Hier nog meer Sneekquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef OoAstridoO het volgende:
Sneek hier en misschien kom ik ook welals dat zou mogen
bij voorkeur niet op zondag
We chebben een plan!quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tot nu toe lijkt er een duidelijke voorkeur te zijn voor 15 januari. Zullen we 'm daarop vastzetten?
Ik vind het prima!quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tot nu toe lijkt er een duidelijke voorkeur te zijn voor 15 januari. Zullen we 'm daarop vastzetten?
zlefs met de korting die ik kan regelen via de HZPC is het nog 100 euro p[er persoon, ze vliegen niet in de winter, en max 4 pewrs. in een mandjequote:Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef skiczukie het volgende:
Of we kunnen een luchtballonvaart maken.
die paupers hebben alleen wel meer knaken dan jij ooit in je leven zult ontvangen...quote:Op maandag 12 december 2005 12:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker tof! Hopelijk ruimen ze die paupers die de hele dag voor hun garages vol met tweedehands rotzooi zitten, ook op.
Ik vrees dat er altijd wel iemand niet kan...quote:Op zondag 18 december 2005 21:59 schreef OoAstridoO het volgende:
ik zal ff kijken maar de 15e gaat moeilijk worden
Eh nee. Beetje sneue bioscopen hier ook in Leeuwarden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Naar de film een idee?
Tivoli. Een van de betere bioscopen van Nederland volgens Kassa.quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Eh nee. Beetje sneue bioscopen hier ook in Leeuwarden.
Dorpsbioscopen met valse pretenties zijn 't.quote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Tivoli. Een van de betere bioscopen van Nederland volgens Kassa.![]()
Ik denk het niet. Niets kan op tegen Touschinski, dat is duidelijk, maar vijvoorbeeld Den Haag heeft geen betere bios dan Leeuwarden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dorpsbioscopen met valse pretenties zijn 't.
Vast wel een Pathe, filmhuis of alternatieve bioscoop.quote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Niets kan op tegen Touschinski, dat is duidelijk, maar vijvoorbeeld Den Haag heeft geen betere bios dan Leeuwarden.
Neh.quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Vast wel een Pathe, filmhuis of alternatieve bioscoop.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Eh nee. Beetje sneue bioscopen hier ook in Leeuwarden.
Ooit wel eens in het filmhuis geweest?quote:Op maandag 19 december 2005 23:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Leeuwarden is sociaal en cultureel te zwak voor een filmhuis of alternatieve bioscoop.
Alsof daar nog wat van betekenis te beleven valt. Het publiek is gewoon te klein in Leeuwarden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ooit wel eens in het filmhuis geweest?
We gaan voor een leuk uitje, niet voor een groots cultureel gebeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Alsof daar nog wat van betekenis te beleven valt. Het publiek is gewoon te klein in Leeuwarden.
Geen fukking idee. Maar ik ga gewoon voor een doek en een projector.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alsof daar nog wat van betekenis te beleven valt. Het publiek is gewoon te klein in Leeuwarden.
Stel dan wat beters voor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:58 schreef the900 het volgende:
Film is niet echt leuk voor een meeting denk ik.
daar ben ik 2 maanden geleden nog geweest en de tent zat volquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |