Omdat je nu dingen kunt zien van die 2 die je al een heeele tijd niet van ze gezien hebt?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Weet je wat het ergste is? Ik erger me dood aan Dido en Roel, maar toch kijk ik! Hoe fucking gestoord kun je zijn!!!
Lijkt me erg gezellig met 2 die nog nooit naar BB hebben gekeken,kan ik steeds maar weer uitleggen wie wie is en zo, en 1 die BB alleen via de uitzendingen volgt en pro Rob was en pro Dido is....lijkt me ook geen lol aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Leuk joh, kunnen ze gelijk de finale zien![]()
Nee hoor, erger me gewoon dood. Vind er niets aan, vind hun samen saai, vind hun gesprekken dom, etc. Maar toch blijf ik kijken. Stohhom!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:29 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Omdat je nu dingen kunt zien van die 2 die je al een heeele tijd niet van ze gezien hebt?
Zal maar even reageren anders weten ze niet waar je het over hebt (maar dat is eigenlijk altijd zoquote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ook op hun auto, kijk maar naar de avatar van KRIBBET.![]()
Ik voel helemaal met je mee,die 2 hebben er nu voor gezorgd dat ik lekker naar bed ga...heeft ook voordelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Weet je wat het ergste is? Ik erger me dood aan Dido en Roel, maar toch kijk ik! Hoe fucking gestoord kun je zijn!!!
Nee die andere 4 zullen ons met spannende gesprekken gaan amuseren. Kan geen Red Bull tegenopquote:Op woensdag 7 december 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
Gadver, wat is Dido naar hyper.
En wat is Roel saai.
Wanneer is de volgende shift?
Geef ze maar ff de tijdquote:Op woensdag 7 december 2005 01:29 schreef Bartoli het volgende:
ik vind ze nu een beter gesprek hebben met hun 2 dan dat ze ooit eerder gevoerd hebben. OK het is niet diepzinnig maar toch. Het gaat al een hele tijd niet over hun 2 en hoe het verder moet.
dat komt vandaag niet meer ze hebben het er namelijk al over gehad. En ze zouden erover ophouden zeggen zequote:
Ja, alsof ze dat niet eerder gezegd hebben. Hoor Dido constant zeggen dat ze er klaar mee is en dat ze er helemaal voor wil gaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat komt vandaag niet meer ze hebben het er namelijk al over gehad. En ze zouden erover ophouden zeggen ze
Trusten Essiequote:Op woensdag 7 december 2005 01:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik voel helemaal met je mee,die 2 hebben er nu voor gezorgd dat ik lekker naar bed ga...heeft ook voordelen.
Slaap lekker allemaal voor later![]()
Nee Dido heeft de groepjes opnieuw ingedeeld. Het is nu Lieske en Ingrid, Dido en Roel en Nathalie en Joostquote:Op woensdag 7 december 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
Gaan Ingrid en nathalie eigenlijk nog samen bij het vuur zitten?
Dat lijkt me wel een leuke combi.
Nope, dur is iets fundamenteels verandert bij en tussen die twee. Ik gok dat het egocentrische gemuts nu echt voorbij is. We'll see.quote:
Alweer ja. Dat heb ik ook al 10000 keer gedachtquote:Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nope, dur is iets fundamenteels verandert bij en tussen die twee. Ik gok dat het egocentrische gemuts nu echt voorbij is. We'll see.
Waarom ben jij altijd zo gemeen tegen melkequote:Op woensdag 7 december 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal maar even reageren anders weten ze niet waar je het over hebt (maar dat is eigenlijk altijd zo)
![]()
Ja, Kribbet, vertel ze eens waarom je zo gemeen tegen mij doet?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo gemeen tegen melke
Ook niet leuk. Dat zijn precies de groepjes die gewoonlijk ook al met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee Dido heeft de groepjes opnieuw ingedeeld. Het is nu Lieske en Ingrid, Dido en Roel en Nathalie en Joost
Heel origineel Didoquote:Op woensdag 7 december 2005 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee Dido heeft de groepjes opnieuw ingedeeld. Het is nu Lieske en Ingrid, Dido en Roel en Nathalie en Joost
het is dat de queen er naar vroeg héquote:Op woensdag 7 december 2005 01:37 schreef Lamon het volgende:
Hee, Roel is Lieske aan het afzeiken over haar studentengeneuzel. Makkelijk, maar terecht.
Ik zie er wel de humor van in! Ook die langdradige nietszeggende verhalen. Vind ik wel leukquote:Op woensdag 7 december 2005 01:38 schreef farceman het volgende:
Hahaha fantastisch hoe roel Lies nadoet!
Je bent er toch nog, was zo bezorgd waar je wasquote:Op woensdag 7 december 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
Zal maar even reageren anders weten ze niet waar je het over hebt (maar dat is eigenlijk altijd zo)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |