Ik wilde het versturen via mail, maar het is te groot, en een niet toegestaan bestandsformaat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat was toch die hele uitgebreide? Dat klonk wel interessant.
* Sack_Blabbath wenst ook iedereen een fijne kerst.
hier zijn we nog niet eens begonnen en de hele familie heeft al weer mot. zoals elk jaar![]()
Nee, daar is m'n computer op de één of andere manier allergisch voor. www.rapidshare.de anders?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:34 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik wilde het versturen via mail, maar het is te groot, en een niet toegestaan bestandsformaat.
Heb je IRC?
Ik kon niet op de naam van die site komen. Ik ben nu aan het uploaden, als het klaar is mail ik je de link wel even.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, daar is m'n computer op de één of andere manier allergisch voor. www.rapidshare.de anders?
Coolquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik kon niet op de naam van die site komen. Ik ben nu aan het uploaden, als het klaar is mail ik je de link wel even.
En het is me ook meteen duidelijk wat de functie van Andrew Ridgeley nu eigenlijk in Wham wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef Liejannuh het volgende:
ik moest wel heeeeeeeeeel erg hard lachen om die geweldige Wham foto!![]()
![]()
![]()
Neemt die haar side-kicks dan ook van achteren?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef Seborik het volgende:
Ik dacht eerst dat het Patty Brard was.
fijn?quote:
Jij ook, lieve Sebbo!quote:
Als ze dat doen, kunnen ze net zo goed naar een echte stad verhuizenquote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef nipeng het volgende:
Uhm bouw je voor 40 miljoen niet een geheel nieuwe tent
Zal wel deels met hetzelfde excuus als muziek te maken hebben, nl. dat het relatief duurder is om promotie te regelen voor het Nederlands taalgebied dan voor het Engelse.quote:Op maandag 26 december 2005 13:57 schreef Anton het volgende:
Trouwens, waarom kost software in amerika de helft van wat het in europa kost?
En West Wing. Jimmy Smitsquote:Op maandag 26 december 2005 16:15 schreef dwerg het volgende:
Heel even dacht ik dat de bekende acteur uit LA Law en NYPD Blue een cd had gemaakt.
Ik ken die acteur niet. Maar goed, wellicht overbodig, maar Jimmy Smith is een organist.quote:Op maandag 26 december 2005 16:15 schreef dwerg het volgende:
Heel even dacht ik dat de bekende acteur uit LA Law en NYPD Blue een cd had gemaakt.
Kloptquote:Op zondag 25 december 2005 19:25 schreef nipeng het volgende:
Dat is een bewerkte slide van je film toch?
Ik zag net nog een oud bericht van je in m'n fotoboek, alsnog bedankt!.. al ben ik wel een aantal maanden te laat met bedanken. Normaal krijg ik altijd mailtjes als er een nieuw bericht verschijnt maar zolang die niet komen kijk ik er eigenlijk nooit in want dan ga ik er vanuit dat er niks staat.quote:Op maandag 26 december 2005 11:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We have a winner!
Madurodam is trouwens wel erg leuk!
Grmblquote:
Nog zo'n trouwe fotoboek lezer!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zag net nog een oud bericht van je in m'n fotoboek, alsnog bedankt!.. al ben ik wel een aantal maanden te laat met bedanken. Normaal krijg ik altijd mailtjes als er een nieuw bericht verschijnt maar zolang die niet komen kijk ik er eigenlijk nooit in want dan ga ik er vanuit dat er niks staat.
ik heb in totaal 3 berichten gemist zie ik
Ik ben altijd al benieuwd wie de persoon achter nipeng is. Kijk ik bij de foto's, blijkt het een muppet te zijn.. dat was wel een verassingquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef nipeng het volgende:
Zo ik ben nu ook echt wakker. Heb in het fotoboek van Beat gekeken
Zou je denkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:51 schreef Jane het volgende:
Zo'n opmerking is wel handig om mensen naar je fotoboek te lokken, he Beathoven?
Ik ben geen muppetquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:01 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben altijd al benieuwd wie de persoon achter nipeng is. Kijk ik bij de foto's, blijkt het een muppet te zijn.. dat was wel een verassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |