Wat is hier verkeert aan Gertquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zei tegen Ingrid dat ze gisteren iets opgevangen had tijdens het gesprek met Roel, maar dat ze er niet over kon vertellen omdat ze anders misschien iemands opdracht in gevaar bracht.
Even later vertelde ze het toch, aan Ingrid en Joost: dat ze dacht dat Roel de speelkaarten weg had gehaald in ruil voor een avondje bubblebad met muziek met Dido. En dat zij dat nóóit gedaan zou hebben. Lieske, die eerder voor 5000 euro koos ten nadele van de rest van de groep, zou dat nóóóit gedaan hebben.![]()
En Roel zei dat ie Lieske negatief en vervelend vond vanacht. Waarschijnlijk om een shift met Dido te forceren, de stakker.![]()
Heb me ook geërgerd aan Tanja, maar ook veel om haar asociale gedrag gelachen. Ik had nog wel enige clementie met haar omdat de hormonen door haar lijf gierden tijdens de zwangerschap.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Ok. Ik zit nu klaar voor het getokkel
En Dido is net Tanja, echt, vind alleen zichzelf belangrijk
Wie zei dat dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:31 schreef Lamon het volgende:
"Joost, het zijn maar een paar mensen, dat zegt toch niets? "
herman Brood achter naquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Bartoli het volgende:
hahaha
Dido "als jij gay bent roel dan spring ik ook van het dak van het hilton"![]()
Nathalie of Dido, whoever.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wie zei dat dan?
Ik zit n.l. gezellig bij de dames in de sjakoezie![]()
Lieske zit er niet eens bij nu hoor. Die zit met Ingrid in badquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef sleepy1958 het volgende:
Neen. Als Roel gay is springt Dido van het Hilton.
LIESKE wist niet dat dat niet origineel meer was. Shame on Her.
Lieske was er niet eens bij... je zal Naat bedoelenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef sleepy1958 het volgende:
Eeehm Nathalie hoor...quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef sleepy1958 het volgende:
je bedoeld nathalie want Lies zit in de jacuzziquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef sleepy1958 het volgende:
Tan was gewoon geweldigquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb me ook geërgerd aan Tanja, maar ook veel om haar asociale gedrag gelachen.
Een geest die zich helemaal 'te kicken' voeltquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel mooi, alsof er een geest in bad zit!
Neeh doe dan het moment dat zij toch maar een peuk op stak, wat boeit haar het nu dat de rest niet kan eten :pquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan was gewoon geweldig
Tijdens een rantsoen een hele maaltijd voor zichzelf maken, en die na 3 happen in de afvalbak flikkeren![]()
Een heel gaaf Tan-moment vond ik toen ze Roel naar het toilet begeleidde, toen die over zijn eigen bed wilde plassen
Ze mochten niet voor niets buiten blijvenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
De aanmoeding voor Ingrid en Lieske is wel erg leuk.
En dat zet de andere aan het denken roel,dido,nath,joost.
Toch grappig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
De aanmoeding voor Ingrid en Lieske is wel erg leuk.
En dat zet de andere aan het denken roel,dido,nath,joost.
Het gaat mij vooral om wie nou weer zoiets afgezaagds zegt als 'ut zijn maar een paar mensen'....quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nathalie of Dido, whoever.
Het gaat om zijn cynische reaktie.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan was gewoon geweldig
Tijdens een rantsoen een hele maaltijd voor zichzelf maken, en die na 3 happen in de afvalbak flikkeren![]()
quote:Een heel gaaf Tan-moment vond ik toen ze Roel naar het toilet begeleidde, toen die over zijn eigen bed wilde plassen
Ja leuk toch? Ze denken binnen dat Dido heel populair is, maar dat kan nog wel eens tegen vallenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch grappig.
Het feit dat Joost rete-populair is zo een weet voor iedereen buiten het huis.
Maar Joost kan dat zelf natuurlijk helemaal niet weten.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef melke het volgende:
[..]
Ze mochten niet voor niets buiten blijven
Genuanceerder? Ik hield me nog in hoor. Lieske liep weer stoer te doen dat ze Roel wel met die vuurpook zou bewerken als hij dat echt gedaan had. Natuurlijk half voor de grap, maar wel met een pissige ondertoon.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat is hier verkeert aan GertHet klopt toch dat de speelkaarten veel plezier gaf aan de hele groep en dat Roel voor zijn voor zijn eigen ego heeft gekozen. Nou ik zou daar ook stevig de zijk in hebben hoor. Overigens staat het op de Talpa site wel wat genuanceerder
![]()
Wanneer nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef odie22 het volgende:
Het is saai
Maar een goede nacht voor Nathaliequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Wordt weer slechte nacht voor Roel.............![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |