Op een enkele fan naquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk toendertijd dat topic niet gevolgd. Toen werd er nog meer afgezeken op hem, hoe amateuristisch zijn getokkel wel niet was enzo
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op een enkele fan na
Commentaren op de live streams - deel 269
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand is objecief.
Toch valt het me wel op dat bepaalde mensen hier categorisch alles verdedigen, als het maar anti-Dido/Roel of pro-Lieske is.
Wel grappig dat je mij dan Scanman-gedrag verwijt, terwijl jij zelf de Scanwoman uithangt hier.
FYI: ik vond de actie van Roel vanmiddag dus onbegrijpelijk en sneu. En heb dat vanmiddag ook meteen gepost. Voordat je mij weer gaat verwijten van "jij-doet-ut-zellufde-alleen-dan-andersom.![]()
In ieder geintje zit een seintje.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
Nee hoor Gert ik zat je gewoon ff lekker te stangen![]()
Ga dan slapenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:11 schreef Sjet het volgende:
Ik kan echt niet meer naar dat mens luisteren![]()
En ook niet naar Roelie trouwens.....
Yeeeaaaaahhhh weer sjakoezie streams![]()
Die zijn er helemaal niet tochquote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
[..]
.....en for the record, ik zie ook de slechte eigenschappen van Lieske hoor![]()
Ik begin heus niet iedere OP metquote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Waarom begin jij elke OP metdan, Wicked?
In gespannen afwachting of je wel de eerste was?![]()
Dat mag.quote:
Die complimenten waren gewoon een inleiding van BB om ff een flinke kat te geven over haar kuif waardoor ze wel 40 lijkt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
Dido geeft nu net zelf aan dat ze in de DBK helemaal de hemel is ingeprezen (haar woorden hoor)
En dan ook maar echte liefde vanuit een andere hoekquote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, dus zó ziet echt liefde eruit![]()
95% !!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin heus niet iedere OP met![]()
Maar wel vaak idd![]()
Owww, het is een PJOJECT!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kijk zelf vooral om de sociologische aspecten op te nemen en om te proberen erachter te komen waarom bepaalde bewoners bepaalde dingen doen of zeggen en wat er in hun hoofd omgaat als ze die dingen doen.
(...)
Ik kan Joost en kon Rob het meest waarderen, maar dat kwam vooral omdat zij heel veel opvallende sociale interaktie vertoonden. Dat was het meest boeiende om te zien voor mij.
Das meer psychologie hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kijk zelf vooral om de sociologische aspecten op te nemen en om te proberen erachter te komen waarom bepaalde bewoners bepaalde dingen doen of zeggen en wat er in hun hoofd omgaat als ze die dingen doen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die complimenten waren gewoon een inleiding van BB om ff een flinke kat te geven over haar kuif waardoor ze wel 40 lijkt.
Wie heeft er vuurdienst eigenlijk.....quote:Op woensdag 7 december 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
Volgens mij is het vuur uit...
Ja en Roeltje vindt BB coolquote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
Dido geeft nu net zelf aan dat ze in de DBK helemaal de hemel is ingeprezen (haar woorden hoor)
Statistiekjes? Houd je een dossier van me bij?quote:
Alle complimenten zijn meegenomenquote:Wel schattig vinnik dat, al vraag ik me af of je dat wel een compliment vindt.
Ik heb je ongeveer 3 uur niet meer gezien, was wel lang zoekenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Op een enkele fan na
Commentaren op de live streams - deel 269
Hun lovestory is eerder de doodsteek voor BB dit jaar in mijn ogen. Vond het al redelijk saai, maar klef en bef constant samen, maakt het er al helemaal niet beter op. Of bedoel je het feit dat ze ruzien, uit elkaar, paretn, goedmaken weer bij elkaar. Zelfs dat wordt inmiddels wel erg eentonig helaas.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef sleepy1958 het volgende:
Absolute onzin Dropkick. Dido is en blijft verreweg de meest boeiende bewoonster.
Moeilijk karakter zeker maar zoveel interessanter dan alle andere vrouwen (en één
meisje) daar. Hun 'lovestory' is de redding van BB dit jaar.
Oh neeeeee!!!!! Bel de brandweer!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
Volgens mij is het vuur uit...
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hun lovestory is eerder de doodsteek voor BB dit jaar in mijn ogen. Vond het al redelijk saai, maar klef en bef constant samen, maakt het er al helemaal niet beter op. Of bedoel je het feit dat ze ruzien, uit elkaar, paretn, goedmaken weer bij elkaar. Zelfs dat wordt inmiddels wel erg eentonig helaas.
Vind je dat écht??quote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef sleepy1958 het volgende:
Absolute onzin Dropkick. Dido is en blijft verreweg de meest boeiende bewoonster.
Moeilijk karakter zeker maar zoveel interessanter dan alle andere vrouwen (en één
meisje) daar. Hun 'lovestory' is de redding van BB dit jaar.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik wens jullie veel plezier verder. Ik duik er eens op tijd in
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Heeeeeeeeeeeel eentonig.... slaapverwekkendquote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hun lovestory is eerder de doodsteek voor BB dit jaar in mijn ogen. Vond het al redelijk saai, maar klef en bef constant samen, maakt het er al helemaal niet beter op. Of bedoel je het feit dat ze ruzien, uit elkaar, paretn, goedmaken weer bij elkaar. Zelfs dat wordt inmiddels wel erg eentonig helaas.
Ook trustequote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Pfff... haal jij je maar niks in je mooie hoofdje.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Statistiekjes? Houd je een dossier van me bij?![]()
[..]
Alle complimenten zijn meegenomen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Tuurlijk niet. Het is alleen een project als je er ook wat mee doet.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, het is een PJOJECT!
Zou GJ de Boer zeggen
Ja, volg je de streams? Ze is de hele tijd al chagrijnig.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef essie05 het volgende:
Zooooooo die Dido heeft er lang over gedaan om er iets positiefs over te zeggen tegen Ing en Lies.
Toen er over het hek werd geschreeuwd voor Ing en Lies stond die kop op een weekje onweer.
Trusten! En Odie ookquote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Slijmbalquote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff... haal jij je maar niks in je mooie hoofdje.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef essie05 het volgende:
Zooooooo die Dido heeft er lang over gedaan om er iets positiefs over te zeggen tegen Ing en Lies.
Toen er over het hek werd geschreeuwd voor Ing en Lies stond die kop op een weekje onweer.
Toch zie je de streamers hier de afgelopen weken heel vaak juist de streams opzoeken waar Dido en Roel op te zien zijn. Uit masochisme, of om ze te betrappen op een lullige opmerking, ik weet het niet. Maar op de een of andere manier hadden ze toch aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Vind je dat écht??
Ik vind het juist killing. Dat gehang tegen elkaar de eindeloze herhaling tijdens de gesprekken, Dido die steeds wil horen waarom Roel haar nou zo leuk vind![]()
Ik vond ze beiden veel leuker voordat ze iets met elkaar begonnen.
Nou,ik zat heerlijk te bubbelen en had de streams waar Dido en Roel op te zien waren ff lekker uitgezet...maar ja ze moesten de rust ff verstoren.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, volg je de streams? Ze is de hele tijd al chagrijnig.![]()
Dido is een akelig, egoïstisch, ijdel, tot in de grond verwend sekreet.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef essie05 het volgende:
Haha dat geld voor meerdere woorden.Ze zei vanavond ook een keer vol overgave GVD, toen ze besefte wat ze had gezegd kwam er een sorry uit.Ik vind pardon dan meer bij haar passenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
En vind je het ook geen gehoor als de queen het woord 'fokking' probeert te gebruiken?![]()
Ik kan niet anders dan je gelijk gevenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido is een akelig, egoïstisch, ijdel, tot in de grond verwend sekreet.
Nou jullie weer![]()
Zo die kwam uit je tenen...hier kan ik niet tegenop...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou jullie weer![]()
Tanja was veruit de mooiste, als ze zich een beetje had opgekalefaterd.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
ach je kan veel zeggen, dido is wel een van de mooiste meiden in het huis samen met natte alie.
Oeps sorry, ja ik had daarstraks al zoiets in die richting gepost, maar daar kwam geen enkele reactie op. Ik denk, ik stel het wat scherperquote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Zo die kwam uit je tenen...hier kan ik niet tegenop...
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef essie05 het volgende:
[..]
Haha dat geld voor meerdere woorden.Ze zei vanavond ook een keer vol overgave GVD, toen ze besefte wat ze had gezegd kwam er een sorry uit.Ik vind pardon dan meer bij haar passen![]()
Het gaat nog altijd om de binnenkant is mijn mening.De buitenkant is alleen maar mooi meegenomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
ach je kan veel zeggen, dido is wel een van de mooiste meiden in het huis samen met natte alie.
ja ook dat maar dan zonder die piercing. Ik wil mensen hier niet te kort doen die er ene zouden hebben maar goed dat is mijn smaak.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tanja was veruit de mooiste, als ze zich een beetje had opgekalefaterd.
En dat zogename goed gesprek gehadquote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Die EINdeloze discussies over steeds hetzelfde![]()
hehe, dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef farceman het volgende:
Ze zijn toch zo lief en leuk samen!
Ik weet niet wat voor roze bril jij hebt opgezet, maar Dido behandelt Roel als haar slaafje en Roel laat het zich aanleunen. Dat is dus niet Duo Lief en Leuk, dat is Duo Trut en Sukkel.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef farceman het volgende:
Ze zijn toch zo lief en leuk samen!
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zie je de streamers hier de afgelopen weken heel vaak juist de streams opzoeken waar Dido en Roel op te zien zijn. Uit masochisme, of om ze te betrappen op een lullige opmerking, ik weet het niet. Maar op de een of andere manier hadden ze toch aantrekkingskracht.![]()
Of ze is gewoon een nieuwe nominatie aan het voorkomen als ze per ongeluk wel mag blijven...zo uitgekookt is madam echt wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik dus ook.
Krijg het idee dat Dido afscheid aan het nemen...verzoening met lieske, wat liefs tegen ing zeggen enzo
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik dus ook.
Krijg het idee dat Dido afscheid aan het nemen...verzoening met lieske, wat liefs tegen ing zeggen enzo
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor roze bril jij hebt opgezet, maar Dido behandelt Roel als haar slaafje en Roel laat het zich aanleunen. Dat is dus niet Duo Lief en Leuk, dat is Duo Trut en Sukkel.
Waar blijft de afscheidsseks met Nathalie dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef PieddeNaat het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef kissa het volgende:
Dodo tegen Roel: en, vind je het gezellig met mij?
![]()
Roel: ja.
En hij moet van Dildo nu aardig zijn voor Lieske dus puppy zal wel weer gehoorzamenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef Dropkick het volgende:
Hopen dat Lieske je nu uitkotst Roeland,vuile rat.
Nou Ik vind het lijf van Dido heel mooi, maar ik mis iets van persoonlijkheid in haar gezicht en kan niet zeggen dat ik haar echt knap vind.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
Ja.... daar beginnen die 'bevestig mij gesprekken' alweer..... zitten ze alquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef kissa het volgende:
Dodo tegen Roel: en, vind je het gezellig met mij?
![]()
Roel: ja.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar blijft de afscheidsseks met Nathalie dan?
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou jullie weer![]()
Ik vrees dat je daarvoor het net op moet en dan wat moet gaah Photoshoppenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat lijkt ook vaak zo, als je echt een hekel aan iemand hebt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik betrap juist bij mezelf het omgekeerde, vooral het geluid van Dido haar stemgeluis en het zelfingenomen lachje maken dat ik snel over spring naar een andere stream, helaas gaat Dido dan vaak mee en moet ik weer overstappen naar een volgende stream;(
vanavond de afscheidsseks met roel en morgen dan met Naatquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eensquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou jullie weer![]()
Dat had ik met R*bquote:Op woensdag 7 december 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lijkt ook vaak zo, als je echt een hekel aan iemand hebt.
Zo had ik bij Chantal altijd het gevoel alsof ze me op de streams achtervolgde.
En dan had ik een Chantal-vrije stream gevonden, ergens in een slaapkamer,. en dan wist die taart je vanuit de tuin nóg te bereiken met een GNA A! A ! A! uit haar tenen.![]()
Bizar vond ik dat je haar ondanks dat gegna eigenlijk maar heel zelden echt hebt zien lachen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan had ik een Chantal-vrije stream gevonden, ergens in een slaapkamer,. en dan wist die taart je vanuit de tuin nóg te bereiken met een GNA A! A ! A! uit haar tenen.![]()
"KLAAR". Rob echoot nog na.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef sleepy1958 het volgende:
In elke relatie is er één bovenliggende partij. Als Roel zich daar in schikt is dat
vooral zijn eigen beslissing en het past jullie niet om daar zo vreselijk laagdunkend
over te doen. In ruil daarvoor krijgt hij Dido aan zijn zijde. Case closed.
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, nu iedereen 't met me eens is, is het natuurlijk niet leuk meer![]()
Ik ga maar![]()
Trusten![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ga naar bed, nog veel plezier, ik hoop voor jullie dat er iets leuks zal gebeuren, dan lees ik het morgen wel![]()
Ook trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ga naar bed, nog veel plezier, ik hoop voor jullie dat er iets leuks zal gebeuren, dan lees ik het morgen wel![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef sleepy1958 het volgende:
In elke relatie is er één bovenliggende partij. Als Roel zich daar in schikt is dat
vooral zijn eigen beslissing en het past jullie niet om daar zo vreselijk laagdunkend
over te doen. In ruil daarvoor krijgt hij Dido aan zijn zijde. Case closed.
Ook tarustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, nu iedereen 't met me eens is, is het natuurlijk niet leuk meer![]()
Ik ga maar![]()
Trusten![]()
![]()
Das theorie hoor, kijk maar in je omgeving.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef cuall het volgende:
[..]
een relatie is gebaseerd op gelijkwaardigheid,
![]()
.......en nu ga ik echt![]()
quote:
Whehehe...!quote:
Doei Bongquote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik knal m ook af, heb niet veel gepost maar was even bezig met andere dingetjes
Doeg doeg
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef redhair het volgende:
Haak ook af.Kelf en Bef blijven alleen over en hebben een goed gesprek over katten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bongquote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
Yep, het gaat over Roel's broertje.........is dat dezelfde die hij er steeds bijroeptquote:
Hou ajb stil over my little pony.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:57 schreef Dropkick het volgende:
Gezellig Roeland,verhaaltjes over my little pony.
Mensen gaan op hun huisdier lijken zeggen ze tochquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Paarden.![]()
Ik zag trouwens in de uitzending van vandaag dat Dido ook een beetje een paardenkop heeft van opzij.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Paarden.![]()
Ik zag trouwens in de uitzending van vandaag dat Dido ook een beetje een paardenkop heeft van opzij.![]()
Ook op hun auto, kijk maar naar de avatar van KRIBBET.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen gaan op hun huisdier lijken zeggen ze toch![]()
Maar feit is wel dat je ze op zo'n moment wel even terug moet zetten hoor. Daar heeft ze wel gelijk in. Ze verteld het alleen wel een beetje spectaculairquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef Morwen het volgende:
Died, een paard is geen hond, een paard reageert op respect![]()
Je hebt gelijk..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Oh god, ik hou er mee op...ik kan het niet meer aanhoren![]()
Truste!![]()
![]()
Welnee! Leuk toch?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ook op hun auto, kijk maar naar de avatar van KRIBBET.![]()
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Oh god, ik hou er mee op...ik kan het niet meer aanhoren![]()
Truste!![]()
![]()
Nog ff: een paard is een edel dier en heeft een hoofd en benenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef Morwen het volgende:
Died, een paard is geen hond, een paard reageert op respect![]()
Kun jij me vertellen wat er nou zo leuk is aan Dido?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef F4iTH het volgende:
Dido is leuk. Zij moet de finale halen!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef F4iTH het volgende:
Dido is leuk. Zij moet de finale halen!
[afbeelding]
Klopt ja, maar das op basis van respect, je kan een paard niet bevelen enkel sturenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar feit is wel dat je ze op zo'n moment wel even terug moet zetten hoor. Daar heeft ze wel gelijk in. Ze verteld het alleen wel een beetje spectaculair![]()
Het was meer bedoeld om dwars te liggen omdat het hele fok forum al over haar loopt te zeuren.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef melke het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen wat er nou zo leuk is aan Dido?
Ja grappig dat we bijna weer dezelfde cap hebbenquote:
Ja maar ze de laatste tijd toch ook fucking irritant! Gister was het BB kijken echt stukken leuker, toen sliep ze...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld om dwars te liggen omdat het hele fok forum al over haar loopt te zeuren.![]()
Een paard heeft een hoofd?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Nog ff: een paard is een edel dier en heeft een hoofd en benen![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Vind je het lekker om op je hoofd geramd te worden ofzo. Je doet het erom.![]()
Nee want ze gaan er nu echt voor, voor de 100ste keer ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef APK het volgende:
Dumpen die muts met haar 500 woorden vocabulaire.![]()
Zou beertje (heel misschien) familie zijn van Didoquote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef APK het volgende:
Roel, kerel, je staat wreed ernstig voor lul bij je matties dat je naar dit matige Tante Annie lulverhaal luistert!![]()
Dumpen die muts met haar 500 woorden vocabulaire.![]()
Ik doe een poging. Ze heeft sterke sociale vaardigheden, kan dingen heel helder zien, anders dan Chantal praat ze altijd vanuit haar eigen gevoel, ze is een positief, vrolijk mens en trekt anderen daarin mee, heeft oog voor anderen, heeft een heerlijke lach etc.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef melke het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen wat er nou zo leuk is aan Dido?
Gister was het 'schattig' maar om 2 weken nog naar kwijlende mensen te gaan staren...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar ze de laatste tijd toch ook fucking irritant! Gister was het BB kijken echt stukken leuker, toen sliep ze...
Waar hebben jullie die begraven?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Welnee joh, lets talk paardquote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klopt ja, maar das op basis van respect, je kan een paard niet bevelen enkel sturen![]()
Sorry, ik hou er al over op![]()
Gelukkig. Hij doet altijd kei raar tegen mijquote:Op woensdag 7 december 2005 01:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar hebben jullie die begraven?![]()
Ik zie hem nooit meer![]()
Died eruit, dat geeft de mooiste tv nog voor de komende 2 wekenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gister was het 'schattig' maar om 2 weken nog naar kwijlende mensen te gaan staren...![]()
Josti gaat winnen ja...bij gebrek aan beter, helaasquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Died eruit, dat geeft de mooiste tv nog voor de komende 2 wekenEn Joost gaat winnen
![]()
Dan is het maar goed dat hij weg isquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef melke het volgende:
Gelukkig. Hij doet altijd kei raar tegen mij
Inderdaad! BB draait echt alleen maar om Dido. We krijgen een heel ander programma als ze donderdag naar huis moet. Maar ja, zal wel niet. Stel je voor dat Nathalie weg zal gaan, dan krijgen we constant het geklef van Roel en Dido...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Died eruit, dat geeft de mooiste tv nog voor de komende 2 wekenEn Joost gaat winnen
![]()
Dat is met ieder dier, niet alleen een paardquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Sjet het volgende:
Welnee joh, lets talk paard![]()
Respect als in dat je goed weet waarom een paard op een bepaalde manier reageert, daar ga je vanuit werken en zo krijg je het respect van je paard.
Ik zal er nu ook over ophouden
Ik zeg niets..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat hij weg is![]()
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Klopt Henkquote:Op woensdag 7 december 2005 01:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is met ieder dier, niet alleen een paard![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is hij of Lieske. Ing is een onzichtbare duimende entiteit, Roel kan winnen als Died eruit vliegt. Naatje.........hahahahahahaha, no wayquote:Op woensdag 7 december 2005 01:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Josti gaat winnen ja...bij gebrek aan beter, helaas![]()
Yes....zeker weten...quote:
Nee joh, zo is kribbet gewoon.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig. Hij doet altijd kei raar tegen mij
Toch had Nathalie 44 % van de stemmen.. Hopelijk was dat iets eenmaligs danquote:Op woensdag 7 december 2005 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, het is hij of Lieske. Ing is een onzichtbare duimende entiteit, Roel kan winnen als Died eruit vliegt. Naatje.........hahahahahahaha, no way![]()
Toppie muertequote:
Nee hoor, het was echt slecht en gemeen en ook nog eens niet waar, maar ik zeg nietsquote:Op woensdag 7 december 2005 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee joh, zi is kribbet gewoon.
Een beetje tussen de regels doorlezen en de boel al helemaal niet persoonlijk nemen. Hij schrijft altijd met z'n eigen humor met 'n knipoog.
Volgens mij ben jij de 22ste extra gevoelig voor voedsel vergiftiging.....quote:Op woensdag 7 december 2005 01:15 schreef essie05 het volgende:
[..]
Yes....zeker weten...![]()
Ze moet het alleen zonder mijn stemmen doenik heb een etentje op 22 december.Ik zoek nog een heeeeele goede smoes om eronder uit te komen.
Ik denk nog steeds dat zij zoveel stemmen kreeg omdat stemmers vonden dat Naat om een prut reden op de bank was gezet.Ik kan me niet voorstellen dat zij zoveel stemmen kreeg omdat ze zo populair was/ is.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:16 schreef melke het volgende:
[..]
Toch had Nathalie 44 % van de stemmen.. Hopelijk was dat iets eenmaligs dan
Welke planeet?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:16 schreef melke het volgende:
[..]
Toch had Nathalie 44 % van de stemmen.. Hopelijk was dat iets eenmaligs dan
Ik zou niet weten waaraan Lieske het moet hebben verdiend om dit BB te winnen maar goed.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, het is hij of Lieske. Ing is een onzichtbare duimende entiteit, Roel kan winnen als Died eruit vliegt. Naatje.........hahahahahahaha, no way![]()
Ja kan, toen Chantal eruit ging had ze maar 1% meer stemmen dan Chantal.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat zij zoveel stemmen kreeg omdat stemmers vonden dat Naat om een prut reden op de bank was gezet.Ik kan me niet voorstellen dat zij zoveel stemmen kreeg omdat ze zo populair was/ is.
Zou wel opvallen...ik heb al gezegd dat ik de finale wil zien,maar dat werd me niet echt in dank afgenomen.Er werd wel gezegd dat ze zich bij de meerderheid aan zouden sluiten...Maar het is 3(die echt geen BB volgen) tegen 2.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de 22ste extra gevoelig voor voedsel vergiftiging.....Dan kan je beter niet buiten de deur eten.... gewoon je eigen vertrouwde voedsel.... voor de tv
![]()
Joost mag winnen omdat hij zo'n gek is, Lieske mag winnen om zoete wraak op de rest te kunnen nemen en omdat ze het als jongste toch maar ff geflikt heeft, Ingrid mag winnen omdat ze veel over haar zelf heeft geleerd en toch wel een kwetsbaar meisje is. De andere bewonersquote:Op woensdag 7 december 2005 01:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waaraan Lieske het moet hebben verdiend om dit BB te winnen maar goed.
Als het moet gaan tussen Joost en Lieske dan jaag ik mijn hele studiefinanciering er wel doorheen om die kwijlende clown maar te laten winnen![]()
Nu ben ik toch best nieuwsgierig, maar ja.....quote:Op woensdag 7 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
[..]
Nee hoor, het was echt slecht en gemeen en ook nog eens niet waar, maar ik zeg niets![]()
Wie anders? Diedquote:Op woensdag 7 december 2005 01:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waaraan Lieske het moet hebben verdiend om dit BB te winnen maar goed.
Als het moet gaan tussen Joost en Lieske dan jaag ik mijn hele studiefinanciering er wel doorheen om die kwijlende clown maar te laten winnen![]()
In de talpa-poll heeft Jaathalie al een aantal werken lager gestaan dan allen die er nou nog zitten.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ja kan, toen Chantal eruit ging had ze maar 1% meer stemmen dan Chantal.
AU!!! Leg die megafoon nou eens weg joh.quote:
Haha zou iets teveel opvallen.Ik zie ze nog in staat om me dan te komen verzorgen en beschuitjes en thee mee te eten en drinken..Dan moet ik in de reclames maar ff kotsen,of zou dat teveel opvallen?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:21 schreef Bartoli het volgende:
Essie, gewoon die dag zeggen ik voel me niet lekker. Stop je je ff vol met eten en zet je het braken in scene. Klaar
Moet je tegen die kneus zeggen die BB gaat winnen.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog een keer en je bonuspunten verdwijnen weer he![]()
Die talpa-poll heeft nog nooit geklopt. Die wordt door heel andere mensen aangeklikt dan de mensen die bellen of sms-en.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:21 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
In de talpa-poll heeft Jaathalie al een aantal werken lager gestaan dan allen die er nou nog zitten.
ja komen ze je verzorgen zeg je dat de beschuiten of thee je slecht gevallen is. Gewoon wat fakenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:23 schreef essie05 het volgende:
[..]
Haha zou iets teveel opvallen.Ik zie ze nog in staat om me dan te komen verzorgen en beschuitjes en thee mee te eten en drinken..Dan moet ik in de reclames maar ff kotsen,of zou dat teveel opvallen?![]()
Leuk joh, kunnen ze gelijk de finale zienquote:Op woensdag 7 december 2005 01:23 schreef essie05 het volgende:
[..]
Haha zou iets teveel opvallen.Ik zie ze nog in staat om me dan te komen verzorgen en beschuitjes en thee mee te eten en drinken..Dan moet ik in de reclames maar ff kotsen,of zou dat teveel opvallen?![]()
Soms klopt het toch wel hoor. De minst populairste zijn meestal ook bij bij het stemmen de minste populairste en de meest populairste zijn meestal ook bij het stemmen de meest populairstequote:Op woensdag 7 december 2005 01:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Die talpa-poll heeft nog nooit geklopt. Die wordt door heel andere mensen aangeklikt dan de mensen die bellen of sms-en.
Voor haar hara-kiri?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:23 schreef melke het volgende:
Mens Dido sta op en ga dat mes halen. Doe ook eens wat zeg!
Verbaasd me niks dat hij een hele planeet heeftquote:
Dat bedoel ik, goeie kans dat ze mag blijvenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Die talpa-poll heeft nog nooit geklopt. Die wordt door heel andere mensen aangeklikt dan de mensen die bellen of sms-en.
over 2u30quote:Op woensdag 7 december 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
Gadver, wat is Dido naar hyper.
En wat is Roel saai.
Wanneer is de volgende shift?
Joh daar ben ik echt heel slecht in,maar 4 collega's laten vallen voor BB.nah... met hun moet ik de rest van het jaar weer verder.Ik denk dat ik gewoon eerlijk ga zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja komen ze je verzorgen zeg je dat de beschuiten of thee je slecht gevallen is. Gewoon wat faken
Omdat je nu dingen kunt zien van die 2 die je al een heeele tijd niet van ze gezien hebt?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Weet je wat het ergste is? Ik erger me dood aan Dido en Roel, maar toch kijk ik! Hoe fucking gestoord kun je zijn!!!
Lijkt me erg gezellig met 2 die nog nooit naar BB hebben gekeken,kan ik steeds maar weer uitleggen wie wie is en zo, en 1 die BB alleen via de uitzendingen volgt en pro Rob was en pro Dido is....lijkt me ook geen lol aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Leuk joh, kunnen ze gelijk de finale zien![]()
Nee hoor, erger me gewoon dood. Vind er niets aan, vind hun samen saai, vind hun gesprekken dom, etc. Maar toch blijf ik kijken. Stohhom!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:29 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Omdat je nu dingen kunt zien van die 2 die je al een heeele tijd niet van ze gezien hebt?
Zal maar even reageren anders weten ze niet waar je het over hebt (maar dat is eigenlijk altijd zoquote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik voel helemaal met je mee,die 2 hebben er nu voor gezorgd dat ik lekker naar bed ga...heeft ook voordelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Weet je wat het ergste is? Ik erger me dood aan Dido en Roel, maar toch kijk ik! Hoe fucking gestoord kun je zijn!!!
Nee die andere 4 zullen ons met spannende gesprekken gaan amuseren. Kan geen Red Bull tegenopquote:Op woensdag 7 december 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
Gadver, wat is Dido naar hyper.
En wat is Roel saai.
Wanneer is de volgende shift?
Geef ze maar ff de tijdquote:Op woensdag 7 december 2005 01:29 schreef Bartoli het volgende:
ik vind ze nu een beter gesprek hebben met hun 2 dan dat ze ooit eerder gevoerd hebben. OK het is niet diepzinnig maar toch. Het gaat al een hele tijd niet over hun 2 en hoe het verder moet.
dat komt vandaag niet meer ze hebben het er namelijk al over gehad. En ze zouden erover ophouden zeggen zequote:
Ja, alsof ze dat niet eerder gezegd hebben. Hoor Dido constant zeggen dat ze er klaar mee is en dat ze er helemaal voor wil gaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat komt vandaag niet meer ze hebben het er namelijk al over gehad. En ze zouden erover ophouden zeggen ze
Trusten Essiequote:Op woensdag 7 december 2005 01:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik voel helemaal met je mee,die 2 hebben er nu voor gezorgd dat ik lekker naar bed ga...heeft ook voordelen.
Slaap lekker allemaal voor later![]()
Nee Dido heeft de groepjes opnieuw ingedeeld. Het is nu Lieske en Ingrid, Dido en Roel en Nathalie en Joostquote:Op woensdag 7 december 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
Gaan Ingrid en nathalie eigenlijk nog samen bij het vuur zitten?
Dat lijkt me wel een leuke combi.
Nope, dur is iets fundamenteels verandert bij en tussen die twee. Ik gok dat het egocentrische gemuts nu echt voorbij is. We'll see.quote:
Alweer ja. Dat heb ik ook al 10000 keer gedachtquote:Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nope, dur is iets fundamenteels verandert bij en tussen die twee. Ik gok dat het egocentrische gemuts nu echt voorbij is. We'll see.
Waarom ben jij altijd zo gemeen tegen melkequote:Op woensdag 7 december 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal maar even reageren anders weten ze niet waar je het over hebt (maar dat is eigenlijk altijd zo)
![]()
Ja, Kribbet, vertel ze eens waarom je zo gemeen tegen mij doet?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo gemeen tegen melke
Ook niet leuk. Dat zijn precies de groepjes die gewoonlijk ook al met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee Dido heeft de groepjes opnieuw ingedeeld. Het is nu Lieske en Ingrid, Dido en Roel en Nathalie en Joost
Heel origineel Didoquote:Op woensdag 7 december 2005 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee Dido heeft de groepjes opnieuw ingedeeld. Het is nu Lieske en Ingrid, Dido en Roel en Nathalie en Joost
het is dat de queen er naar vroeg héquote:Op woensdag 7 december 2005 01:37 schreef Lamon het volgende:
Hee, Roel is Lieske aan het afzeiken over haar studentengeneuzel. Makkelijk, maar terecht.
Ik zie er wel de humor van in! Ook die langdradige nietszeggende verhalen. Vind ik wel leukquote:Op woensdag 7 december 2005 01:38 schreef farceman het volgende:
Hahaha fantastisch hoe roel Lies nadoet!
Je bent er toch nog, was zo bezorgd waar je wasquote:Op woensdag 7 december 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
Zal maar even reageren anders weten ze niet waar je het over hebt (maar dat is eigenlijk altijd zo)
![]()
Echtquote:Op woensdag 7 december 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
Alweer ja. Dat heb ik ook al 10000 keer gedacht
Altijdquote:Op woensdag 7 december 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo gemeen tegen melke
Iets te vroeg gejuigd.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:40 schreef PieddeNaat het volgende:
EchtDido die het nu eens niet de hele tijd over haar eigen ego heeft en bevestiging zoekt, Roel die nu us niet alleen meer aan sex denkt...lekker ontspannen bij het open vuur.
Ook als we over je auto beginnen........quote:Op woensdag 7 december 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AltijdNog nooit volgens mij hoor, ik vind iedereen aardig
![]()
Gelukkig hebben we de fotos nog.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:40 schreef Sjet het volgende:
BB, Roel weet het niet meer van vannacht..... kunnen jullie even een filmpje voor het stel instarten?![]()
Je staat heel hoog in mijn lijstje van vaste usersquote:Op woensdag 7 december 2005 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, Kribbet, vertel ze eens waarom je zo gemeen tegen mij doet?
Ja het zag er ook echt saai en ongezellig uit. Roel vond het inderdaa heeeel stom en hij vroeg ook helemaal niet bevestigend of Lieske het wel gezellig met hem vond. Nee, wij zijn duidelijk getuige van een ander gesprek geweestquote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de fotos nog.
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de fotos nog.
[afbeelding]
Jou heb ik nooit gemogenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook als we over je auto beginnen........![]()
Dan gooi ik meteen deze er ook achteraan.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja![]()
Kun je die niet even uitprinten en aan een tennisbal binden en dan over het hek gooien bij hun![]()
Gelukkig, dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 7 december 2005 01:46 schreef Sjet het volgende:
Ik vond het vannacht leuker![]()
Komt waarschijnlijk ook omdat ik een Dido-allergie heb......
Ze moet het wel boeiend houden voor de kijkers hequote:Op woensdag 7 december 2005 01:48 schreef APK het volgende:
Ik snap geen fuck van Dido.
De afgelopen dagen wilde ze niets meer met Roel te maken hebben en nu ligt ze weer op zijn schoot.![]()
Dat kan ja, heb ze hier gehad en dan kan je ze alleen nog maar op wintersport sturenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
Kunnen muizen trauma's krjgen? Mijn God..
Nouja, zeg en ik ben geliefd door een ieder.......ja, echtquote:
Stop nou toch eens met die 2 caps die je hebt gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2005 01:47 schreef Dropkick het volgende:
Dan gooi ik meteen deze er ook achteraan.
[afbeelding]
Zoals ik zei, ze is er klaar mequote:Op woensdag 7 december 2005 01:48 schreef APK het volgende:
Ik snap geen fuck van Dido.
De afgelopen dagen wilde ze niets meer met Roel te maken hebben en nu ligt ze weer op zijn schoot.![]()
Het was goedbedoehoeld!!! Meneer pausmobielquote:
Ik wist dat je wakker zou wordenquote:
Dat paardenhoofd is veel te dom om zoiets te bedenken.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:49 schreef melke het volgende:
Ze moet het wel boeiend houden voor de kijkers he![]()
Lijkt me sterk dat ze een dilemma gehad heeft. Ik hoop wel dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 7 december 2005 01:50 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ze is er klaar meHeeft iets te maken met dat dbk-gebeuren. Ik denk dat ze afscheid aan het nemen is.
Maar ik ben niet "een ieder"quote:Op woensdag 7 december 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nouja, zeg en ik ben geliefd door een ieder.......ja, echt![]()
ik hoop dat ze nog ff blijftquote:Op woensdag 7 december 2005 01:51 schreef melke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze een dilemma gehad heeft. Ik hoop wel dat je gelijk hebt
Lijkt me sterk. Ik denk dat iedereen dat dagboekgebeuren zwaar aan het overdrijven is.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:50 schreef PieddeNaat het volgende:
Heeft iets te maken met dat dbk-gebeuren. Ik denk dat ze afscheid aan het nemen is.
Heeft Henk ook een Multipla?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:50 schreef melke het volgende:
Het was goedbedoehoeld!!! Meneer pausmobiel![]()
Jouw auto.........wat doen zequote:Op woensdag 7 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik ben niet "een ieder"![]()
Mijn auto............ heel gevoelig![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:47 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Dan gooi ik meteen deze er ook achteraan.
[afbeelding]
Lijkt me een heel goed planquote:Op woensdag 7 december 2005 01:50 schreef melke het volgende:
[..]
Het was goedbedoehoeld!!! Meneer pausmobieldacht dat ik dat lelijk bedoelde. Wat dus niet zo was. Eigenlijk dus miscommunicatie. Gaat nergens over. Einde onderwerp goed?
Ik speculeer niet over wat er gebeurt is. Viel me gewoon op dat ze gisteren na DBK deprie werd en er vandaag vrolijk uitkwam. Ze maakte lieve opmerkingen naar Ing en Lieske, zei dat Roel minder hard tegen Lieske moest zijn en opende zich weer voor Roel.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik denk dat iedereen dat dagboekgebeuren zwaar aan het overdrijven is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |