Is dat iets Fries, om een tvp te plaatsen in een topic waar je al hebt gepost?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat iets Fries, om een tvp te plaatsen in een topic waar je al hebt gepost?
Ik zat laatst ook in lijn 51.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat iets Fries, om een tvp te plaatsen in een topic waar je al hebt gepost?
En zat jij nou woensdag in lijn 51 of niet!?
Ja, inderdaad een goede vraag. Heeft iemand nog een leuk idee?....Ik namelijk nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat gaan we doen?goede vraag...
Wow, en dan NOG hoor je mensen zeuren over het openbaar vervoer. Snap jij het nou?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:00 schreef HV het volgende:
[..]
Ik zat laatst ook in lijn 51.
Moest met lijn 62 naar Leeuwarden, maar ik was vergeten dat er 's ochtends ook nog een bus rechtstreeks naar Dokkum gaat en daar ben ik dus ingestapt. Toen met lijn 51 uiteindelijk toch nog in Leeuwarden gekomen...en was ook nog op tijd
.
Er zijn 2 bussen lijn 62 he!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
geloof het of niet.. lijn 62 heb ik OOK op de foto
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
geloof het of niet.. lijn 62 heb ik OOK op de foto
[afbeelding]
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geloof ik alle verschillende (OV)bussen van Fryslân op de foto
inclusief Vlieland en Ameland
Nee, een voertuigfotograafquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom?![]()
![]()
Ben je soms een nerd?
Het kan maar zo!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:nou zeg... Nerd komen toch niet buiten.. dacht je dat al die bussen mn huiskamer ingereden kwamen of zo?
Die zijn tenminste nog stoer.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, elk zn hobby.. Je hebt ook mensen die voor hun plezier meisjes verkrachten
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat was het gaafste voertuig vandaag dan voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |