Daar hebben we nooit genoeg aanquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:40 schreef Snakey het volgende:
En weer open.
Ondanks dat Alexxxx de afspraak met Pool heeft gemaakt dat het bij 1 topic zou blijven open ik het weer. Zoals ik eerder aangaf willen we niet dat er een nieuwe SC / reeks bijkomt dus zal het ook het laatste Frieslandtopic zijn. Hierin kunnen jullie je meet regelen en alles zeggen wat er verder te zeggen valt over Friesland. ()
un wilekeurig oar sub-forumquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:wer iepen
En no de grutte fraag: wêr iepenie we diel trije
Ontdek je plekje in Fryslân zou misschien leuk zijn bij de Userfoto'squote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:wer iepen
Dan open je maar je eigen Frieslandforum!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar hebben we nooit genoeg aan![]()
hey, ben vrouw!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan open je maar je eigen Frieslandforum!!![]()
Heb ik al!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
een Fryslan sub forum op fok?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
heb je al even onder mijn favo's gezet.. zal het binnenkort even bekijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik al!![]()
Maar dat is geen Fok
Maakt geen kans.. ikzelf zou eerder een minderhedensubfourm voorstellen, loop ik al langer mee rond in mn hoofd, zou een Fryslân trada ook erg goed opp zn plek zijn.. maar er is een stop qua nieuwe subfora, helaas..quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
een Friesland sub forum op fok?
hmm nou dan ga ik daar ook maar eens kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik al!![]()
Maar dat is geen Fok
We gaan keihard voor een Friesland-slowchat reeks natuurlijk. Watn een onzin.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:wer iepen
anders plegen we een aanslag op fok toch ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
We gaan keihard voor een Friesland-slowchat reeks natuurlijk. Watn een onzin.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
anders plegen we een aanslag op fok toch ?![]()
Een aanslag met sukerboaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik lul ze wel om en anders gaan we naar TTK en gooien we het op de taal.
dan moet ik wel eerst beter leren fries typenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Een aanslag met sukerboale
Maar ik lul ze wel om en anders gaan we naar TTK en gooien we het op de taal.
Nee maar harlingen kent super blikkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
@Frikandel: had je dat frietkot in de OP gewild? :'0
Een Fryslân SC zou wel het moist zijn... misschien mag het in C&H, omdat we een eigen cultuur zijn
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Signature? daar doe ik niet aan.
Nee, ik wilde eerst zn auto op de foto zetten (quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:45 schreef blaaatkipje het volgende:
whaha gaaf heb je hem een kopje pompebledthee met een frysk dumkje aangeboden?
Anita Andriessenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
Onafhankelijk Fryslan??? Grapje zeker?
Hermans als president?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ok dus als je een foto van zoiets maakt is je politieke carriere verneukt, ik denk dat dat wel mee valtquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eerst zn auto op de foto zetten () maar toch maar neit gedaan... Ik ben gaan zitten computeren
Geen zin in mot, ik wil namelijk ECHT een onafhankeljk Fryslân, en ga dus niet nu al mijn politieke cariere verneuken
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
[FB] Jogy, je wordt gemist!
Kom jongens, overtuig die paupers even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How rude!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weed deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andstadse inlichtendienst niet
En ja, het is een hoog doel... Maar het hoeft ook niet bij de komende verkiezingen al te gebeurenIk ben al blij als ik het in dit leven nog mee mag maken
We kunnen ook naar TRU verhuizen.. Het Heidense verleden van Fryslân![]()
het zou me niet verbazen dat de AIVD dat niet weet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weed deandstadse inlichtendienst niet
En ja, het is een hoog doel... Maar het hoeft ook niet bij de komende verkiezingen al te gebeurenIk ben al blij als ik het in dit leven nog mee mag maken
We kunnen ook naar TRU verhuizen.. Het Heidense verleden van Fryslân
Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:22 schreef Frikandel_B. het volgende:
alexxxxx ken ik bij jou mijn bus/trein kaartje declareren?
Nee word je moe vanquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeJe kunt fietsen
ben zelf vaak zat naar Harlingen gefietst, vanuit Stiens via leeuwarden en zo
waarom het bij 1 meet houden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet altijd werken op vrijdagavond en zaterdag. En vrije dagen aan te vragen 3 weken van te voren.
Veel plezier met z'n allen zonder mij, mede-Friezen
zondagquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:36 schreef blaaatkipje het volgende:
ach een zondag ofzo kan ook, het kan je nooit superveel geld kosten als student zijnde volgens mij met 40% korting enzo
Ik kom uit Arnhem, maar als we het nou op eerste kerstdag doen, dan ben ik toch in de buurtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
En aangezien het voor Friezen is, zal de reisafstand in de meeste gevallen ook niet superver zijn
* Alexxxxx is vaak zat voor Meetings naar Amsterdam en Den haag afgereisd.
mag ik dan de foto's van de treemter verzorgen, heb nog een archief van 4 jaar aan foto's(actief webmaster van de site geweestquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
even de reeële opties vor deel 3 op een rij gezet:
GC
PUB (hoe oud zijn we hier?)
POL (moeten we wel tussen de SC door ouwehoeren ovr de FNP, Fryske onafhankelijkheid, enzovoort)
WGR (lullen over de Friese rechten die we hebben)
C&H (eigen cultuur --> eiegn slowchat?)
TTK (reeële optie, maar dan zal het in het Frysk moeten?)
LIF (De Fryske LIfestyle)
UVT (tsja, in je vrije tijd ben je ook een Fries.. en zo nu en dan een plaatje van de Treemter en de TDF er tussendoor gooien zodat de mods niks merken)
TRV (gids voor toeristen of zo vormen als Friezen onder elkaar)
ja die heb ik hier nog wel, maar die mag ik helaas niet plaatsenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:inclusief die topless foto's van laatst?
die zijn wereldberoemd in Fryslân
[ Bericht 10% gewijzigd door Arti op 13-12-2005 22:34:43 ]Signature? daar doe ik niet aan.
En je hebt hier al een slaapplaatsquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:23 schreef the900 het volgende:
[..]
Yay
Mijn moeder komt uit Friesland
Geboren in Kornhorn (spelling?), opgegroeid in Damwoude. Ik heb wat ooms en tantes in Dokkum en een Beppe in Damwoude
Amsterdam ook.. Ik ben er weer ivm ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
wisselvallig weer vandaagik bengelukkig het meest tussen de buien doorgefietst
Ah. Vertellen dat melk uit een koe komt, en niet uit een pak, dat soort dingen.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Amsterdam ook.. Ik ben er weer ivm ontwikkelingshulp.
Nee, ik moet ze nog veel vertellen over breedbandnetwerken...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. Vertellen dat melk uit een koe komt, en niet uit een pak, dat soort dingen.
vreemd,in leeuwarden is het merendeel van de dag droog geweest het regende alleen toen ik net aankwam in leeuwarden 9:00quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
wisselvallig weer vandaagik bengelukkig het meest tussen de buien doorgefietst
Heeeey, dan zaten wij vast samen in bus 51, of niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
vreemd,in leeuwarden is het merendeel van de dag droog geweest het regende alleen toen ik net aankwam in leeuwarden 9:00
klopt toen stond ik buiten bij de grote kerk voor een rondleidingquote:Op woensdag 14 december 2005 18:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
vreemd,in leeuwarden is het merendeel van de dag droog geweest het regende alleen toen ik net aankwam in leeuwarden 9:00
ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
no moat 't net mâller, ik ek!
wanneer past het je? Want we kunnen wel allemaal willen, zonder datum is er nog zo weinig te doenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou evt. wel willen komen.
De St. Bonifatiuskerk.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef skiczukie het volgende:
Zeg, ik zoek een relaxte kerk in Leeuwarden. Een mooie kerk, waar ik lekker kan nadenken. Weet iemand een mooie kerk? Serieus trouwens.
Ik zou zeggen, stel in de OP een aantal data voor en laat iedereen aangeven wanneer ze wel en niet kunnen. De dag dat de meesten kunnen, die kies je.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer past het je? Want we kunnen wel allemaal willen, zonder datum is er nog zo weinig te doen
Midden in het centrum. De grootste toren die je ziet. Op het plein bij de Natuurwinkel. Weet alleen niet de openingstijden.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef skiczukie het volgende:
Waar zit die?
Kick. Dan ga ik die kerk eens uitchecken.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Midden in het centrum. De grootste toren die je ziet. Op het plein bij de Natuurwinkel. Weet alleen niet de openingstijden.
ik heb zelf de OP dan wel gemaakt, maar niet gepost. wil jij bij de data waar we uit kunnen kiezen in de OP 13, 14, 20 en 21 januari zetten?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stel in de OP een aantal data voor en laat iedereen aangeven wanneer ze wel en niet kunnen. De dag dat de meesten kunnen, die kies je.Het lijkt me handig om vrijdagen en zaterdagen te kiezen.
Mja, als het me uitkomt, lijkt het me ook wel leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou evt. wel willen komen.
oh, Wolf_Allinnig.. ook de datum die DAD nu gaat noemen er even bij stoppenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
*huilt*
Ik werk vrijdagen en zaterdagen en vrije dag aanvragen moet 3 weken van te voren en dan heb ik op die data ook nog net tentamens eromheen en en en en en *zoekt troost*quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, Wolf_Allinnig.. ook de datum die DAD nu gaat noemen er even bij stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |