Maar feit is wel dat je ze op zo'n moment wel even terug moet zetten hoor. Daar heeft ze wel gelijk in. Ze verteld het alleen wel een beetje spectaculairquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef Morwen het volgende:
Died, een paard is geen hond, een paard reageert op respect![]()
Je hebt gelijk..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Oh god, ik hou er mee op...ik kan het niet meer aanhoren![]()
Truste!![]()
![]()
Welnee! Leuk toch?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ook op hun auto, kijk maar naar de avatar van KRIBBET.![]()
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Oh god, ik hou er mee op...ik kan het niet meer aanhoren![]()
Truste!![]()
![]()
Nog ff: een paard is een edel dier en heeft een hoofd en benenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef Morwen het volgende:
Died, een paard is geen hond, een paard reageert op respect![]()
Kun jij me vertellen wat er nou zo leuk is aan Dido?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef F4iTH het volgende:
Dido is leuk. Zij moet de finale halen!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef F4iTH het volgende:
Dido is leuk. Zij moet de finale halen!
[afbeelding]
Klopt ja, maar das op basis van respect, je kan een paard niet bevelen enkel sturenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar feit is wel dat je ze op zo'n moment wel even terug moet zetten hoor. Daar heeft ze wel gelijk in. Ze verteld het alleen wel een beetje spectaculair![]()
Het was meer bedoeld om dwars te liggen omdat het hele fok forum al over haar loopt te zeuren.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef melke het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen wat er nou zo leuk is aan Dido?
Ja grappig dat we bijna weer dezelfde cap hebbenquote:
Ja maar ze de laatste tijd toch ook fucking irritant! Gister was het BB kijken echt stukken leuker, toen sliep ze...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld om dwars te liggen omdat het hele fok forum al over haar loopt te zeuren.![]()
Een paard heeft een hoofd?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Nog ff: een paard is een edel dier en heeft een hoofd en benen![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Vind je het lekker om op je hoofd geramd te worden ofzo. Je doet het erom.![]()
Nee want ze gaan er nu echt voor, voor de 100ste keer ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef APK het volgende:
Dumpen die muts met haar 500 woorden vocabulaire.![]()
Zou beertje (heel misschien) familie zijn van Didoquote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef APK het volgende:
Roel, kerel, je staat wreed ernstig voor lul bij je matties dat je naar dit matige Tante Annie lulverhaal luistert!![]()
Dumpen die muts met haar 500 woorden vocabulaire.![]()
Ik doe een poging. Ze heeft sterke sociale vaardigheden, kan dingen heel helder zien, anders dan Chantal praat ze altijd vanuit haar eigen gevoel, ze is een positief, vrolijk mens en trekt anderen daarin mee, heeft oog voor anderen, heeft een heerlijke lach etc.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef melke het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen wat er nou zo leuk is aan Dido?
Gister was het 'schattig' maar om 2 weken nog naar kwijlende mensen te gaan staren...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar ze de laatste tijd toch ook fucking irritant! Gister was het BB kijken echt stukken leuker, toen sliep ze...
Waar hebben jullie die begraven?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Ook op hun auto, kijk maar naar de avatar van KRIBBET.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |