quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Nog zin in de wedstrijd Engeland - Italie? Lijkt me leuk om dan af te spreken.
quote:Arbiters aangewezen voor UEFA EK-21
Voor het UEFA EK Onder 21, dat in juni in Nederland wordt gehouden, zijn door de UEFA inmiddels zes scheidsrechters en acht assistenten aangewezen. Deze veertien officials komen, zoals gebruikelijk op een toernooi met acht deelnemers, uit landen die niet aan deze eindronde deelnemen.
De scheidsrechters zijn: Stephane Lannoy (Frankrijk), Knut Kircher (Duitsland), Viktor Kassai (Hongarije), Robert Malek (Polen), Craig Thomson (Schotland) en Damir Skomina (Slovenië).
De assistenten komen uit Kroatië, Denemarken, Griekenland, Roemenië, Rusland, Slowakije, Zwitserland en Turkije.
In de eerste week van het toernooi zullen Björn Kuipers en Bas Nijhuis bij een aantal wedstrijden optreden als vierde official.
quote:Nederland - Portugal uitverkocht
ZEIST - Het duel van Jong Oranje tegen Portugal op 13 juni in Groningen is uitverkocht. Het is de eerste wedstrijd van het Europees kampioenschap voor spelers onder de 21 waarvoor geen kaarten meer verkrijgbaar zijn. Ook de wedstrijd tussen Nederland en België op 16 juni in Heerenveen is erg in trek.
De finale op 23 juni, eveneens in de Euroborg in Groningen, is nagenoeg uitverkocht. „Daar zijn nog ongeveer driehonderd kaarten voor te krijgen”, aldus woordvoerder Rob de Leede van de KNVB.
Jong Oranje verdedigt van 10 tot en met 23 juni in eigen land de Europese titel, die het team van Foppe de Haan vorig jaar in Portugal veroverde. Nederland is in een poule ingedeeld met België, Portugal en Israël. Die wedstrijden worden gespeeld in Heerenveen en Groningen. Servië, Engeland, Italië en Tsjechië voetballen hun wedstrijden in Arnhem en Nijmegen.
met dit team winnen we dat hele tornooiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef Radegast het volgende:
Zou zou ik de Rode Duivels laten spelen:
Bailly;
Gillet,Kompany,Vermaelen,Pocognoli;
Vanden Borre,Witsel,Fellaini,Defour;
Dembele,Martens.
Sterk elftal.![]()
Ik schat de belgen hoog in, zou een mooie finale zijn tegen Jong Oranjequote:Op zondag 13 mei 2007 05:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
met dit team winnen we dat hele tornooiEn danl heb je dan nog een Maaroufi (toch bij Inter) die als controlerende midv kan spelen, een De Mul op de flanken, een Haroun in een aanvallend opzicht en een Blondel als bikkelaar. De buit is binnen
![]()
![]()
Hij heeft wel een paar goede wedstrijden gespeeld, maar laatste tijd schopt hij nog geen deuk in een pakje boter. Krijgt hij na een wedstrijd baggeren een kans op open goal van 2 meter schiet hij met links fucking ver overquote:Op zondag 13 mei 2007 12:33 schreef BramKVO het volgende:
Volgens ik gehoord heb, zijn ze toch zeker niet ontevreden over De Mul bij Ajax ?
Hier moeten er nog 7 van afvallen.quote:Keepers: Gianluca Curci (AS Roma), Emiliano Viviano (Brescia), Andrea Consigli (Sambenedettese)
Verdedigers: Marco Andreolli (Inter), Michele Canini (Cagliari), Giorgio Chiellini (Juventus), Andrea Coda (Udinese), Domenico Criscito (Genoa), Andrea Mantovani (Chievo Verona), Lino Marzoratti (Empoli), Marco Motta (Udinese), Alessandro Potenza (Fiorentina), Andrea Raggi (Empoli)
Middenvelders: Alberto Aquilani (AS Roma), Luca Cigarini (Parma), Raffaele De Martino (Udinese), Daniele Dessena (Parma), Andrea Lazzari (Piacenza), Claudio Marchisio (Juventus), Riccardo Montolivo (Fiorentina), Antonio Nocerino (Piacenza), Simone Padoin (Vicenza), Alessandro Rosina (Torino)
Aanvallers: Arturo Lupoli (Derby County), Raffaele Palladino (Juventus), Gabriele Paonessa (Vicenza), Giampaolo Pazzini (Fiorentina), Graziano Pelle (Cesena), Nicola Pozzi (Empoli), Giuseppe Rossi (Parma)
Die heb ik hier ook al een tijdje liggenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:40 schreef Smeich het volgende:
Zo, de kaartjes voor A'hem zijn binnen![]()
Hopelijk krijg ik Nederland of Portugal nog in de halve finale te zien ook!
Pazzini, Pelle, Lupoliquote:Op maandag 14 mei 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
De selectie van Italie ziet er ook sterk uit:
[..]
Hier moeten er nog 7 van afvallen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Topic dat ik wil blijven volgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |