Relax, stond een teletekst gifje..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef DeTolk het volgende:
edit
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Relax, stond een teletekst gifje..
Denk dezelfde als afgelopen zomer. Van de kleinere clubs dusquote:Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
speelsteden?
De UEFA dan ook, want die spreken ook over U21.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dan is de NOS dom of in de war.
als je in 2007 inder 21 bent kan je tenminste met onder 23 mee naar Pekeing een jaar later, dat is het enige wat ik kan bedenken. Maar het lijkt allemaal mooi maar straks missen de topclubs dus weer belangrijke spelers om dat ze in de smog van Peking staat te ballenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dan snap ik het systeem niet. Want Olympisch elftal is zeker weten onder 23. Kennelijk kun je je in 2007 dus in NL met een onder 21 elftal EK tournooi kwalificeren voor de OS 2008, terwijl dat een totaal ander elftal is. Vaag.
Ik lees trouwens net dat het EK2006 naar Portugal gaat, dat is ook onder 21 dus.
Daar dacht ik ook al aan, we staan er goed op bij de BOBO's.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg leuk nieuws, ze waren bij de UEFA zeker enthousiast gemaakt door de FIFA omdat het WK -20 een groot succes was in ons landje.
Als dat 1 van de speelsteden wordt wel jaquote:Op donderdag 15 december 2005 20:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Leuk!!dan kan ik ook weer hier bij ons in Kerkrade gaan kijken
we hebben in Harry Been dan ook zelf een hele goede boboquote:Op donderdag 15 december 2005 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, we staan er goed op bij de BOBO's.
Ja die doet goed werk.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben in Harry Been dan ook zelf een hele goede bobo
Juist wat een feest hadden we 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:59 schreef Suijk het volgende:
Gaaf. In eigen land gewoon Europees kampioen worden is erg mooi.
Die staat op het lijsjtje als ik het goed hebquote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
Goed nieuws.
Ga dr vanuit dat er dan ook in andere stadions gespeeld gaat worden...en aangezien de Euroborg dan in gebruik is
Meen je dat nou? Je bent de eerste die dat zegt!quote:
Beter dit, dan andersom...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Jammer van zo'n boutnaam voor zo'n mooi stadion.
De kwalificaties waren al gespeeldquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
Overigens vind ik het wel van weinig ambities getuigen dat we geen kwalificatie durven spelen.
Nee hoor. Dit is voor een jaar later, Nederland is dan vrij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De kwalificaties waren al gespeeld
Hap
Waarschijnlijk niet. Maar het was aanvankelijk wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:51 schreef Da_Sandman het volgende:
De werknaam Euroborg? Dat betekent dus dat ie nog gaat veranderen?
Jup. Er is volgens de verhalen ook nog gezocht naar een sponsornaam voor het stadion. Nou dan heb ik nog liever Euroborg als naam. Al kan een sponsor die zijn naam aan een stadion verbindt financieel wel aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar het was aanvankelijk wel de bedoeling.
Bron (onderaan)quote:Euroborg final
Fourteen cities expressed an interest in holding matches, a list which was cut to seven before Eredivisie teams SC Heerenveen (Abe Lenstra stadium), FC Groningen (Euroborg), BV Vitesse (Gelredome) and NEC Nijmegen (De Goffert) were awarded host-club status for 2007 at a ceremony at KNVB headquarters in Zeist in April. The action is provisionally scheduled to get under way on 10 June, with the tournament - which will serve as a qualifying event for the 2008 Beijing Olympics - concluding 13 days later at the 20,000-capacity Euroborg.
Boycotten die spelen in China! Een beetje vrolijk daar spelletjes gaan doen die georganiseerd zijn door een regime dat weet ik niet hoevaak de mensenrechten aan de laars laptquote:
Afellay mag ook spelen, lijkt me ook wel een kandidaat voor de basis dan. En Daniel de Ridder mag ook nog meedoen, eventueel ipv John. En Quincy natuurlijk, als die in Moskou zichzelf weer terug vindt door middel van yoga.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, want het valt buiten interlandverplichtingen. Dus dat zou goed kunnen.
Vermeer/Krul
Tiendalli - Van der Struijk - Vlaar - Urby
Aisatti - Maduro - Medunjanin
Gerritsen ? - John - Babel
Aardig team nog altijd. En even wachten op spelers die doorbreken.
Vlaar dan ook niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Schaars mag toch niet meer meespelen?
Veel zal afhangen van welke spelers meegaan. Nu het EK in een oneven jaar plaatsvindt, zou het best kunnen dat A-internationals die jonger dan 21 zijn wél meegaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Schaars en Vlaar mogen allebei meespelen.
Frankrijk is qua talent de enige die zich met ons kan meten denk ik.
Hebben ze waarschijnlijk wel de beste verdediging.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Heero87 het volgende:
Als België zich straks plaatst en ze nemen bijvoorbeeld Vermaelen, Kompany, Vanden Borre en Defour mee (allen A-internationals), dan hebben ze ook best een leuk team dat op dit niveau iets kan presteren.
quote:Sprengers vertrouwt op succesvolle missie
Jeu Sprengers heeft alle vertrouwen in een succesvol verloop van het UEFA Europees kampioenschap Onder 21 in Nederland.
,,Door de kennis en ervaring bij het organisatiecomité en het enthousiasme van de Nederlandse voetballiefhebbers ben ik optimistisch gestemd,” aldus de immer goed geluimde preses.
Als voorzitter van de Stichting Euro 2007 is Sprengers de eindverantwoordelijke namens het zogenaamde lokale organisatiecomité (LOC), dat onder auspiciën van UEFA het toernooi in Nederland tot in de puntjes moet verzorgen. Na de toewijzing van de organisatie door UEFA aan de KNVB op 16 december 2005, heeft de voetbalbond een stichting opgericht die verantwoordelijk is voor het gehele evenement. Voordeel daarvan is dat deze stichting juridisch, financieel en commercieel volledig onafhankelijk van de KNVB kan opereren. De mede-bestuursleden van Sprengers zijn Gerard Bouwer, Fred Habold, Jan-Willem Hoogendoorn en Peter Vogelzang.
Harry Been toernooidirecteur
Onder verantwoordelijkheid van het bestuur geeft Harry Been als toernooidirecteur leiding aan de professionele staf. Veel medewerkers hebben de afgelopen jaren ruime ervaring opgedaan tijdens de internationale voetbalevenementen die de KNVB heeft mogen organiseren. Een nieuw gezicht in de staf is Martin Sturkenboom. Hij is aangesteld als directeur operationele zaken. In het verleden was de 53-jarige Utrechter o.a. commissaris en president-commissaris van FC Utrecht.
Van 2003 tot 2005 was hij voorzitter van de eredivisionist. Momenteel is Sturkenboom o.a. nog voorzitter van de FBO.
Alleen op talpa.tv dacht ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
De loting is ook binnenkort, las ik. Kwam ergens op TV meen ik.
Nee, maar de reekshoofden bij de loting zijn België, Nederland, Engeland en Tsjechië. De niet-reekshoofden zijn Italië, Portugal, Israël en Servië.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, hebben ze al geloot?
Bij mij staat ie weer stilquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stream gaat nu wel heel erg bufferen
Dan laat ik het wel aan jou overquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan het ook editten, zoals ik Vitesse
Hoe ver moet je komen om je te plaatsen voor de OS?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland in Poule A.
Belgie in Poule A.
Portugal in Poule A.
Israel in Poule A.
Engeland in poule B.
Tsjechie in poule B.
Servie in poule B.
Italie in poule B.
Lijkt me te doen voor Nederland!
Oh, serieus? Waarom mogen ze niet, vanwege de regionale splitsing van UK ofzo?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, de eerste vier gaan naar de OS, maar Engeland mag dat niet. Dus wordt Engeland eerste of tweede, is er nog 1 extra wedstrijd tussen de nummer 3 van Poule A en nog een land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |