abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:58:28 #151
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33342673
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik was Tijn totaal vergeten. Als íemand dat soort dingen weet zal hij het zijn. !
Daar dacht ik inderdaad ook nog aan, ik had het idee dat ik die wel eens in dat topic had zien posten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:02:59 #152
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_33342831
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb dat een tijdje geleden gedaan in een access databaseje

ik heb alleen veel te weinig cds en lps om zo'n database ook echt nodig te zijn
Als je nog eens wat anders wil, kun je ook een lijst aanmaken op http://www.recordnerd.com/
Dan kun je ook gewoon linken naar je collectie, zodat je internetvrienden zich aan je lijst kunnen vergapen.
pi_33343340
Maar dat invoeren op recordnerd duurde toch heel lang?

Oh, mijn doel om de hele Mimicry catalogus dit jaar nog bij elkaar te hebben gaat niet lukken.
pi_33343421
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:02 schreef Summoner het volgende:

[..]

Als je nog eens wat anders wil, kun je ook een lijst aanmaken op http://www.recordnerd.com/
Dan kun je ook gewoon linken naar je collectie, zodat je internetvrienden zich aan je lijst kunnen vergapen.
Die site ken ik ja, al hoef ik niet zo nodig te patsen met lijstjes enzo.. (ikzelf ben nooit zo geinteresseerd in hoeveel platen een ander heeft, dus ik ga er altijd automatisch vanuit dat dat wederzijds is )

Het gaat me vooral om 't overzicht dat zo'n lijst biedt... En ik vind 't altijd erg interessant om terug te zien hoe m'n muzieksmaak zich heeft ontwikkeld, door alle aankoopdata op een rijtje te zien.
Ben inmiddels ook bezig met de standaard lijstjes. 'Beste ontdekking van 2005' enzovoorts.
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:29:52 #155
18413 Summoner
pi_33343574
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef Seborik het volgende:
Maar dat invoeren op recordnerd duurde toch heel lang?
True, maar dat is juist de sport. Toen ik eenmaal klaar was met invoeren, ging ik het invoeren zelfs missen. Just give it a shot.
quote:
Oh, mijn doel om de hele Mimicry catalogus dit jaar nog bij elkaar te hebben gaat niet lukken.
Mij ook niet. Misschien volgend jaar, hangt ervan af of ik een betaalde stageplek weet te scoren. Dan wordt het gewoon ons voornemen voor 2006.
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:30:51 #156
18413 Summoner
pi_33343606
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:24 schreef webfreak het volgende:
Die site ken ik ja, al hoef ik niet zo nodig te patsen met lijstjes enzo.. (ikzelf ben nooit zo geinteresseerd in hoeveel platen een ander heeft, dus ik ga er altijd automatisch vanuit dat dat wederzijds is )
Je hóeft er natuurlijk ook niet mee te patsen.
pi_33343664
Zo... ik geloof dat ik in december meer buiten de deur eet dan thuis. Na eerst een cursus met hotel en het etentje met de zaak, gisteren weer En vandaag weer, en dan doe ik er maar meteen een Whiskey Nosing And Tasting achteraan

Verder ben ik een beetje down, na een serieus gesprek. Het was wel een goed gesprek overigens.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:16:19 #158
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_33346980
Hallo Muziek!

Mijn feestdagen-eet-en-drinkfestijn gaat vanavond beginnen. Mijn ouders hebben namelijk ooit besloten dat 23 december wel een mooie dag was om te trouwen, dus ik neem ze maar mee uit eten vanavond. Ik denk dat ik morgen maar een dagje ga vasten voor de 2 dagen die daarna nog komen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:36:04 #159
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33347614
Bij mij begint het morgen. Uit eten met mijn ouders en zus. Daarna thuis nog bier drinken, de buren komen meestal ook nog langs en meestal wordt het laat. Eerste kerstdag zal ik niet zoveel uitvoeren en tweede kerstdag komen vrienden van mijn ouders eten, dus mogen mijn ouders uitgebreid koken (5 gangen ofzo) en daarna de kroeg in.

En dan uitrusten tot oud & nieuw. En wat huiswerk inhalen.
pi_33347734
Ik heb helemaal geen zin in schranspartijen.
En ik heb helemaal geen zin in kerst.
Ik wil wel veel slapen.
pi_33347974
Ik heb altijd zin in schranspartijen
Slapen ook trouwens

Kerst hoeft van mij echter niet zo
pi_33349055
Ik mag morgen nog fijn gaan werken
En na eerste en tweeden kerstdag gevuld te hebben met (waarschijnlijk te veel) eten en drinken word ik dinsdag weer netjes om 0700 verwacht bij m'n baas. En dan nog lekker aan de arbeid t/m oudejaarsdag. Vinden jullie me nu niet een heeeeeeeel klein beetje zielig?
Misschien had ik toch ooit beter op moeten letten op school.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:38:14 #163
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33349152
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef MuadDib het volgende:
Vinden jullie me nu niet een heeeeeeeel klein beetje zielig?
Ja, eigenlijk wel.
pi_33349212
quote:
Misschien had ik toch ooit beter op moeten letten op school.
Ik heb zo goed opgelet op school dat ik vandaag te horen kreeg dat ik "te hoog was opgeleid voor de functie..."

Naja, 't is weer eens wat anders dan "te weinig ervaring" of "niet in het profiel passen".
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_33349222
quote:
Vinden jullie me nu niet een heeeeeeeel klein beetje zielig?
Nee.
Ik kwam vannacht om half één thuis (er is vast al door iemand gezegd dat Spinvis heel tof was, want het was heel tof) en om 5.15 ging mijn wekker weer. En morgen gaat dat ding op dezelfde tijd weer af. En dinsdag ook. Waarschijnlijk werken we ook op Eerste en Tweede Kerstdag 's ochtends nog een paar uur. Gelukkig hebben we een leuke groep mensen hier lopen, anders zou ik daar echt geen zin in hebben.

En over school: ik ken mensen die veel meer school hebben gehad dan jij en ik samen, en toch a) een saaie en nietszeggende baan hebben en b) stukken minder leuk zijn dan jij. Nou, ik hoop dat je je nu een beetje beterder voelt.
I intend to live forever, or die trying.
pi_33349266
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef dwerg het volgende:
Nee.
Direct en eerlijk. Daarom mag ik je ook zo graag, dwerg
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_33349281
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik heb zo goed opgelet op school dat ik vandaag te horen kreeg dat ik "te hoog was opgeleid voor de functie..."

Naja, 't is weer eens wat anders dan "te weinig ervaring" of "niet in het profiel passen".
Dan ben je gewoon te duur.
Aldus.
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:45:24 #168
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_33349324
* Mark gebruikt gewoon een Word-document voor zijn collectie

Als er geen geld mee te verdienen is, is de ware IT'er liever praktisch
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_33349464
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef Z het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon te duur.
Nee, 't salaris stond al vast, 't was ongeveer net zo hoog als dat van die zielige derde-wereld-kindertjes die mijn schoenen in elkaar moet zetten terwijl ze de ratten van zich af slaan. Maar goed, das altijd nog beter dan niks zeg maar.

De echte reden was dat ze hadden liever een MBO-er die slaafs commando's van twee woorden opvolgt, niet zelfstandig nadenkt en zich niet snel gaat vervelen als ie dagen achter elkaar hetzelfde monotome werk moet doen wilden hebben.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_33350682
Dat is mooi klote, SB.
pi_33352207
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De echte reden was dat ze hadden liever een MBO-er die slaafs commando's van twee woorden opvolgt, niet zelfstandig nadenkt en zich niet snel gaat vervelen als ie dagen achter elkaar hetzelfde monotome werk moet doen wilden hebben.
Ah! Waar kan ik solliciteren?
pi_33352262
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:51 schreef webfreak het volgende:

[..]

Ah! Waar kan ik solliciteren?
Bij één van de bekende mobiele telefonie slavendrijvers..
pi_33352337
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Bij één van de bekende mobiele telefonie slavendrijvers..
Hmmm... Dan moet je zeker kunnen SMS'en?
pi_33352392
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:56 schreef webfreak het volgende:

[..]

Hmmm... Dan moet je zeker kunnen SMS'en?
Neh, je moet alleen maar nummertjes kunnen intypen in de computer. En als de computer zegt dat er iets niet klopt dan moet je de naam van je afdelingshoofd onthouden en die dan erbij roepen.
pi_33352465
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Neh, je moet alleen maar nummertjes kunnen intypen in de computer. En als de computer zegt dat er iets niet klopt dan moet je de naam van je afdelingshoofd onthouden en die dan erbij roepen.
En dan klinkt 't zeker nog ingewikkelder dan 't eigenlijk is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')