Als dat 1 van de speelsteden wordt wel jaquote:Op donderdag 15 december 2005 20:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Leuk!!dan kan ik ook weer hier bij ons in Kerkrade gaan kijken
we hebben in Harry Been dan ook zelf een hele goede boboquote:Op donderdag 15 december 2005 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, we staan er goed op bij de BOBO's.
Ja die doet goed werk.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben in Harry Been dan ook zelf een hele goede bobo
Juist wat een feest hadden we 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:59 schreef Suijk het volgende:
Gaaf. In eigen land gewoon Europees kampioen worden is erg mooi.
Die staat op het lijsjtje als ik het goed hebquote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
Goed nieuws.
Ga dr vanuit dat er dan ook in andere stadions gespeeld gaat worden...en aangezien de Euroborg dan in gebruik is
Meen je dat nou? Je bent de eerste die dat zegt!quote:
Beter dit, dan andersom...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Jammer van zo'n boutnaam voor zo'n mooi stadion.
De kwalificaties waren al gespeeldquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
Overigens vind ik het wel van weinig ambities getuigen dat we geen kwalificatie durven spelen.
Nee hoor. Dit is voor een jaar later, Nederland is dan vrij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De kwalificaties waren al gespeeld
Hap
Waarschijnlijk niet. Maar het was aanvankelijk wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:51 schreef Da_Sandman het volgende:
De werknaam Euroborg? Dat betekent dus dat ie nog gaat veranderen?
Jup. Er is volgens de verhalen ook nog gezocht naar een sponsornaam voor het stadion. Nou dan heb ik nog liever Euroborg als naam. Al kan een sponsor die zijn naam aan een stadion verbindt financieel wel aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar het was aanvankelijk wel de bedoeling.
Bron (onderaan)quote:Euroborg final
Fourteen cities expressed an interest in holding matches, a list which was cut to seven before Eredivisie teams SC Heerenveen (Abe Lenstra stadium), FC Groningen (Euroborg), BV Vitesse (Gelredome) and NEC Nijmegen (De Goffert) were awarded host-club status for 2007 at a ceremony at KNVB headquarters in Zeist in April. The action is provisionally scheduled to get under way on 10 June, with the tournament - which will serve as a qualifying event for the 2008 Beijing Olympics - concluding 13 days later at the 20,000-capacity Euroborg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |