Nee maar harlingen kent super blikkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
@Frikandel: had je dat frietkot in de OP gewild? :'0
Een Fryslân SC zou wel het moist zijn... misschien mag het in C&H, omdat we een eigen cultuur zijn
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Signature? daar doe ik niet aan.
Nee, ik wilde eerst zn auto op de foto zetten (quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:45 schreef blaaatkipje het volgende:
whaha gaaf heb je hem een kopje pompebledthee met een frysk dumkje aangeboden?
Anita Andriessenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
Onafhankelijk Fryslan??? Grapje zeker?
Hermans als president?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ok dus als je een foto van zoiets maakt is je politieke carriere verneukt, ik denk dat dat wel mee valtquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eerst zn auto op de foto zetten () maar toch maar neit gedaan... Ik ben gaan zitten computeren
Geen zin in mot, ik wil namelijk ECHT een onafhankeljk Fryslân, en ga dus niet nu al mijn politieke cariere verneuken
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
[FB] Jogy, je wordt gemist!
Kom jongens, overtuig die paupers even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How rude!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weed deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andstadse inlichtendienst niet
En ja, het is een hoog doel... Maar het hoeft ook niet bij de komende verkiezingen al te gebeurenIk ben al blij als ik het in dit leven nog mee mag maken
We kunnen ook naar TRU verhuizen.. Het Heidense verleden van Fryslân![]()
het zou me niet verbazen dat de AIVD dat niet weet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weed deandstadse inlichtendienst niet
En ja, het is een hoog doel... Maar het hoeft ook niet bij de komende verkiezingen al te gebeurenIk ben al blij als ik het in dit leven nog mee mag maken
We kunnen ook naar TRU verhuizen.. Het Heidense verleden van Fryslân
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |