Dat wordt het per definitie, mijn beste.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:45 schreef Aurelianus het volgende:
Ik hoop dat het Brabant-topic wat uitgebreider en puikender wordt.
O, maar das wél goed natuurlijk!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef remlof het volgende:
Het Gelderland topic was er al lang natuurlijk!
Zolang het maar geen yvonne of enige andere ad/mod is vind ik het bestquote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef cerror het volgende:
Ik hoop dat alle provincies verdwijnen en er één dictator over geheel Nederland zal heerschen!
'k het al gezog moar 'k ken niks vinde horquote:Op woensdag 14 december 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
Kenne waj doar bete goan verde proate
Puikender: inderdaad. Uitgebreider: we wachten af, amice.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat wordt het per definitie, mijn beste.
Ten eerste jochie is't Utreg.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef Intrepidity het volgende:
Geef me één reden waarom Utrecht een topique zou verdienen
Zo ist moar net!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
Utereg me stádsjie doar gebeurt van allehand, het bruis an alle kant, in het hartsjie van het lánd!
Misschien kunnen julie 'utreg'paupers niet lezen, maar ik zeik hier niemand af, ik vraag om een reden...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ten eerste jochie is't Utreg.
Ten tweede wat loop íe mej prŕchtige stadjie af te zajke
Goat terruggg noar je grot achtelajke gloadijoowl, afsteken da Lirmburgquote:Op woensdag 14 december 2005 00:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Misschien kunnen julie 'utreg'paupers niet lezen, maar ik zeik hier niemand af, ik vraag om een reden...
Blijft moeilijk he?
Limburg afsteken idd, daar kom ik dan ook niet vandaan...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goat terruggg noar je grot achtelajke gloadijoowl, afsteken da Lirmburg
Wa goa je dŕn moeilijk lope doen in een Limburg-topic. Drol op een stokquote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Limburg afsteken idd, daar kom ik dan ook niet vandaan...
Zoals ik al zei, blijft moeilijk he?
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wa goa je dŕn moeilijk lope doen in een Limburg-topic. Drol op een stok
Nu duidelijk? ik was lekker bezig limburg af te zeiken en dan komen er van die utrechtjosti's binnengelopen die denken dat ze alles weten en dat ze een topic verdienen...quote:
Heuj áchterleke dakhoas, heje geháákbálle in je háses hange ofzo? Wel een bietje oit je doppe kijke hč as je in Utreg ben! Wit je gelijk woarom het een fantáástische stád is mán!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Misschien kunnen julie 'utreg'paupers niet lezen, maar ik zeik hier niemand af, ik vraag om een reden...
Blijft moeilijk he?
Bajgochemquote:Op woensdag 14 december 2005 01:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[..]
Nu duidelijk? ik was lekker bezig limburg af te zeiken en dan komen er van die utrechtjosti's binnengelopen die denken dat ze alles weten en dat ze een topic verdienen...
Grafjosti's
Ik kom vaak zat in utrecht en bijna iedere andere provinciehoofdstad en ik heb utrecht nooit bijzonder gevonden... maarja, smaak is persoonlijk en als jij t een fijne stad vind, best, maar verwacht dat niet van iedereen...quote:Op woensdag 14 december 2005 01:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heuj áchterleke dakhoas, heje geháákbálle in je háses hange ofzo? Wel een bietje oit je doppe kijke hč as je in Utreg ben! Wit je gelijk woarom het een fantáástische stád is mán!
Ag vent, goa tog lekker met je hasses in de bijbel hange!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik kom vaak zat in utrecht en bijna iedere andere provinciehoofdstad en ik heb utrecht nooit bijzonder gevonden... maarja, smaak is persoonlijk en als jij t een fijne stad vind, best, maar verwacht dat niet van iedereen...
As ik bovej op de Dom stoa, kajk ik eve noar beneejquote:Op woensdag 14 december 2005 01:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik kom vaak zat in utrecht en bijna iedere andere provinciehoofdstad en ik heb utrecht nooit bijzonder gevonden... maarja, smaak is persoonlijk en als jij t een fijne stad vind, best, maar verwacht dat niet van iedereen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |