Ik vrees dat je daarvoor het net op moet en dan wat moet gaah Photoshoppenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar blijft de afscheidsseks met Nathalie dan?
Dat lijkt ook vaak zo, als je echt een hekel aan iemand hebt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik betrap juist bij mezelf het omgekeerde, vooral het geluid van Dido haar stemgeluis en het zelfingenomen lachje maken dat ik snel over spring naar een andere stream, helaas gaat Dido dan vaak mee en moet ik weer overstappen naar een volgende stream;(
vanavond de afscheidsseks met roel en morgen dan met Naatquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar blijft de afscheidsseks met Nathalie dan?
Ben het volledig met je eensquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido is een akelig, egoïstisch, ijdel, tot in de grond verwend sekreet.
Nou jullie weer![]()
Dat had ik met R*bquote:Op woensdag 7 december 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lijkt ook vaak zo, als je echt een hekel aan iemand hebt.
Zo had ik bij Chantal altijd het gevoel alsof ze me op de streams achtervolgde.
En dan had ik een Chantal-vrije stream gevonden, ergens in een slaapkamer,. en dan wist die taart je vanuit de tuin nóg te bereiken met een GNA A! A ! A! uit haar tenen.![]()
Bizar vond ik dat je haar ondanks dat gegna eigenlijk maar heel zelden echt hebt zien lachen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan had ik een Chantal-vrije stream gevonden, ergens in een slaapkamer,. en dan wist die taart je vanuit de tuin nóg te bereiken met een GNA A! A ! A! uit haar tenen.![]()
"KLAAR". Rob echoot nog na.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef sleepy1958 het volgende:
In elke relatie is er één bovenliggende partij. Als Roel zich daar in schikt is dat
vooral zijn eigen beslissing en het past jullie niet om daar zo vreselijk laagdunkend
over te doen. In ruil daarvoor krijgt hij Dido aan zijn zijde. Case closed.
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, nu iedereen 't met me eens is, is het natuurlijk niet leuk meer![]()
Ik ga maar![]()
Trusten![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ga naar bed, nog veel plezier, ik hoop voor jullie dat er iets leuks zal gebeuren, dan lees ik het morgen wel![]()
Ook trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ga naar bed, nog veel plezier, ik hoop voor jullie dat er iets leuks zal gebeuren, dan lees ik het morgen wel![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef sleepy1958 het volgende:
In elke relatie is er één bovenliggende partij. Als Roel zich daar in schikt is dat
vooral zijn eigen beslissing en het past jullie niet om daar zo vreselijk laagdunkend
over te doen. In ruil daarvoor krijgt hij Dido aan zijn zijde. Case closed.
Ook tarustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, nu iedereen 't met me eens is, is het natuurlijk niet leuk meer![]()
Ik ga maar![]()
Trusten![]()
![]()
Das theorie hoor, kijk maar in je omgeving.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef cuall het volgende:
[..]
een relatie is gebaseerd op gelijkwaardigheid,
![]()
.......en nu ga ik echt![]()
quote:
Whehehe...!quote:
Doei Bongquote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik knal m ook af, heb niet veel gepost maar was even bezig met andere dingetjes
Doeg doeg
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef redhair het volgende:
Haak ook af.Kelf en Bef blijven alleen over en hebben een goed gesprek over katten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bongquote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
Yep, het gaat over Roel's broertje.........is dat dezelfde die hij er steeds bijroeptquote:
Hou ajb stil over my little pony.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:57 schreef Dropkick het volgende:
Gezellig Roeland,verhaaltjes over my little pony.
Mensen gaan op hun huisdier lijken zeggen ze tochquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Paarden.![]()
Ik zag trouwens in de uitzending van vandaag dat Dido ook een beetje een paardenkop heeft van opzij.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Paarden.![]()
Ik zag trouwens in de uitzending van vandaag dat Dido ook een beetje een paardenkop heeft van opzij.![]()
Ook op hun auto, kijk maar naar de avatar van KRIBBET.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen gaan op hun huisdier lijken zeggen ze toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |