Ik werk vrijdagen en zaterdagen en vrije dag aanvragen moet 3 weken van te voren en dan heb ik op die data ook nog net tentamens eromheen en en en en en *zoekt troost*quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, Wolf_Allinnig.. ook de datum die DAD nu gaat noemen er even bij stoppen
noem gewoon een datum johquote:Op woensdag 14 december 2005 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik werk vrijdagen en zaterdagen en vrije dag aanvragen moet 3 weken van te voren en dan heb ik op die data ook nog net tentamens eromheen en en en en en *zoekt troost*
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een datum?
Helaasch ik ben in Rotterdam, maar vlooienmarkten vind ikquote:Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
voor wie ondertekende en zn liefje nog eerder wil zien: zaterdag zijn we bij de supervlooi in het FEC (tips mbt dit evenement zijn welkom)
Welnee joh, ik moet ook richting Dokkum, en dat valt best mee hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef the900 het volgende:
Ik sta er ook al op zie ik
Ik kan zelf niet op zaterdagavonden, of ik moet ongeveer een maand vantevoren vrij kunnen vragen (en dus zolang van tevoren weten wat de definitieve datum is)
En VM een slaapplaats zou tof zijn!
Ik heb zelf alleen familie rond Dokkum enzo, dan zou ik nog beter naar Arnhem kunnen reizen dan dat
Ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef the900 het volgende:
Ik spreek trouwens geen Friesch. Ik versta het wel
Niet om 4 uur snachts met teveel bier op.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee joh, ik moet ook richting Dokkum, en dat valt best mee hoor![]()
Ik ga skiczukie meeten!quote:
De laatste bussen richting Dokkum gaan om 00:00.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef the900 het volgende:
[..]
Niet om 4 uur snachts met teveel bier op.
Of wordt het weer zo'n brave 'poolen, pizza eten, pilsje en snel de trein halen' meet als waar ik vroeger heen ging?
Dat bedoel ik. Ik slaap bij VM.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De laatste bussen richting Dokkum gaan om 00:00.
Je komt dus.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik slaap bij VM.
[..]
Je komt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |