quote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hun lovestory is eerder de doodsteek voor BB dit jaar in mijn ogen. Vond het al redelijk saai, maar klef en bef constant samen, maakt het er al helemaal niet beter op. Of bedoel je het feit dat ze ruzien, uit elkaar, paretn, goedmaken weer bij elkaar. Zelfs dat wordt inmiddels wel erg eentonig helaas.
Vind je dat écht??quote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef sleepy1958 het volgende:
Absolute onzin Dropkick. Dido is en blijft verreweg de meest boeiende bewoonster.
Moeilijk karakter zeker maar zoveel interessanter dan alle andere vrouwen (en één
meisje) daar. Hun 'lovestory' is de redding van BB dit jaar.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik wens jullie veel plezier verder. Ik duik er eens op tijd in
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Heeeeeeeeeeeel eentonig.... slaapverwekkendquote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hun lovestory is eerder de doodsteek voor BB dit jaar in mijn ogen. Vond het al redelijk saai, maar klef en bef constant samen, maakt het er al helemaal niet beter op. Of bedoel je het feit dat ze ruzien, uit elkaar, paretn, goedmaken weer bij elkaar. Zelfs dat wordt inmiddels wel erg eentonig helaas.
Ook trustequote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Pfff... haal jij je maar niks in je mooie hoofdje.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Statistiekjes? Houd je een dossier van me bij?![]()
[..]
Alle complimenten zijn meegenomen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Tuurlijk niet. Het is alleen een project als je er ook wat mee doet.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, het is een PJOJECT!
Zou GJ de Boer zeggen
Ja, volg je de streams? Ze is de hele tijd al chagrijnig.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef essie05 het volgende:
Zooooooo die Dido heeft er lang over gedaan om er iets positiefs over te zeggen tegen Ing en Lies.
Toen er over het hek werd geschreeuwd voor Ing en Lies stond die kop op een weekje onweer.
Trusten! En Odie ookquote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Slijmbalquote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff... haal jij je maar niks in je mooie hoofdje.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef essie05 het volgende:
Zooooooo die Dido heeft er lang over gedaan om er iets positiefs over te zeggen tegen Ing en Lies.
Toen er over het hek werd geschreeuwd voor Ing en Lies stond die kop op een weekje onweer.
Toch zie je de streamers hier de afgelopen weken heel vaak juist de streams opzoeken waar Dido en Roel op te zien zijn. Uit masochisme, of om ze te betrappen op een lullige opmerking, ik weet het niet. Maar op de een of andere manier hadden ze toch aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Vind je dat écht??
Ik vind het juist killing. Dat gehang tegen elkaar de eindeloze herhaling tijdens de gesprekken, Dido die steeds wil horen waarom Roel haar nou zo leuk vind![]()
Ik vond ze beiden veel leuker voordat ze iets met elkaar begonnen.
Nou,ik zat heerlijk te bubbelen en had de streams waar Dido en Roel op te zien waren ff lekker uitgezet...maar ja ze moesten de rust ff verstoren.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, volg je de streams? Ze is de hele tijd al chagrijnig.![]()
Dido is een akelig, egoïstisch, ijdel, tot in de grond verwend sekreet.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef essie05 het volgende:
Haha dat geld voor meerdere woorden.Ze zei vanavond ook een keer vol overgave GVD, toen ze besefte wat ze had gezegd kwam er een sorry uit.Ik vind pardon dan meer bij haar passenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
En vind je het ook geen gehoor als de queen het woord 'fokking' probeert te gebruiken?![]()
Ik kan niet anders dan je gelijk gevenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido is een akelig, egoïstisch, ijdel, tot in de grond verwend sekreet.
Nou jullie weer![]()
Zo die kwam uit je tenen...hier kan ik niet tegenop...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou jullie weer![]()
Tanja was veruit de mooiste, als ze zich een beetje had opgekalefaterd.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
ach je kan veel zeggen, dido is wel een van de mooiste meiden in het huis samen met natte alie.
Oeps sorry, ja ik had daarstraks al zoiets in die richting gepost, maar daar kwam geen enkele reactie op. Ik denk, ik stel het wat scherperquote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Zo die kwam uit je tenen...hier kan ik niet tegenop...
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef essie05 het volgende:
[..]
Haha dat geld voor meerdere woorden.Ze zei vanavond ook een keer vol overgave GVD, toen ze besefte wat ze had gezegd kwam er een sorry uit.Ik vind pardon dan meer bij haar passen![]()
Het gaat nog altijd om de binnenkant is mijn mening.De buitenkant is alleen maar mooi meegenomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
ach je kan veel zeggen, dido is wel een van de mooiste meiden in het huis samen met natte alie.
ja ook dat maar dan zonder die piercing. Ik wil mensen hier niet te kort doen die er ene zouden hebben maar goed dat is mijn smaak.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tanja was veruit de mooiste, als ze zich een beetje had opgekalefaterd.
En dat zogename goed gesprek gehadquote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Die EINdeloze discussies over steeds hetzelfde![]()
hehe, dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef farceman het volgende:
Ze zijn toch zo lief en leuk samen!
Ik weet niet wat voor roze bril jij hebt opgezet, maar Dido behandelt Roel als haar slaafje en Roel laat het zich aanleunen. Dat is dus niet Duo Lief en Leuk, dat is Duo Trut en Sukkel.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef farceman het volgende:
Ze zijn toch zo lief en leuk samen!
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zie je de streamers hier de afgelopen weken heel vaak juist de streams opzoeken waar Dido en Roel op te zien zijn. Uit masochisme, of om ze te betrappen op een lullige opmerking, ik weet het niet. Maar op de een of andere manier hadden ze toch aantrekkingskracht.![]()
Of ze is gewoon een nieuwe nominatie aan het voorkomen als ze per ongeluk wel mag blijven...zo uitgekookt is madam echt wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik dus ook.
Krijg het idee dat Dido afscheid aan het nemen...verzoening met lieske, wat liefs tegen ing zeggen enzo
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik dus ook.
Krijg het idee dat Dido afscheid aan het nemen...verzoening met lieske, wat liefs tegen ing zeggen enzo
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor roze bril jij hebt opgezet, maar Dido behandelt Roel als haar slaafje en Roel laat het zich aanleunen. Dat is dus niet Duo Lief en Leuk, dat is Duo Trut en Sukkel.
Waar blijft de afscheidsseks met Nathalie dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef PieddeNaat het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef kissa het volgende:
Dodo tegen Roel: en, vind je het gezellig met mij?
![]()
Roel: ja.
En hij moet van Dildo nu aardig zijn voor Lieske dus puppy zal wel weer gehoorzamenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef Dropkick het volgende:
Hopen dat Lieske je nu uitkotst Roeland,vuile rat.
Nou Ik vind het lijf van Dido heel mooi, maar ik mis iets van persoonlijkheid in haar gezicht en kan niet zeggen dat ik haar echt knap vind.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
Ja.... daar beginnen die 'bevestig mij gesprekken' alweer..... zitten ze alquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef kissa het volgende:
Dodo tegen Roel: en, vind je het gezellig met mij?
![]()
Roel: ja.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar blijft de afscheidsseks met Nathalie dan?
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou jullie weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |