nu op Belgie 1.quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Jamie Cullum is DE grote jazz vernieuwer
Ik en Wynton zijn dat niet geheel met je eens.quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Jamie Cullum is DE grote jazz vernieuwer. Meer nog dan Miles Davis.
Die kan ik gelukkig niet ontvangenquote:
Ik zie een patroonquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Tokus het volgende:
oh, Litpho! Die gave mensen van Selektvracht zijn weer 's geweest!
En morgen komen ze weer! tussen 17 en 21 uur, zelfs. Let op, ik kom dan om kwart over 5 thuis en dan zijn ze natuurlijk al geweest....
het valt me nog mee, ze waren nog niet geweest toen ik om precies 5 uur thuis kwam. Dan zullen ze natuurlijk wel weer pas tegen 9 komen, het andere uiterste.quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Tokus het volgende:
oh, Litpho! Die gave mensen van Selektvracht zijn weer 's geweest!
En morgen komen ze weer! tussen 17 en 21 uur, zelfs. Let op, ik kom dan om kwart over 5 thuis en dan zijn ze natuurlijk al geweest....
Ik zeg altijd Sunnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg altijd sunn oooooooo maar ik heb ook wel eens sunnzero gehoord
Ja, als ze al komen. En ook nog aanbellen. Voor je het weet vind je weer gewoon een briefje dat ze geweest zijn maar jij niet thuis was.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
het valt me nog mee, ze waren nog niet geweest toen ik om precies 5 uur thuis kwam. Dan zullen ze natuurlijk wel weer pas tegen 9 komen, het andere uiterste.
Ja, zeker op Lotus Europa, of niet? Briljante track is dat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef dwerg het volgende:
Hmja, dat was bij het album van Spinvis net zo. Er zitten daar ook een paar beroepszeikers die proberen op een lollige manier elk album af te zeiken. Als ze daar hun tijd in willen steken, moeten ze dat gewoon doen.
jaja ze kwamen, maar het blijkt iets te zijn wat ik helemaal niet wil.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, als ze al komen. En ook nog aanbellen. Voor je het weet vind je weer gewoon een briefje dat ze geweest zijn maar jij niet thuis was.
Topbedrijf.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
jaja ze kwamen, maar het blijkt iets te zijn wat ik helemaal niet wil.
ach het gaf me wel een goed excuus om eerder naar huis te gaanquote:
Ehh... Ik moet bekennen dat ik de nieuwe plaat nog niet gehoord heb, maar je maakt me nu wel erg nieuwsgierig naar het Group 1850-achtige met Simon Ten Hold-invloeden stukje Lotus Europa op het nieuwe album... Dus straks toch even een platenzaak inlopenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef Seborik het volgende:
Mensen nog veel plannen zo voer de kerst?
Oh, ja, Webfreak, jij kunt het Group 1850-achtige met Simeon Ten Holt-invloeden stukje Lotus Europa op het nieuwe album van Spinvis ook vast wel heel erg waarderen...?
Hey Z, heb je "Black One" nog vaker beluisterd? Wat vind je ervan? Als het je interesse gewekt heeft, is het geen slecht idee om eens "White 1" of "White 2" te luisteren, aangezien die niet die zware verwijzingen aan black metal kennen. Vooral "My Wall" met Julian Cope (W1) en "Decay2 [Nihils' Maw]" (W2) met Atilla Csihar vind ik goede tracks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:30 schreef Z het volgende:
Ha, hoe spreek je Sunn O))) uit? Ik ben de plaat 'Black One' aan het beluisteren omdat die op allerlei indie blogjes staat en ik vind eht best indrukwekkend ...
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Summoner het volgende:
[..]
Als je niet uitgelachen wil worden door 'de drone kenner' (wat in bepaalde hippe kringen iedereen zo'n beetje beweert te zijn tegenwoordig) spreek je de bandnaam gewoon uit als 'Sunn'.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:06 schreef Bosbeetle het volgende:Dan lachen ze me maar uit ik blijf sun ooooooooooo zeggen
Ik wordt toch nooit begrepen door dat soort mensen .. je hebt nog nooit zo'n stelletje kwaadkijkers gezien en ik deed alleen maar een dansje bij nilequote:
Moet je ook skeit aan hebben. Je wilt je echt niet inlaten met die stakkers. Ik ergerde me bijvoorbeeld dood aan de jongelui die vorig jaar bij Boris en Sunn niks van de laatste begrepen en dan ook na een kwartiertje al weg gingen (tegen die tijd heeft Sunn er één akkoord op zitten), maar niet voordat ze eerst de Sunn posters van de muren getrokken hadden. Posers!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wordt toch nooit begrepen door dat soort mensen .. je hebt nog nooit zo'n stelletje kwaadkijkers gezien en ik deed alleen maar een dansje bij nile
tssskquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Summoner het volgende:
[..]
Moet je ook skeit aan hebben. Je wilt je echt niet inlaten met die stakkers. Ik ergerde me bijvoorbeeld dood aan de jongelui die vorig jaar bij Boris en Sunn niks van de laatste begrepen en dan ook na een kwartiertje al weg gingen (tegen die tijd heeft Sunn er één akkoord op zitten), maar niet voordat ze eerst de Sunn posters van de muren getrokken hadden. Posers!
Ik heb dat een tijdje geleden gedaan in een access databasejequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef webfreak het volgende:
Spontaan kwam ik onlangs op het idee om mijn (nu nog relatief kleine, doch sterk-groeiende) CDcollectie vast te leggen in een uitgebreide excel sheet
Een hels karwei, aangezien ik het niet kon laten voor iedere CD allerlei interessante informatie vast te leggen, zoals daar zijn: 'jaar van aankoop' (zeker niet onbelangrijk), 'verpakking', 'bijzonderheden', 'remaster-info' en 'aantal discs'... Pfff
Al die gegevens dus keer 350 CD's... Maargoed, ik ben er bijna mee klaar, en dan hoef ik 'm enkel nog maar bij te houden..
Voor nu klinkt 't wellicht wat overbodig (aangezien mijn platenkast nog best overzichtelijk is), maar het leek me verstandig even alles te ordenen, alvorens het uit de klauw gaat lopen..
En zo kom je vanzelf tot ontdekkingen van CD's waarvan je niet eens wist dat je ze nog had(evenals CD's die je al jaren kwijt blijkt te zijn trouwens
)
Access heb ik nog nooit geopend (moet ook bekennen dat ik niet weet wat je ermee kuntquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje geleden gedaan in een access databaseje![]()
ik heb alleen veel te weinig cds en lps om zo'n database ook echt nodig te zijn
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:43 schreef webfreak het volgende:
Ja Annie,
Ja, dat klopt. Ik heb alleen ervaring met Music Collector, een geweldig programma, maar inderdaad niet gratis. Ik ken voor Windows ook geen gratis programma's. Ze zullen er trouwens wel zijn, maar hoe goed die zijn, dat weet ik niet.quote:daar heb ik eerst voor gezocht (aangezien die AMG info wel retehandig is), maar dat zijn toch voornamelijk betaalde progs?
Ik kan iig niet zo 1-2-3 een goeie gratis variant vinden.
Verwar ik je geheel onbewust met Anthraxxquote:
Nouja, ik zal sowieso een mac-programma moeten vindenquote:[..]
Ja, dat klopt. Ik heb alleen ervaring met Music Collector, een geweldig programma, maar inderdaad niet gratis. Ik ken voor Windows ook geen gratis programma's. Ze zullen er trouwens wel zijn, maar hoe goed die zijn, dat weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |