Zou jij dat niet gedaan hebben? Behoorlijk stom als je 5000 euro laat schieten voor wat eten vind ik persoonlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef riri het volgende:
[..]
Toen Lieske voor het geld koos wat verspeelde ze toen dan voor de groep?
Juist,het fijnste eten terwijl ze op noodrantsoen waren liet ze aan de groep voorbij gaan door te kiezen voor het geld voor haarzelf.
Je begint een soort van Scanman verschijnselen te vertonen jij, alleen is het bij jou anti-Lieske.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er laf aan is.
En al helemaal niet wat er laffer aan is dan een pak geld aannemen en denken dat je daar ongezien mee wegkomt terwijl de rest van de groep op water en brood kan.
Ik hou er niet zo van als mensen moreel hoog van de toren gaan blazen als ze zelf ook boter op hun hoofd hebben. Bah, hypocriet gedoe.
Maar goed, we komen hier niet uit. Ik verwacht echt niet dat de Lieske-fans dit af zullen keuren.
Ik heb de 'caps-machine' ook ff stil gelegd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Had hem al weg gehaald en er zijn genoeg mensen die caps plaatsen, dus ik zal me verder inhouden.![]()
Hallo zeg dat was helemaal aan het begin. Zou ook voor mezelf kiezen als ik daar zat met 12 vreemden. Plus hadden ze te eten, alleen geen luxe. Wat is het probleem eet en drink jij iedere dag luxe dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef riri het volgende:
[..]
Toen Lieske voor het geld koos wat verspeelde ze toen dan voor de groep?
Juist,het fijnste eten terwijl ze op noodrantsoen waren liet ze aan de groep voorbij gaan door te kiezen voor het geld voor haarzelf.
Dat is waar... het moet geen cap overkill worden neequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Weet ik wel en caps horen er ook wel bij, maar ik vind het zelf niet prettig lezen als ik tussen 2 reply's eerst 3 of 4 keer dezelfde cap voorbij zie komen, het verstoord de discussie nogal vind ik.
Bovendien kan ik mijn ei toch wel kwijt hoor!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
Ik vond die techno-troep van Roel al helemaal niks, maar nu snap ik het .......die jongen heeft helemaal geen gevoel voor muziek en ook geen muziekaal gehoor.![]()
Maar we moeten wel topic 1000 halenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is waar... het moet geen cap overkill worden nee
Kan ik wel begrijpen. Gert probeert zich objectief op te stellen en conclusies te trekken naar aanleiding wat er echt in het huis gebeurt, maar de Lieske-cult kan geen enkele kritiek horen, hoe gesubstantieerd ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
Je begint een soort van Scanman verschijnselen te vertonen jij, alleen is het bij jou anti-Lieske.
Vind ik knap... bij mij zit hij nog binnen gitaar te spelenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
Roel houdt het vuur goed in de gaten
[afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
Roel heeft een gitaar en hij kan helemaal niet spelen![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hallo zeg dat was helemaal aan het begin. Zou ook voor mezelf kiezen als ik daar zat met 12 vreemden. Plus hadden ze te eten, alleen geen luxe. Wat is het probleem eet en drink jij iedere dag luxe dan?
Nu zijn het
a- absoluut geen vreemden meer, voor een groot deel zelfs z'n vrienden. Die ie plezier ontneemt op een moment dat het daar saai is en ze zich doodvervelen. Om zelf weer plezier te krijgen.
Maar deze reden telt dan nog niet eens zwaar wmb. Volgende echter wel
b-ging het hier om ego kwestie die hij ook zelf op had kunnen lossen zonder hulp van BB, of tenminste had kunnen proberen.
Maar alsnog ben ik als kijker erg dankbaar dat die k*tkaartenweg zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen. Gert probeert zich objectief op te stellen en conclusies te trekken naar aanleiding wat er echt in het huis gebeurt, maar de Lieske-cult kan geen enkele kritiek horen, hoe gesubstantieerd ook.
Dan wordt je vanzelf wat fanatieker.
Niemand die dan die deur ff goed dicht duwt he.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
Roel houdt het vuur goed in de gaten
[afbeelding]
Ik wilde effe een cap plaatsen die niemand hadquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vind ik knap... bij mij zit hij nog binnen gitaar te spelen
Had ik al doorquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik wilde effe een cap plaatsen die niemand had![]()
Dan heb je duidelijk toendertijd dat topic niet gevolgd. Toen werd er nog meer afgezeken op hem, hoe amateuristisch zijn getokkel wel niet was enzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef pullup het volgende:
Ik zit niet te luisteren naar Roel zijn getokkel maar vind het grappig om alle reacties hierop voorbij te zien komen.
Tot nu toe is er geen enkele positieve reactie geweest.
Ik neem ongeluisterd aan dat hij ongeveer hetzelfde laat horen als de eerste keer toen iedereen er lyrisch over was.
Maar toen vond iedereen Roel nog cool.![]()
Roel doet net alsof het hem allemaal niet boeit, maar ondertussen. Z'n gezicht spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Bartoli het volgende:
ach niet zeiken over Roel. Zolang zijn matties (Naat, Dido enzo) het goed vinden boeit het hem voor de rest geen flikker
Ik zei toch "probeert".quote:
Hmmm dan hebben we blijkbaar andere posts gelezenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk toendertijd dat topic niet gevolgd. Toen werd er nog meer afgezeken op hem, hoe amateuristisch zijn getokkel wel niet was enzo
Ja jijquote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmmm dan hebben we blijkbaar andere posts gelezen
Wel waarquote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef Lamon het volgende:
Niemand is echt objectief.
Daar heeft ie dan ook voor gestudeerdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Roel is prima in staat objectief te redeneren
Dat is waarquote:Op woensdag 7 december 2005 00:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja jij. Er werd telkens gezegd dat ie maar 4 liedjes kon.
vergeleken met die 5000 euro is een liedje voor je liefste wel heel wat minder egoistischquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef melke het volgende:
[..]
Zou jij dat niet gedaan hebben? Behoorlijk stom als je 5000 euro laat schieten voor wat eten vind ik persoonlijk
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zei toch "probeert".
Niemand is echt objectief.
Maar Lieske in ALLES goedpraten, is nog altijd de meest subjectieve activiteit op dit forum.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef riri het volgende:
[..]
vergeleken met die 5000 euro is een liedje voor je liefste wel heel wat minder egoistisch
Vind ik niet, kun je niet met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef riri het volgende:
[..]
vergeleken met die 5000 euro is een liedje voor je liefste wel heel wat minder egoistisch
Niemand is objecief.quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit te luisteren naar de blonde zusjes in de bubbel.
Oh gelukkig ik vond dit echt té erg om aan te horen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
Roel moet eindelijk zijn gitaar inleveren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |