Ik vrees dat je daarvoor het net op moet en dan wat moet gaah Photoshoppenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar blijft de afscheidsseks met Nathalie dan?
Dat lijkt ook vaak zo, als je echt een hekel aan iemand hebt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik betrap juist bij mezelf het omgekeerde, vooral het geluid van Dido haar stemgeluis en het zelfingenomen lachje maken dat ik snel over spring naar een andere stream, helaas gaat Dido dan vaak mee en moet ik weer overstappen naar een volgende stream;(
vanavond de afscheidsseks met roel en morgen dan met Naatquote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar blijft de afscheidsseks met Nathalie dan?
Ben het volledig met je eensquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido is een akelig, egoïstisch, ijdel, tot in de grond verwend sekreet.
Nou jullie weer![]()
Dat had ik met R*bquote:Op woensdag 7 december 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lijkt ook vaak zo, als je echt een hekel aan iemand hebt.
Zo had ik bij Chantal altijd het gevoel alsof ze me op de streams achtervolgde.
En dan had ik een Chantal-vrije stream gevonden, ergens in een slaapkamer,. en dan wist die taart je vanuit de tuin nóg te bereiken met een GNA A! A ! A! uit haar tenen.![]()
Bizar vond ik dat je haar ondanks dat gegna eigenlijk maar heel zelden echt hebt zien lachen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan had ik een Chantal-vrije stream gevonden, ergens in een slaapkamer,. en dan wist die taart je vanuit de tuin nóg te bereiken met een GNA A! A ! A! uit haar tenen.![]()
"KLAAR". Rob echoot nog na.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef sleepy1958 het volgende:
In elke relatie is er één bovenliggende partij. Als Roel zich daar in schikt is dat
vooral zijn eigen beslissing en het past jullie niet om daar zo vreselijk laagdunkend
over te doen. In ruil daarvoor krijgt hij Dido aan zijn zijde. Case closed.
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, nu iedereen 't met me eens is, is het natuurlijk niet leuk meer![]()
Ik ga maar![]()
Trusten![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ga naar bed, nog veel plezier, ik hoop voor jullie dat er iets leuks zal gebeuren, dan lees ik het morgen wel![]()
Ook trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ga naar bed, nog veel plezier, ik hoop voor jullie dat er iets leuks zal gebeuren, dan lees ik het morgen wel![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef sleepy1958 het volgende:
In elke relatie is er één bovenliggende partij. Als Roel zich daar in schikt is dat
vooral zijn eigen beslissing en het past jullie niet om daar zo vreselijk laagdunkend
over te doen. In ruil daarvoor krijgt hij Dido aan zijn zijde. Case closed.
Ook tarustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, nu iedereen 't met me eens is, is het natuurlijk niet leuk meer![]()
Ik ga maar![]()
Trusten![]()
![]()
Das theorie hoor, kijk maar in je omgeving.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef cuall het volgende:
[..]
een relatie is gebaseerd op gelijkwaardigheid,
![]()
.......en nu ga ik echt![]()
quote:
Whehehe...!quote:
Doei Bongquote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik knal m ook af, heb niet veel gepost maar was even bezig met andere dingetjes
Doeg doeg
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef redhair het volgende:
Haak ook af.Kelf en Bef blijven alleen over en hebben een goed gesprek over katten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bongquote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
Yep, het gaat over Roel's broertje.........is dat dezelfde die hij er steeds bijroeptquote:
Hou ajb stil over my little pony.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:57 schreef Dropkick het volgende:
Gezellig Roeland,verhaaltjes over my little pony.
Mensen gaan op hun huisdier lijken zeggen ze tochquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Paarden.![]()
Ik zag trouwens in de uitzending van vandaag dat Dido ook een beetje een paardenkop heeft van opzij.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Paarden.![]()
Ik zag trouwens in de uitzending van vandaag dat Dido ook een beetje een paardenkop heeft van opzij.![]()
Ook op hun auto, kijk maar naar de avatar van KRIBBET.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen gaan op hun huisdier lijken zeggen ze toch![]()
Maar feit is wel dat je ze op zo'n moment wel even terug moet zetten hoor. Daar heeft ze wel gelijk in. Ze verteld het alleen wel een beetje spectaculairquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef Morwen het volgende:
Died, een paard is geen hond, een paard reageert op respect![]()
Je hebt gelijk..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Oh god, ik hou er mee op...ik kan het niet meer aanhoren![]()
Truste!![]()
![]()
Welnee! Leuk toch?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ook op hun auto, kijk maar naar de avatar van KRIBBET.![]()
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Oh god, ik hou er mee op...ik kan het niet meer aanhoren![]()
Truste!![]()
![]()
Nog ff: een paard is een edel dier en heeft een hoofd en benenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef Morwen het volgende:
Died, een paard is geen hond, een paard reageert op respect![]()
Kun jij me vertellen wat er nou zo leuk is aan Dido?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef F4iTH het volgende:
Dido is leuk. Zij moet de finale halen!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef F4iTH het volgende:
Dido is leuk. Zij moet de finale halen!
[afbeelding]
Klopt ja, maar das op basis van respect, je kan een paard niet bevelen enkel sturenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar feit is wel dat je ze op zo'n moment wel even terug moet zetten hoor. Daar heeft ze wel gelijk in. Ze verteld het alleen wel een beetje spectaculair![]()
Het was meer bedoeld om dwars te liggen omdat het hele fok forum al over haar loopt te zeuren.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef melke het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen wat er nou zo leuk is aan Dido?
Ja grappig dat we bijna weer dezelfde cap hebbenquote:
Ja maar ze de laatste tijd toch ook fucking irritant! Gister was het BB kijken echt stukken leuker, toen sliep ze...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld om dwars te liggen omdat het hele fok forum al over haar loopt te zeuren.![]()
Een paard heeft een hoofd?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Nog ff: een paard is een edel dier en heeft een hoofd en benen![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Vind je het lekker om op je hoofd geramd te worden ofzo. Je doet het erom.![]()
Nee want ze gaan er nu echt voor, voor de 100ste keer ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef APK het volgende:
Dumpen die muts met haar 500 woorden vocabulaire.![]()
Zou beertje (heel misschien) familie zijn van Didoquote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef APK het volgende:
Roel, kerel, je staat wreed ernstig voor lul bij je matties dat je naar dit matige Tante Annie lulverhaal luistert!![]()
Dumpen die muts met haar 500 woorden vocabulaire.![]()
Ik doe een poging. Ze heeft sterke sociale vaardigheden, kan dingen heel helder zien, anders dan Chantal praat ze altijd vanuit haar eigen gevoel, ze is een positief, vrolijk mens en trekt anderen daarin mee, heeft oog voor anderen, heeft een heerlijke lach etc.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef melke het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen wat er nou zo leuk is aan Dido?
Gister was het 'schattig' maar om 2 weken nog naar kwijlende mensen te gaan staren...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar ze de laatste tijd toch ook fucking irritant! Gister was het BB kijken echt stukken leuker, toen sliep ze...
Waar hebben jullie die begraven?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Ook op hun auto, kijk maar naar de avatar van KRIBBET.![]()
Welnee joh, lets talk paardquote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klopt ja, maar das op basis van respect, je kan een paard niet bevelen enkel sturen![]()
Sorry, ik hou er al over op![]()
Gelukkig. Hij doet altijd kei raar tegen mijquote:Op woensdag 7 december 2005 01:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar hebben jullie die begraven?![]()
Ik zie hem nooit meer![]()
Died eruit, dat geeft de mooiste tv nog voor de komende 2 wekenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gister was het 'schattig' maar om 2 weken nog naar kwijlende mensen te gaan staren...![]()
Josti gaat winnen ja...bij gebrek aan beter, helaasquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Died eruit, dat geeft de mooiste tv nog voor de komende 2 wekenEn Joost gaat winnen
![]()
Dan is het maar goed dat hij weg isquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef melke het volgende:
Gelukkig. Hij doet altijd kei raar tegen mij
Inderdaad! BB draait echt alleen maar om Dido. We krijgen een heel ander programma als ze donderdag naar huis moet. Maar ja, zal wel niet. Stel je voor dat Nathalie weg zal gaan, dan krijgen we constant het geklef van Roel en Dido...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Died eruit, dat geeft de mooiste tv nog voor de komende 2 wekenEn Joost gaat winnen
![]()
Dat is met ieder dier, niet alleen een paardquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Sjet het volgende:
Welnee joh, lets talk paard![]()
Respect als in dat je goed weet waarom een paard op een bepaalde manier reageert, daar ga je vanuit werken en zo krijg je het respect van je paard.
Ik zal er nu ook over ophouden
Ik zeg niets..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat hij weg is![]()
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Klopt Henkquote:Op woensdag 7 december 2005 01:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is met ieder dier, niet alleen een paard![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is hij of Lieske. Ing is een onzichtbare duimende entiteit, Roel kan winnen als Died eruit vliegt. Naatje.........hahahahahahaha, no wayquote:Op woensdag 7 december 2005 01:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Josti gaat winnen ja...bij gebrek aan beter, helaas![]()
Yes....zeker weten...quote:
Nee joh, zo is kribbet gewoon.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig. Hij doet altijd kei raar tegen mij
Toch had Nathalie 44 % van de stemmen.. Hopelijk was dat iets eenmaligs danquote:Op woensdag 7 december 2005 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, het is hij of Lieske. Ing is een onzichtbare duimende entiteit, Roel kan winnen als Died eruit vliegt. Naatje.........hahahahahahaha, no way![]()
Toppie muertequote:
Nee hoor, het was echt slecht en gemeen en ook nog eens niet waar, maar ik zeg nietsquote:Op woensdag 7 december 2005 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee joh, zi is kribbet gewoon.
Een beetje tussen de regels doorlezen en de boel al helemaal niet persoonlijk nemen. Hij schrijft altijd met z'n eigen humor met 'n knipoog.
Volgens mij ben jij de 22ste extra gevoelig voor voedsel vergiftiging.....quote:Op woensdag 7 december 2005 01:15 schreef essie05 het volgende:
[..]
Yes....zeker weten...![]()
Ze moet het alleen zonder mijn stemmen doenik heb een etentje op 22 december.Ik zoek nog een heeeeele goede smoes om eronder uit te komen.
Ik denk nog steeds dat zij zoveel stemmen kreeg omdat stemmers vonden dat Naat om een prut reden op de bank was gezet.Ik kan me niet voorstellen dat zij zoveel stemmen kreeg omdat ze zo populair was/ is.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:16 schreef melke het volgende:
[..]
Toch had Nathalie 44 % van de stemmen.. Hopelijk was dat iets eenmaligs dan
Welke planeet?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:16 schreef melke het volgende:
[..]
Toch had Nathalie 44 % van de stemmen.. Hopelijk was dat iets eenmaligs dan
Ik zou niet weten waaraan Lieske het moet hebben verdiend om dit BB te winnen maar goed.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, het is hij of Lieske. Ing is een onzichtbare duimende entiteit, Roel kan winnen als Died eruit vliegt. Naatje.........hahahahahahaha, no way![]()
Ja kan, toen Chantal eruit ging had ze maar 1% meer stemmen dan Chantal.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat zij zoveel stemmen kreeg omdat stemmers vonden dat Naat om een prut reden op de bank was gezet.Ik kan me niet voorstellen dat zij zoveel stemmen kreeg omdat ze zo populair was/ is.
Zou wel opvallen...ik heb al gezegd dat ik de finale wil zien,maar dat werd me niet echt in dank afgenomen.Er werd wel gezegd dat ze zich bij de meerderheid aan zouden sluiten...Maar het is 3(die echt geen BB volgen) tegen 2.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de 22ste extra gevoelig voor voedsel vergiftiging.....Dan kan je beter niet buiten de deur eten.... gewoon je eigen vertrouwde voedsel.... voor de tv
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |