Ja, dat ik er te slim voor ben betekend dat het echt zwaar debiel werk is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:00 schreef webfreak het volgende:
[..]
En dan klinkt 't zeker nog ingewikkelder dan 't eigenlijk is!
Nou, ben blij dat je niet bent aangenomen danquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat ik er te slim voor ben betekent dat het echt zwaar debiel werk is.
Zeg dat even tegen de postbank....quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef webfreak het volgende:
[..]
Nou, ben blij dat je niet bent aangenomen dan
Zit wat inquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen de postbank....
*meldt*quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef dwerg het volgende:
a) een saaie en nietszeggende baan hebben en b) stukken minder leuk zijn dan jij.
Die a) ga ik het hartgrondig mee eens zijn, maar die b) gaat toch echt meer overtuigingskracht vragenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:13 schreef Jane het volgende:
[..]
*meldt*
Toch een dikke kus en prettige feestdagen, lieve MuadDib!![]()
![]()
Ja fijn, krijg ik dat nummer de komende drie weken weer niet uit mijn kop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef Liejannuh het volgende:
Feliz Navidad allemaal!
*insert liedje van José Feliciano!
Dat klinkt best stoer, TGW.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Woei mijn eerste radio documenaire is af. Ik ben best trots. Het gaat over een Roemeens pianist die furore maakte in de jaren 50 en 60 in Den Haag. Best een pokke werk, 4 uur audio (interviews en sfeergeluiden) terugbrengen naar 50 minuten.
*Insert Deliverance - Silent Night.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft MuadDib ook nog even een knuffel!
Feliz Navidad allemaal!
*insert liedje van José Feliciano!
Wat dwerg zegt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef dwerg het volgende:
Ik doe het gewoon voor het geld. Niet voor de eer ofzo.
En toen moest ik toch even lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef dwerg het volgende:
Ik doe het gewoon voor het geld. Niet voor de eer ofzo.
Dat was toch die hele uitgebreide? Dat klonk wel interessant.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:14 schreef Man_Made_God het volgende:
Oh trouwens, dat programma waar men het eerder over had (music collector): als iemand dat wil hebben, post hier dan even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |