Welnee joh, lets talk paardquote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klopt ja, maar das op basis van respect, je kan een paard niet bevelen enkel sturen![]()
Sorry, ik hou er al over op![]()
Gelukkig. Hij doet altijd kei raar tegen mijquote:Op woensdag 7 december 2005 01:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar hebben jullie die begraven?![]()
Ik zie hem nooit meer![]()
Died eruit, dat geeft de mooiste tv nog voor de komende 2 wekenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gister was het 'schattig' maar om 2 weken nog naar kwijlende mensen te gaan staren...![]()
Josti gaat winnen ja...bij gebrek aan beter, helaasquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Died eruit, dat geeft de mooiste tv nog voor de komende 2 wekenEn Joost gaat winnen
![]()
Dan is het maar goed dat hij weg isquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef melke het volgende:
Gelukkig. Hij doet altijd kei raar tegen mij
Inderdaad! BB draait echt alleen maar om Dido. We krijgen een heel ander programma als ze donderdag naar huis moet. Maar ja, zal wel niet. Stel je voor dat Nathalie weg zal gaan, dan krijgen we constant het geklef van Roel en Dido...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Died eruit, dat geeft de mooiste tv nog voor de komende 2 wekenEn Joost gaat winnen
![]()
Dat is met ieder dier, niet alleen een paardquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Sjet het volgende:
Welnee joh, lets talk paard![]()
Respect als in dat je goed weet waarom een paard op een bepaalde manier reageert, daar ga je vanuit werken en zo krijg je het respect van je paard.
Ik zal er nu ook over ophouden
Ik zeg niets..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat hij weg is![]()
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Klopt Henkquote:Op woensdag 7 december 2005 01:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is met ieder dier, niet alleen een paard![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is hij of Lieske. Ing is een onzichtbare duimende entiteit, Roel kan winnen als Died eruit vliegt. Naatje.........hahahahahahaha, no wayquote:Op woensdag 7 december 2005 01:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Josti gaat winnen ja...bij gebrek aan beter, helaas![]()
Yes....zeker weten...quote:
Nee joh, zo is kribbet gewoon.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig. Hij doet altijd kei raar tegen mij
Toch had Nathalie 44 % van de stemmen.. Hopelijk was dat iets eenmaligs danquote:Op woensdag 7 december 2005 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, het is hij of Lieske. Ing is een onzichtbare duimende entiteit, Roel kan winnen als Died eruit vliegt. Naatje.........hahahahahahaha, no way![]()
Toppie muertequote:
Nee hoor, het was echt slecht en gemeen en ook nog eens niet waar, maar ik zeg nietsquote:Op woensdag 7 december 2005 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee joh, zi is kribbet gewoon.
Een beetje tussen de regels doorlezen en de boel al helemaal niet persoonlijk nemen. Hij schrijft altijd met z'n eigen humor met 'n knipoog.
Volgens mij ben jij de 22ste extra gevoelig voor voedsel vergiftiging.....quote:Op woensdag 7 december 2005 01:15 schreef essie05 het volgende:
[..]
Yes....zeker weten...![]()
Ze moet het alleen zonder mijn stemmen doenik heb een etentje op 22 december.Ik zoek nog een heeeeele goede smoes om eronder uit te komen.
Ik denk nog steeds dat zij zoveel stemmen kreeg omdat stemmers vonden dat Naat om een prut reden op de bank was gezet.Ik kan me niet voorstellen dat zij zoveel stemmen kreeg omdat ze zo populair was/ is.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:16 schreef melke het volgende:
[..]
Toch had Nathalie 44 % van de stemmen.. Hopelijk was dat iets eenmaligs dan
Welke planeet?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:16 schreef melke het volgende:
[..]
Toch had Nathalie 44 % van de stemmen.. Hopelijk was dat iets eenmaligs dan
Ik zou niet weten waaraan Lieske het moet hebben verdiend om dit BB te winnen maar goed.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, het is hij of Lieske. Ing is een onzichtbare duimende entiteit, Roel kan winnen als Died eruit vliegt. Naatje.........hahahahahahaha, no way![]()
Ja kan, toen Chantal eruit ging had ze maar 1% meer stemmen dan Chantal.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat zij zoveel stemmen kreeg omdat stemmers vonden dat Naat om een prut reden op de bank was gezet.Ik kan me niet voorstellen dat zij zoveel stemmen kreeg omdat ze zo populair was/ is.
Zou wel opvallen...ik heb al gezegd dat ik de finale wil zien,maar dat werd me niet echt in dank afgenomen.Er werd wel gezegd dat ze zich bij de meerderheid aan zouden sluiten...Maar het is 3(die echt geen BB volgen) tegen 2.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de 22ste extra gevoelig voor voedsel vergiftiging.....Dan kan je beter niet buiten de deur eten.... gewoon je eigen vertrouwde voedsel.... voor de tv
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |