Boycotten die spelen in China! Een beetje vrolijk daar spelletjes gaan doen die georganiseerd zijn door een regime dat weet ik niet hoevaak de mensenrechten aan de laars laptquote:
Afellay mag ook spelen, lijkt me ook wel een kandidaat voor de basis dan. En Daniel de Ridder mag ook nog meedoen, eventueel ipv John. En Quincy natuurlijk, als die in Moskou zichzelf weer terug vindt door middel van yoga.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, want het valt buiten interlandverplichtingen. Dus dat zou goed kunnen.
Vermeer/Krul
Tiendalli - Van der Struijk - Vlaar - Urby
Aisatti - Maduro - Medunjanin
Gerritsen ? - John - Babel
Aardig team nog altijd. En even wachten op spelers die doorbreken.
Vlaar dan ook niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Schaars mag toch niet meer meespelen?
Veel zal afhangen van welke spelers meegaan. Nu het EK in een oneven jaar plaatsvindt, zou het best kunnen dat A-internationals die jonger dan 21 zijn wél meegaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Schaars en Vlaar mogen allebei meespelen.
Frankrijk is qua talent de enige die zich met ons kan meten denk ik.
Hebben ze waarschijnlijk wel de beste verdediging.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Heero87 het volgende:
Als België zich straks plaatst en ze nemen bijvoorbeeld Vermaelen, Kompany, Vanden Borre en Defour mee (allen A-internationals), dan hebben ze ook best een leuk team dat op dit niveau iets kan presteren.
quote:Sprengers vertrouwt op succesvolle missie
Jeu Sprengers heeft alle vertrouwen in een succesvol verloop van het UEFA Europees kampioenschap Onder 21 in Nederland.
,,Door de kennis en ervaring bij het organisatiecomité en het enthousiasme van de Nederlandse voetballiefhebbers ben ik optimistisch gestemd,” aldus de immer goed geluimde preses.
Als voorzitter van de Stichting Euro 2007 is Sprengers de eindverantwoordelijke namens het zogenaamde lokale organisatiecomité (LOC), dat onder auspiciën van UEFA het toernooi in Nederland tot in de puntjes moet verzorgen. Na de toewijzing van de organisatie door UEFA aan de KNVB op 16 december 2005, heeft de voetbalbond een stichting opgericht die verantwoordelijk is voor het gehele evenement. Voordeel daarvan is dat deze stichting juridisch, financieel en commercieel volledig onafhankelijk van de KNVB kan opereren. De mede-bestuursleden van Sprengers zijn Gerard Bouwer, Fred Habold, Jan-Willem Hoogendoorn en Peter Vogelzang.
Harry Been toernooidirecteur
Onder verantwoordelijkheid van het bestuur geeft Harry Been als toernooidirecteur leiding aan de professionele staf. Veel medewerkers hebben de afgelopen jaren ruime ervaring opgedaan tijdens de internationale voetbalevenementen die de KNVB heeft mogen organiseren. Een nieuw gezicht in de staf is Martin Sturkenboom. Hij is aangesteld als directeur operationele zaken. In het verleden was de 53-jarige Utrechter o.a. commissaris en president-commissaris van FC Utrecht.
Van 2003 tot 2005 was hij voorzitter van de eredivisionist. Momenteel is Sturkenboom o.a. nog voorzitter van de FBO.
Alleen op talpa.tv dacht ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
De loting is ook binnenkort, las ik. Kwam ergens op TV meen ik.
Nee, maar de reekshoofden bij de loting zijn België, Nederland, Engeland en Tsjechië. De niet-reekshoofden zijn Italië, Portugal, Israël en Servië.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, hebben ze al geloot?
Bij mij staat ie weer stilquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stream gaat nu wel heel erg bufferen
Dan laat ik het wel aan jou overquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan het ook editten, zoals ik Vitesse
Hoe ver moet je komen om je te plaatsen voor de OS?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland in Poule A.
Belgie in Poule A.
Portugal in Poule A.
Israel in Poule A.
Engeland in poule B.
Tsjechie in poule B.
Servie in poule B.
Italie in poule B.
Lijkt me te doen voor Nederland!
|
Forum Opties | |
---|---|