Volgende keer wedstrijd van sc heerenveen bezoeken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het in Leeuwarden is, dat gaat natuurlijk niet
"Wat gaan we doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:19 schreef SynXteR het volgende:
hmm... waar is het?
Is nog niet zeker of die doorgaat. Maar dat vind je niet leuk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:01 schreef SynXteR het volgende:
No thanks.. geen historische stadswandeling
Hendrik ten Hoeve zit in de raad voor de PvdA.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Goh, Google ik even op Hendrik ten Hoeve, blijkt hij ineens een Stienser te zijn! Mijn geboortedropjeEn hij zit/zat namens Fryslân in de Eerste kamer?
Dat bepleit Hendrik ten Hoeve, namens de FNP lid van de Onafhankelijke Staten
Fractie (OSF) in de Eerste Kamer
Maar dan is er ook de PvdA-Leeuwarden hendrik ten HoeveZijn er twee? Of is hij van twee partijen lid? (beide gematigd links)
wikipedia met Hendrik ten Hoeve
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:39 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Volgende keer wedstrijd van sc heerenveen bezoeken?
Het zou niet mijn eerste keuze zijn. zijn er geen leukere dingen in deze stad te beleven?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is nog niet zeker of die doorgaat. Maar dat vind je niet leuk?
Wat iemand leuk vind, verschilt per persoon. in het vorig topic is duidleijk gebleken dat veel mensen die reeds aan hadden gegeven mee te willen, een historische stadswandeling te zien zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Het zou niet mijn eerste keuze zijn. zijn er geen leukere dingen in deze stad te beleven?
Als je Hendrik ten Hoeve kende, zou je dat niet vragen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef SynXteR het volgende:
Het zou niet mijn eerste keuze zijn. zijn er geen leukere dingen in deze stad te beleven?
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn koninkrijk voor een brandbom op die meet...
Friezen
Ik had gehoopt dat het niet zou hoeven, maar, hier is hij dan, speciaal voor jou, en de mensen die je gedachten in deze delen:quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Friezen
Hey oalde sipelquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Friezen
de treinen en bussen rijden nog steeds hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef anne_Chris het volgende:
Is er eens iets leuks te doen in Fryslân, ben ik daar net anderhalf jaar geleden vandaan verhuisd
Negeer zo'n jongen toch, des te sneller istie wegquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Friezen
Ik voelde mij als Groninger gewoon verplicht om te reageren...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Negeer zo'n jongen toch, des te sneller istie weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |