quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sandraugiga het volgende:
Eerst een wandeling en daarna wat lekkers eten bij onze McDonalds met uitzicht op de apenrots... Umm... ik bedoel de mercuriusfontein...
Iets lekkers bij de Mac eten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sandraugiga het volgende:
Eerst een wandeling en daarna wat lekkers eten bij onze McDonalds met uitzicht op de apenrots... Umm... ik bedoel de mercuriusfontein...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:46 schreef Faceoff het volgende:
Hendrik ten Hoeve?
Haha geweldigquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sandraugiga het volgende:
We kunnen ook naar Subways gaan,is veel lekkerder dan de macquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sandraugiga het volgende:
Ech wel!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
We kunnen ook naar Subways gaan,is veel lekkerder dan de mac
Ja maar als je dan toch gezellig broodje wil eten is t broodhuys ofzo veel leukerquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
We kunnen ook naar Subways gaan,is veel lekkerder dan de mac
Slechte bediening daaro.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja maar als je dan toch gezellig broodje wil eten is t broodhuys ofzo veel leuker![]()
Serieus? Nog nooit problemen gehad daarquote:
Waar zit dat? Nooit geweest.quote:
]quote:Op woensdag 21 december 2005 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Brongers is niet zomaar een patatzaak(ze hebben ook erwtensoep
)
ehrm als je daar op ook duidelijk ziet dat ze bezig zijn met graven/onderzoeken enzo dan misschien welquote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
blaaatkipje, nog foto's nodig van de werkzaamheden? heb er wat graafmachines, hijskranen en vrachtwagens op de foto gezet de afgelopen maanden
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
ehrm als je daar op ook duidelijk ziet dat ze bezig zijn met graven/onderzoeken enzo dan misschien wel![]()
Als 1 van jullie toevallig de amateurarcheoloog robbie ferwerda kent ben ik helemaal gelukkig![]()
Hmm ik heb hem voor de zekerheid even opgeslagen, misschien kunnen we hem nog wel gebruiken voor onze website... als dat mag van jouquote:
mits met brondvermeldingquote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem voor de zekerheid even opgeslagen, misschien kunnen we hem nog wel gebruiken voor onze website... als dat mag van jou![]()
ok, primaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mits met brondvermelding
Alex Miedema, plus URL van mn site, heb meerdere plaatjes, doe maar eens zoeken op oldehoofsterkerkhof (of beter nog, oldeho* ) op mn site
Daar breng ik even verandering in.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:18 schreef Arti het volgende:
[afbeelding]
ik sta er nog niet bij![]()
[afbeelding]
dan blijf ik wel zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
en wie niet springt is voor cambuur![]()
het zou toch bij een topic blijvenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
nietzman staat er ook niet bij
Ach, volgende OP beter
heb je al een reactie, Lupa?
yvonne zei dat een meet-topic in GC wel mocht.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
het zou toch bij een topic blijven![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yvonne zei dat een meet-topic in GC wel mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |