Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:22 schreef Frikandel_B. het volgende:
alexxxxx ken ik bij jou mijn bus/trein kaartje declareren?
Nee word je moe vanquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeJe kunt fietsen
ben zelf vaak zat naar Harlingen gefietst, vanuit Stiens via leeuwarden en zo
waarom het bij 1 meet houden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet altijd werken op vrijdagavond en zaterdag. En vrije dagen aan te vragen 3 weken van te voren.
Veel plezier met z'n allen zonder mij, mede-Friezen
zondagquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:36 schreef blaaatkipje het volgende:
ach een zondag ofzo kan ook, het kan je nooit superveel geld kosten als student zijnde volgens mij met 40% korting enzo
Ik kom uit Arnhem, maar als we het nou op eerste kerstdag doen, dan ben ik toch in de buurtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
En aangezien het voor Friezen is, zal de reisafstand in de meeste gevallen ook niet superver zijn
* Alexxxxx is vaak zat voor Meetings naar Amsterdam en Den haag afgereisd.
mag ik dan de foto's van de treemter verzorgen, heb nog een archief van 4 jaar aan foto's(actief webmaster van de site geweestquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
even de reeële opties vor deel 3 op een rij gezet:
GC
PUB (hoe oud zijn we hier?)
POL (moeten we wel tussen de SC door ouwehoeren ovr de FNP, Fryske onafhankelijkheid, enzovoort)
WGR (lullen over de Friese rechten die we hebben)
C&H (eigen cultuur --> eiegn slowchat?)
TTK (reeële optie, maar dan zal het in het Frysk moeten?)
LIF (De Fryske LIfestyle)
UVT (tsja, in je vrije tijd ben je ook een Fries.. en zo nu en dan een plaatje van de Treemter en de TDF er tussendoor gooien zodat de mods niks merken)
TRV (gids voor toeristen of zo vormen als Friezen onder elkaar)
ja die heb ik hier nog wel, maar die mag ik helaas niet plaatsenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:inclusief die topless foto's van laatst?
die zijn wereldberoemd in Fryslân
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Arti op 13-12-2005 22:34:43 ]Signature? daar doe ik niet aan.
En je hebt hier al een slaapplaatsquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:23 schreef the900 het volgende:
[..]
Yay
Mijn moeder komt uit Friesland
Geboren in Kornhorn (spelling?), opgegroeid in Damwoude. Ik heb wat ooms en tantes in Dokkum en een Beppe in Damwoude
Amsterdam ook.. Ik ben er weer ivm ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
wisselvallig weer vandaagik bengelukkig het meest tussen de buien doorgefietst
Ah. Vertellen dat melk uit een koe komt, en niet uit een pak, dat soort dingen.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Amsterdam ook.. Ik ben er weer ivm ontwikkelingshulp.
Nee, ik moet ze nog veel vertellen over breedbandnetwerken...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. Vertellen dat melk uit een koe komt, en niet uit een pak, dat soort dingen.
vreemd,in leeuwarden is het merendeel van de dag droog geweest het regende alleen toen ik net aankwam in leeuwarden 9:00quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
wisselvallig weer vandaagik bengelukkig het meest tussen de buien doorgefietst
Heeeey, dan zaten wij vast samen in bus 51, of niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
vreemd,in leeuwarden is het merendeel van de dag droog geweest het regende alleen toen ik net aankwam in leeuwarden 9:00
klopt toen stond ik buiten bij de grote kerk voor een rondleidingquote:Op woensdag 14 december 2005 18:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
vreemd,in leeuwarden is het merendeel van de dag droog geweest het regende alleen toen ik net aankwam in leeuwarden 9:00
ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
no moat 't net mâller, ik ek!
wanneer past het je? Want we kunnen wel allemaal willen, zonder datum is er nog zo weinig te doenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou evt. wel willen komen.
De St. Bonifatiuskerk.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef skiczukie het volgende:
Zeg, ik zoek een relaxte kerk in Leeuwarden. Een mooie kerk, waar ik lekker kan nadenken. Weet iemand een mooie kerk? Serieus trouwens.
Ik zou zeggen, stel in de OP een aantal data voor en laat iedereen aangeven wanneer ze wel en niet kunnen. De dag dat de meesten kunnen, die kies je.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer past het je? Want we kunnen wel allemaal willen, zonder datum is er nog zo weinig te doen
Midden in het centrum. De grootste toren die je ziet. Op het plein bij de Natuurwinkel. Weet alleen niet de openingstijden.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef skiczukie het volgende:
Waar zit die?
Kick. Dan ga ik die kerk eens uitchecken.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Midden in het centrum. De grootste toren die je ziet. Op het plein bij de Natuurwinkel. Weet alleen niet de openingstijden.
ik heb zelf de OP dan wel gemaakt, maar niet gepost. wil jij bij de data waar we uit kunnen kiezen in de OP 13, 14, 20 en 21 januari zetten?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stel in de OP een aantal data voor en laat iedereen aangeven wanneer ze wel en niet kunnen. De dag dat de meesten kunnen, die kies je.Het lijkt me handig om vrijdagen en zaterdagen te kiezen.
Mja, als het me uitkomt, lijkt het me ook wel leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou evt. wel willen komen.
oh, Wolf_Allinnig.. ook de datum die DAD nu gaat noemen er even bij stoppenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
*huilt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |