Nou ja .. als je dat dolfijnen geschirp, haar irritante obsessieve fans "lambs"quote:Op woensdag 7 december 2005 20:41 schreef nightfall het volgende:
noem je dat hoogfrequente gepiep zingen?
Bedoel je dat nieuwe nummer, ik dacht ook dat ze met nelly zong maar het was een nelly immitator :-/quote:Op woensdag 7 december 2005 20:49 schreef Anton het volgende:
iew, zowel mariah als nelly kan ik allebei niet uitstaan. Al moet ik toegeven dat ik dat muziekdoosje wel hebjeugdzonde zullen we maar zeggen.
Liever Mariah dan Flappie.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef MuadDib het volgende:
nu zit ik de rest van de avond met dat verschrikkelijk shitliedje in m'n hoofd
ofwel Jermaine Dupri, producer en parttime-rapper..quote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
Bedoel je dat nieuwe nummer, ik dacht ook dat ze met nelly zong maar het was een nelly immitator :-/
Nee, ik bedoel deze cd. Toen ze net getrouwd was enzo, en idd best een lekker ding was.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
Bedoel je dat nieuwe nummer, ik dacht ook dat ze met nelly zong maar het was een nelly immitator :-/
Ik ook van jou MuadDib!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef MuadDib het volgende:
Dank je wel Liejannuh, nu zit ik de rest van de avond met dat verschrikkelijk shitliedje in m'n hoofd
Gescheurde meniscus klinkt niet goed Z! Wat heb je gedaan dan??quote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef Z het volgende:
Ik heb misschien een gescheurde meniscus, hoop dat ik de wintersport wel haal![]()
En ik vond Mariah vroeger wel een lekker ding, maar iest is er heel erg mis gegaan tussen ons.
Dat heb ik ook gezien, ja. Volgens mij kon je met haar wel lachen in die tijd. Ze was toen namelijk helemaal knots-knetter geworden van de werkdruk ofzoiets en dat uitte zich in 40 verkleedpartijen per uur en in bad gaan zitten met complete cameraploegen erbij enzo. Het zag er zeker erg knus en gezellig uit! Nu is ze weer zo serieus en profesioneel bezig, he.... dan is ze toch een stuk minder grappig.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bij Mariah ging het volledig mis toen die aflevering van Cribs bij haar thus werd opgenomen en ze in 15 minuten tijd in 8 verschillende outfitjes rondhuppelde die allemaal uit niet veel mee bestonden dan een paar sjaaltjes.
Dr outfits zijn niet echt veranderd, die bestaan nog steeds uit een paar sjaaltjes ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, ja. Volgens mij kon je met haar wel lachen in die tijd. Ze was toen namelijk helemaal knots-knetter geworden van de werkdruk ofzoiets en dat uitte zich in 40 verkleedpartijen per uur en in bad gaan zitten met complete cameraploegen erbij enzo. Het zag er zeker erg knus en gezellig uit! Nu is ze weer zo serieus en profesioneel bezig, he.... dan is ze toch een stuk minder grappig.
had je zo'n lelijk vriendinnetje dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vroeger, toen Sack nog een puberend Sackje was. Toen had ie een vriendinnetje die fan was van Mariah. En die had ook een levensgrote Mariah-poster aan de muur. En soms, best vaak, als we dan op haar bed gingen zoenen, toen keek ik soms, best vaak, stiekem vanuit m'n ooghoeken naar Mariah
is dit een goede tvp of wat?
Sorry! Dat was vast het topic geworden als Jane 'm had geopend!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:06 schreef Mark het volgende:
* Mark rekende op een "Dag John, hoe is het met je nieuwe zorgstelsel-brilletje" of zoiets.
Historisch besef heeft plaats gemaakt voor.... tja, wat is het? Maar genoeg gezeurd, tijd voor een
TVP
Dank U
Super! Ze hebben veel langer gespeeld dan ik verwacht had, en ze hadden het duidelijk erg naar hun zin.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:45 schreef Z het volgende:
Hoe was het bij de Strokes?
erm què ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:43 schreef Z het volgende:
Heb je daar de CD's van LOOSE bijgeteld?
Lekker bandje. Helaas treden ze niet (meer) op geloof ik. Check het centrale topicquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom ontdek ik bandjes altijd te laatIk hoor nu voor het eerst 35007 en ik vind het erg tof .. blijken ze al 5 cds te hebben
Bij da capo Utrecht liggen de eerste en de liquid EP op vinylquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb 35007 een keer live gezien. Was erg tof! Ik vond de plaat daarna een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Misschien moet ik het nog eens proberen, maar de cd (de vorige) is moeilijk te vinden in de winkels.
Gewoon bestellen via http://www.stickman-records.de/. Hun mailorder is geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb 35007 een keer live gezien. Was erg tof! Ik vond de plaat daarna een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Misschien moet ik het nog eens proberen, maar de cd (de vorige) is moeilijk te vinden in de winkels.
In de laatste terrorizer staat een interview met Fields of the Nephilim trouwens, ze hebben een nieuwe plaat uit (maar dat wist je natuurlijk alquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:09 schreef Seborik het volgende:
Altijd al willen weten wat John Lennon en de Fields of The Nephilim met elkaar te maken hebben? Lees het hier: Wat heb jij gedaan?
Nee, dat ga ik nu doen, want de cd's zijn wel binnen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef dwerg het volgende:
Portishead al geluisterd, sebbo?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef dwerg het volgende:
Portishead
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:32 schreef Litpho het volgende:. Vooral de live-dvd is erg de moeite wat mij betreft
.
Ik zal straks eens aan een openingspost gaan werken. De Portisheadgerelateerde topics die ik zo kan vinden zijn in ieder geval niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:35 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja.
Open jij eens een centraal Portishead topic. Anders doe ik het morgen zelf wel.
Wasn't me.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef Jane het volgende:
Sebbo! Heb jij toevallig een scheikundedoos gekregen van Sinterklaas?
Vreemde explosie te horen in Zeeland
![]()
Btw, n.a.v. je column heb ik Happy X-mas (War is over) voor het eerst dit jaar maar eens opgezet.
De eerste is matig. Komt door de zanger die ze toen nog hadden. Cosmic Messenger van dat albums is wel een geweldige track (geen vocalsquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij da capo Utrecht liggen de eerste en de liquid EP op vinylIk heb geen geld anders had ik hem meegenomen ... even wachten op volgende stufi
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:27 schreef dwerg het volgende:
Zo, weer een dag dichter bij mijn dood.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef dwerg het volgende:
Ja, jij ook.
Zijn we allebij (sorry bb) een dag dichter bij onze dood.
Drie van de vier kandidaten wisten Lou Reed niet te herkennenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef Tokus het volgende:
het is zomaar de Popquiz A Gogo op tv, en dat topic daarover is nergens meer te bekennen. Ik dacht dat er toch wat fanatieke kijkers bij waren hier.
Ik had het aan staan, maar was tegelijkertijd aan de telefoon met mijn moeder in gesprek over de nieuwe zorgverzekering, dus ik heb er weinig van meegekregen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef Tokus het volgende:
Ik dacht dat er toch wat fanatieke kijkers bij waren hier.
Bedankt, TGW. Het was overigens erg leuk. Maar dat zei sebbo al.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Veel plezier bij Spinvis vandaag Dwerg.
En Sebbo.
goh, waarom verbaast me dat niets?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:21 schreef dwerg het volgende:
De zus van sebbo houdt trouwens niet van Spinvis.
lees ook de openingspost eensquote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef xman het volgende:
Tja haar Kerstalbum is zeker goed en een klassieker. Aangezien die al meer dan 10 jaar geleden is uitgebracht. Maarja volgens mij kan ze er ook niets aan doen dat sommige liedjes van haar worden platgedraaid tot het oneindige. Ik zou het wel erg leuk vinden als ze weer een paar nieuwe kerstliedjes zou schrijven. Ter vervanging van de oude.
Zeg me dat het niet waar is...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
het kerstnummer van Katja Schuurman met De Jeugd Van Tegenwoordig
Nee, niet van de muziek, daar kreeg ik een heel warm en goed gevoel van. Zo leuk, drie mannen die zulke liedjes staan te spelen tussen de System of A Down en Kurt Cobain shirts, terwijl iemand voorin de zaak per ongeluk een stapeltje aanbiedingen omknikkert.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Jane het volgende:
En tof dat jullie je vermaakt hebben bij Spinvis, Sebbo! Maar wel jammer dat je ziek bent.Toch niet van de muziek?
Uit BN De Stem, via Liejannuh, via een collega, via een omweg:quote:Op donderdag 15 december 2005 12:54 schreef Seborik het volgende:
Zo leuk, drie mannen die zulke liedjes staan te spelen tussen de System of A Down en Kurt Cobain shirts
bussum, frits spits, dat wil ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek. Ik heb vanmiddag Frits Spits live zien lopen in een winkelstraat in Bussum.
Zo, en dan ga ik nu naar de kroeg.
Ja, Schagen he?quote:
Wereldstad.quote:
ik heb olav moll wel es geholpen, tim en tom coronel ook en Inge diepman was mijn vaste klant. ik moest haar dossier erbij zoeken en vond het zo lullig het dossier zo naar voren te toveren; ik dus zo van "wat is uw naam?"quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb nog nooit een bekend iemand gezien. Volgens mij woon ik in een uithoek van het land.
Theo van Gogh dacht ik 2 jaar geleden te zien bij de mediamarkt in Heerlen, dat was al schrikken. Maar goed de kans dat ik die nog eens tegenkom is nihil. En dat was dus een lookalike waarschijnlijk.
Muzikaal weer actief hier. Hele dag in " Rust" geleefd, nu tijd voor een muziekje hier en daar. De donkere avonden zijn ideaal om muziek te luisteren
Lijkt me best vreemd om een bekend iemand te zien. Tiesto heb ik gezienquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb olav moll wel es geholpen, tim en tom coronel ook en Inge diepman was mijn vaste klant. ik moets haar dossier erbij zoeken en vond het zo lullig het dossier zo naar voren te toveren; ik dus zo van "wat is uw naam?"
Hier wilde ik nog even over zeggen, dat het echt zo leuk is geweest. Kurt Cubain was de enige met een zure kop.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:59 schreef dwerg het volgende:
[..]
Uit BN De Stem, via Liejannuh, via een collega, via een omweg:
[afbeelding]
het is dan de 3e post van boven, toch?quote:Op maandag 19 december 2005 06:44 schreef Mark het volgende:
Meteen naar beneden scrollen! Overigens zie ik haar niet meer, omdat we volgens mijn instellingen op pagina 2 zitten
Oh dat jankende kind! Ik dacht dat ie Mariah bedoeldequote:Op maandag 19 december 2005 06:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
het is dan de 3e post van boven, toch?
James Bland. Wat een zeikstem inderdaad, en ik heb nog nooit zulke saaie muziek gehoord (behalve dan Coldplay en Keane....)quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef dwerg het volgende:
Ik word echt ontzettend chagrijnig van de nieuwe single van James Blunt. De vorige maakte me ook al niet blij, maar wat een onvoorstelbare zeikstem heeft die vent.
En Jamie Cullum. En Norah Jones. En Katie Melua.quote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
James Bland. Wat een zeikstem inderdaad, en ik heb nog nooit zulke saaie muziek gehoord (behalve dan Coldplay en Keane....)
bij nader inzien zou dat ook goed kunnen jaquote:Op maandag 19 december 2005 21:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Oh dat jankende kind! Ik dacht dat ie Mariah bedoelde![]()
serieus
Hoe kom je daar nou bij? Jamie Cullum is DE grote jazz vernieuwer. Meer nog dan Miles Davis.quote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
En Jamie Cullum. En Norah Jones. En Katie Melua.
nu op Belgie 1.quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Jamie Cullum is DE grote jazz vernieuwer
Ik en Wynton zijn dat niet geheel met je eens.quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Jamie Cullum is DE grote jazz vernieuwer. Meer nog dan Miles Davis.
Die kan ik gelukkig niet ontvangenquote:
Ik zie een patroonquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Tokus het volgende:
oh, Litpho! Die gave mensen van Selektvracht zijn weer 's geweest!
En morgen komen ze weer! tussen 17 en 21 uur, zelfs. Let op, ik kom dan om kwart over 5 thuis en dan zijn ze natuurlijk al geweest....
het valt me nog mee, ze waren nog niet geweest toen ik om precies 5 uur thuis kwam. Dan zullen ze natuurlijk wel weer pas tegen 9 komen, het andere uiterste.quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Tokus het volgende:
oh, Litpho! Die gave mensen van Selektvracht zijn weer 's geweest!
En morgen komen ze weer! tussen 17 en 21 uur, zelfs. Let op, ik kom dan om kwart over 5 thuis en dan zijn ze natuurlijk al geweest....
Ik zeg altijd Sunnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg altijd sunn oooooooo maar ik heb ook wel eens sunnzero gehoord
Ja, als ze al komen. En ook nog aanbellen. Voor je het weet vind je weer gewoon een briefje dat ze geweest zijn maar jij niet thuis was.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
het valt me nog mee, ze waren nog niet geweest toen ik om precies 5 uur thuis kwam. Dan zullen ze natuurlijk wel weer pas tegen 9 komen, het andere uiterste.
Ja, zeker op Lotus Europa, of niet? Briljante track is dat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef dwerg het volgende:
Hmja, dat was bij het album van Spinvis net zo. Er zitten daar ook een paar beroepszeikers die proberen op een lollige manier elk album af te zeiken. Als ze daar hun tijd in willen steken, moeten ze dat gewoon doen.
jaja ze kwamen, maar het blijkt iets te zijn wat ik helemaal niet wil.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, als ze al komen. En ook nog aanbellen. Voor je het weet vind je weer gewoon een briefje dat ze geweest zijn maar jij niet thuis was.
Topbedrijf.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
jaja ze kwamen, maar het blijkt iets te zijn wat ik helemaal niet wil.
ach het gaf me wel een goed excuus om eerder naar huis te gaanquote:
Ehh... Ik moet bekennen dat ik de nieuwe plaat nog niet gehoord heb, maar je maakt me nu wel erg nieuwsgierig naar het Group 1850-achtige met Simon Ten Hold-invloeden stukje Lotus Europa op het nieuwe album... Dus straks toch even een platenzaak inlopenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef Seborik het volgende:
Mensen nog veel plannen zo voer de kerst?
Oh, ja, Webfreak, jij kunt het Group 1850-achtige met Simeon Ten Holt-invloeden stukje Lotus Europa op het nieuwe album van Spinvis ook vast wel heel erg waarderen...?
Hey Z, heb je "Black One" nog vaker beluisterd? Wat vind je ervan? Als het je interesse gewekt heeft, is het geen slecht idee om eens "White 1" of "White 2" te luisteren, aangezien die niet die zware verwijzingen aan black metal kennen. Vooral "My Wall" met Julian Cope (W1) en "Decay2 [Nihils' Maw]" (W2) met Atilla Csihar vind ik goede tracks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:30 schreef Z het volgende:
Ha, hoe spreek je Sunn O))) uit? Ik ben de plaat 'Black One' aan het beluisteren omdat die op allerlei indie blogjes staat en ik vind eht best indrukwekkend ...
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Summoner het volgende:
[..]
Als je niet uitgelachen wil worden door 'de drone kenner' (wat in bepaalde hippe kringen iedereen zo'n beetje beweert te zijn tegenwoordig) spreek je de bandnaam gewoon uit als 'Sunn'.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:06 schreef Bosbeetle het volgende:Dan lachen ze me maar uit ik blijf sun ooooooooooo zeggen
Ik wordt toch nooit begrepen door dat soort mensen .. je hebt nog nooit zo'n stelletje kwaadkijkers gezien en ik deed alleen maar een dansje bij nilequote:
Moet je ook skeit aan hebben. Je wilt je echt niet inlaten met die stakkers. Ik ergerde me bijvoorbeeld dood aan de jongelui die vorig jaar bij Boris en Sunn niks van de laatste begrepen en dan ook na een kwartiertje al weg gingen (tegen die tijd heeft Sunn er één akkoord op zitten), maar niet voordat ze eerst de Sunn posters van de muren getrokken hadden. Posers!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wordt toch nooit begrepen door dat soort mensen .. je hebt nog nooit zo'n stelletje kwaadkijkers gezien en ik deed alleen maar een dansje bij nile
tssskquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Summoner het volgende:
[..]
Moet je ook skeit aan hebben. Je wilt je echt niet inlaten met die stakkers. Ik ergerde me bijvoorbeeld dood aan de jongelui die vorig jaar bij Boris en Sunn niks van de laatste begrepen en dan ook na een kwartiertje al weg gingen (tegen die tijd heeft Sunn er één akkoord op zitten), maar niet voordat ze eerst de Sunn posters van de muren getrokken hadden. Posers!
Ik heb dat een tijdje geleden gedaan in een access databasejequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef webfreak het volgende:
Spontaan kwam ik onlangs op het idee om mijn (nu nog relatief kleine, doch sterk-groeiende) CDcollectie vast te leggen in een uitgebreide excel sheet
Een hels karwei, aangezien ik het niet kon laten voor iedere CD allerlei interessante informatie vast te leggen, zoals daar zijn: 'jaar van aankoop' (zeker niet onbelangrijk), 'verpakking', 'bijzonderheden', 'remaster-info' en 'aantal discs'... Pfff
Al die gegevens dus keer 350 CD's... Maargoed, ik ben er bijna mee klaar, en dan hoef ik 'm enkel nog maar bij te houden..
Voor nu klinkt 't wellicht wat overbodig (aangezien mijn platenkast nog best overzichtelijk is), maar het leek me verstandig even alles te ordenen, alvorens het uit de klauw gaat lopen..
En zo kom je vanzelf tot ontdekkingen van CD's waarvan je niet eens wist dat je ze nog had(evenals CD's die je al jaren kwijt blijkt te zijn trouwens
)
Access heb ik nog nooit geopend (moet ook bekennen dat ik niet weet wat je ermee kuntquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje geleden gedaan in een access databaseje![]()
ik heb alleen veel te weinig cds en lps om zo'n database ook echt nodig te zijn
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:43 schreef webfreak het volgende:
Ja Annie,
Ja, dat klopt. Ik heb alleen ervaring met Music Collector, een geweldig programma, maar inderdaad niet gratis. Ik ken voor Windows ook geen gratis programma's. Ze zullen er trouwens wel zijn, maar hoe goed die zijn, dat weet ik niet.quote:daar heb ik eerst voor gezocht (aangezien die AMG info wel retehandig is), maar dat zijn toch voornamelijk betaalde progs?
Ik kan iig niet zo 1-2-3 een goeie gratis variant vinden.
Verwar ik je geheel onbewust met Anthraxxquote:
Nouja, ik zal sowieso een mac-programma moeten vindenquote:[..]
Ja, dat klopt. Ik heb alleen ervaring met Music Collector, een geweldig programma, maar inderdaad niet gratis. Ik ken voor Windows ook geen gratis programma's. Ze zullen er trouwens wel zijn, maar hoe goed die zijn, dat weet ik niet.
Daar dacht ik inderdaad ook nog aan, ik had het idee dat ik die wel eens in dat topic had zien posten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik was Tijn totaal vergeten. Als íemand dat soort dingen weet zal hij het zijn.!
Als je nog eens wat anders wil, kun je ook een lijst aanmaken op http://www.recordnerd.com/quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb dat een tijdje geleden gedaan in een access databaseje![]()
ik heb alleen veel te weinig cds en lps om zo'n database ook echt nodig te zijn
Die site ken ik ja, al hoef ik niet zo nodig te patsen met lijstjes enzo..quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:02 schreef Summoner het volgende:
[..]
Als je nog eens wat anders wil, kun je ook een lijst aanmaken op http://www.recordnerd.com/
Dan kun je ook gewoon linken naar je collectie, zodat je internetvrienden zich aan je lijst kunnen vergapen.![]()
True, maar dat is juist de sport. Toen ik eenmaal klaar was met invoeren, ging ik het invoeren zelfs missen. Just give it a shot.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef Seborik het volgende:
Maar dat invoeren op recordnerd duurde toch heel lang?
Mij ook niet. Misschien volgend jaar, hangt ervan af of ik een betaalde stageplek weet te scoren. Dan wordt het gewoon ons voornemen voor 2006.quote:Oh, mijn doel om de hele Mimicry catalogus dit jaar nog bij elkaar te hebben gaat niet lukken.
Je hóeft er natuurlijk ook niet mee te patsen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:24 schreef webfreak het volgende:
Die site ken ik ja, al hoef ik niet zo nodig te patsen met lijstjes enzo..(ikzelf ben nooit zo geinteresseerd in hoeveel platen een ander heeft, dus ik ga er altijd automatisch vanuit dat dat wederzijds is
)
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef MuadDib het volgende:
Vinden jullie me nu niet een heeeeeeeel klein beetje zielig?
Ik heb zo goed opgelet op school dat ik vandaag te horen kreeg dat ik "te hoog was opgeleid voor de functie..."quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef MuadDib het volgende:
Misschien had ik toch ooit beter op moeten letten op school.
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef MuadDib het volgende:
Vinden jullie me nu niet een heeeeeeeel klein beetje zielig?
Direct en eerlijk. Daarom mag ik je ook zo graag, dwergquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef dwerg het volgende:
Nee.
Dan ben je gewoon te duur.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb zo goed opgelet op school dat ik vandaag te horen kreeg dat ik "te hoog was opgeleid voor de functie..."
Naja, 't is weer eens wat anders dan "te weinig ervaring" of "niet in het profiel passen".![]()
Nee, 't salaris stond al vast, 't was ongeveer net zo hoog als dat van die zielige derde-wereld-kindertjes die mijn schoenen in elkaar moet zetten terwijl ze de ratten van zich af slaan. Maar goed, das altijd nog beter dan niks zeg maar.quote:
Ah! Waar kan ik solliciteren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De echte reden was dat ze hadden liever een MBO-er die slaafs commando's van twee woorden opvolgt, niet zelfstandig nadenkt en zich niet snel gaat vervelen als ie dagen achter elkaar hetzelfde monotome werk moet doen wilden hebben.
Bij één van de bekende mobiele telefonie slavendrijvers..quote:
Hmmm... Dan moet je zeker kunnen SMS'en?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij één van de bekende mobiele telefonie slavendrijvers..
Neh, je moet alleen maar nummertjes kunnen intypen in de computer. En als de computer zegt dat er iets niet klopt dan moet je de naam van je afdelingshoofd onthouden en die dan erbij roepen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:56 schreef webfreak het volgende:
[..]
Hmmm... Dan moet je zeker kunnen SMS'en?
En dan klinkt 't zeker nog ingewikkelder dan 't eigenlijk is!quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Neh, je moet alleen maar nummertjes kunnen intypen in de computer. En als de computer zegt dat er iets niet klopt dan moet je de naam van je afdelingshoofd onthouden en die dan erbij roepen.
Ja, dat ik er te slim voor ben betekend dat het echt zwaar debiel werk is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:00 schreef webfreak het volgende:
[..]
En dan klinkt 't zeker nog ingewikkelder dan 't eigenlijk is!
Nou, ben blij dat je niet bent aangenomen danquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat ik er te slim voor ben betekent dat het echt zwaar debiel werk is.
Zeg dat even tegen de postbank....quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef webfreak het volgende:
[..]
Nou, ben blij dat je niet bent aangenomen dan
Zit wat inquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen de postbank....
*meldt*quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef dwerg het volgende:
a) een saaie en nietszeggende baan hebben en b) stukken minder leuk zijn dan jij.
Die a) ga ik het hartgrondig mee eens zijn, maar die b) gaat toch echt meer overtuigingskracht vragenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:13 schreef Jane het volgende:
[..]
*meldt*
Toch een dikke kus en prettige feestdagen, lieve MuadDib!![]()
![]()
Ja fijn, krijg ik dat nummer de komende drie weken weer niet uit mijn kop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef Liejannuh het volgende:
Feliz Navidad allemaal!
*insert liedje van José Feliciano!
Dat klinkt best stoer, TGW.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Woei mijn eerste radio documenaire is af. Ik ben best trots. Het gaat over een Roemeens pianist die furore maakte in de jaren 50 en 60 in Den Haag. Best een pokke werk, 4 uur audio (interviews en sfeergeluiden) terugbrengen naar 50 minuten.
*Insert Deliverance - Silent Night.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft MuadDib ook nog even een knuffel!
Feliz Navidad allemaal!
*insert liedje van José Feliciano!
Wat dwerg zegt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef dwerg het volgende:
Ik doe het gewoon voor het geld. Niet voor de eer ofzo.
En toen moest ik toch even lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef dwerg het volgende:
Ik doe het gewoon voor het geld. Niet voor de eer ofzo.
Dat was toch die hele uitgebreide? Dat klonk wel interessant.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:14 schreef Man_Made_God het volgende:
Oh trouwens, dat programma waar men het eerder over had (music collector): als iemand dat wil hebben, post hier dan even.
Ik wilde het versturen via mail, maar het is te groot, en een niet toegestaan bestandsformaat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat was toch die hele uitgebreide? Dat klonk wel interessant.
* Sack_Blabbath wenst ook iedereen een fijne kerst.
hier zijn we nog niet eens begonnen en de hele familie heeft al weer mot. zoals elk jaar![]()
Nee, daar is m'n computer op de één of andere manier allergisch voor. www.rapidshare.de anders?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:34 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik wilde het versturen via mail, maar het is te groot, en een niet toegestaan bestandsformaat.
Heb je IRC?
Ik kon niet op de naam van die site komen. Ik ben nu aan het uploaden, als het klaar is mail ik je de link wel even.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, daar is m'n computer op de één of andere manier allergisch voor. www.rapidshare.de anders?
Coolquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik kon niet op de naam van die site komen. Ik ben nu aan het uploaden, als het klaar is mail ik je de link wel even.
En het is me ook meteen duidelijk wat de functie van Andrew Ridgeley nu eigenlijk in Wham wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef Liejannuh het volgende:
ik moest wel heeeeeeeeeel erg hard lachen om die geweldige Wham foto!![]()
![]()
![]()
Neemt die haar side-kicks dan ook van achteren?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef Seborik het volgende:
Ik dacht eerst dat het Patty Brard was.
fijn?quote:
Jij ook, lieve Sebbo!quote:
Als ze dat doen, kunnen ze net zo goed naar een echte stad verhuizenquote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef nipeng het volgende:
Uhm bouw je voor 40 miljoen niet een geheel nieuwe tent
Zal wel deels met hetzelfde excuus als muziek te maken hebben, nl. dat het relatief duurder is om promotie te regelen voor het Nederlands taalgebied dan voor het Engelse.quote:Op maandag 26 december 2005 13:57 schreef Anton het volgende:
Trouwens, waarom kost software in amerika de helft van wat het in europa kost?
En West Wing. Jimmy Smitsquote:Op maandag 26 december 2005 16:15 schreef dwerg het volgende:
Heel even dacht ik dat de bekende acteur uit LA Law en NYPD Blue een cd had gemaakt.
Ik ken die acteur niet. Maar goed, wellicht overbodig, maar Jimmy Smith is een organist.quote:Op maandag 26 december 2005 16:15 schreef dwerg het volgende:
Heel even dacht ik dat de bekende acteur uit LA Law en NYPD Blue een cd had gemaakt.
Kloptquote:Op zondag 25 december 2005 19:25 schreef nipeng het volgende:
Dat is een bewerkte slide van je film toch?
Ik zag net nog een oud bericht van je in m'n fotoboek, alsnog bedankt!.. al ben ik wel een aantal maanden te laat met bedanken. Normaal krijg ik altijd mailtjes als er een nieuw bericht verschijnt maar zolang die niet komen kijk ik er eigenlijk nooit in want dan ga ik er vanuit dat er niks staat.quote:Op maandag 26 december 2005 11:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We have a winner!
Madurodam is trouwens wel erg leuk!
Grmblquote:
Nog zo'n trouwe fotoboek lezer!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zag net nog een oud bericht van je in m'n fotoboek, alsnog bedankt!.. al ben ik wel een aantal maanden te laat met bedanken. Normaal krijg ik altijd mailtjes als er een nieuw bericht verschijnt maar zolang die niet komen kijk ik er eigenlijk nooit in want dan ga ik er vanuit dat er niks staat.
ik heb in totaal 3 berichten gemist zie ik
Ik ben altijd al benieuwd wie de persoon achter nipeng is. Kijk ik bij de foto's, blijkt het een muppet te zijn.. dat was wel een verassingquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef nipeng het volgende:
Zo ik ben nu ook echt wakker. Heb in het fotoboek van Beat gekeken
Zou je denkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:51 schreef Jane het volgende:
Zo'n opmerking is wel handig om mensen naar je fotoboek te lokken, he Beathoven?
Ik ben geen muppetquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:01 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben altijd al benieuwd wie de persoon achter nipeng is. Kijk ik bij de foto's, blijkt het een muppet te zijn.. dat was wel een verassing
Ja.quote:
Ik ben bang dat ik in aanmerking ga komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Anton het volgende:
Ah, jij gaat voor de gratis OV-pas?
Animalquote:Op woensdag 28 december 2005 00:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Of was je hier stoned?
[afbeelding]
quote:Radiohead- a lot of people keep asking why i included them into this list, but they are what i consider a 'gateway band', my son was started out by listening to Radiohead. By presenting a plastic commercialized pop product this act has effortlessly slipped under the radar of a lot of watchdog groups. They use alot electronic noise and noise imagery within compositions and it may on the surface seem harmless but once our kids get hooked on dissonance they will only go further down the road for a bigger kick. If your child only has pop records and a Radiohead record, it might not be too late to save them.... please remove Radiohead CDs from their music collection.
ik weet hetquote:Op woensdag 28 december 2005 21:34 schreef Seborik het volgende:
Luisterd.
Geweldig toch??quote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Z het volgende:
Media & Glamour?
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef Anton het volgende:
Mja, Ed drumt overal. Zo'n beetje de hoer van de drummers. Maar hij's wel goed
zeg maar de Dave Grohl van de lage landenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef Anton het volgende:
Mja, Ed drumt overal. Zo'n beetje de hoer van de drummers. Maar hij's wel goed
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.mothersagainstnoise.org/toch wel ernstig hoor als je merzbow luistert
en het komt allemaal door radiohead
[..]
Tja.. het is ehm.. nieuw?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Z het volgende:
Media & Glamour?
Ah, nu zie ik waar dat vandaan komtquote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Z het volgende:
Media & Glamour?
een half jaarquote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef nipeng het volgende:
Hoe lang blijf je daar?
In één keer goed. Ik ga daar een half jaar stage lopen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef dwerg het volgende:
Wat ga je daar doen? Pillen draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |