Dat kan ik moeilijk geloven. Denk je dat het met zo iemand nog goed kan komen?quote:
ze durft ook niet te meeten dus waarschijnlijk is het wel gewoon zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk geloven. Denk je dat het met zo iemand nog goed kan komen?Hoewel, we hebben haar natuurlijk nog nooit zien rijden.
![]()
Het viel wel mee met de spierpijn, ik kom net van een proefritje terug op een ZXquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:04 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Jippie niet zo veel gemist vandaag.![]()
R2-D2 hoe is je vrije dag? Heb je last van spierpijn? Bij mij begon het gisteravond al licht te trekken in mijn bovenbenen dus ik vreesde voor het ergste (meestal komt spierpijn ook pas 2 dagen later he!). Vandaag heb ik inderdaad wel spierpijn, maar het valt me absoluut niet tegen.![]()
quote:
Oeh la la... my girlquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:09 schreef R2-D2 het volgende:
Ik was natuurlijk de enige die i.p.v het gas dichtdraaide opschakelde naar de 2 een rondje maakte en dan terug naar de stoeprand.![]()
Hoe typisch ook, rechts is er volop ruimte en hij stuurt naar links tegen de vrachtwagenquote:
Ik zou al jouw bloopers ook wel eens op video willen zienquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe typisch ook, rechts is er volop ruimte en hij stuurt naar links tegen de vrachtwagen![]()
Ik had dat met de XT, Een beetje crossen op een grasveld waar 2 bomen stonden. Slalom/driften tussen de bomen door en kijken naar de boom en dan hopen dat je er niet tegenaan rijdten waar kwam ik tot stilstand...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:09 schreef R2-D2 het volgende:
Als je die de sporen geeft dan trekt het bloed uit je hoofd weg
Ik was natuurlijk de enige die i.p.v het gas dichtdraaide opschakelde naar de 2 een rondje maakte en dan terug naar de stoeprand.![]()
[inkopmodus]quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zou al jouw bloopers ook wel eens op video willen zien![]()
![]()
Nee, ik waardeer haar manier van schrijven, voordat ze denkt dat ik haar op "quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel duidelijk dat ze nog niets is gewend![]()
quote:dat is ik wat had verw8
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiers
ik wist het lan3ar toeboendjemeh hoem
FUCCCCCCCCCCKKKKKKKK HUN ALLEMAAAAAAAAAAAAAl ik ga ze belle en uitsgelden
flikkers de zeb
Serieus WP, dat trekt opquote:
Wijze woordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
Nog geen KD, dat durfde ik gewoon niet maar deze motor geeft veel vertrouwen. De VTR moet wel heel erg goed zijn wil ik de ZX-6 niet kopen![]()
Je ZX-6 verhaal klinkt al heel positiefquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Serieus WP, dat trekt op. Eerste keer beetje geschrokken maar daarna is het een uitdaging om met een zwabberend kontje bij een stoplicht weg te trekken
![]()
De ZX-6 is heel erg in balans, ik kreeg zo'n beetje de indruk dat vallen niet tot de opties behoorde bij deze motor![]()
Nog geen KD, dat durfde ik gewoon niet maar deze motor geeft veel vertrouwen. De VTR moet wel heel erg goed zijn wil ik de ZX-6 niet kopen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je ZX-6 verhaal klinkt al heel positief, dus misschien is het moeilijk om je nog op andere gedachten te brengen (niet dat ik dat van plan ben). Maar een HONDA is natuurlijk wel heeeeeel vet he!
![]()
![]()
![]()
Op een HONDA mis ik de Airco, op een KAWA ben ik "C O O L"quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je ZX-6 verhaal klinkt al heel positief, dus misschien is het moeilijk om je nog op andere gedachten te brengen (niet dat ik dat van plan ben). Maar een HONDA is natuurlijk wel heeeeeel vet he!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Op een HONDA mis ik de Airco, op een KAWA ben ik "C O O L"![]()
![]()
Ja, je hebt gelijk. Geen vooroordelen meerquote:
Daar kan pepijns buurman nog een puntje aan zuigen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg net een mail van iemand:
[..]
Met dit weer is het ook niet eens de bedoeling een poging te wagenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, heb het al eerder gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |