Daar dacht ik inderdaad ook nog aan, ik had het idee dat ik die wel eens in dat topic had zien posten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik was Tijn totaal vergeten. Als íemand dat soort dingen weet zal hij het zijn.!
Als je nog eens wat anders wil, kun je ook een lijst aanmaken op http://www.recordnerd.com/quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb dat een tijdje geleden gedaan in een access databaseje![]()
ik heb alleen veel te weinig cds en lps om zo'n database ook echt nodig te zijn
Die site ken ik ja, al hoef ik niet zo nodig te patsen met lijstjes enzo..quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:02 schreef Summoner het volgende:
[..]
Als je nog eens wat anders wil, kun je ook een lijst aanmaken op http://www.recordnerd.com/
Dan kun je ook gewoon linken naar je collectie, zodat je internetvrienden zich aan je lijst kunnen vergapen.![]()
True, maar dat is juist de sport. Toen ik eenmaal klaar was met invoeren, ging ik het invoeren zelfs missen. Just give it a shot.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef Seborik het volgende:
Maar dat invoeren op recordnerd duurde toch heel lang?
Mij ook niet. Misschien volgend jaar, hangt ervan af of ik een betaalde stageplek weet te scoren. Dan wordt het gewoon ons voornemen voor 2006.quote:Oh, mijn doel om de hele Mimicry catalogus dit jaar nog bij elkaar te hebben gaat niet lukken.
Je hóeft er natuurlijk ook niet mee te patsen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:24 schreef webfreak het volgende:
Die site ken ik ja, al hoef ik niet zo nodig te patsen met lijstjes enzo..(ikzelf ben nooit zo geinteresseerd in hoeveel platen een ander heeft, dus ik ga er altijd automatisch vanuit dat dat wederzijds is
)
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef MuadDib het volgende:
Vinden jullie me nu niet een heeeeeeeel klein beetje zielig?
Ik heb zo goed opgelet op school dat ik vandaag te horen kreeg dat ik "te hoog was opgeleid voor de functie..."quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef MuadDib het volgende:
Misschien had ik toch ooit beter op moeten letten op school.
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef MuadDib het volgende:
Vinden jullie me nu niet een heeeeeeeel klein beetje zielig?
Direct en eerlijk. Daarom mag ik je ook zo graag, dwergquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef dwerg het volgende:
Nee.
Dan ben je gewoon te duur.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb zo goed opgelet op school dat ik vandaag te horen kreeg dat ik "te hoog was opgeleid voor de functie..."
Naja, 't is weer eens wat anders dan "te weinig ervaring" of "niet in het profiel passen".![]()
Nee, 't salaris stond al vast, 't was ongeveer net zo hoog als dat van die zielige derde-wereld-kindertjes die mijn schoenen in elkaar moet zetten terwijl ze de ratten van zich af slaan. Maar goed, das altijd nog beter dan niks zeg maar.quote:
Ah! Waar kan ik solliciteren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De echte reden was dat ze hadden liever een MBO-er die slaafs commando's van twee woorden opvolgt, niet zelfstandig nadenkt en zich niet snel gaat vervelen als ie dagen achter elkaar hetzelfde monotome werk moet doen wilden hebben.
Bij één van de bekende mobiele telefonie slavendrijvers..quote:
Hmmm... Dan moet je zeker kunnen SMS'en?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij één van de bekende mobiele telefonie slavendrijvers..
Neh, je moet alleen maar nummertjes kunnen intypen in de computer. En als de computer zegt dat er iets niet klopt dan moet je de naam van je afdelingshoofd onthouden en die dan erbij roepen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:56 schreef webfreak het volgende:
[..]
Hmmm... Dan moet je zeker kunnen SMS'en?
En dan klinkt 't zeker nog ingewikkelder dan 't eigenlijk is!quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Neh, je moet alleen maar nummertjes kunnen intypen in de computer. En als de computer zegt dat er iets niet klopt dan moet je de naam van je afdelingshoofd onthouden en die dan erbij roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |