Daar hebben we nooit genoeg aanquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:40 schreef Snakey het volgende:
En weer open.
Ondanks dat Alexxxx de afspraak met Pool heeft gemaakt dat het bij 1 topic zou blijven open ik het weer. Zoals ik eerder aangaf willen we niet dat er een nieuwe SC / reeks bijkomt dus zal het ook het laatste Frieslandtopic zijn. Hierin kunnen jullie je meet regelen en alles zeggen wat er verder te zeggen valt over Friesland. ()
un wilekeurig oar sub-forumquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:wer iepen
En no de grutte fraag: wêr iepenie we diel trije
Ontdek je plekje in Fryslân zou misschien leuk zijn bij de Userfoto'squote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:wer iepen
Dan open je maar je eigen Frieslandforum!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar hebben we nooit genoeg aan![]()
hey, ben vrouw!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan open je maar je eigen Frieslandforum!!![]()
Heb ik al!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
een Fryslan sub forum op fok?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
heb je al even onder mijn favo's gezet.. zal het binnenkort even bekijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik al!![]()
Maar dat is geen Fok
Maakt geen kans.. ikzelf zou eerder een minderhedensubfourm voorstellen, loop ik al langer mee rond in mn hoofd, zou een Fryslân trada ook erg goed opp zn plek zijn.. maar er is een stop qua nieuwe subfora, helaas..quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
een Friesland sub forum op fok?
hmm nou dan ga ik daar ook maar eens kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik al!![]()
Maar dat is geen Fok
We gaan keihard voor een Friesland-slowchat reeks natuurlijk. Watn een onzin.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:wer iepen
anders plegen we een aanslag op fok toch ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
We gaan keihard voor een Friesland-slowchat reeks natuurlijk. Watn een onzin.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
anders plegen we een aanslag op fok toch ?![]()
Een aanslag met sukerboaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik lul ze wel om en anders gaan we naar TTK en gooien we het op de taal.
dan moet ik wel eerst beter leren fries typenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Een aanslag met sukerboale
Maar ik lul ze wel om en anders gaan we naar TTK en gooien we het op de taal.
Nee maar harlingen kent super blikkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
@Frikandel: had je dat frietkot in de OP gewild? :'0
Een Fryslân SC zou wel het moist zijn... misschien mag het in C&H, omdat we een eigen cultuur zijn
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Signature? daar doe ik niet aan.
Nee, ik wilde eerst zn auto op de foto zetten (quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:45 schreef blaaatkipje het volgende:
whaha gaaf heb je hem een kopje pompebledthee met een frysk dumkje aangeboden?
Anita Andriessenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
Onafhankelijk Fryslan??? Grapje zeker?
Hermans als president?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ok dus als je een foto van zoiets maakt is je politieke carriere verneukt, ik denk dat dat wel mee valtquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eerst zn auto op de foto zetten () maar toch maar neit gedaan... Ik ben gaan zitten computeren
Geen zin in mot, ik wil namelijk ECHT een onafhankeljk Fryslân, en ga dus niet nu al mijn politieke cariere verneuken
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
[FB] Jogy, je wordt gemist!
Kom jongens, overtuig die paupers even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How rude!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weed deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andstadse inlichtendienst niet
En ja, het is een hoog doel... Maar het hoeft ook niet bij de komende verkiezingen al te gebeurenIk ben al blij als ik het in dit leven nog mee mag maken
We kunnen ook naar TRU verhuizen.. Het Heidense verleden van Fryslân![]()
het zou me niet verbazen dat de AIVD dat niet weet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weed deandstadse inlichtendienst niet
En ja, het is een hoog doel... Maar het hoeft ook niet bij de komende verkiezingen al te gebeurenIk ben al blij als ik het in dit leven nog mee mag maken
We kunnen ook naar TRU verhuizen.. Het Heidense verleden van Fryslân
Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:22 schreef Frikandel_B. het volgende:
alexxxxx ken ik bij jou mijn bus/trein kaartje declareren?
Nee word je moe vanquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeJe kunt fietsen
ben zelf vaak zat naar Harlingen gefietst, vanuit Stiens via leeuwarden en zo
waarom het bij 1 meet houden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet altijd werken op vrijdagavond en zaterdag. En vrije dagen aan te vragen 3 weken van te voren.
Veel plezier met z'n allen zonder mij, mede-Friezen
zondagquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:36 schreef blaaatkipje het volgende:
ach een zondag ofzo kan ook, het kan je nooit superveel geld kosten als student zijnde volgens mij met 40% korting enzo
Ik kom uit Arnhem, maar als we het nou op eerste kerstdag doen, dan ben ik toch in de buurtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
En aangezien het voor Friezen is, zal de reisafstand in de meeste gevallen ook niet superver zijn
* Alexxxxx is vaak zat voor Meetings naar Amsterdam en Den haag afgereisd.
mag ik dan de foto's van de treemter verzorgen, heb nog een archief van 4 jaar aan foto's(actief webmaster van de site geweestquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
even de reeële opties vor deel 3 op een rij gezet:
GC
PUB (hoe oud zijn we hier?)
POL (moeten we wel tussen de SC door ouwehoeren ovr de FNP, Fryske onafhankelijkheid, enzovoort)
WGR (lullen over de Friese rechten die we hebben)
C&H (eigen cultuur --> eiegn slowchat?)
TTK (reeële optie, maar dan zal het in het Frysk moeten?)
LIF (De Fryske LIfestyle)
UVT (tsja, in je vrije tijd ben je ook een Fries.. en zo nu en dan een plaatje van de Treemter en de TDF er tussendoor gooien zodat de mods niks merken)
TRV (gids voor toeristen of zo vormen als Friezen onder elkaar)
ja die heb ik hier nog wel, maar die mag ik helaas niet plaatsenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:inclusief die topless foto's van laatst?
die zijn wereldberoemd in Fryslân
[ Bericht 10% gewijzigd door Arti op 13-12-2005 22:34:43 ]Signature? daar doe ik niet aan.
En je hebt hier al een slaapplaatsquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:23 schreef the900 het volgende:
[..]
Yay
Mijn moeder komt uit Friesland
Geboren in Kornhorn (spelling?), opgegroeid in Damwoude. Ik heb wat ooms en tantes in Dokkum en een Beppe in Damwoude
Amsterdam ook.. Ik ben er weer ivm ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
wisselvallig weer vandaagik bengelukkig het meest tussen de buien doorgefietst
Ah. Vertellen dat melk uit een koe komt, en niet uit een pak, dat soort dingen.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Amsterdam ook.. Ik ben er weer ivm ontwikkelingshulp.
Nee, ik moet ze nog veel vertellen over breedbandnetwerken...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. Vertellen dat melk uit een koe komt, en niet uit een pak, dat soort dingen.
vreemd,in leeuwarden is het merendeel van de dag droog geweest het regende alleen toen ik net aankwam in leeuwarden 9:00quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
wisselvallig weer vandaagik bengelukkig het meest tussen de buien doorgefietst
Heeeey, dan zaten wij vast samen in bus 51, of niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
vreemd,in leeuwarden is het merendeel van de dag droog geweest het regende alleen toen ik net aankwam in leeuwarden 9:00
klopt toen stond ik buiten bij de grote kerk voor een rondleidingquote:Op woensdag 14 december 2005 18:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
vreemd,in leeuwarden is het merendeel van de dag droog geweest het regende alleen toen ik net aankwam in leeuwarden 9:00
ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
no moat 't net mâller, ik ek!
wanneer past het je? Want we kunnen wel allemaal willen, zonder datum is er nog zo weinig te doenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou evt. wel willen komen.
De St. Bonifatiuskerk.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef skiczukie het volgende:
Zeg, ik zoek een relaxte kerk in Leeuwarden. Een mooie kerk, waar ik lekker kan nadenken. Weet iemand een mooie kerk? Serieus trouwens.
Ik zou zeggen, stel in de OP een aantal data voor en laat iedereen aangeven wanneer ze wel en niet kunnen. De dag dat de meesten kunnen, die kies je.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer past het je? Want we kunnen wel allemaal willen, zonder datum is er nog zo weinig te doen
Midden in het centrum. De grootste toren die je ziet. Op het plein bij de Natuurwinkel. Weet alleen niet de openingstijden.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef skiczukie het volgende:
Waar zit die?
Kick. Dan ga ik die kerk eens uitchecken.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Midden in het centrum. De grootste toren die je ziet. Op het plein bij de Natuurwinkel. Weet alleen niet de openingstijden.
ik heb zelf de OP dan wel gemaakt, maar niet gepost. wil jij bij de data waar we uit kunnen kiezen in de OP 13, 14, 20 en 21 januari zetten?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stel in de OP een aantal data voor en laat iedereen aangeven wanneer ze wel en niet kunnen. De dag dat de meesten kunnen, die kies je.Het lijkt me handig om vrijdagen en zaterdagen te kiezen.
Mja, als het me uitkomt, lijkt het me ook wel leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou evt. wel willen komen.
oh, Wolf_Allinnig.. ook de datum die DAD nu gaat noemen er even bij stoppenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
*huilt*
Ik werk vrijdagen en zaterdagen en vrije dag aanvragen moet 3 weken van te voren en dan heb ik op die data ook nog net tentamens eromheen en en en en en *zoekt troost*quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, Wolf_Allinnig.. ook de datum die DAD nu gaat noemen er even bij stoppen
noem gewoon een datum johquote:Op woensdag 14 december 2005 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik werk vrijdagen en zaterdagen en vrije dag aanvragen moet 3 weken van te voren en dan heb ik op die data ook nog net tentamens eromheen en en en en en *zoekt troost*
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een datum?
Helaasch ik ben in Rotterdam, maar vlooienmarkten vind ikquote:Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
voor wie ondertekende en zn liefje nog eerder wil zien: zaterdag zijn we bij de supervlooi in het FEC (tips mbt dit evenement zijn welkom)
Welnee joh, ik moet ook richting Dokkum, en dat valt best mee hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef the900 het volgende:
Ik sta er ook al op zie ik
Ik kan zelf niet op zaterdagavonden, of ik moet ongeveer een maand vantevoren vrij kunnen vragen (en dus zolang van tevoren weten wat de definitieve datum is)
En VM een slaapplaats zou tof zijn!
Ik heb zelf alleen familie rond Dokkum enzo, dan zou ik nog beter naar Arnhem kunnen reizen dan dat
Ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef the900 het volgende:
Ik spreek trouwens geen Friesch. Ik versta het wel
Niet om 4 uur snachts met teveel bier op.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee joh, ik moet ook richting Dokkum, en dat valt best mee hoor![]()
Ik ga skiczukie meeten!quote:
De laatste bussen richting Dokkum gaan om 00:00.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef the900 het volgende:
[..]
Niet om 4 uur snachts met teveel bier op.
Of wordt het weer zo'n brave 'poolen, pizza eten, pilsje en snel de trein halen' meet als waar ik vroeger heen ging?
Dat bedoel ik. Ik slaap bij VM.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De laatste bussen richting Dokkum gaan om 00:00.
Je komt dus.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik slaap bij VM.
[..]
Je komt dus.
Wanneer is de meet, in de lente/zomer? Anders is het wat te koud op de moteurquote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan je dus noteren? Het is hier altijd mooi weer.
Le-zen!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wanneer is de meet, in de lente/zomer? Anders is het wat te koud op de moteur![]()
Ok jammer dan, en bedanktquote:Op woensdag 14 december 2005 23:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Le-zen!De meet is in januari, en jij bent een watje.
Kom je oorspronkelijk ook uit Friesland? Of dat nietquote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef SCH het volgende:
Terug in Utrecht - wat heerlijk om een Heerenveen-fan te zijn.
eenschquote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef SCH het volgende:
Terug in Utrecht - wat heerlijk om een Heerenveen-fan te zijn.
Heerenveen - daar stond mijn wiegjequote:Op donderdag 15 december 2005 00:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk ook uit Friesland? Of dat niet![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen - daar stond mijn wiegje
Ik zit in Leeuwarden en heb nergens heen hoeven gaan, behalve dan voor een nieuw biertje dan uit de koelkast.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
eensch![]()
(ik woon in stiens en ben een half uur eerder thuis, erg)
en wie niet springt is voor cambuurquote:Op donderdag 15 december 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zit in Leeuwarden en heb nergens heen hoeven gaan, behalve dan voor een nieuw biertje dan uit de koelkast.
Klinkt niet echt uitnodigendquote:Sa lang besette de Hollanders ús al
Ja, wy sitte by de tsiiskoppen yn'e fal
En dy nep-Friezen, dy't dit allegearre fiere
Dy sille wy siede en yn'e kop om riere
Dus oprjochte Friezen, stek oan dy lont
Want de echte Friezen, dy skoppe kont!
Op zich ook goed geregeld maar ik heb een mooie wedstijd kunnen bekijken in het abe lenstra stadionquote:Op donderdag 15 december 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zit in Leeuwarden en heb nergens heen hoeven gaan, behalve dan voor een nieuw biertje dan uit de koelkast.
quote:
Als er maar niet bij mij gekotst wordt!!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef the900 het volgende:
Niet om 4 uur snachts met teveel bier op.
Anders kan-ie bij mij pitten. Misschien.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Als er maar niet bij mij gekotst wordt!!![]()
Denk er maar over na, ik kan wegvallenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef the900 het volgende:
Ik kots niet.
Toch bedankt voor het aanbod Skic
Hey eikelquote:Op donderdag 15 december 2005 09:59 schreef Faceoff het volgende:
Ik denk dat ik wel kan komen op de genoemde data.. Maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zegen. Zo lang de meet in Lwd is, is de kans groot![]()
Gezwellig mensen
Ik kom alleen niet in de buurt van de doelesteeg, als ik daar ben krijg ik last van mijn hoofd
oh, en eelke bauke! je bent een mietje! gewoon komen man, pauper
Is dat iets Fries, om een tvp te plaatsen in een topic waar je al hebt gepost?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat iets Fries, om een tvp te plaatsen in een topic waar je al hebt gepost?
Ik zat laatst ook in lijn 51.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat iets Fries, om een tvp te plaatsen in een topic waar je al hebt gepost?
En zat jij nou woensdag in lijn 51 of niet!?
Ja, inderdaad een goede vraag. Heeft iemand nog een leuk idee?....Ik namelijk nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat gaan we doen?goede vraag...
Wow, en dan NOG hoor je mensen zeuren over het openbaar vervoer. Snap jij het nou?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:00 schreef HV het volgende:
[..]
Ik zat laatst ook in lijn 51.
Moest met lijn 62 naar Leeuwarden, maar ik was vergeten dat er 's ochtends ook nog een bus rechtstreeks naar Dokkum gaat en daar ben ik dus ingestapt. Toen met lijn 51 uiteindelijk toch nog in Leeuwarden gekomen...en was ook nog op tijd
.
Er zijn 2 bussen lijn 62 he!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
geloof het of niet.. lijn 62 heb ik OOK op de foto
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
geloof het of niet.. lijn 62 heb ik OOK op de foto
[afbeelding]
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geloof ik alle verschillende (OV)bussen van Fryslân op de foto
inclusief Vlieland en Ameland
Nee, een voertuigfotograafquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom?![]()
![]()
Ben je soms een nerd?
Het kan maar zo!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:nou zeg... Nerd komen toch niet buiten.. dacht je dat al die bussen mn huiskamer ingereden kwamen of zo?
Die zijn tenminste nog stoer.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, elk zn hobby.. Je hebt ook mensen die voor hun plezier meisjes verkrachten
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat was het gaafste voertuig vandaag dan voor je?
Ik noteer je. Voorkeur voor een datum / data?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik wil ook wel ffe komen woon toch in leeuwarden
liefst niet in een weekendquote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik noteer je. Voorkeur voor een datum / data?
In dat geval heb ik geen voorkeur maar ik kom wel een dag als iemand zegt wat we gaan doen:Pquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alle data zijn op vr/za/zo.
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef OoAstridoO het volgende:
Sneek hier en misschien kom ik ook welals dat zou mogen
bij voorkeur niet op zondag
Hier nog meer Sneekquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef OoAstridoO het volgende:
Sneek hier en misschien kom ik ook welals dat zou mogen
bij voorkeur niet op zondag
We chebben een plan!quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tot nu toe lijkt er een duidelijke voorkeur te zijn voor 15 januari. Zullen we 'm daarop vastzetten?
Ik vind het prima!quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tot nu toe lijkt er een duidelijke voorkeur te zijn voor 15 januari. Zullen we 'm daarop vastzetten?
zlefs met de korting die ik kan regelen via de HZPC is het nog 100 euro p[er persoon, ze vliegen niet in de winter, en max 4 pewrs. in een mandjequote:Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef skiczukie het volgende:
Of we kunnen een luchtballonvaart maken.
die paupers hebben alleen wel meer knaken dan jij ooit in je leven zult ontvangen...quote:Op maandag 12 december 2005 12:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker tof! Hopelijk ruimen ze die paupers die de hele dag voor hun garages vol met tweedehands rotzooi zitten, ook op.
Ik vrees dat er altijd wel iemand niet kan...quote:Op zondag 18 december 2005 21:59 schreef OoAstridoO het volgende:
ik zal ff kijken maar de 15e gaat moeilijk worden
Eh nee. Beetje sneue bioscopen hier ook in Leeuwarden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Naar de film een idee?
Tivoli. Een van de betere bioscopen van Nederland volgens Kassa.quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Eh nee. Beetje sneue bioscopen hier ook in Leeuwarden.
Dorpsbioscopen met valse pretenties zijn 't.quote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Tivoli. Een van de betere bioscopen van Nederland volgens Kassa.![]()
Ik denk het niet. Niets kan op tegen Touschinski, dat is duidelijk, maar vijvoorbeeld Den Haag heeft geen betere bios dan Leeuwarden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dorpsbioscopen met valse pretenties zijn 't.
Vast wel een Pathe, filmhuis of alternatieve bioscoop.quote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Niets kan op tegen Touschinski, dat is duidelijk, maar vijvoorbeeld Den Haag heeft geen betere bios dan Leeuwarden.
Neh.quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Vast wel een Pathe, filmhuis of alternatieve bioscoop.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Eh nee. Beetje sneue bioscopen hier ook in Leeuwarden.
Ooit wel eens in het filmhuis geweest?quote:Op maandag 19 december 2005 23:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Leeuwarden is sociaal en cultureel te zwak voor een filmhuis of alternatieve bioscoop.
Alsof daar nog wat van betekenis te beleven valt. Het publiek is gewoon te klein in Leeuwarden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ooit wel eens in het filmhuis geweest?
We gaan voor een leuk uitje, niet voor een groots cultureel gebeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Alsof daar nog wat van betekenis te beleven valt. Het publiek is gewoon te klein in Leeuwarden.
Geen fukking idee. Maar ik ga gewoon voor een doek en een projector.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alsof daar nog wat van betekenis te beleven valt. Het publiek is gewoon te klein in Leeuwarden.
Stel dan wat beters voor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:58 schreef the900 het volgende:
Film is niet echt leuk voor een meeting denk ik.
daar ben ik 2 maanden geleden nog geweest en de tent zat volquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sandraugiga het volgende:
Eerst een wandeling en daarna wat lekkers eten bij onze McDonalds met uitzicht op de apenrots... Umm... ik bedoel de mercuriusfontein...
Iets lekkers bij de Mac eten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sandraugiga het volgende:
Eerst een wandeling en daarna wat lekkers eten bij onze McDonalds met uitzicht op de apenrots... Umm... ik bedoel de mercuriusfontein...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:46 schreef Faceoff het volgende:
Hendrik ten Hoeve?
Haha geweldigquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sandraugiga het volgende:
We kunnen ook naar Subways gaan,is veel lekkerder dan de macquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sandraugiga het volgende:
Ech wel!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
We kunnen ook naar Subways gaan,is veel lekkerder dan de mac
Ja maar als je dan toch gezellig broodje wil eten is t broodhuys ofzo veel leukerquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
We kunnen ook naar Subways gaan,is veel lekkerder dan de mac
Slechte bediening daaro.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja maar als je dan toch gezellig broodje wil eten is t broodhuys ofzo veel leuker![]()
Serieus? Nog nooit problemen gehad daarquote:
Waar zit dat? Nooit geweest.quote:
]quote:Op woensdag 21 december 2005 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Brongers is niet zomaar een patatzaak(ze hebben ook erwtensoep
)
ehrm als je daar op ook duidelijk ziet dat ze bezig zijn met graven/onderzoeken enzo dan misschien welquote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
blaaatkipje, nog foto's nodig van de werkzaamheden? heb er wat graafmachines, hijskranen en vrachtwagens op de foto gezet de afgelopen maanden
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
ehrm als je daar op ook duidelijk ziet dat ze bezig zijn met graven/onderzoeken enzo dan misschien wel![]()
Als 1 van jullie toevallig de amateurarcheoloog robbie ferwerda kent ben ik helemaal gelukkig![]()
Hmm ik heb hem voor de zekerheid even opgeslagen, misschien kunnen we hem nog wel gebruiken voor onze website... als dat mag van jouquote:
mits met brondvermeldingquote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem voor de zekerheid even opgeslagen, misschien kunnen we hem nog wel gebruiken voor onze website... als dat mag van jou![]()
ok, primaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mits met brondvermelding
Alex Miedema, plus URL van mn site, heb meerdere plaatjes, doe maar eens zoeken op oldehoofsterkerkhof (of beter nog, oldeho* ) op mn site
Daar breng ik even verandering in.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:18 schreef Arti het volgende:
[afbeelding]
ik sta er nog niet bij![]()
[afbeelding]
dan blijf ik wel zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
en wie niet springt is voor cambuur![]()
het zou toch bij een topic blijvenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
nietzman staat er ook niet bij
Ach, volgende OP beter
heb je al een reactie, Lupa?
yvonne zei dat een meet-topic in GC wel mocht.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
het zou toch bij een topic blijven![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yvonne zei dat een meet-topic in GC wel mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |