met dit team winnen we dat hele tornooiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef Radegast het volgende:
Zou zou ik de Rode Duivels laten spelen:
Bailly;
Gillet,Kompany,Vermaelen,Pocognoli;
Vanden Borre,Witsel,Fellaini,Defour;
Dembele,Martens.
Sterk elftal.![]()
Ik schat de belgen hoog in, zou een mooie finale zijn tegen Jong Oranjequote:Op zondag 13 mei 2007 05:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
met dit team winnen we dat hele tornooiEn danl heb je dan nog een Maaroufi (toch bij Inter) die als controlerende midv kan spelen, een De Mul op de flanken, een Haroun in een aanvallend opzicht en een Blondel als bikkelaar. De buit is binnen
![]()
![]()
Hij heeft wel een paar goede wedstrijden gespeeld, maar laatste tijd schopt hij nog geen deuk in een pakje boter. Krijgt hij na een wedstrijd baggeren een kans op open goal van 2 meter schiet hij met links fucking ver overquote:Op zondag 13 mei 2007 12:33 schreef BramKVO het volgende:
Volgens ik gehoord heb, zijn ze toch zeker niet ontevreden over De Mul bij Ajax ?
Hier moeten er nog 7 van afvallen.quote:Keepers: Gianluca Curci (AS Roma), Emiliano Viviano (Brescia), Andrea Consigli (Sambenedettese)
Verdedigers: Marco Andreolli (Inter), Michele Canini (Cagliari), Giorgio Chiellini (Juventus), Andrea Coda (Udinese), Domenico Criscito (Genoa), Andrea Mantovani (Chievo Verona), Lino Marzoratti (Empoli), Marco Motta (Udinese), Alessandro Potenza (Fiorentina), Andrea Raggi (Empoli)
Middenvelders: Alberto Aquilani (AS Roma), Luca Cigarini (Parma), Raffaele De Martino (Udinese), Daniele Dessena (Parma), Andrea Lazzari (Piacenza), Claudio Marchisio (Juventus), Riccardo Montolivo (Fiorentina), Antonio Nocerino (Piacenza), Simone Padoin (Vicenza), Alessandro Rosina (Torino)
Aanvallers: Arturo Lupoli (Derby County), Raffaele Palladino (Juventus), Gabriele Paonessa (Vicenza), Giampaolo Pazzini (Fiorentina), Graziano Pelle (Cesena), Nicola Pozzi (Empoli), Giuseppe Rossi (Parma)
Die heb ik hier ook al een tijdje liggenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:40 schreef Smeich het volgende:
Zo, de kaartjes voor A'hem zijn binnen![]()
Hopelijk krijg ik Nederland of Portugal nog in de halve finale te zien ook!
Pazzini, Pelle, Lupoliquote:Op maandag 14 mei 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
De selectie van Italie ziet er ook sterk uit:
[..]
Hier moeten er nog 7 van afvallen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Topic dat ik wil blijven volgen
ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Jij zorgt toch voor dit nieuws?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Uhhu, maar misschien dat ik hier ook nog handige dingen uit kan halen.quote:
Zitten een paar hele grote toekomstige spelers tussen, als ze geen rare dingen begaan of nare blessures oplopen.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
De selectie van Italie ziet er ook sterk uit:
[..]
Hier moeten er nog 7 van afvallen.
quote:Eén debutant in EK-selectie Jong Oranje
Jong Oranje-coach Foppe de Haan heeft de 23-koppige selectie bekendgemaakt voor het UEFA Europees kampioenschap voor spelers onder 21 jaar, dat van 10 tot en met 23 juni in Arnhem, Groningen, Heerenveen en Nijmegen wordt gespeeld. Uiterlijk woensdag 30 mei dient deze lijst op de burelen van de UEFA bekend te zijn.
Klik hier!
De selectie telt één debutant: alleen Newcastle United-doelman Tim Krul (foto) kwam nog niet in actie voor Jong Oranje. Zes spelers maken zich na het gewonnen EK van 2006 in Portugal op voor hun tweede Europees kampioenschap op rij: doelman Kenneth Vermeer, verdedigers Arnold Kruiswijk en Ron Vlaar, middenvelders Ismaïl Aissati en Haris Medunjanin en aanvaller Daniël de Ridder.
In vergelijking met de voorlopige selectie ontbreken zeven spelers: Agil Etemadi (sc Heerenveen), Milano Koenders (RKC Waalwijk), Dwight Tiendalli (Feyenoord), Kemy Agustien (Roda JC), Jeremain Lens (AZ), Tim Vincken (Feyenoord) en Urby Emanuelson (Ajax). Van laatstgenoemde speler werd deze week al bekend dat hij niet zou deelnemen aan de Europese eindronde. De Ajacied is onvoldoende fit.
Jong Oranje verzamelt maandagavond in Doorwerth voor het tweede deel van de voorbereiding. De spelers die afgelopen weekend nog in actie kwamen met hun club voegen zich in de loop van de week bij de selectie van Foppe de Haan. Donderdagochtend is de gehele groep compleet. Vrijdag 1 juni wacht de oefeninterland in Deventer tegen Polen. Dit duel start om 20.45 uur.
De 23-koppige EK-selectie van Jong Oranje:
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax), Boy Waterman (AZ).
Verdediging: Ryan Donk (AZ), Calvin Jong-A-Pin (sc Heerenveen), Arnold Kruiswijk (FC Groningen), Erik Pieters (FC Utrecht), Frank van der Struijk (Willem II), Ron Vlaar (Feyenoord), Gianni Zuiverloon (sc Heerenveen).
Middenveld: Ismaïl Aissati (FC Twente), Otman Bakkal (FC Twente), Luigi Bruins (Excelsior), Royston Drenthe (Feyenoord), Hedwiges Maduro (Ajax), Haris Medunjanin (Sparta Rotterdam), Robbert Schilder (Heracles Almelo).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Roy Beerens (NEC), Tim Janssen (RKC Waalwijk), Julian Jenner (AZ), Daniël de Ridder (Celta de Vigo), Maceo Rigters (NAC Breda).
Dat valt wel mee. Pieters speelt altijd bij Utrecht en doet dit naar behoren. vd Struijk kan ook rechtsback, daarmee is punt 2 ook meteen opgelost.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:32 schreef koningdavid het volgende:
Pieters en Van de Struijk ten koste van Koenders vind ik opvallend.
Maar één rechtsback (Zuiverloon) vind ik opvallend.
Dit is allemaal wel logisch.quote:De rest is allemaal vrij logisch. Lens (komt nog tekort), Vincken (idem, niet goed genoeg), Agustien (speelde aardig, teveel concurrentie), Etemadi (wie?)... alleen jammer van Urby maar dat is dan ook wel weer goed te begrijpen.
Hier ben ik wel mee eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Vincken, Lens en Koenders hadden erbij gemoeten. Jenner is nl fysiek op na zijn eerste zware seizoen, dan moet je een Vincken erachter hebben. Lens kun je heel goed gebruiken aangezien je m.u.v. Babel geen spits van topformaat in de selectie hebt. Rigters is echt wel minder qua talent dan Lens, die iets individueel kan forceren en best scorend vermogen heeft in het tweede. Koenders is een groot talent, nog niet beter dan Donk, Kruiswijk en Vlaar, maar wel beter dan v.d. Struijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |