elke minibike is een ondingquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat zijn wel oude modellen hè, met zo'n hoge tankdop. Volgens mij waren dat ondingen, veel problemen mee..
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
elke minibike is een onding
Lijkt me ook een goed plan om dat niet te doen,maar die twee zouden het prachtig vindenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:04 schreef bwt het volgende:
niet doen dus
Talking to mequote:
Het kan inderdaad ook wat gastvrijer.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef R2-D2 het volgende:
Verkapte "Er-Komt-Een-Vrouwmens-In-M'n-Grot" -argument
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
Talking to me.. of is R2 de nieuwe koffie'excecutive.
![]()
Eindelijk weer werkquote:Ik ben vandaag aan het babysitten bij mijn zusje, kinderen van 4 en 1 jaar.![]()
quote:Straks even naar de kinderboederij.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij heeft nog helemaal niet gepost vandaag
![]()
Moet je m'n neefje horen.Die wil alleen het vlees maar,vleesie,vleesie zit ie dan te roepenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Talking to me.. of is R2 de nieuwe koffie'excecutive.
![]()
Ik ben vandaag aan het babysitten bij mijn zusje, kinderen van 4 en 1 jaar.![]()
Zij heeft begin va de avond een concert van Simply Red in Arnhem.
Heb net minipizza'tjes gemaakt, die staan even af te koelen.
Iedereen zit nu netjes aan tafel, waar ook de compie staat, en momenteel geeft assistent Nick de kleinste zijn fruithapje.
Straks even naar de kinderboederij.
[..]
Het kan inderdaad ook wat gastvrijer.
Het vrouwmens is overigens nog niet te specificieren.
Maar het heeft ook met de studie te maken, en ik ga straks met de nog aan te schaffen klapjap wat meer tijd in de woonkamer doorbrengen.. beetje de tv volgen, beetje Fokken, beetje studeren, bellen.
Even wat socialer dus.![]()
net als nu weer..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze is meer van toepassing voor jou![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef worldpimber het volgende:
Hicham nog voor het karten.
[afbeelding]
Die spiegelingen.
Last van mijn rug, gister geeindigd met Kendo....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:04 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Jippie niet zo veel gemist vandaag.![]()
R2-D2 hoe is je vrije dag? Heb je last van spierpijn? Bij mij begon het gisteravond al licht te trekken in mijn bovenbenen dus ik vreesde voor het ergste (meestal komt spierpijn ook pas 2 dagen later he!). Vandaag heb ik inderdaad wel spierpijn, maar het valt me absoluut niet tegen.![]()
Hey vraagje, heb jij die Michelin poppetjes die op je voor & achterband zit er al afgereden ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef worldpimber het volgende:
Hicham nog voor het karten.
[afbeelding]
Die spiegelingen.
Heb ze nog nooit gezien, moet ik een keer checken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey vraagje, heb jij die Michelin poppetjes die op je voor & achterband zit er al afgereden ?
of minstens onthoofd ?
[afbeelding]
ik bedoel deze poppetjes![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey vraagje, heb jij die Michelin poppetjes die op je voor & achterband zit er al afgereden ?
of minstens onthoofd ?
[afbeelding]
ik bedoel deze poppetjes![]()
ja dan gebruik je pas de hele bandquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn dat nu-zit-je-op-de-grens-poppetjes?
Ik weet wel dat er pijltjes zitten waar ik al overheen heb gereden die zitten daar toch ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja dan gebruik je pas de hele bandvoor zitten ze ook
![]()
Dat kan ik moeilijk geloven. Denk je dat het met zo iemand nog goed kan komen?quote:
ze durft ook niet te meeten dus waarschijnlijk is het wel gewoon zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk geloven. Denk je dat het met zo iemand nog goed kan komen?Hoewel, we hebben haar natuurlijk nog nooit zien rijden.
![]()
Het viel wel mee met de spierpijn, ik kom net van een proefritje terug op een ZXquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:04 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Jippie niet zo veel gemist vandaag.![]()
R2-D2 hoe is je vrije dag? Heb je last van spierpijn? Bij mij begon het gisteravond al licht te trekken in mijn bovenbenen dus ik vreesde voor het ergste (meestal komt spierpijn ook pas 2 dagen later he!). Vandaag heb ik inderdaad wel spierpijn, maar het valt me absoluut niet tegen.![]()
quote:
Oeh la la... my girlquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:09 schreef R2-D2 het volgende:
Ik was natuurlijk de enige die i.p.v het gas dichtdraaide opschakelde naar de 2 een rondje maakte en dan terug naar de stoeprand.![]()
Hoe typisch ook, rechts is er volop ruimte en hij stuurt naar links tegen de vrachtwagenquote:
Ik zou al jouw bloopers ook wel eens op video willen zienquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe typisch ook, rechts is er volop ruimte en hij stuurt naar links tegen de vrachtwagen![]()
Ik had dat met de XT, Een beetje crossen op een grasveld waar 2 bomen stonden. Slalom/driften tussen de bomen door en kijken naar de boom en dan hopen dat je er niet tegenaan rijdten waar kwam ik tot stilstand...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:09 schreef R2-D2 het volgende:
Als je die de sporen geeft dan trekt het bloed uit je hoofd weg
Ik was natuurlijk de enige die i.p.v het gas dichtdraaide opschakelde naar de 2 een rondje maakte en dan terug naar de stoeprand.![]()
[inkopmodus]quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zou al jouw bloopers ook wel eens op video willen zien![]()
![]()
Nee, ik waardeer haar manier van schrijven, voordat ze denkt dat ik haar op "quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel duidelijk dat ze nog niets is gewend![]()
quote:dat is ik wat had verw8
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiers
ik wist het lan3ar toeboendjemeh hoem
FUCCCCCCCCCCKKKKKKKK HUN ALLEMAAAAAAAAAAAAAl ik ga ze belle en uitsgelden
flikkers de zeb
Serieus WP, dat trekt opquote:
Wijze woordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
Nog geen KD, dat durfde ik gewoon niet maar deze motor geeft veel vertrouwen. De VTR moet wel heel erg goed zijn wil ik de ZX-6 niet kopen![]()
Je ZX-6 verhaal klinkt al heel positiefquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Serieus WP, dat trekt op. Eerste keer beetje geschrokken maar daarna is het een uitdaging om met een zwabberend kontje bij een stoplicht weg te trekken
![]()
De ZX-6 is heel erg in balans, ik kreeg zo'n beetje de indruk dat vallen niet tot de opties behoorde bij deze motor![]()
Nog geen KD, dat durfde ik gewoon niet maar deze motor geeft veel vertrouwen. De VTR moet wel heel erg goed zijn wil ik de ZX-6 niet kopen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je ZX-6 verhaal klinkt al heel positief, dus misschien is het moeilijk om je nog op andere gedachten te brengen (niet dat ik dat van plan ben). Maar een HONDA is natuurlijk wel heeeeeel vet he!
![]()
![]()
![]()
Op een HONDA mis ik de Airco, op een KAWA ben ik "C O O L"quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je ZX-6 verhaal klinkt al heel positief, dus misschien is het moeilijk om je nog op andere gedachten te brengen (niet dat ik dat van plan ben). Maar een HONDA is natuurlijk wel heeeeeel vet he!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Op een HONDA mis ik de Airco, op een KAWA ben ik "C O O L"![]()
![]()
Ja, je hebt gelijk. Geen vooroordelen meerquote:
Daar kan pepijns buurman nog een puntje aan zuigen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg net een mail van iemand:
[..]
Met dit weer is het ook niet eens de bedoeling een poging te wagenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, heb het al eerder gezienquote:
Tuurlijk wel, deze noob snapte alleen even de werking van de koppeling niet.. niet eens gek voor een aspirant. Blaim diegene die het uitlegt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat kan ik moeilijk geloven. Denk je dat het met zo iemand nog goed kan komen?![]()
Zijn niet te vergelijken denk ik, maar is die ZX-6 niet een te klein verschil t.o.v. een ZZR.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
1 2 3 | Laatste nieuws. ?> |
Fok! MiniBikeMotorCrossClubquote:
Moest bij het betreffende filmpje ook meteen aan dit filmpje denkenquote:[..]
Tuurlijk wel, deze noob snapte alleen even de werking van de koppeling niet.. niet eens gek voor een aspirant. Blaim diegene die het uitlegt.![]()
U bedoelt,quote:
1 2 3 | echo "Laatste nieuws." ?> |
Moet je met een motor met cardan doen,snel optrekken.Zwabberen lukt niet echt,maar dan komt de hele kont omhoog.Wel een raar gevoel als je dat de eerste keer mee maakt,en je blijft het een beetje voelen ookal zit er een cardanreactiestang(mooi scrabblewoord)op.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Serieus WP, dat trekt op. Eerste keer beetje geschrokken maar daarna is het een uitdaging om met een zwabberend kontje bij een stoplicht weg te trekken
![]()
De ZX-6 is heel erg in balans, ik kreeg zo'n beetje de indruk dat vallen niet tot de opties behoorde bij deze motor![]()
quote:
Soms moet je op knopjes drukken waarvan je niet weet waar die voor zijn.quote:Leuk dat je het probeert
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef richardgie het volgende:
Ligt het menneke trouwens al op bed?
Weltrusten dan maar vast.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]MiniBike MotorCompetitieClub.
[..]
Soms moet je op knopjes drukken waarvan je niet weet waar die voor zijn.
Dat filmpje is inderdaad al eerder gepost, en nog veel idioter.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik denk het niet.![]()
Over een kwartier weer even mijn menneke eens wakker maken voor een plasje.
Kan ik ook gelijk mijn mandje in.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
Loting WK Voetbal; Argentinie-Ivoorkust en Nederland-Servie Montenegro
![]()
interessant he![]()
Jij bent toch een vrouw?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
interessant he![]()
quote:
Denk ut nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Weet weinig van voetbal.Vertel eens,gaan we winnen?Het feestje na afloop vindt ik eigenlijk veel belangrijker.Worldbeater weet hier meer van.
Yepquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw?![]()
Ik las trouwens laatst op Fok en vandaag nog in de Metro (ja Pepijn, toen ik in de trein zat naar huis) dat Nederland niet groepshoofd meer kon worden oid, maar waarom leggen ze dan nergens uit wat het betekent (groepshoofd zijn)
![]()
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja...".so inn to it" ben ik ook nie, dus ik moet je dat antwoord schuldig blijven
*I'll do what I want, cuz I can*
Worldbeater zag richardgie al met heel z,n voetbalhart in de kroeg al alle vrouwen aflebberen,omdat we gewonnen hadden.Staat ongeveer 4 Topics terug.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Denk ut niet, maar de hysterie er om heen is wel leuk. Ik kan me herinneren dat ik hier op de bank zat met 2 kids, geheel gehuld in oranje, vlaggetjes erbij......fun
![]()
Vertel es over Worldbeater![]()
En hoe moet ik nu dan slapen??quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Tja...".so inn to it" ben ik ook nie, dus ik moet je dat antwoord schuldig blijven![]()
zware maar leuke loting voor van Basten & Crewquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
interessant he![]()
Een Breezer-Maroc !quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:34 schreef worldpimber het volgende:
Krijg net een mail van iemand:
[..]
Zal wat dat betreft ook nooit het WK of EK van 1988(?).Die finale met die panaltiesvergeten.Tijdens die laatste minuten doodse stilte in Nieuwegein,maar toen dat laatste doelpunt gescoord werd,een herrie,niet normaal,en naar afloop een feest in de plaatselijke kroegen,geweldig die feesten dan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:40 schreef worldpimber het volgende:
Zeker ook zo een WK voetbal liefhebber. Als kids mochten we ook altijd lang opblijven en helemaal losgaan met de wedstrijdenVolgens mij waren dat ook de enige keren dat we dat echt mochten.
![]()
Andere keren werden we direct achter het behang geplakt als we te hard stampten of schreeuwden
Die dingen kosten echt geen drol daar!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Die minibike aanbieding is wel geinig trouwens.![]()
Laten we een groepskorting nemen, en voortaan doorgaan als de Fok! MBMCC.![]()
In Apeldoorn mocht je ook met je minibike het kartcircuit op![]()
Just my thoughts, op naar Harderwijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:34 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Die dingen kosten echt geen drol daar!
Ik wil er best een kopen om een middagje op het kartcircuit rond te tuffen,
en als de kwaliteit echt zo bagger is, knikker ik hem daar wel meteen in de kliko.
Lijkt me wel leuk om met een paar man op die dingetjes te gaan racen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Die minibike aanbieding is wel geinig trouwens.![]()
Laten we een groepskorting nemen, en voortaan doorgaan als de Fok! MBMCC.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:34 schreef PeerkeMikuni het volgende:
en als de kwaliteit echt zo bagger is, knikker ik hem daar wel meteen in de kliko.
Lijkt me wel leuk om met een paar man op die dingetjes te gaan racen![]()
ik tel al 3 geinteresseerdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:50 schreef worldpimber het volgende:
Just my thoughts, op naar Harderwijk
Moet alleen even iemand anders hem stallen voor me
Alleen die klote bocht aan het einde van die afdaling, hoeveel gaan er daar crashen?![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
Nou, dat was weer een enerverende ochtend joh![]()
Nu ff ontbijten [afbeelding]
Haahahhahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
Nou, dat was weer een enerverende ochtend joh[afbeelding]
Tja, ik vind het goed van je dat je het zo sportief oppakt. Ik zal nooit weten of ik het ook zo sportief zou opvatten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
Nu ff ontbijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een spannende ochtend dus![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door R2-D2 op 10-12-2005 11:55:35 ]intuition will take you further than logics will ever do
Ik had ze toch wel de grafkanker gewenstquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef R2-D2 het volgende:
Tja, ik vind het goed van je dat je het zo sportief oppakt. Ik zal nooit weten of ik het ook zo sportief zou opvatten.
Ik ga ervoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:11 schreef bwt het volgende:
Hey, hicham, stoer verhaal met al die pliesie
Zouden we dit weekend een nieuw record krijgen?
zo lang mogelijk met 1 topic doen
Hiero: Fok Motorclub [SC deel 369] Benelli, nog zo'n :9~ motorquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:08 schreef Makster het volgende:
Ok, Pep heeft zijn KLX in de verkoop. Kan iemand mij nog ff uitleggen waarom ook alweer7)8
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:58 schreef worldpimber het volgende:
Ik had ze toch wel de grafkanker gewenst![]()
![]()
quote:FUCCCCCCCCCCKKKKKKKK HUN ALLEMAAAAAAAAAAAAAl ik ga ze belle en uitsgelden
flikkers de zeb
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef bwt het volgende:
[..]
Hiero: Fok Motorclub [SC deel 369] Benelli, nog zo'n :9~ motor
Heb je dat rubber randje tussen je vizier en helm dan niet ingesmeerd met vaseline of cilecone olie zodat het niet meer vast kan vriezenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik had ze toch wel de grafkanker gewenst![]()
, maar hicham heeft nog geen slechte ervaringen met de politie dus die vind ze nog wel ok
(en dan doel ik niet op snelheidsboetes e.d, want dat is egwoon eigen schuld dikke bult
)
Fucking koud, vizier raakte beslagen en vroor vervolgens vast
\
Even verder werken, relaxede dag vandaag![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tja, ik vind het goed van je dat je het zo sportief oppakt. Ik zal nooit weten of ik het ook zo sportief zou opvatten.Je doelt op mijn allochtone achtergrond? Ik denk dat dat in dit geval niks uit zou maken als ik een Hollandsche jongen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was donker en er liepen 2 man over straat met een motor, ik denk dat het niet veel heeft uitgemaakt hoor
![]()
Plus dat ik het gewoon had verwacht dus misschien heb ik ook wel gewoon zitten provoceren door het dan alsnog te doenEn anders hadden jullie ook niets spannends bij te lezen heH
![]()
Mijn pa was er overigens ook minder blij om, dus misschien reageer ik wel zo nuchter omdat ik nog geen slechte ervaringen heb met de plisie. Bij mijn ouders' auto is er al 3x een ruit ingeslagen en 1x hebben ze het slot van de autodeur kapot zitten maken met een schroevendraaier sinds we in deze buurt wonen (3,5 jaar nu oid). Daarvoor nooit problemen gehad![]()
Dus die had echt zo iets van 'mijn onschuldige kindekke wordt gelijk omsingeld als ie ter goeder trouw z'n motor naar de dealert duwt en ik zit hier met x beschadigingen van de auto en daar is nog niks mee gedaan' (Niet in die bewoordingen uiteraard, maar daar komt het op neer
)
[ Bericht 7% gewijzigd door hicham op 10-12-2005 13:23:48 ]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
Jullie hadden een tijdje terug toch ook een politie macht door de tuin heen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Kei gaaf verhaal Hicham.![]()
Het heeft ook geen zin om moeilijk te gaan doen.Het is toch jouw motor en het zou alleen maar langer duren denk ik als je moeilijk had gedaan. Ik zou het niet zo tof vinden om zo veel agenten in de buurt te hebben
, maar het is toch hartstikke goed dat er nog een beetje controle op je motor is? Ik hoop dat de buurt hier ook een beetje oplet.
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:41 schreef bwt het volgende:
[..]
Jullie hadden een tijdje terug toch ook een politie macht door de tuin heen?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en toen waren ze met 13 man
Dat is juist het hele domme aan het verhaal, er is al 2 keer een ruit van onze auto kapot gerost, het slot 1 keer een poging gedaan tot inbreken, fiets gestolen, poging tot hichams brommer stelen, hichams hoes verdwenen, die van mij bijna verdwenen tot 2 keer toe, fietstaxi van de kade gegooid en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Kei gaaf verhaal Hicham.![]()
Het heeft ook geen zin om moeilijk te gaan doen.Het is toch jouw motor en het zou alleen maar langer duren denk ik als je moeilijk had gedaan. Ik zou het niet zo tof vinden om zo veel agenten in de buurt te hebben
, maar het is toch hartstikke goed dat er nog een beetje controle op je motor is? Ik hoop dat de buurt hier ook een beetje oplet.
![]()
Ik bedoel dat het codnens op mijn vizier vast vroor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb je dat rubber randje tussen je vizier en helm dan niet ingesmeerd met vaseline of cilecone olie zodat het niet meer vast kan vriezen![]()
Werkt echt.
heyquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is juist het hele domme aan het verhaal, er is al 2 keer een ruit van onze auto kapot gerost, het slot 1 keer een poging gedaan tot inbreken, fiets gestolen, poging tot hichams brommer stelen, hichams hoes verdwenen, die van mij bijna verdwenen tot 2 keer toe, fietstaxi van de kade gegooid en ga zo maar door
En net nu het wel in orde is zijn ze er als de kippen bij
Voelde me wel eventjes een beetje lullig met al die agenten om me heen jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zou het niet zo tof vinden om zo veel agenten in de buurt te hebben
Misschien hadden hun ook wel van Joepie, eindelijk eentje te pakkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heyin hun quota verordening staat niet dat ze criminelen moeten oppakken hoor
![]()
Ja dat komt dan een beetje belachelijk over inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is juist het hele domme aan het verhaal, er is al 2 keer een ruit van onze auto kapot gerost, het slot 1 keer een poging gedaan tot inbreken, fiets gestolen, poging tot hichams brommer stelen, hichams hoes verdwenen, die van mij bijna verdwenen tot 2 keer toe, fietstaxi van de kade gegooid en ga zo maar door
En net nu het wel in orde is zijn ze er als de kippen bij
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:52 schreef Rausdouwer het volgende:
bwt met zjin goede ideeëner is meteen niemand meer die nog post.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:52 schreef Rausdouwer het volgende:
bwt met zjin goede ideeëner is meteen niemand meer die nog post.
![]()
Stuur aan 1 kant eraf zagen, en plat tegen de muur hangen als een soort schilderij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:34 schreef PeerkeMikuni het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:50 schreef worldpimber het volgende:
Alleen die klote bocht aan het einde van die afdaling, hoeveel gaan er daar crashen?![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ze past er net niet op, maar ze koopt de motor, is er helemaal flieft op.![]()
(niet eens afdingen enzo...)
quote:Aardig van die klaas om 3 zakken met speelgoed en 2 pietjes achter te laten.![]()
Mensen die niet afdingen zijn eigenlijk best tofquote:
Cool, weer een nieuwe Alp!quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:22 schreef stinkie het volgende:
http://www.enwhore.com/movie/1399-First_Time_Biker.html
Gisteren bij een Alp wezen kijken. Morgen ophalen(en dan maandag maar even bij postkantoor langs
Deze heeft zelfs een kofferen valbeugels
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ondanks BWT's actie zal ik toch even posten
![]()
, very little time today..
Net 1,5 uur bezoek gehad van KMGW () van Motor-Forum. (en een kennis
![]()
)
Ze past er net niet op, maar ze koopt de motor, is er helemaal flieft op.![]()
(niet eens afdingen enzo...)
Weet Verdonk van die illegale Pietenquote:En nu weer naar een verlaat sintfeestje omdat ik Nick vorig weekend niet had.
Aardig van die klaas om 3 zakken met speelgoed en 2 pietjes achter te laten.![]()
Is niet groen hequote:Op zaterdag 10 december 2005 15:42 schreef hicham het volgende:
@R2-D2, ik weet niet hoeveel je te besteden hebt maar is deze ZX-6R niet wat voor jou?
[..]
Dat wou jij toch ook nietquote:
Okayquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat wou jij toch ook niet
Jij wou rood, dit is oranje. Bijna goed toch?
En dat ie niet groen is maakt 'em juist mooi![]()
Oh, dat valt me tegen van jequote:Op zaterdag 10 december 2005 17:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Okay
Kawa = Groen![]()
VTR SP1/SP2 = Rood![]()
Yamaha R6 / R1= Blauw![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
1 oude sokquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:20 schreef Makster het volgende:
Avond
Tering, heeft er ooit weleens iemand voor de grap geinformeerd naar de prijzen per M2 van een parketvloerEcht NIET normaal, gewoon 70 euro de M2 is echt peanuts, nou ik moet 50 m2 hebben en dan nog ondervloer enzo.....
Misschien ff kijken of ik nog ergens een oude sok kan vinden...
XT ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:02 schreef hicham het volgende:
En Yamaha R6/R1, doe maar rood-wit, is veeuulll mooier
Smakelijkquote:Pizza etehuh![]()
![]()
Alweer op, wat gaat dat snelquote:
Je iconquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Groennnn[afbeelding]
[afbeelding]
zelf gemaaktquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
Je icon![]()
Zelf gemaakt
180 kb is best groot voor een icon, ik hou zelf altijd 100 kb max aan
Echte schijtzooi, zo een afknapper weer he.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:42 schreef hicham het volgende:
@R2-D2, ik weet niet hoeveel je te besteden hebt maar is deze ZX-6R niet wat voor jou?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zelf gemaaktvanochtend wat tijd in gestoken, net de laatste dingetjes gedaan
idd, wel wat groot...maar 180 mag vond ik voor deze![]()
had vanochtend niks te doenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef worldpimber het volgende:Jij leert snel, want volgens mij is dat schijtveel werk
![]()
Op de foto zag ie er oranje uitquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis trouwens een rood/zwarte kawa, wat zit je te blaten over oranje hicham?
Yamaha R6 2006 rood/wit!quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kawa = Groen![]()
VTR SP1/SP2 = Rood![]()
Yamaha R6 / R1= Blauw![]()
![]()
En als ik 'm koop?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Yamaha R6 2006 rood/wit!
Als je die koopt trouw ik meteen met je![]()
![]()
quote:
Mikadoquote:Op donderdag 01 december 2005 19:44 schreef Danny F. het volgende:
Een 2 maanden terug (of net iets langer nog...) stuurde ik Mister Haan een 21" voorbeeld spaak met nippel om zo'n setje van 40 te maken in blank staal...
Een 3-tal weken na het pakketje op de post afgegeven te hebben bel ik toch maar even met Mr."Haan"...heel verbaasd zegt ie: " Jawel, rustig,rustig, ze komen er aan, je ziet ze wel komen...wat is nou het probleem?..."
Ondertussen speel ik s'avonds nog geregeld Mikado met de overige 39 spaken...
Haan is weird...of eerder![]()
![]()
![]()
![]()
B|
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan hoef jij je aleen maar om te draaien![]()
Rood rulesquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
ZX-6R rood
[afbeelding]
En velgen in de "kleur" van Ik wil alleen maar poetsenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
Rood in de tint geld-te-veel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Tering......ut lijkt wel de rijdende Moulin Rouge
alleen ut pluche ontbreekt nog
Pluchen dobbelstenenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk dan, aan hun stuur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
De eigenaar:quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Pluchen dobbelstenen![]()
kleurt lekker bij die rooie
Die dobbelstenen zitten er niet altijd op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,alleen maar in het begin van de rit
.
Waaien er op de snelweg vanzelf wel af.Denk ik,of althans:hoop ik.![]()
Dat zal de eigenaar toch niet wezenquote:
Beswel mooie bikequote:Op zaterdag 10 december 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Sja, als je 300 meter voor een stoplicht begint met remmen heb je je voorrem niet nodig nee.
Zelf ga ik enkele meters voor de bocht vol in de remmen (voor+achter), de bocht inleunen, vol gas erop en door.
is dat een hint ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx, als iemand anders ook een vette icon wilt...![]()
--> www.imageready.com
![]()
le - lijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, het is Mr.Tomosboy, maar die weet niet beter.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ga je ons topic verneuken met scooterkneusgezeik?![]()
Maar we kunnen daar wel even rellen![]()
Vet sjiek hendig mênquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar we kunnen daar wel even rellen![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat dik chill te cruisen met me brom, reed ongeveer 20-30.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:51 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n compie maar eens uit zetten.Heb ik morgen weer wat bij te lezen,dus weltrusten maar vast
.
Heel gaaf filmpiequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Truste
Leuk filmpje, dikke wagens in Parijs + parkeergarage = slechte combinatie
Daarom rij ik een Pandaquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Truste
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Truste
Daarom reed ik Citroënquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Daarom reed ik Citroën [afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je ouwe icon was ook wel kickeh
Je huidige icon is much betterquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaja, dat was nog eens een auto [afbeelding]
Dit ...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
De webiste van Raus![]()
new phpwcms install?
Don't forget to move setup/setup.conf.inc.php
for releases < 1.1.5-dev to include/inc_conf/conf.inc.php
and newer releases to config/phpwcms/conf.inc.php.
... is dus niet helemaal goed gegaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik vanavond wat meer leren over het maken van websites.![]()
ze rent nu alle haren uit haar hoofd trekkend door het huisquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit ...
[..]
... is dus niet helemaal goed gegaan![]()
Help ze dan "meneer de systeembeheerder"quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze rent nu alle haren uit haar hoofd trekkend door het huis![]()
ja daaaaaagquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Help ze dan "meneer de systeembeheerder"![]()
![]()
Echt niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja daaaaaagik ben lekker aan het fokken/ m-f 'en [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Echt niet? [afbeelding]
Ff snel-snel gedaan, dus de gelijkenis met de werkelijkheid kan een beetje slecht zijn
[..]
Echt niet? [afbeelding]
Ff snel-snel gedaan, dus de gelijkenis met de werkelijkheid kan een beetje slecht zijn
Goed voor onsquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Mijn chello werkt niet lekker......
Sterf diefquote:
Dan word ik adolescentquote:
[..]
Echt niet? [afbeelding]
Nee, das die kutmongool Danny die vannacht nog een topic opende over dat Fok zo lekker snel liep, maar ondertussen valt dat grafhoerenkutforum van hem weer uit elkaar en krijg je baggerpagina's voorgeschoteld. Typisch Fok met die kale lijer aan kopquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
quote:
Tja, is het chello of alleen Fok? Want Fok refreshen wil regelmatig niet vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Kan nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:Ik wil ook mijn eigen smiley reeks
![]()
#1 pwns #2quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, das die kutmongool Danny die vannacht nog een topic opende over dat Fok zo lekker snel liep, maar ondertussen valt dat grafhoerenkutforum van hem weer uit elkaar en krijg je baggerpagina's voorgeschoteld. Typisch Fok met die kale lijer aan kop
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, das die kutmongool Danny die vannacht nog een topic opende over dat Fok zo lekker snel liep, maar ondertussen valt dat grafhoerenkutforum van hem weer uit elkaar en krijg je baggerpagina's voorgeschoteld. Typisch Fok met die kale lijer aan kop
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey Hicham kijk eens hoe snel een Bandit kan accelleren
klik
Ja, zeg maar die gozer die kaler op zijn hoofd is dan zijn paard tussen d'r benen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
Is dat die downer die samen met zijn lelijke ongeschoren vrouwenpoes in een Nazi cafe zat![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Danny het volgende:
Wist je dat...Knor, zoals gebruikelijk, geen slipje droeg
Ondeugend is niet zo grofquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ondeugd zei bijna hetzelfde als jij nu![]()
I got the need for speedquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey Hicham kijk eens hoe snel een Bandit kan accelleren
klik
De voorvork kan nog iets door de kroonplaten, en die kennis van haar kan een ander hoe-heet-dat-setjequote:Op zaterdag 10 december 2005 16:58 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Uit ervaring kan ik zeggen dat het vervelend is als je er net niet oppastKan ze het zadel niet iets aanpassen? Trouwens met jouw "smooth-talk" had ze waarschijnlijk de motor sowieso gekocht
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:07 schreef Makster het volgende:
Volgens mij ben je nu officieel de weg kwijt
Doe het NIET, koop er een andere motor bij voor een paar duizend euro's en hou de KLX
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:42 schreef Kmgw het volgende:
Hij doet het WEL
...want ik ben eindelijk weer 's verliefd
Das meer dan smerige info :Rquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, zeg maar die gozer die kaler op zijn hoofd is dan zijn paard tussen d'r benen.
Maargoed, toen ik las dat er een meet met die klingons was geweest wachtte ik dan ook met smart op zijn 'werkelijk spannende' vriendin reactie, en die kwam ook.
[..]
[..]
Ondeugend is niet zo grof![]()
Nee idd, je zou zo vast zitten. De drang om die kale kaknakkert op zijn bek te rossen zou ondraaglijk zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:49 schreef worldpimber het volgende:
Ook niet echt het type die je 's avonds op straat wil tegenkomen.
Had je trouwens al een officiele verklaring afgegeven over je beweegredenen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
De voorvork kan nog iets door de kroonplaten, en die kennis van haar kan een ander hoe-heet-dat-setjeonder de achterveer schroeven.
Het zadel is al zo dun, maar daar zou ook nog wat afkunnen.
En ik hoefde weinig smoottalk te doen, gewoon even relaxed een bakkie drinken, en de motor na een uur pas naar buiten rijden. Dat is mijn natural relaxte stijl.![]()
Had ook nog een aanbetaling kunnen vragen, maar ze moest er maar eens over nadenken.![]()
Ketterquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De voorvork kan nog iets door de kroonplaten, en die kennis van haar kan een ander hoe-heet-dat-setjeonder de achterveer schroeven.
En ik hoefde weinig smoottalk te doen, gewoon even relaxed een bakkie drinken, en de motor na een uur pas naar buiten rijden. Dat is mijn natural relaxte stijl.![]()
Had ook nog een aanbetaling kunnen vragen, maar ze moest er maar eens over nadenken.![]()
Post@MF.![]()
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:56 schreef worldpimber het volgende:
En ik zie hier zowel liefde voor bepaalde mensen als voor bepaalde motoren die in beide richtingen gaan ontstaan.
Dat idee heb ik ook al de hele week .. en maar promo'en dat de snelheid omhoog gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
ik had dat als ik jou was toch wel gevraagdquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Post@MF.![]()
[..]
[..]
nog nergens een verklaring gezienquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had je trouwens al een officiele verklaring afgegeven over je beweegredenen?![]()
En ik zie hier zowel liefde voor bepaalde mensen als voor bepaalde motoren die in beide richtingen gaan ontstaan.
Welnee, SM is echt een hype momenteel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had dat als ik jou was toch wel gevraagdstraks moet je hem met veel verlies verkopen
![]()
dan ben je straks ook Koos Motorloosquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welnee, SM is echt een hype momenteel.
En hij mag ook pas volgende maand weg anders.![]()
Op MF was eigenlijk een testje of er belangstelling voor was.![]()
Ik dacht dat je nooit wat kon verkopen daar.![]()
Na een week was hij op Marktplaats gegaan..
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nog nergens een verklaring gezien![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mis burnen op de snelweg.
(terwijl dat eigenlijk de wegen zijn die je moet mijden.)
En daar kan de KLX niet zo goed tegen, blijft toch een crosser, mis een zesde versnelling.
En volgend jaar wil ik toch wel een circuitdagje meepikken.
En de woonkamer moet vrij, bovendien kan ik maar 1 fiets kwijt in de schuur.
Eerder op de week zat ik al naar een TL1000 te kijken toen jij de concurrenten van de SP2 vroeg.![]()
![]()
Dan kan ik tenminste weer eens gas bij geven als er een bocht aankomt.![]()
Been there, done that, back to the basics.![]()
Maar een SM vind ik wel verreweg het mooiste om naar te kijken, rijden en (ondeugend) mee te spelen.
![]()
Misschien ooit weer.![]()
Je postings hier en daar leken erop dat je binnenkort weer ging kontebonken, magoed.. kan het verkeerd hebbenquote:
En ook niet met een motorscooterquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
je mag echt niet meeten met de Fiero volgend jaar hoor![]()
Ow, genoeg hemels genot zo tussendoor hoor, maar er is nog geen relatie op komst.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Je postings hier en daar leken erop dat je binnenkort weer ging kontebonken, magoed.. kan het verkeerd hebben
nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
Zo een TL-1000 ziet er best geil uit zonder complete fairings en bolle kont
[afbeelding]
echt topgear humorquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Truste
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, maar die voorkuip is toch standaard.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Jij kunt niet eens karten, dus je hebt geen recht van sprekenquote:
Jij kon niet eens karten, dus je hebt geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien als je dat plastic ervoor eraf slaat
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Truste
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]Top Gear blijft leuk
Fransozen![]()
En hier is hoe vrouwen dat doen.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
En we gaan zeker volgend jaar op Zolder en Assen rijden.![]()
![]()
Maar jij bent dus ook zo een verminderd liefhebber van bwt en ralf motoren?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien als je dat plastic ervoor eraf slaat
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens karten, dus je hebt geen recht van spreken
[..]
Jij kon niet eens karten, dus je hebt geen recht van spreken
Best handig zo een part-time pappa hebben, gegarandeerd altijd pret.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
En nu even Nick zijn Sint cadeau vullen met WMA en MP3. Was onderwijl nog iets aan het downen.
Morgen staat hij weer aan het bed te springen als er niets op staat.![]()
Wat sprong hij trouwens een gat in de lucht, en schreeuwde hard: dank u wel, ondertussen de doos van de MP3 speler hard tegen zich aan drukkend dat het apparaat bijna platgewalst werd.
Daarna heeft hij het nog 10 keer gezegd... over de avond verspreid. Slimme sint hoor.![]()
ik vind halve motoren niet mooiquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar jij bent dus ook zo een verminderd liefhebber van bwt en ralf motoren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt aan de versie die je neemtquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die voorkuip is toch standaard.![]()
3 weken geleden nog sterk zitten twijfelen bij een Yamaha T500 @ MF.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
En ook niet met een motorscooter![]()
No way, die gaat niet meeDat ze dat ooit hebben toegelaten op een meet
![]()
![]()
Het zijn wel intense weekenden ja..quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
Best handig zo een part-time pappa hebben, gegarandeerd altijd pret.![]()
![]()
Ken ik niet, maar ik heb wel een ander tof liedje voor je *quote:Op zondag 11 december 2005 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dag Meneer kent u Ali B?
Ja.. ik ken Ali B da'tiz de Turksa greotneboir.. oien, kaernemailk, ain andare drinke.![]()
Kennen jullie die?![]()
Dit is uit Ali B vertelt het leven van de straat.quote:Op zondag 11 december 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
Ken ik niet, maar ik heb wel een ander tof liedje voor je *
Moet ik het naar je sturen?Nee, ik ben nog niet gaan pitten
Zal wat wezen. En ik kan het pas luisteren nádat het op de MP3 speler staat.quote:edit
* Voor Nick
Ken je wel, want jij had het ooit naar me toegestuurdquote:Op zondag 11 december 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik heb wel een ander tof liedje voor je *
Ow ja, nou weet ik het weerquote:Op zondag 11 december 2005 00:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is uit Ali B vertelt het leven van de straat.![]()
Stuur maar naar Lycos.![]()
Je wist me eerder te vinden.
quote:Op zondag 11 december 2005 00:50 schreef Worldbeater het volgende:
En sommigen mogen wat meer dankbaarheid tonen voor het uitvinden van Fok!![]()
als we zo gaan beginnen, ga ik denk ik winnenquote:Op zondag 11 december 2005 13:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wie is er over 18 dagen jarig?Ikke.![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd en een prettige dag morgen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen, ga ik denk ik winnen![]()
morgen is het al zover![]()
Jah,heeft er een tijd uitgelegen he?Probeerde vanochtend om 10:30 al in te loggen,maar lukte nietquote:
alvast bedanktquote:Op zondag 11 december 2005 14:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd en een prettige dag morgen.![]()
Lekker gebak eten tochquote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alvast bedankt![]()
en morgen zit ik (helaas) gewoon de hele dag op m'n stage... er komt vanmiddag wel wat visite
Heb nog nooit gewerkt op m'n verjaardag en was ook niet van plan om het ooit te gaan doen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alvast bedankt![]()
en morgen zit ik (helaas) gewoon de hele dag op m'n stage... er komt vanmiddag wel wat visite
Ik zie trouwens steeds vaker Sudoku puzzels overal verschijnen, trieste hypequote:
daar doen we wel aan... moet de jarige het alleen wel meenemen... morgen is het er dus nietquote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker gebak eten tochOf doen jullie daar niet aan op stage?
het is niet zo moeilijk... in iedere rij, iedere kolom EN ieder vakje (van 3x3) mag maar 1 keer de getallen 1 t/m 9 staan.... (en moet er ook staan)quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
Streetfighter werkplaatsen
Staan een paar verrekte handige schuurtjes tussen
(kan Makster gelijk ideeen opdoen voor zijn eigen plannen)
[..]
Ik zie trouwens steeds vaker Sudoku puzzels overal verschijnen, trieste hypeKan iemand mij uitleggen wat nou de bedoeling is van die puzzels, want begrijp er nog steeds niks van
Duh, alleen voor de 'eigen' afdeling natuurlijk, asoquote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar doen we wel aan... moet de jarige het alleen wel meenemen... morgen is het er dus niet![]()
(ik ga niet voor 100 man wat meenemen als ik daar over 3 weken weer weg ben)
Oww, ik zocht altijd een rekenkundig verband tussen al die getallenquote:[..]
het is niet zo moeilijk... in iedere rij, iedere kolom EN ieder vakje (van 3x3) mag maar 1 keer de getallen 1 t/m 9 staan.... (en moet er ook staan)
quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef hicham het volgende:
Maar in 1 vakje van 3 x 3 kolommen moeten dus de getallen 1 t/m 9 allemaal minimaal 1 keer staan (en dus automatisch niet dubbel) maar als je het ten opzichte van het veld bekijkt (9 vakken met ieder 3x3 kolommen) mag een getal niet 2x in dezelfde rij (horizontaal of verticaal) staan?
Voor je 21ste je rijbewijs halen = 2 jaar 25 kW rijden.quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef R2-D2 het volgende:
3 jarigen deze maand en morgen de 1e![]()
Hoe zit het eigenlijk met die 25 Kw regeling? Als je 18 bent mag je je motorrijbewijs halen en dan 2 jaar op klein rijden en op je 20-ste mag je dan groot rijden?
Of
Op je 21-ste groot halen?
![]()
Eigenlijk is het heel simpel, maar best lastig voor iemand die net van die regeling hoort. Hier komt het op neer: Voor je 21ste (dus ook als je 20 jaar en 364 dagen oud bent) kun je alleen je A beperkt halen (25 KW max dus) en dan moet je 2 jaar lang 25 KW rijden (tenzij je in die tussentijd ouder dan 21 wordt en opnieuw examen doet voor A onbeperkt). Als je 21 jaar of ouder bent dan kun je A onbeperkt halen, of als je een debiel bent kun je zelfs dan nog voor je A beperkt gaan, die dan na 2 jaar onbeperkt wordtquote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef R2-D2 het volgende:
3 jarigen deze maand en morgen de 1e![]()
Hoe zit het eigenlijk met die 25 Kw regeling? Als je 18 bent mag je je motorrijbewijs halen en dan 2 jaar op klein rijden en op je 20-ste mag je dan groot rijden?
Of
Op je 21-ste groot halen?
![]()
Doe je dat vaker papegaaiquote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel simpel, maar best lastig voor iemand die net van die regeling hoort. Hier komt het op neer: Voor je 21ste (dus ook als je 20 jaar en 364 dagen oud bent) kun je alleen je A beperkt halen (25 KW max dus) en dan moet je 2 jaar lang 25 KW rijden (tenzij je in die tussentijd ouder dan 21 wordt en opnieuw examen doet voor A onbeperkt). Als je 21 jaar of ouder bent dan kun je A onbeperkt halen, of als je een debiel bent kun je zelfs dan nog voor je A beperkt gaan, die dan na 2 jaar onbeperkt wordt
Dus je kan op je 20-ste al een normale motor kopen als je op je 18-de je rijbewijs hebt gehaald?quote:Op zondag 11 december 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor je 21ste je rijbewijs halen = 2 jaar 25 kW rijden.
Dus ook als je 20.99999 bent en je haalt je rijbewijs moet je tot 22.99999 begrenst rijden.
Of je rijdt daarna weer af voor groot rijbewijs![]()
quote:
Dus je kan op je 20-ste al een normale motor kopen als je op je 18-de je rijbewijs hebt gehaald?quote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel simpel, maar best lastig voor iemand die net van die regeling hoort. Hier komt het op neer: Voor je 21ste (dus ook als je 20 jaar en 364 dagen oud bent) kun je alleen je A beperkt halen (25 KW max dus) en dan moet je 2 jaar lang 25 KW rijden (tenzij je in die tussentijd ouder dan 21 wordt en opnieuw examen doet voor A onbeperkt). Als je 21 jaar of ouder bent dan kun je A onbeperkt halen, of als je een debiel bent kun je zelfs dan nog voor je A beperkt gaan, die dan na 2 jaar onbeperkt wordt
-edit: worldpimber
Ja dat kan, pimber en ik kunnen ook al voor ons 21ste een niet-25KW motor legaal berijden omdat we nog niet 19 waren toen we ons A-beperkt rijbewijs haaldenquote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus je kan op je 20-ste al een normale motor kopen als je op je 18-de je rijbewijs hebt gehaald?
Je kunt de 1ste en 2de versnelling volledig benutten, maar het is niet zoals een onbegrenste motor natuurlijk. Je kunt dus gewoon tot de toerenbegrenzer doortrekken, maar hij zal nooit en te nimmer meer dan 25 KW vermogen afgeven.quote:Andere vraagje aan jou:
Hoe rijdt een begrensde GS600N? Kan je de 1e en de 2e versnelling volledig benutten of is dat al begrensd?
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef R2-D2 het volgende:
Andere vraagje aan jou:
Hoe rijdt een begrensde GS600N? Kan je de 1e en de 2e versnelling volledig benutten of is dat al begrensd?
![]()
Doe je dat vaker papegaaiquote:Op zondag 11 december 2005 15:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je merkt er eerst niets van, maar het is gewoon baggerrrrrr.Zodra die echt flink eraan gaat trekken (7000 + ) dan merk je daar met een 25kW niets van, hij dompelt juist in. Oftewel, er blijft helemaal geen vermogen meer over. Je blijft of continu 10.000 rpm rijden om het een beetje spannend te houden of je schakelt heel snel, maar dik acceleren en je armen van je lijf laten rukken omdat je er niet spartaan voor getrained bent zit er niet bij
![]()
En bij 120+ km/u hou je helemaal niets meer over, ja leuk ok dat je de 180 kan halen. Maar dan wel met het koppooollll van een brommert
Geen vragen over stellen, 25kW moet doodgezwegen worden
quote:
Ik vroeg me af of het dan niet slimmer was om tot je 21-ste te wachten zodat je al die beperkingen niet hebt.quote:Op zondag 11 december 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat kan, pimber en ik kunnen ook al voor ons 21ste een niet-25KW motor legaal berijden omdat we nog niet 19 waren toen we ons A-beperkt rijbewijs haalden
[..]
Je kunt de 1ste en 2de versnelling volledig benutten, maar het is niet zoals een onbegrenste motor natuurlijk. Je kunt dus gewoon tot de toerenbegrenzer doortrekken, maar hij zal nooit en te nimmer meer dan 25 KW vermogen afgeven.
Jij rijdt op een begrensde motor en je weet waarschijnlijk wel dat je op een onbegrensde 600 cc sportmotor meestal nog een extra vermogen kick krijgt zo ergens rond de 8.000 toeren (als je een 4cilinder hebt). Dat mis je dus bij de 25KWHij trekt daar wel door, maar niet een extra trap ofzo. Hij zal eerder steeds langzamer optrekken
Vanwaar ineens die vragen eigenlijk
Conclusie: Dat is uitermate dom, 3 jaar lang rukken in je kamertje is ook niet echte en nuttige bezigheid.quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het dan niet slimmer was om tot je 21-ste te wachten zodat je al die beperkingen niet hebt.
quote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Conclusie: Dat is uitermate dom, 3 jaar lang rukken in je kamertje is ook niet echte en nuttige bezigheid.
quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het dan niet slimmer was om tot je 21-ste te wachten zodat je al die beperkingen niet hebt.
Sudoku? Ha das echt een kut puzzelquote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie trouwens steeds vaker Sudoku puzzels overal verschijnen, trieste hypeKan iemand mij uitleggen wat nou de bedoeling is van die puzzels, want begrijp er nog steeds niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is het wel ja. Zoals ik jullie zie rijden maken jullie in de bochten wel goed wat je op het rechte stuk moet laten liggenquote:Op zondag 11 december 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Liever 25KW rijden dan helemaal geen motorMet 25KW kun je ook wel lol beleven hoor
Alleen is het zo klote als je met niet-25KW'ers gaat rijden. Dan merk je wat je nog allemaal te wachten staat
Gelukkig zijn de meeste niet-25KW'ers waarmee ik rij toch een stelletje newbe's dus ik kan ze nog aardig bijhouden, dan valt het alweer stukken mee
![]()
![]()
Yes Masterquote:Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Anders neem je even weer een andere avatar, verwar je nu steeds met pimber![]()
Dit is een bocht naar rechts, onmogelijk dat jij het kan zijn toch?quote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wtf nu verwarde ik je met mezelf![]()
'Heb ik dat gepost?'![]()
![]()
Idd, lijkt erg onwerkelijkquote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit is een bocht naar rechts, onmogelijk dat jij het kan zijn toch?![]()
Tenzij de foto is gedownload en gespiegeld![]()
![]()
Hé Fulliequote:
Nog niet geluisterd, zal zo even de MP3 speler van Nick confisqueren.quote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef hicham het volgende:
Pepijn, wat vond je van het rapnummertje
Ach, ik voel me soms iedere dag jarig.quote:Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Als we zo gaan beginnen, ga ik denk ik winnen![]()
morgen is het al zover![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 15:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé Fullie![]()
ohneetognie......strakke actie R2D2....avatar in spiegelbeeld
Goed zo..quote:Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 gaat even iets nuttigs doen![]()
Om verwarring te voorkomen maar eventjes andere icon gekozen![]()
![]()
Kane op RTL5
Ik ken die Alpientjequote:Op zondag 11 december 2005 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
3 weken geleden nog sterk zitten twijfelen bij een Yamaha T500 @ MF.![]()
Dan had Nick voortaan ook meekunt met de Fok! meetings.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben een paar keer meegereden met topic Eindhoven, vandaar. Maarre.....ik denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.........wat ik denk is trouwens totally niet ter zake doende
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Het leek me wel grappig om met mijn zoontje van 7 achterop je scoot met de motorclub mee te kunnen rijden.
Goh,nu je het zegt,was me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 gaat even iets nuttigs doen![]()
Om verwarring te voorkomen maar eventjes andere icon gekozen![]()
![]()
quote:
Bikkelsquote:Op zondag 11 december 2005 17:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij zijn ook weer terug van ons koude avontuurtjehet was koud maar toch ging het wel lekker vanmiddag
er waren 2 Gasten uit Helmond die mee reden 1 op een Blade uit 2001 en en had een splinternieuwe R1
wat een geweldig ding is dat zeg
![]()
was weer een leuk dagje![]()
Ziet deze alp er beter uit of denk ik dat maar?quote:
Zoiets ?quote:Op zondag 11 december 2005 17:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja en die Blade....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best ruig rijden man.![]()
Zucht, ik wil ook wel iets met RR.![]()
WTF, stinkie die foto's post. Ben je ziek ofzo??quote:
Wat, het R6 model van 2006?quote:Op zondag 11 december 2005 17:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij zijn ook weer terug van ons koude avontuurtjehet was koud maar toch ging het wel lekker vanmiddag
er waren 2 Gasten uit Helmond die mee reden, 1 op een Blade uit 2001 en een had een splinternieuwe R1
wat een geweldig ding is dat zeg
![]()
heb ook even op die 2001 Blade geredenen het PeeKaa verschil tussen de mijne is helemaal niet zo merkbaar als ik verwacht had
maar dat dashboard ziet er echt geweldig mooi uit zeg
dat wil ik ook hebben
en wat ook gemakkelijk is een Gear indicator je weet dan tenminste 100% zeker in welke versnelling je zit.
hij was bijna onderuit gegaan toen hij probeerde Raus in te halenvolgens Raus ging ie flink aan het glibberen toen ie haar net voorbij was. achteraf bleek dat ie maar net 1 jaar zijn rijbewijs had
en dus ook niet zoveel ervaring, wat ik wel verwacht had eigenlijk gezien zijn leeftijd.
toen ik er even op ging rijden zei hij tegen Raus dat ik me helemaal aan het uitleven wasterwijl ik vanwege het weer toch wel rustig reed
heb uiteraard wel even flink gas gegeven toen ik voorbij kwam rijden
en even voor hem de 3CM schaamrandjes eraf gereden
![]()
op de terugweg waren Raus en ik even gewisseld van motoren nu ik live gezien heb hoe mijn knippers eruit zien ben ik er meer dan tevreden over
alleen zag ook dat mijn kentekenplaat iets scheef zit
![]()
oh ja hij kende Rebbeltje ook en schijnt al een paar keer met haar gereden te hebbenen dacht dat zij alleen maar aan rustig toeren deed
![]()
was weer een leuk dagje![]()
2005quote:Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat, het R6 model van 2006? [afbeelding] [afbeelding]
Oh ok, dan valt het nog meequote:Op zondag 11 december 2005 18:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was trouwens geen R6 maar een R1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |