quote:Op het EK onder 21 zullen volgende maand geen Nederlandse scheidsrechters actief zijn. De UEFA maakte woensdag het zestal arbiters dat op het toernooi zal fluiten bekend.
Knut Kircher (foto) lijkt de grootste naam op het toernooi. De Duitser fluit al zes jaar in de Bundesliga, en is daarmee de meest ervaren scheidsrechter op het toernooi. Robert Malek (Polen), Stéphane Lannoy (Frankrijk), Damir Skomina (Slovenië), Zsolt Szabó (Hongarije) en Craig Thompson (Schotland) maken het zestal compleet.
Hij heeft getekend bij Man Utd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef MaxPower het volgende:
Is dat de Nani die nu voor 20 miljoen verkocht moet gaan worden? Dan krijg ik nog meer zin in de wedstrijd
het schijnt dat ze hem niet konden bereiken..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef Smeich het volgende:
WTF.. geen Gabriel Agbonlahor....
quote:O'Neill takes Agbonlahor U21 rap
Agbonlahor appeared in 42 games this season for his club
Martin O'Neill has taken responsibility for Gabriel Agbonlahor's failure to win a place in England's Under-21 squad for this summer's European Championships.
Aston Villa forward Agbonlahor, 20, was expected to take part after appearing in every game for his club this season.
However, England boss Stuart Pearce was unable to get in touch with the player.
"I felt Gabby would benefit from a slightly longer break, but perhaps I didn't communicate this correctly to Stuart," said Villa manager O'Neill.
"I spoke to Stuart a couple of weeks ago to say to him that Gabby has had a long season with hardly a moment's rest in the Premier League and that he may need a little while longer to recover from illness and niggling injury.
"I am genuinely sorry about any mix-up and I know Gabby was keen to be in the squad."
Agbonlahor scored 10 goals for Villa this season, and also found the net on his debut in March 2006.
And Pearce was infuriated to lose a player of such promise ahead of the summer tournament in the Netherlands when his side take on Italy, Serbia and Czech Republic in the group stages.
"I think he's been away on holiday and won't return the calls," said the former Manchester City manager.
"I felt a bit disappointed but one person's loss in another one's gain.
"The more important thing from my point of view is the players who are desperate to be here. And last week, at the training camp, certainly showed their determination to be part of the squad."
Slim van Rexona.quote:Deobussen vervoeren supporters Jong Oranje
Uit een internetpeiling op deze site blijkt dat er behoefte is aan gratis vervoer naar de verschillende stadions waar Jong Oranje tijdens het UEFA EK onder 21 speelt. Tijdens het EK vervoeren daarom acht bussen van deodorantfabrikant Rexona vanuit het hele land Jong Oranje supporters gratis naar de wedstrijden.
In de internetpeiling onder bezoekers van KNVB.NL zegt 80% van de 1.700 ondervraagden graag gebruik te maken van vervoer naar de wedstrijden. Dat gaat nu gebeuren. De speciaal ontworpen bussen brengen de enthousiaste fans naar wedstrijden van Jong Oranje in de verschillende voetbalstadions in Noord en Oost Nederland. Als sponsor van Jong Oranje heeft Rexona de bussen tot en met de finale op 23 juni gereed staan voor de supporters.
De bussen zijn vormgegeven als de Rexona for Men deodorantbussen en zullen geheel passend in oranje kleuren, voor veel oranje op de Nederlandse snelwegen zorgen. De supporters reizen vanuit alle uithoeken van Nederland af naar de wedstrijden om hun helden aan te moedigen.
Aanmelden
Op www.rexona.nl/bus kunnen supporters die al beschikken over een toegangsbewijs voor een wedstrijd zich aanmelden voor een plaats in een van de Rexona bussen. Ze kunnen kiezen uit 16 verschillende opstapplekken door het hele land. Per e-mail vernemen deelnemers of ze de felbegeerde plek in de bus gewonnen hebben. Ook worden op de site voor elke wedstrijd van Jong Oranje een aantal wedstrijdkaarten verloot, inclusief een plaatsje in de Rexona bus.
,,Jong Oranje is heel populair, zeker gezien de successen in Portugal vorig jaar. Omdat het UEFA EK onder 21 in Noord- en Oost-Nederland plaatsvindt, bieden we de Jong Oranje fans vanuit het hele land gratis vervoer aan. Met deze actie van Rexona for Men brengen we spelers en supporters letterlijk bij elkaar! Iedereen okselfris in het stadion’’, aldus Sander Ruys, brand manager van Rexona.
Als je met het OV wil dan kom je na een avondwedstrijd niet meer terug uit Groningen richting het Westen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:13 schreef MaxPower het volgende:
Ja, want Noord-Oost Nederland is het einde van de wereld.![]()
Neef van me is daar van de rand gereden ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:13 schreef MaxPower het volgende:
Ja, want Noord-Oost Nederland is het einde van de wereld.![]()
quote:Waterman eerste doelman Jong Oranje
Boy Waterman is door bondscoach Foppe de Haan uitverkoren als eerste doelman van Jong Oranje tijdens het EK -21. De doelman van AZ krijgt de voorkeur boven Kenneth Vermeer en Tim Krul.
De Haan maakte op de persconferentie daags voor het oefenduel met Jong Polen weten dat Waterman normaliter de voorkeur krijgt. "Boy heeft het echt verdiend. Bovendien is hij in zijn ontwikkeling verder dan Kenneth en Tim", lichtte de Friese oefenmeester zijn besluit toe.
Waterman kampte de afgelopen jaren met twee zware blessures. Daardoor verloor hij zijn basisplaats bij sc Heerenveen, tot AZ hem in de winterstop huurde van de Friezen. Al snel na zijn entree dwong de Lelystedeling een basisplaats af. Ook komend seizoen is Waterman eerste keus onder de lat van AZ.
Niet meer dan logisch.quote:
Ik zag er gister een topic over maar kan hem niet meer vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gaan we even doen SmeichAlleen weet ik niet of dat in dit topic hoort.
België lijkt me goedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Geen nieuws, wel erg handig. Alle selecties op een rij;
[EK-21] Selecties Groep A
[EK-21] Selecties Groep B
Inderdaad, ze missen er heel wat. Ook Van Tornhout en Yulu-Matondo, die in de kwalificaties regelmatig een basisplaats hadden. En dan moeten we nog zien hoe de blessure van Vermaelen evolueert.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:12 schreef BramKVO het volgende:
Belgie mist met Kompany, Dembele, Legear en Colpaert toch wel heel wat talent.
Mja, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze missen er heel wat. Ook Van Tornhout en Yulu-Matondo, die in de kwalificaties regelmatig een basisplaats hadden. En dan moeten we nog zien hoe de blessure van Vermaelen evolueert.![]()
outsider voor de titel..zeker geen favoriet..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mja, inderdaad.
Toch worden ze gezien als favoriet voor de titel.
Maar zeer zeker een aderlating dat een aantal talenten ontbreken.
Dan had ik het verkeerd gelezenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
outsider voor de titel..zeker geen favoriet..
Als je bij de bookies kijkt is Italie duidelijk favoriet, gevolgd door NL en Engeland en toch ook nog Portugal. Daarachter zit een gigantisch gat met België als laagst genoteerde outsider.
dat klopt, er wordt heineken geschonken.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:36 schreef DRD het volgende:
Schijnt dat er geen bier geschonken wordt
Uefa heeft toch altijd sponsorcontracten met Carlsberg?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dat klopt, er wordt heineken geschonken.
was eigenlijk als joke bedoeld, ik weet niet of ze er Heineken schenkenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef DRD het volgende:
[..]
Uefa heeft toch altijd sponsorcontracten met Carlsberg?
Van VI.quote:Opluchting over blessureleed Ismail Aissati
11/6/2007 15:55
Een MRI-scan heeft de zorgen van Jong Oranje-bondscoach Foppe de Haan over de blessure van Ismail Aissati weggenomen. De PSV'er hoeft niet naar huis.
Aissati moest zondag in de eerste wedstrijd van het EK Onder-21 kort voor het einde van de eerste helft naar de kant. Een blessure aan de rechterknie noopte De Haan tot een wissel uit voorzorg.
De Haan toonde zich na afloop pessimistisch. Maar zijn zorgen bleken ongegrond. Een scan wees een irritatie aan de binnenmeniscus en de knieschijf aan als oorzaak van de klachten. Ondanks het goede nieuws is nog onduidelijk of Aissati woensdag kan spelen tegen Portugal.
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef DRD het volgende:
[..]
Uefa heeft toch altijd sponsorcontracten met Carlsberg?
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef BramKVO het volgende:
[..]
was eigenlijk als joke bedoeld, ik weet niet of ze er Heineken schenken![]()
Training van vandaag slaat hij wel over, maar het is wel beter dat hij niet vertrekt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Van VI.
De regisseur blijft. Kampioenschap nog mogelijk.
Prima zo. Drenthe op het middenveld en Jong-A-Pin (verdedigend beter) linksback. Bakkal lijkt mij ook de beste vervanger van Aissati ik zou alleen misschien De Ridder een kans hebben gegeven i.p.v. Jenner.quote:Jong-a-Pin in basis
12 juni 2007
Calvin Jong-a-Pin start woensdag in het tweede groepsduel van Jong Oranje met Jong Portugal in de basis. De linksback van Heerenveen neemt de plaats in van Royston Drenthe die Haris Medunjanin uit het elftal heeft gespeeld.
Bondscoach Foppe de Haan houdt met deze elf vast aan de opstelling die hij hanteerde tegen Israel in de laatste twintig minuten. Dit heeft tot gevolg dat Haris Medunjanin zijn basisplaats verliest aan Calvin Jong-a-Pin en Otman Bakkal speelt voor Ismail Aissati.
Opstelling: Boy Waterman; Gianni Zuiverloon, Ron Vlaar, Ryan Donk, Calvin Jong-a-Pin; Julian Jenner, Hedwiges Maduro, Otman Bakkal, Royston Drenthe; Maceo Rigters en Ryan Babel.
Als Jenner weer zo prutst en De Ridder valt weer goed in, staat ie de volgende keer ook wel in de basis. Had Janssen d'r nog bij gezet in de spits ipv Rigters, d'r komen wel voorzetten met Drenthe en Jenner, maar niemand om ze af te werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prima zo. Drenthe op het middenveld en Jong-A-Pin (verdedigend beter) linksback. Bakkal lijkt mij ook de beste vervanger van Aissati ik zou alleen misschien De Ridder een kans hebben gegeven i.p.v. Jenner.
Dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prima zo. Drenthe op het middenveld en Jong-A-Pin (verdedigend beter) linksback. Bakkal lijkt mij ook de beste vervanger van Aissati ik zou alleen misschien De Ridder een kans hebben gegeven i.p.v. Jenner.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |