Vogelzang.
Harry Been toernooidirecteur
Onder verantwoordelijkheid van het bestuur geeft Harry Been als toernooidirecteur leiding aan de professionele staf. Veel medewerkers hebben de afgelopen jaren ruime ervaring opgedaan tijdens de internationale voetbalevenementen die de KNVB heeft mogen organiseren. Een nieuw gezicht in de staf is Martin Sturkenboom. Hij is aangesteld als directeur operationele zaken. In het verleden was de 53-jarige Utrechter o.a. commissaris en president-commissaris van FC Utrecht.
Van 2003 tot 2005 was hij voorzitter van de eredivisionist. Momenteel is Sturkenboom o.a. nog voorzitter van de FBO.
Alleen op talpa.tv dacht ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
De loting is ook binnenkort, las ik. Kwam ergens op TV meen ik.
Nee, maar de reekshoofden bij de loting zijn België, Nederland, Engeland en Tsjechië. De niet-reekshoofden zijn Italië, Portugal, Israël en Servië.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, hebben ze al geloot?
Bij mij staat ie weer stilquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stream gaat nu wel heel erg bufferen
Dan laat ik het wel aan jou overquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan het ook editten, zoals ik Vitesse
Hoe ver moet je komen om je te plaatsen voor de OS?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland in Poule A.
Belgie in Poule A.
Portugal in Poule A.
Israel in Poule A.
Engeland in poule B.
Tsjechie in poule B.
Servie in poule B.
Italie in poule B.
Lijkt me te doen voor Nederland!
Oh, serieus? Waarom mogen ze niet, vanwege de regionale splitsing van UK ofzo?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, de eerste vier gaan naar de OS, maar Engeland mag dat niet. Dus wordt Engeland eerste of tweede, is er nog 1 extra wedstrijd tussen de nummer 3 van Poule A en nog een land.
Yup, ze gaan als UK en niet als Engeland.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:53 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Oh, serieus? Waarom mogen ze niet, vanwege de regionale splitsing van UK ofzo?
Ons beloftenelftal is zowat onze sterkste lichting sinds jaren...quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe staat het met de Belgische jeugd?
Het A-elftal van de Duivels heeft toch niks te doen in de zomer van 2008, dus geen probleem!quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:58 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ons beloftenelftal is zowat onze sterkste lichting sinds jaren...
Maarten Martens, Tom De Mul, Moussa Dembele, Vincent Kompany, Anthony Vanden Borre, Steven Defour, ... De vraag is natuurlijk wel wie er allemaal meegaat, aangezien bepaalde spelers eigenlijk al meespelen met het A-elftal.
Dit toernooi is wel al dit jaar he.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het A-elftal van de Duivels heeft toch niks te doen in de zomer van 2008, dus geen probleem!![]()
quote:Kaartverkoop EK Onder 21 jaar
Kaarten voor het UEFA EK Onder 21 jaar zijn vanaf 19 januari 2007 te koop.
Toeschouwers hebben dan de mogelijkheid zich te verzekeren van een toegangsbewijs voor alle wedstrijden. Toegangskaarten zijn via verschillende kanalen te verkrijgen. Supporters van de deelnemende teams kunnen via de website www.uefa.com bij hun eigen voetbalbond kaarten bestellen en met creditcard betalen. Vanaf april 2007 kunnen liefhebbers door heel Nederland kaarten kopen bij de verkooppunten van TicketBox.
De kaarten zijn verkrijgbaar in drie categorieën tegen verschillende tarieven. De prijzen lopen iets op naarmate het toernooi vordert. Indien nog kaarten beschikbaar zijn worden deze, uiteraard onder voorbehoud, op wedstrijddagen aan de kassa van het stadion verkocht. Hospitalitypakketten zijn te krijgen via de stichting Euro 2007. Scouts uit binnen- en buitenland worden in de gelegenheid gesteld tussen 1 en 30 maart kaarten te bestellen via www.uefa.com/competitions/under21.
De toegangsprijzen variëren van 15 tot 30 euro per plaatsbewijs.
quote:‘EK is mega-evenement’
Het Europees kampioenschap voetbal voor spelers onder 21 jaar wordt komende zomer een mega-voetbalevenement. ,,We willen het nog mooier en nog groter maken dan afgelopen zomer in Portugal, waar Jong Oranje Europees kampioen werd,’’ zegt toernooi-directeur Harry Been.
De KNVB startte gisteren in Zeist, waar oud-international Frank de Boer symbolisch de eerste toegangskaart in ontvangst nam, de campagne die het EK net zo sensationeel moet neerzetten als het wereldkampioenschap tot 20 jaar in Nederland.
In de speelsteden Arnhem, Nijmegen, Heerenveen en Groningen zal van 10 tot 24 juni een sfeer heersen, die tussen carnaval en massale Oranje-feesten in zit. Met grote festivals, de ondersteuning van het commerciële radiostation 538 en televisiezender Tien wordt in elk stadscentrum een voetbal- en muziekdorp opgezet.
Het is die formule die de KNVB als organisator voor de UEFA zocht bij alle grote steden die zich hadden aangemeld voor de EK-interlands. Het is opvallend dat net als bij het WK onder 20 jaar opnieuw niet wordt gevoetbald in Rotterdam en Amsterdam.
Harry Been: ,,Sterker, de hele Randstad blijft verstoken van EK-voetbal. Maar in het westen gebeurt al zoveel. We hebben bij het WK gemerkt dat juist in het oosten en noorden van het land een enorm enthousiasme zit. Om het EK succesvol te laten verlopen heb je volle stadions nodig en die krijgen we nu zeker.
,,Maar de belangrijkste reden is dat van de veertien steden die beschikbaar waren, Arnhem, Nijmegen, Groningen en Heerenveen zich het hardste willen inspannen.’’
Het Jong Oranje van Foppe de Haan trapt op zondag 10 juni af tegen Israël in Heerenveen. In Friesland speelt Nederland ook z’n derde groepswedstrijd tegen België, tussendoor bezoekt Jong Oranje de Euroborg in Groningen voor het duel met Portugal.
Als het aan Heerenveen had gelegen, had die stad alle beschikbare toegangskaarten al afgenomen. Maar de UEFA kon aan dat verzoek niet voldoen. Been: ,,Fantastisch, die warmte in Heerenveen. Maar iedereen in het land moet de kans hebben om een kaartje te kopen.’’
Via de KNVB-site is de officiële verkoop gisteren begonnen. De voetbalbond hanteert daarbij vriendelijke prijzen. Voor tien euro kan iedere supporter al een wedstrijd in de groepsfase bezoeken. Half april start ook de voorverkoop via 1200 Ticketbox-verkooppunten.
De verwachting is dat alle duels van Oranje in recordtijd uitverkocht zijn. Maar ook in Arnhem en Nijmegen houdt men rekening met een invasie van supporters door de deelname van Italië, Portugal en Engeland.
,,De UEFA stond versteld van het feit dat Nederland zulke fraaie, moderne stadions heeft. Het is dit jaar het grootste voetbaltoernooi van Europa,’’ zegt Been, die weet dat de finale in Portugal afgelopen zomer in Nederland door 4,7 miljoen mensen op tv werd bekeken. ,,Er is geen enkele concurrentie van een WK of een EK voor A-ploegen.’’
Daarnaast zit er voor de eerste vier ploegen een extra prijs aan het toernooi vast, omdat die zich automatisch kwalificeren voor de Olympische Spelen.
quote:Ik ben supporter van één van de deelnemende landen. Waar kan ik dan terecht voor het bestellen van ticket?
Indien u supporter bent van één van de deelnemende landen, dan dient u zich te wenden tot de voetbalbond van het betreffende land. Deze regelt de verkoop voor de supporters. Elke bond krijgt een percentage van de stadioncapaciteit toegewezen. Dit percentage is voor alle deelnemende landen gelijk. Daarnaast kunt u ook in deze shop uw tickets bestellen.
13u30, op RAIDUE en Sky Sports 1.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:25 schreef AminBen het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd Engeland-Italie ?
Maar Sneijder, Robben en De Jong komen toch alledrie uit '84, die zijn volgens mij te oud? Schaars ook volgens mij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:30 schreef Fides het volgende:
Tja, dan wordt het een sterk team. Nederland zou ook Robben, Sneijder en De Jong kunnen afstaan. (+natuurlijk Babel, Emanuelson, Schaars)
Ow oké. Toch vreemd, want spelers uit '84 zijn al 23... Waarom noemen ze het dan een EK voor-21-jarigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:34 schreef djnospinzone het volgende:
Nee, grens ligt bij 1 januari 1984. Overigens heeft De Haan volgens mij al aangegeven dat die Jong Oranje ontgroeid zijn.
Normaal gesproken begint de kwalificatie voor een toernooi 2 jaar voordat de eindronde begint, iedereen die in de kwalificatie mee mag doen, mag ook op t echte toernooi meedoen. Dus wanneer je aan het begin van de kwalificatie 21 bent of jonger mag je op het eindtoernooi meedoen. Alleen is er doordat ze van even jaren naar oneven jaren zijn gegaan nu een korter kwalificatietraject geweest, toch hebben ze de marge hetzelfde gehouden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ow oké. Toch vreemd, want spelers uit '84 zijn al 23... Waarom noemen ze het dan een EK voor-21-jarigen.
Ah oké, dat van die kwalificatieperiode wist ik, maar ik dacht dat het dit keer dus een jaar korter zou zijn vanwege de kortere kwalificatieperiode (vorige EK was iN 2006). Niet dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Normaal gesproken begint de kwalificatie voor een toernooi 2 jaar voordat de eindronde begint, iedereen die in de kwalificatie mee mag doen, mag ook op t echte toernooi meedoen. Dus wanneer je aan het begin van de kwalificatie 21 bent of jonger mag je op het eindtoernooi meedoen. Alleen is er doordat ze van even jaren naar oneven jaren zijn gegaan nu een korter kwalificatietraject geweest, toch hebben ze de marge hetzelfde gehouden.
Hoop dat t een beetje duidelijk verhaal is.
Nog zin in de wedstrijd Engeland - Italie? Lijkt me leuk om dan af te spreken.quote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef DIGGER het volgende:
Italie - Engeland in Arnhem lijkt me wel wat
Tien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:57 schreef Heero87 het volgende:
In Nederland wordt het de NOS veronderstel ik?
quote:Veel aandacht voor EK Voetbal onder 21 bij Tien
Geplaatst op 24-04-2007 om 13:20
Televisiezender Tien besteedt in de maand juni uitgebreid aandacht aan het UEFA EK Voetbal onder de 21 jaar. “Na het grote succes van vorig jaar – toen de uitzending van de finale Nederland- Oekraïne op het hoogtepunt 4,6 miljoen kijkers aan de buis wist te kluisteren - staat Tien ook dit jaar weer volledig in het teken van het evenement“, aldus Tien. Van 10 tot en met 23 juni worden alle wedstrijden live uitgezonden.
Tien volgt ‘de jongens van Foppe de Haan‘ op de voet met verschillende programma’s. Tijdens de speeldagen staat Tien de gehele avond in het teken van het voetbalevenement. Tussen 18.00 en 20.00 uur en 20.30 en 22.30 uur zijn de diverse wedstrijden te zien. Om de wedstrijden heen laten presentator Wilfred Genee en vaste analisten Jan Mulder en Ruud Gullit hun licht schijnen over de verrichtingen van de diverse landenteams en de ontwikkelingen in de poules.
Jan Joost van Gangelen houdt de kijker in juni dagelijks op de hoogte van het reilen en zeilen van het Nederlands Elftal in het EK Journaal (20.00 uur). Als reizende reporter volgt hij Foppe’s elftal niet alleen rond de wedstrijden en op het trainingsveld, maar ook daarbuiten. Foppe de Haan voorziet hem daarbij van commentaar.
Tevens is er in in juni elke avond rond 23.00 uur een late night talkshow rond het EK. Humberto Tan blikt met vaste analist Jan van Halst en andere studiogasten terug op de hoogte én dieptepunten van de dag. Tussendoor schakelt hij rechtstreeks naar vliegende keep Jan Joost van Gangelen.
Dan zie je Nederland in ieder geval 1 keer spelen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:00 schreef Heero87 het volgende:
Jammer dat het opTien is, kan ik hier ik België niet krijgen.![]()
Zal het dus moeten doen met de wedstrijden van de Belgen op de VRT.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Nog zin in de wedstrijd Engeland - Italie? Lijkt me leuk om dan af te spreken.
quote:Arbiters aangewezen voor UEFA EK-21
Voor het UEFA EK Onder 21, dat in juni in Nederland wordt gehouden, zijn door de UEFA inmiddels zes scheidsrechters en acht assistenten aangewezen. Deze veertien officials komen, zoals gebruikelijk op een toernooi met acht deelnemers, uit landen die niet aan deze eindronde deelnemen.
De scheidsrechters zijn: Stephane Lannoy (Frankrijk), Knut Kircher (Duitsland), Viktor Kassai (Hongarije), Robert Malek (Polen), Craig Thomson (Schotland) en Damir Skomina (Slovenië).
De assistenten komen uit Kroatië, Denemarken, Griekenland, Roemenië, Rusland, Slowakije, Zwitserland en Turkije.
In de eerste week van het toernooi zullen Björn Kuipers en Bas Nijhuis bij een aantal wedstrijden optreden als vierde official.
quote:Nederland - Portugal uitverkocht
ZEIST - Het duel van Jong Oranje tegen Portugal op 13 juni in Groningen is uitverkocht. Het is de eerste wedstrijd van het Europees kampioenschap voor spelers onder de 21 waarvoor geen kaarten meer verkrijgbaar zijn. Ook de wedstrijd tussen Nederland en België op 16 juni in Heerenveen is erg in trek.
De finale op 23 juni, eveneens in de Euroborg in Groningen, is nagenoeg uitverkocht. „Daar zijn nog ongeveer driehonderd kaarten voor te krijgen”, aldus woordvoerder Rob de Leede van de KNVB.
Jong Oranje verdedigt van 10 tot en met 23 juni in eigen land de Europese titel, die het team van Foppe de Haan vorig jaar in Portugal veroverde. Nederland is in een poule ingedeeld met België, Portugal en Israël. Die wedstrijden worden gespeeld in Heerenveen en Groningen. Servië, Engeland, Italië en Tsjechië voetballen hun wedstrijden in Arnhem en Nijmegen.
met dit team winnen we dat hele tornooiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef Radegast het volgende:
Zou zou ik de Rode Duivels laten spelen:
Bailly;
Gillet,Kompany,Vermaelen,Pocognoli;
Vanden Borre,Witsel,Fellaini,Defour;
Dembele,Martens.
Sterk elftal.![]()
Ik schat de belgen hoog in, zou een mooie finale zijn tegen Jong Oranjequote:Op zondag 13 mei 2007 05:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
met dit team winnen we dat hele tornooiEn danl heb je dan nog een Maaroufi (toch bij Inter) die als controlerende midv kan spelen, een De Mul op de flanken, een Haroun in een aanvallend opzicht en een Blondel als bikkelaar. De buit is binnen
![]()
![]()
Hij heeft wel een paar goede wedstrijden gespeeld, maar laatste tijd schopt hij nog geen deuk in een pakje boter. Krijgt hij na een wedstrijd baggeren een kans op open goal van 2 meter schiet hij met links fucking ver overquote:Op zondag 13 mei 2007 12:33 schreef BramKVO het volgende:
Volgens ik gehoord heb, zijn ze toch zeker niet ontevreden over De Mul bij Ajax ?
Hier moeten er nog 7 van afvallen.quote:Keepers: Gianluca Curci (AS Roma), Emiliano Viviano (Brescia), Andrea Consigli (Sambenedettese)
Verdedigers: Marco Andreolli (Inter), Michele Canini (Cagliari), Giorgio Chiellini (Juventus), Andrea Coda (Udinese), Domenico Criscito (Genoa), Andrea Mantovani (Chievo Verona), Lino Marzoratti (Empoli), Marco Motta (Udinese), Alessandro Potenza (Fiorentina), Andrea Raggi (Empoli)
Middenvelders: Alberto Aquilani (AS Roma), Luca Cigarini (Parma), Raffaele De Martino (Udinese), Daniele Dessena (Parma), Andrea Lazzari (Piacenza), Claudio Marchisio (Juventus), Riccardo Montolivo (Fiorentina), Antonio Nocerino (Piacenza), Simone Padoin (Vicenza), Alessandro Rosina (Torino)
Aanvallers: Arturo Lupoli (Derby County), Raffaele Palladino (Juventus), Gabriele Paonessa (Vicenza), Giampaolo Pazzini (Fiorentina), Graziano Pelle (Cesena), Nicola Pozzi (Empoli), Giuseppe Rossi (Parma)
Die heb ik hier ook al een tijdje liggenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:40 schreef Smeich het volgende:
Zo, de kaartjes voor A'hem zijn binnen![]()
Hopelijk krijg ik Nederland of Portugal nog in de halve finale te zien ook!
Pazzini, Pelle, Lupoliquote:Op maandag 14 mei 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
De selectie van Italie ziet er ook sterk uit:
[..]
Hier moeten er nog 7 van afvallen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Topic dat ik wil blijven volgen
ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Jij zorgt toch voor dit nieuws?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Uhhu, maar misschien dat ik hier ook nog handige dingen uit kan halen.quote:
Zitten een paar hele grote toekomstige spelers tussen, als ze geen rare dingen begaan of nare blessures oplopen.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
De selectie van Italie ziet er ook sterk uit:
[..]
Hier moeten er nog 7 van afvallen.
quote:Eén debutant in EK-selectie Jong Oranje
Jong Oranje-coach Foppe de Haan heeft de 23-koppige selectie bekendgemaakt voor het UEFA Europees kampioenschap voor spelers onder 21 jaar, dat van 10 tot en met 23 juni in Arnhem, Groningen, Heerenveen en Nijmegen wordt gespeeld. Uiterlijk woensdag 30 mei dient deze lijst op de burelen van de UEFA bekend te zijn.
Klik hier!
De selectie telt één debutant: alleen Newcastle United-doelman Tim Krul (foto) kwam nog niet in actie voor Jong Oranje. Zes spelers maken zich na het gewonnen EK van 2006 in Portugal op voor hun tweede Europees kampioenschap op rij: doelman Kenneth Vermeer, verdedigers Arnold Kruiswijk en Ron Vlaar, middenvelders Ismaïl Aissati en Haris Medunjanin en aanvaller Daniël de Ridder.
In vergelijking met de voorlopige selectie ontbreken zeven spelers: Agil Etemadi (sc Heerenveen), Milano Koenders (RKC Waalwijk), Dwight Tiendalli (Feyenoord), Kemy Agustien (Roda JC), Jeremain Lens (AZ), Tim Vincken (Feyenoord) en Urby Emanuelson (Ajax). Van laatstgenoemde speler werd deze week al bekend dat hij niet zou deelnemen aan de Europese eindronde. De Ajacied is onvoldoende fit.
Jong Oranje verzamelt maandagavond in Doorwerth voor het tweede deel van de voorbereiding. De spelers die afgelopen weekend nog in actie kwamen met hun club voegen zich in de loop van de week bij de selectie van Foppe de Haan. Donderdagochtend is de gehele groep compleet. Vrijdag 1 juni wacht de oefeninterland in Deventer tegen Polen. Dit duel start om 20.45 uur.
De 23-koppige EK-selectie van Jong Oranje:
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax), Boy Waterman (AZ).
Verdediging: Ryan Donk (AZ), Calvin Jong-A-Pin (sc Heerenveen), Arnold Kruiswijk (FC Groningen), Erik Pieters (FC Utrecht), Frank van der Struijk (Willem II), Ron Vlaar (Feyenoord), Gianni Zuiverloon (sc Heerenveen).
Middenveld: Ismaïl Aissati (FC Twente), Otman Bakkal (FC Twente), Luigi Bruins (Excelsior), Royston Drenthe (Feyenoord), Hedwiges Maduro (Ajax), Haris Medunjanin (Sparta Rotterdam), Robbert Schilder (Heracles Almelo).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Roy Beerens (NEC), Tim Janssen (RKC Waalwijk), Julian Jenner (AZ), Daniël de Ridder (Celta de Vigo), Maceo Rigters (NAC Breda).
Dat valt wel mee. Pieters speelt altijd bij Utrecht en doet dit naar behoren. vd Struijk kan ook rechtsback, daarmee is punt 2 ook meteen opgelost.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:32 schreef koningdavid het volgende:
Pieters en Van de Struijk ten koste van Koenders vind ik opvallend.
Maar één rechtsback (Zuiverloon) vind ik opvallend.
Dit is allemaal wel logisch.quote:De rest is allemaal vrij logisch. Lens (komt nog tekort), Vincken (idem, niet goed genoeg), Agustien (speelde aardig, teveel concurrentie), Etemadi (wie?)... alleen jammer van Urby maar dat is dan ook wel weer goed te begrijpen.
Hier ben ik wel mee eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Vincken, Lens en Koenders hadden erbij gemoeten. Jenner is nl fysiek op na zijn eerste zware seizoen, dan moet je een Vincken erachter hebben. Lens kun je heel goed gebruiken aangezien je m.u.v. Babel geen spits van topformaat in de selectie hebt. Rigters is echt wel minder qua talent dan Lens, die iets individueel kan forceren en best scorend vermogen heeft in het tweede. Koenders is een groot talent, nog niet beter dan Donk, Kruiswijk en Vlaar, maar wel beter dan v.d. Struijk.
quote:Op het EK onder 21 zullen volgende maand geen Nederlandse scheidsrechters actief zijn. De UEFA maakte woensdag het zestal arbiters dat op het toernooi zal fluiten bekend.
Knut Kircher (foto) lijkt de grootste naam op het toernooi. De Duitser fluit al zes jaar in de Bundesliga, en is daarmee de meest ervaren scheidsrechter op het toernooi. Robert Malek (Polen), Stéphane Lannoy (Frankrijk), Damir Skomina (Slovenië), Zsolt Szabó (Hongarije) en Craig Thompson (Schotland) maken het zestal compleet.
Hij heeft getekend bij Man Utd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef MaxPower het volgende:
Is dat de Nani die nu voor 20 miljoen verkocht moet gaan worden? Dan krijg ik nog meer zin in de wedstrijd
het schijnt dat ze hem niet konden bereiken..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef Smeich het volgende:
WTF.. geen Gabriel Agbonlahor....
quote:O'Neill takes Agbonlahor U21 rap
Agbonlahor appeared in 42 games this season for his club
Martin O'Neill has taken responsibility for Gabriel Agbonlahor's failure to win a place in England's Under-21 squad for this summer's European Championships.
Aston Villa forward Agbonlahor, 20, was expected to take part after appearing in every game for his club this season.
However, England boss Stuart Pearce was unable to get in touch with the player.
"I felt Gabby would benefit from a slightly longer break, but perhaps I didn't communicate this correctly to Stuart," said Villa manager O'Neill.
"I spoke to Stuart a couple of weeks ago to say to him that Gabby has had a long season with hardly a moment's rest in the Premier League and that he may need a little while longer to recover from illness and niggling injury.
"I am genuinely sorry about any mix-up and I know Gabby was keen to be in the squad."
Agbonlahor scored 10 goals for Villa this season, and also found the net on his debut in March 2006.
And Pearce was infuriated to lose a player of such promise ahead of the summer tournament in the Netherlands when his side take on Italy, Serbia and Czech Republic in the group stages.
"I think he's been away on holiday and won't return the calls," said the former Manchester City manager.
"I felt a bit disappointed but one person's loss in another one's gain.
"The more important thing from my point of view is the players who are desperate to be here. And last week, at the training camp, certainly showed their determination to be part of the squad."
Slim van Rexona.quote:Deobussen vervoeren supporters Jong Oranje
Uit een internetpeiling op deze site blijkt dat er behoefte is aan gratis vervoer naar de verschillende stadions waar Jong Oranje tijdens het UEFA EK onder 21 speelt. Tijdens het EK vervoeren daarom acht bussen van deodorantfabrikant Rexona vanuit het hele land Jong Oranje supporters gratis naar de wedstrijden.
In de internetpeiling onder bezoekers van KNVB.NL zegt 80% van de 1.700 ondervraagden graag gebruik te maken van vervoer naar de wedstrijden. Dat gaat nu gebeuren. De speciaal ontworpen bussen brengen de enthousiaste fans naar wedstrijden van Jong Oranje in de verschillende voetbalstadions in Noord en Oost Nederland. Als sponsor van Jong Oranje heeft Rexona de bussen tot en met de finale op 23 juni gereed staan voor de supporters.
De bussen zijn vormgegeven als de Rexona for Men deodorantbussen en zullen geheel passend in oranje kleuren, voor veel oranje op de Nederlandse snelwegen zorgen. De supporters reizen vanuit alle uithoeken van Nederland af naar de wedstrijden om hun helden aan te moedigen.
Aanmelden
Op www.rexona.nl/bus kunnen supporters die al beschikken over een toegangsbewijs voor een wedstrijd zich aanmelden voor een plaats in een van de Rexona bussen. Ze kunnen kiezen uit 16 verschillende opstapplekken door het hele land. Per e-mail vernemen deelnemers of ze de felbegeerde plek in de bus gewonnen hebben. Ook worden op de site voor elke wedstrijd van Jong Oranje een aantal wedstrijdkaarten verloot, inclusief een plaatsje in de Rexona bus.
,,Jong Oranje is heel populair, zeker gezien de successen in Portugal vorig jaar. Omdat het UEFA EK onder 21 in Noord- en Oost-Nederland plaatsvindt, bieden we de Jong Oranje fans vanuit het hele land gratis vervoer aan. Met deze actie van Rexona for Men brengen we spelers en supporters letterlijk bij elkaar! Iedereen okselfris in het stadion’’, aldus Sander Ruys, brand manager van Rexona.
Als je met het OV wil dan kom je na een avondwedstrijd niet meer terug uit Groningen richting het Westen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:13 schreef MaxPower het volgende:
Ja, want Noord-Oost Nederland is het einde van de wereld.![]()
Neef van me is daar van de rand gereden ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:13 schreef MaxPower het volgende:
Ja, want Noord-Oost Nederland is het einde van de wereld.![]()
quote:Waterman eerste doelman Jong Oranje
Boy Waterman is door bondscoach Foppe de Haan uitverkoren als eerste doelman van Jong Oranje tijdens het EK -21. De doelman van AZ krijgt de voorkeur boven Kenneth Vermeer en Tim Krul.
De Haan maakte op de persconferentie daags voor het oefenduel met Jong Polen weten dat Waterman normaliter de voorkeur krijgt. "Boy heeft het echt verdiend. Bovendien is hij in zijn ontwikkeling verder dan Kenneth en Tim", lichtte de Friese oefenmeester zijn besluit toe.
Waterman kampte de afgelopen jaren met twee zware blessures. Daardoor verloor hij zijn basisplaats bij sc Heerenveen, tot AZ hem in de winterstop huurde van de Friezen. Al snel na zijn entree dwong de Lelystedeling een basisplaats af. Ook komend seizoen is Waterman eerste keus onder de lat van AZ.
Niet meer dan logisch.quote:
Ik zag er gister een topic over maar kan hem niet meer vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gaan we even doen SmeichAlleen weet ik niet of dat in dit topic hoort.
België lijkt me goedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Geen nieuws, wel erg handig. Alle selecties op een rij;
[EK-21] Selecties Groep A
[EK-21] Selecties Groep B
Inderdaad, ze missen er heel wat. Ook Van Tornhout en Yulu-Matondo, die in de kwalificaties regelmatig een basisplaats hadden. En dan moeten we nog zien hoe de blessure van Vermaelen evolueert.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:12 schreef BramKVO het volgende:
Belgie mist met Kompany, Dembele, Legear en Colpaert toch wel heel wat talent.
Mja, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze missen er heel wat. Ook Van Tornhout en Yulu-Matondo, die in de kwalificaties regelmatig een basisplaats hadden. En dan moeten we nog zien hoe de blessure van Vermaelen evolueert.![]()
outsider voor de titel..zeker geen favoriet..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mja, inderdaad.
Toch worden ze gezien als favoriet voor de titel.
Maar zeer zeker een aderlating dat een aantal talenten ontbreken.
Dan had ik het verkeerd gelezenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
outsider voor de titel..zeker geen favoriet..
Als je bij de bookies kijkt is Italie duidelijk favoriet, gevolgd door NL en Engeland en toch ook nog Portugal. Daarachter zit een gigantisch gat met België als laagst genoteerde outsider.
dat klopt, er wordt heineken geschonken.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:36 schreef DRD het volgende:
Schijnt dat er geen bier geschonken wordt
Uefa heeft toch altijd sponsorcontracten met Carlsberg?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dat klopt, er wordt heineken geschonken.
was eigenlijk als joke bedoeld, ik weet niet of ze er Heineken schenkenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef DRD het volgende:
[..]
Uefa heeft toch altijd sponsorcontracten met Carlsberg?
Van VI.quote:Opluchting over blessureleed Ismail Aissati
11/6/2007 15:55
Een MRI-scan heeft de zorgen van Jong Oranje-bondscoach Foppe de Haan over de blessure van Ismail Aissati weggenomen. De PSV'er hoeft niet naar huis.
Aissati moest zondag in de eerste wedstrijd van het EK Onder-21 kort voor het einde van de eerste helft naar de kant. Een blessure aan de rechterknie noopte De Haan tot een wissel uit voorzorg.
De Haan toonde zich na afloop pessimistisch. Maar zijn zorgen bleken ongegrond. Een scan wees een irritatie aan de binnenmeniscus en de knieschijf aan als oorzaak van de klachten. Ondanks het goede nieuws is nog onduidelijk of Aissati woensdag kan spelen tegen Portugal.
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef DRD het volgende:
[..]
Uefa heeft toch altijd sponsorcontracten met Carlsberg?
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef BramKVO het volgende:
[..]
was eigenlijk als joke bedoeld, ik weet niet of ze er Heineken schenken![]()
Training van vandaag slaat hij wel over, maar het is wel beter dat hij niet vertrekt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Van VI.
De regisseur blijft. Kampioenschap nog mogelijk.
Prima zo. Drenthe op het middenveld en Jong-A-Pin (verdedigend beter) linksback. Bakkal lijkt mij ook de beste vervanger van Aissati ik zou alleen misschien De Ridder een kans hebben gegeven i.p.v. Jenner.quote:Jong-a-Pin in basis
12 juni 2007
Calvin Jong-a-Pin start woensdag in het tweede groepsduel van Jong Oranje met Jong Portugal in de basis. De linksback van Heerenveen neemt de plaats in van Royston Drenthe die Haris Medunjanin uit het elftal heeft gespeeld.
Bondscoach Foppe de Haan houdt met deze elf vast aan de opstelling die hij hanteerde tegen Israel in de laatste twintig minuten. Dit heeft tot gevolg dat Haris Medunjanin zijn basisplaats verliest aan Calvin Jong-a-Pin en Otman Bakkal speelt voor Ismail Aissati.
Opstelling: Boy Waterman; Gianni Zuiverloon, Ron Vlaar, Ryan Donk, Calvin Jong-a-Pin; Julian Jenner, Hedwiges Maduro, Otman Bakkal, Royston Drenthe; Maceo Rigters en Ryan Babel.
Als Jenner weer zo prutst en De Ridder valt weer goed in, staat ie de volgende keer ook wel in de basis. Had Janssen d'r nog bij gezet in de spits ipv Rigters, d'r komen wel voorzetten met Drenthe en Jenner, maar niemand om ze af te werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prima zo. Drenthe op het middenveld en Jong-A-Pin (verdedigend beter) linksback. Bakkal lijkt mij ook de beste vervanger van Aissati ik zou alleen misschien De Ridder een kans hebben gegeven i.p.v. Jenner.
Dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prima zo. Drenthe op het middenveld en Jong-A-Pin (verdedigend beter) linksback. Bakkal lijkt mij ook de beste vervanger van Aissati ik zou alleen misschien De Ridder een kans hebben gegeven i.p.v. Jenner.
dan is het LETTERLIJK zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Als jong Oranje wint is de OS vrijwel zeker, niet?
Bij de eerste 2 in de poule eindigen is genoeg, en 3de kan ook genoeg zijn wanneer Engeland de halve finale haalt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Yepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:28 schreef BonJovi het volgende:
http://www.andrehazes.nl/page/jukebox/21/audio_hi/
![]()
Tuurlijkquote:
Inderdaad ja, net als het WK onder 21 in 2005.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Een grote smet op dit toernooi zijn de lege stadions. Ze hadden beter twee wedstrijden per avond kunnen doen in 1 stadion.
quote:EK -21: Onderzoek UEFA naar opstootjes
De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA stelt een onderzoek in naar het gewelddadige rumoer van zondag tijdens en na afloop van de wedstrijd Engeland - Servië op het EK onder 21 in Nijmegen. Dit maakte de organisatie vandaag bekend.
Spelers van beide ploegen gingen met elkaar op de vuist in de spelerstunnel, fans van Servië lieten zich racistisch uit tijdens het duel, dat Jong Engeland uiteindelijk met 2-0 won.
De UEFA gaat het gedrag van de supporters van Servië onder de loep nemen. De Engelse verdediger Nedum Onuoha was het voornaamste doelwit van de aanhangers, terwijl zijn ploeggenoot Justin Hoyte in de spelerstunnel last kreeg van de spelers van de tegenpartij.
De Engelsen zijn tegenstander van het Nederlands elftal in de halve finales. In Heerenveen staan beide ploegen woensdagavond om 18:15 tegenover elkaar.
quote:EK -21: Jong Oranje krijgt turnles
Foppe de Haan heeft de buitenwereld weer eens verrast. De spelers van Jong Oranje die zaterdag in de basis stonden tegen Jong België (2-2) op het EK onder 21 trainden vandaag voor de verandering eens niet op het complex van Langezwaag.
De bondscoach kwam namelijk met een turnles van coach Tjalling van den Berg op de proppen zetten. In de sporthal naast het Abe Lenstra-stadion deden de spelers onder meer oefeningen op de trampoline en de evenwichtsbalk.
Frank de Boer, ambassadeur van het jeugdtoernooi, deed net als De Haan eveneens mee aan de oefeningen. “De voetbalsport is naar mijn mening te veel met de eigen toko bezig”, onderbouwde De Haan zijn keuze. “We hebben geen oog voor wat andere sporters doen. Zo'n training is heel goed, in fysiek opzicht bijvoorbeeld.”
Voor die prijs zijn mijn 2 kaarten ook te koopquote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef Smeich het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=6517![]()
Of doe zoals in Italie, afspreken de tickets te halen en dan te betalen en ze gewoon rippen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:31 schreef pekel het volgende:
Sick idd. Zulke personen erachter dien je eigenlijk midden in een uitverkocht stadion te martelen.
quote:Engels beroep tegen straf Huddlestone
19/6/2007 17:08
De tuchtcommissie van de UEFA zal zich nogmaals moeten buigen over een straf voor Tom Huddlestone. De Engelse bond heeft beroep aangetekend tegen de schorsing voor twee duels.
De Engelse bond erkent dat Huddlestone in de fout ging in het duel met Jong Servië. De middenvelder moest het beledigen van de assistent-scheidsrechter bekopen met een rode kaart.
'Maar we gaan in beroep tegen de lengte van de straf', zegt bondscoach Stuart Pearce. 'We hopen dat het kan worden teruggebracht tot één duel.' In dat geval zou Huddlestone er in de finale bij kunnen zijn, mits Jong Engeland woensdag Jong Oranje verslaat.
quote:Jong Oranje krijgt weer te maken met Kircher
19/6/2007 16:25
De UEFA heeft de scheidsrechters toegewezen voor de halve finales van het EK Onder-21 jaar. Jong Oranje krijgt weer te maken met Knut Kircher.
De Duitser fluit de halve finale tussen Jong Nederland en Jong Engeland in Heerenveen. Beiden landen hebben goede dan wel slechte ervaringen met de Duitse arbiter.
Kircher leidde de groepswedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Portugal, waarbij hij flink wat kritiek te verwerken kreeg, omdat hij Oranje wél en Portugal geen strafschop gaf.
De Duitser floot ook de door incidenten ontsierde wedstrijd Jong Servië-Jong Engeland. Zo kreeg middenvelder Tom Huddlestone in de slotfase een rode kaart voor het beledigen van de assistent-scheidsrechter.
De andere halve finale, tussen de beloftes van België en Servië, is in handen van de Pool Robert Malek.
quote:De Haan wil snelle straf voor Servie
LANGEZWAAG - Foppe de Haan vindt dat Jong Servie snel gestraft moeten worden voor het wangedrag tijdens en na afloop van het duel tegen Jong Engeland op het Europees kampioenschap van zondag. De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA opende maandag een onderzoek naar de gebeurtenissen, waarbij onder meer een Servische speler zich racistisch zou hebben uitgelaten tegenover een Engelse tegenstander. Ook de Engelsen lieten zich niet onbetuigd.
"De Serviers zijn altijd een beetje racistisch", zei De Haan. "Als ze zich daar nu schuldig aan hebben gemaakt, verdienen ze direct een straf. Niet na afloop van het toernooi maar per direct. Dit heeft niets met sport te maken. Welke straf dat moet zijn, weet ik niet. Ik ben niet de UEFA."
quote:Jong Oranje wacht huldiging in Heerenveen
Mocht Jong Oranje zaterdag ten koste van Jong Servië de Europese titel veroveren, dan wacht de selectie van coach Foppe de Haan zondag in Heerenveen een huldiging. Dat maakte KNVB-directeur Henk Kesler donderdag bekend.
"Na afloop van de gewonnen halve finale tegen Engeland heb ik met Foppe een eventuele huldiging doorgenomen", aldus Kesler. "We hebben afgesproken om dat zondag in Heerenveen te doen, omdat dat in de buurt is van het spelershotel in Oranjewoud. De burgemeester van Heerenveen regelt het verder allemaal. Waarschijnlijk zal de huldiging aan het begin van de middag plaatsvinden."
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef AminBen het volgende:
separatistische Friezen
Denk je dat wij het prettig vinden dat dat fokking Wilhelmus in onze heilstaat gespeeld wordt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef AminBen het volgende:
Holland wordt gewoon genegeerd. Dit hebben die separatistische Friezen niet verdiend. Nu lekker in Oranje uitgedost om straks weer alleen Omroep Fryslan te kijken. In de Noordzee ermee.![]()
Richt een partij op!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:20 schreef AminBen het volgende:
Dat bedoel ik dus he! Achtergesteld stuk land, economisch geen meerwaarde, drukt met al die pensioengerechtigde oudjes alleen maar op de begroting. Weg ermee![]()
Viel me nog mee dat er gisteren niet doorheen gefloten werdquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Denk je dat wij het prettig vinden dat dat fokking Wilhelmus in onze heilstaat gespeeld wordt?![]()
quote:Ron Vlaar komt definitief niet in actie tijdens de finale van het Europees kampioenschap voor spelers onder de 21 jaar. Onderzoek in het ziekenhuis heeft namelijk uitgewezen dat de verdediger met een overrekking van de pees in de knieholte en het achterste kapsel kampt.
"Gisteren na de wedstrijd dacht ik niet dat het toernooi voor mij voorbij zou zijn, maar toen ik vanmorgen wakker werd kon ik bijna niet meer lopen", liet Vlaar in een reactie weten. "Het is natuurlijk heel teleurstellend dat ik de finale niet kan spelen. Maar Arnold Kruiswijk viel gisteren goed in en hij kan de positie achterin prima invullen. Dus dat lijkt me geen enkel probleem."
Vreemd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:36 schreef MaxPower het volgende:
neen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:20 schreef AminBen het volgende:
Dat bedoel ik dus he! Achtergesteld stuk land, economisch geen meerwaarde, drukt met al die pensioengerechtigde oudjes alleen maar op de begroting. Weg ermee![]()
Huldigingen in Amsterdam lopen meestal uit op rellen, dus laat maar lekker zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:33 schreef DRD het volgende:
[..]
Viel me nog mee dat er gisteren niet doorheen gefloten werd![]()
Beetje onzin om een huldiging in Heerenveen te houden. Of je jaagt ze op een rondvaartboot door de grachten, of je doet net als vorig jaar gewoon niets en bewaard huldigingen voor de A-selectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |