Yepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Als jong Oranje wint is de OS vrijwel zeker, niet?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:28 schreef BonJovi het volgende:
http://www.andrehazes.nl/page/jukebox/21/audio_hi/
![]()
Tuurlijkquote:
Inderdaad ja, net als het WK onder 21 in 2005.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Een grote smet op dit toernooi zijn de lege stadions. Ze hadden beter twee wedstrijden per avond kunnen doen in 1 stadion.
quote:EK -21: Onderzoek UEFA naar opstootjes
De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA stelt een onderzoek in naar het gewelddadige rumoer van zondag tijdens en na afloop van de wedstrijd Engeland - Servië op het EK onder 21 in Nijmegen. Dit maakte de organisatie vandaag bekend.
Spelers van beide ploegen gingen met elkaar op de vuist in de spelerstunnel, fans van Servië lieten zich racistisch uit tijdens het duel, dat Jong Engeland uiteindelijk met 2-0 won.
De UEFA gaat het gedrag van de supporters van Servië onder de loep nemen. De Engelse verdediger Nedum Onuoha was het voornaamste doelwit van de aanhangers, terwijl zijn ploeggenoot Justin Hoyte in de spelerstunnel last kreeg van de spelers van de tegenpartij.
De Engelsen zijn tegenstander van het Nederlands elftal in de halve finales. In Heerenveen staan beide ploegen woensdagavond om 18:15 tegenover elkaar.
quote:EK -21: Jong Oranje krijgt turnles
Foppe de Haan heeft de buitenwereld weer eens verrast. De spelers van Jong Oranje die zaterdag in de basis stonden tegen Jong België (2-2) op het EK onder 21 trainden vandaag voor de verandering eens niet op het complex van Langezwaag.
De bondscoach kwam namelijk met een turnles van coach Tjalling van den Berg op de proppen zetten. In de sporthal naast het Abe Lenstra-stadion deden de spelers onder meer oefeningen op de trampoline en de evenwichtsbalk.
Frank de Boer, ambassadeur van het jeugdtoernooi, deed net als De Haan eveneens mee aan de oefeningen. “De voetbalsport is naar mijn mening te veel met de eigen toko bezig”, onderbouwde De Haan zijn keuze. “We hebben geen oog voor wat andere sporters doen. Zo'n training is heel goed, in fysiek opzicht bijvoorbeeld.”
Voor die prijs zijn mijn 2 kaarten ook te koopquote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef Smeich het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=6517![]()
Of doe zoals in Italie, afspreken de tickets te halen en dan te betalen en ze gewoon rippen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:31 schreef pekel het volgende:
Sick idd. Zulke personen erachter dien je eigenlijk midden in een uitverkocht stadion te martelen.
quote:Engels beroep tegen straf Huddlestone
19/6/2007 17:08
De tuchtcommissie van de UEFA zal zich nogmaals moeten buigen over een straf voor Tom Huddlestone. De Engelse bond heeft beroep aangetekend tegen de schorsing voor twee duels.
De Engelse bond erkent dat Huddlestone in de fout ging in het duel met Jong Servië. De middenvelder moest het beledigen van de assistent-scheidsrechter bekopen met een rode kaart.
'Maar we gaan in beroep tegen de lengte van de straf', zegt bondscoach Stuart Pearce. 'We hopen dat het kan worden teruggebracht tot één duel.' In dat geval zou Huddlestone er in de finale bij kunnen zijn, mits Jong Engeland woensdag Jong Oranje verslaat.
quote:Jong Oranje krijgt weer te maken met Kircher
19/6/2007 16:25
De UEFA heeft de scheidsrechters toegewezen voor de halve finales van het EK Onder-21 jaar. Jong Oranje krijgt weer te maken met Knut Kircher.
De Duitser fluit de halve finale tussen Jong Nederland en Jong Engeland in Heerenveen. Beiden landen hebben goede dan wel slechte ervaringen met de Duitse arbiter.
Kircher leidde de groepswedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Portugal, waarbij hij flink wat kritiek te verwerken kreeg, omdat hij Oranje wél en Portugal geen strafschop gaf.
De Duitser floot ook de door incidenten ontsierde wedstrijd Jong Servië-Jong Engeland. Zo kreeg middenvelder Tom Huddlestone in de slotfase een rode kaart voor het beledigen van de assistent-scheidsrechter.
De andere halve finale, tussen de beloftes van België en Servië, is in handen van de Pool Robert Malek.
quote:De Haan wil snelle straf voor Servie
LANGEZWAAG - Foppe de Haan vindt dat Jong Servie snel gestraft moeten worden voor het wangedrag tijdens en na afloop van het duel tegen Jong Engeland op het Europees kampioenschap van zondag. De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA opende maandag een onderzoek naar de gebeurtenissen, waarbij onder meer een Servische speler zich racistisch zou hebben uitgelaten tegenover een Engelse tegenstander. Ook de Engelsen lieten zich niet onbetuigd.
"De Serviers zijn altijd een beetje racistisch", zei De Haan. "Als ze zich daar nu schuldig aan hebben gemaakt, verdienen ze direct een straf. Niet na afloop van het toernooi maar per direct. Dit heeft niets met sport te maken. Welke straf dat moet zijn, weet ik niet. Ik ben niet de UEFA."
quote:Jong Oranje wacht huldiging in Heerenveen
Mocht Jong Oranje zaterdag ten koste van Jong Servië de Europese titel veroveren, dan wacht de selectie van coach Foppe de Haan zondag in Heerenveen een huldiging. Dat maakte KNVB-directeur Henk Kesler donderdag bekend.
"Na afloop van de gewonnen halve finale tegen Engeland heb ik met Foppe een eventuele huldiging doorgenomen", aldus Kesler. "We hebben afgesproken om dat zondag in Heerenveen te doen, omdat dat in de buurt is van het spelershotel in Oranjewoud. De burgemeester van Heerenveen regelt het verder allemaal. Waarschijnlijk zal de huldiging aan het begin van de middag plaatsvinden."
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef AminBen het volgende:
separatistische Friezen
Denk je dat wij het prettig vinden dat dat fokking Wilhelmus in onze heilstaat gespeeld wordt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef AminBen het volgende:
Holland wordt gewoon genegeerd. Dit hebben die separatistische Friezen niet verdiend. Nu lekker in Oranje uitgedost om straks weer alleen Omroep Fryslan te kijken. In de Noordzee ermee.![]()
Richt een partij op!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:20 schreef AminBen het volgende:
Dat bedoel ik dus he! Achtergesteld stuk land, economisch geen meerwaarde, drukt met al die pensioengerechtigde oudjes alleen maar op de begroting. Weg ermee![]()
Viel me nog mee dat er gisteren niet doorheen gefloten werdquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Denk je dat wij het prettig vinden dat dat fokking Wilhelmus in onze heilstaat gespeeld wordt?![]()
quote:Ron Vlaar komt definitief niet in actie tijdens de finale van het Europees kampioenschap voor spelers onder de 21 jaar. Onderzoek in het ziekenhuis heeft namelijk uitgewezen dat de verdediger met een overrekking van de pees in de knieholte en het achterste kapsel kampt.
"Gisteren na de wedstrijd dacht ik niet dat het toernooi voor mij voorbij zou zijn, maar toen ik vanmorgen wakker werd kon ik bijna niet meer lopen", liet Vlaar in een reactie weten. "Het is natuurlijk heel teleurstellend dat ik de finale niet kan spelen. Maar Arnold Kruiswijk viel gisteren goed in en hij kan de positie achterin prima invullen. Dus dat lijkt me geen enkel probleem."
Vreemd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:36 schreef MaxPower het volgende:
neen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:20 schreef AminBen het volgende:
Dat bedoel ik dus he! Achtergesteld stuk land, economisch geen meerwaarde, drukt met al die pensioengerechtigde oudjes alleen maar op de begroting. Weg ermee![]()
Huldigingen in Amsterdam lopen meestal uit op rellen, dus laat maar lekker zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:33 schreef DRD het volgende:
[..]
Viel me nog mee dat er gisteren niet doorheen gefloten werd![]()
Beetje onzin om een huldiging in Heerenveen te houden. Of je jaagt ze op een rondvaartboot door de grachten, of je doet net als vorig jaar gewoon niets en bewaard huldigingen voor de A-selectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |