abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38688793
Wie van het huidige team vallen er eigenlijk allemaal af, als zijnde te oud? Het is mij niet geheel duidelijk wanneer je nou precies wel of niet mee mag doen, onder de 21-kampioenschap met mensen die 23 zijn. hoe zit dat nou precies?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_38697453
De nieuwe grens is 1 januari 1984.

Dus exit voor: Nick Hofs, Romeo Castelen, Gijs Luirink, Klaas Jan Huntelaar, Ramon Zomer als belangrijkste namen.

Maar wellicht dat dan jongens als Maduro en Babel weer wel mee gaan spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38700255
Ja, want het valt buiten interlandverplichtingen. Dus dat zou goed kunnen.

Vermeer/Krul

Tiendalli - Van der Struijk - Vlaar - Urby

Aisatti - Maduro - Medunjanin

Gerritsen ? - John - Babel

Aardig team nog altijd. En even wachten op spelers die doorbreken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:00:01 #54
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_38704743
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef golfer het volgende:
Leuk nieuws.
Op naar Peking
Boycotten die spelen in China! Een beetje vrolijk daar spelletjes gaan doen die georganiseerd zijn door een regime dat weet ik niet hoevaak de mensenrechten aan de laars lapt
pi_38717860
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, want het valt buiten interlandverplichtingen. Dus dat zou goed kunnen.

Vermeer/Krul

Tiendalli - Van der Struijk - Vlaar - Urby

Aisatti - Maduro - Medunjanin

Gerritsen ? - John - Babel

Aardig team nog altijd. En even wachten op spelers die doorbreken.
Afellay mag ook spelen, lijkt me ook wel een kandidaat voor de basis dan. En Daniel de Ridder mag ook nog meedoen, eventueel ipv John. En Quincy natuurlijk, als die in Moskou zichzelf weer terug vindt door middel van yoga.
www.thuisuiteten.nl
pi_41615666
Nadat Nederland vorig jaar de Europese titel voor beloften binnenhaalde, mag het nu in eigen land die beker zien te verdedigen. Eind dit seizoen staat immers een nieuw EK op het programma, dat dit keer in Nederland gespeeld zal worden.

Twee jaar geleden besloot de Uefa om het EK voor beloften los te koppelen van de normale EK- en WK-kalender. De beloften-EK's worden nu in de oneven jaren georganiseerd, zodat ze uit de schaduw komen van de grote toernooien. Daardoor kan Nederland zich slechts één jaar beloften-kampioen noemen, in plaats van de gebruikelijke twee jaar.

Op 10 juni 2007 wordt het EK afgetrapt. Op 23 juni wordt in Groningen de finale gespeeld. Andere gaststeden ziijn Heerenveen, Arnhem en Nijmegen.

Net zoals bij de vorige edities doen slechts acht teams mee. Nederland is uiteraard automatisch gekwalificeerd. De andere landen spelen twee voorrondes. De eerste voorronde is inmiddels achter de rug, op 7/8 en 10/11 oktober worden nu barrageduels gespeeld. Het gaat om de volgende wedstrijden:

België - Bulgarije
Servië - Zweden
Tsjechië - Bosnië-Herzegovina
Rusland - Portugal
Frankrijk - Israël
Engeland - Duitsland
Italië - Spanje

Oekraïne, vorig seizoen nog finalist, werd al in de eerste voorronde uitgeschakeld door Bulgarije. Ook van de duo's Engeland/Duitsland en Italië/Spanje zullen dus twee landen het EK missen.
pi_41615826
Nederland is met o.a. Schaars, Urby, Maduro, Aissati, Babel, Affelay en Vlaar zeker wel een van de grote favorieten denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41625401
Schaars mag toch niet meer meespelen?
www.thuisuiteten.nl
pi_41625633
Was al een topic over meende ik.

EK -21 2007 in Nederland
pi_41625648
Ik zie geen enkel land dat ons kan bedreigen
pi_41625925
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Schaars mag toch niet meer meespelen?
Vlaar dan ook niet meer denk ik.
pi_41625937
Vlaar is toch uit 1985 en Schaars uit 1984.
www.thuisuiteten.nl
pi_41633585
Schaars en Vlaar mogen allebei meespelen.

Frankrijk is qua talent de enige die zich met ons kan meten denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41633779
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Schaars en Vlaar mogen allebei meespelen.

Frankrijk is qua talent de enige die zich met ons kan meten denk ik.
Veel zal afhangen van welke spelers meegaan. Nu het EK in een oneven jaar plaatsvindt, zou het best kunnen dat A-internationals die jonger dan 21 zijn wél meegaan.

Als België zich straks plaatst en ze nemen bijvoorbeeld Vermaelen, Kompany, Vanden Borre, Dembele en Defour mee (allen A-internationals), dan hebben ze ook best een leuk team dat op dit niveau iets kan presteren.
pi_41633944
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Heero87 het volgende:
Als België zich straks plaatst en ze nemen bijvoorbeeld Vermaelen, Kompany, Vanden Borre en Defour mee (allen A-internationals), dan hebben ze ook best een leuk team dat op dit niveau iets kan presteren.
Hebben ze waarschijnlijk wel de beste verdediging.

Het valt me sowieso wel op dat België de laatste tijd veel talenten heeft.
Ook Vertonghen, Vandamme en vooral Dembele zijn prima spelers.
pi_41634050
Nja, ik zie net dat de Belgen met hun A-team op 2 en 6 juni EK-kwalificaties moeten spelen. De kans dat ze er bij zijn is dus zeer klein. Niet echt slim van de Uefa imo.
pi_42587718
En België gaat door! Thuis 1-1, maar vandaag 1-4 gaan winnen in Bulgarije.

België - Bulgarije: 5-2
Servië - Zweden: 5-3
Tsjechië - Bosnië-Herzegovina: 3-2
Rusland - Portugal: 4-4 (Portugal op uitdoelpunten)
Engeland - Duitsland: 0-3
Italië - Spanje: 2-1

België, Servië, Tsjechië, Portugal, Duitsland en Italië gaan dus al zeker naar het EK, net als gastland Nederland. Frankrijk of Israël kan zich daar vanavond nog bijvoegen.
pi_42587820
Gefeliciteerd

Tis hier in Nijmegen, dus ik ga wel kijken, denk ik.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42588202
Italie
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_43802137
quote:
Sprengers vertrouwt op succesvolle missie

Jeu Sprengers heeft alle vertrouwen in een succesvol verloop van het UEFA Europees kampioenschap Onder 21 in Nederland.

,,Door de kennis en ervaring bij het organisatiecomité en het enthousiasme van de Nederlandse voetballiefhebbers ben ik optimistisch gestemd,” aldus de immer goed geluimde preses.

Als voorzitter van de Stichting Euro 2007 is Sprengers de eindverantwoordelijke namens het zogenaamde lokale organisatiecomité (LOC), dat onder auspiciën van UEFA het toernooi in Nederland tot in de puntjes moet verzorgen. Na de toewijzing van de organisatie door UEFA aan de KNVB op 16 december 2005, heeft de voetbalbond een stichting opgericht die verantwoordelijk is voor het gehele evenement. Voordeel daarvan is dat deze stichting juridisch, financieel en commercieel volledig onafhankelijk van de KNVB kan opereren. De mede-bestuursleden van Sprengers zijn Gerard Bouwer, Fred Habold, Jan-Willem Hoogendoorn en Peter Vogelzang.

Harry Been toernooidirecteur

Onder verantwoordelijkheid van het bestuur geeft Harry Been als toernooidirecteur leiding aan de professionele staf. Veel medewerkers hebben de afgelopen jaren ruime ervaring opgedaan tijdens de internationale voetbalevenementen die de KNVB heeft mogen organiseren. Een nieuw gezicht in de staf is Martin Sturkenboom. Hij is aangesteld als directeur operationele zaken. In het verleden was de 53-jarige Utrechter o.a. commissaris en president-commissaris van FC Utrecht.

Van 2003 tot 2005 was hij voorzitter van de eredivisionist. Momenteel is Sturkenboom o.a. nog voorzitter van de FBO.
pi_43825262
De loting is ook binnenkort, las ik. Kwam ergens op TV meen ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_43825281
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
De loting is ook binnenkort, las ik. Kwam ergens op TV meen ik.
Alleen op talpa.tv dacht ik.

En volgensmij is ook ie ook nogeens vandaag in Arnhem als ik me niet vergis.

Edit : de loting is morgen vanaf 18.15

[ Bericht 7% gewijzigd door vitessezuid113 op 23-11-2006 18:16:45 ]
pi_43847677
En vanavond (18u15) wordt er in Arnhem geloot voor de groepsfase!

België, Nederland, Tsjechië en Engeland zijn de reekshoofden. Italië, Israël, Servië en Portugal komen in de tweede pot. Elke groep bestaat uiteraard uit twee reekshoofden en twee niet-reekshoofden.

Komt de loting ergens op televisie?
pi_43847714
Blijkbaar komt de loting dus live op dewedstrijden.tv. Klaas-Jan Huntelaar en Frank De Boer zullen de balletjes uit de potten halen.
pi_43854170
Ben benieuwd wie er straks in de poule van Nederland zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')