Op een enkele fan naquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk toendertijd dat topic niet gevolgd. Toen werd er nog meer afgezeken op hem, hoe amateuristisch zijn getokkel wel niet was enzo
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op een enkele fan na
Commentaren op de live streams - deel 269
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand is objecief.
Toch valt het me wel op dat bepaalde mensen hier categorisch alles verdedigen, als het maar anti-Dido/Roel of pro-Lieske is.
Wel grappig dat je mij dan Scanman-gedrag verwijt, terwijl jij zelf de Scanwoman uithangt hier.
FYI: ik vond de actie van Roel vanmiddag dus onbegrijpelijk en sneu. En heb dat vanmiddag ook meteen gepost. Voordat je mij weer gaat verwijten van "jij-doet-ut-zellufde-alleen-dan-andersom.![]()
In ieder geintje zit een seintje.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
Nee hoor Gert ik zat je gewoon ff lekker te stangen![]()
Ga dan slapenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:11 schreef Sjet het volgende:
Ik kan echt niet meer naar dat mens luisteren![]()
En ook niet naar Roelie trouwens.....
Yeeeaaaaahhhh weer sjakoezie streams![]()
Die zijn er helemaal niet tochquote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
[..]
.....en for the record, ik zie ook de slechte eigenschappen van Lieske hoor![]()
Ik begin heus niet iedere OP metquote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Waarom begin jij elke OP metdan, Wicked?
In gespannen afwachting of je wel de eerste was?![]()
Dat mag.quote:
Die complimenten waren gewoon een inleiding van BB om ff een flinke kat te geven over haar kuif waardoor ze wel 40 lijkt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
Dido geeft nu net zelf aan dat ze in de DBK helemaal de hemel is ingeprezen (haar woorden hoor)
En dan ook maar echte liefde vanuit een andere hoekquote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, dus zó ziet echt liefde eruit![]()
95% !!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin heus niet iedere OP met![]()
Maar wel vaak idd![]()
Owww, het is een PJOJECT!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kijk zelf vooral om de sociologische aspecten op te nemen en om te proberen erachter te komen waarom bepaalde bewoners bepaalde dingen doen of zeggen en wat er in hun hoofd omgaat als ze die dingen doen.
(...)
Ik kan Joost en kon Rob het meest waarderen, maar dat kwam vooral omdat zij heel veel opvallende sociale interaktie vertoonden. Dat was het meest boeiende om te zien voor mij.
Das meer psychologie hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kijk zelf vooral om de sociologische aspecten op te nemen en om te proberen erachter te komen waarom bepaalde bewoners bepaalde dingen doen of zeggen en wat er in hun hoofd omgaat als ze die dingen doen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die complimenten waren gewoon een inleiding van BB om ff een flinke kat te geven over haar kuif waardoor ze wel 40 lijkt.
Wie heeft er vuurdienst eigenlijk.....quote:Op woensdag 7 december 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
Volgens mij is het vuur uit...
Ja en Roeltje vindt BB coolquote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
Dido geeft nu net zelf aan dat ze in de DBK helemaal de hemel is ingeprezen (haar woorden hoor)
Statistiekjes? Houd je een dossier van me bij?quote:
Alle complimenten zijn meegenomenquote:Wel schattig vinnik dat, al vraag ik me af of je dat wel een compliment vindt.
Ik heb je ongeveer 3 uur niet meer gezien, was wel lang zoekenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Op een enkele fan na
Commentaren op de live streams - deel 269
Hun lovestory is eerder de doodsteek voor BB dit jaar in mijn ogen. Vond het al redelijk saai, maar klef en bef constant samen, maakt het er al helemaal niet beter op. Of bedoel je het feit dat ze ruzien, uit elkaar, paretn, goedmaken weer bij elkaar. Zelfs dat wordt inmiddels wel erg eentonig helaas.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef sleepy1958 het volgende:
Absolute onzin Dropkick. Dido is en blijft verreweg de meest boeiende bewoonster.
Moeilijk karakter zeker maar zoveel interessanter dan alle andere vrouwen (en één
meisje) daar. Hun 'lovestory' is de redding van BB dit jaar.
Oh neeeeee!!!!! Bel de brandweer!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
Volgens mij is het vuur uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |