Echtquote:Op woensdag 7 december 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
Alweer ja. Dat heb ik ook al 10000 keer gedacht
Altijdquote:Op woensdag 7 december 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo gemeen tegen melke
Iets te vroeg gejuigd.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:40 schreef PieddeNaat het volgende:
EchtDido die het nu eens niet de hele tijd over haar eigen ego heeft en bevestiging zoekt, Roel die nu us niet alleen meer aan sex denkt...lekker ontspannen bij het open vuur.
Ook als we over je auto beginnen........quote:Op woensdag 7 december 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AltijdNog nooit volgens mij hoor, ik vind iedereen aardig
![]()
Gelukkig hebben we de fotos nog.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:40 schreef Sjet het volgende:
BB, Roel weet het niet meer van vannacht..... kunnen jullie even een filmpje voor het stel instarten?![]()
Je staat heel hoog in mijn lijstje van vaste usersquote:Op woensdag 7 december 2005 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, Kribbet, vertel ze eens waarom je zo gemeen tegen mij doet?
Ja het zag er ook echt saai en ongezellig uit. Roel vond het inderdaa heeeel stom en hij vroeg ook helemaal niet bevestigend of Lieske het wel gezellig met hem vond. Nee, wij zijn duidelijk getuige van een ander gesprek geweestquote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de fotos nog.
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de fotos nog.
[afbeelding]
Jou heb ik nooit gemogenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook als we over je auto beginnen........![]()
Dan gooi ik meteen deze er ook achteraan.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja![]()
Kun je die niet even uitprinten en aan een tennisbal binden en dan over het hek gooien bij hun![]()
Gelukkig, dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 7 december 2005 01:46 schreef Sjet het volgende:
Ik vond het vannacht leuker![]()
Komt waarschijnlijk ook omdat ik een Dido-allergie heb......
Ze moet het wel boeiend houden voor de kijkers hequote:Op woensdag 7 december 2005 01:48 schreef APK het volgende:
Ik snap geen fuck van Dido.
De afgelopen dagen wilde ze niets meer met Roel te maken hebben en nu ligt ze weer op zijn schoot.![]()
Dat kan ja, heb ze hier gehad en dan kan je ze alleen nog maar op wintersport sturenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
Kunnen muizen trauma's krjgen? Mijn God..
Nouja, zeg en ik ben geliefd door een ieder.......ja, echtquote:
Stop nou toch eens met die 2 caps die je hebt gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2005 01:47 schreef Dropkick het volgende:
Dan gooi ik meteen deze er ook achteraan.
[afbeelding]
Zoals ik zei, ze is er klaar mequote:Op woensdag 7 december 2005 01:48 schreef APK het volgende:
Ik snap geen fuck van Dido.
De afgelopen dagen wilde ze niets meer met Roel te maken hebben en nu ligt ze weer op zijn schoot.![]()
Het was goedbedoehoeld!!! Meneer pausmobielquote:
Ik wist dat je wakker zou wordenquote:
Dat paardenhoofd is veel te dom om zoiets te bedenken.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:49 schreef melke het volgende:
Ze moet het wel boeiend houden voor de kijkers he![]()
Lijkt me sterk dat ze een dilemma gehad heeft. Ik hoop wel dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 7 december 2005 01:50 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ze is er klaar meHeeft iets te maken met dat dbk-gebeuren. Ik denk dat ze afscheid aan het nemen is.
Maar ik ben niet "een ieder"quote:Op woensdag 7 december 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nouja, zeg en ik ben geliefd door een ieder.......ja, echt![]()
ik hoop dat ze nog ff blijftquote:Op woensdag 7 december 2005 01:51 schreef melke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze een dilemma gehad heeft. Ik hoop wel dat je gelijk hebt
Lijkt me sterk. Ik denk dat iedereen dat dagboekgebeuren zwaar aan het overdrijven is.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:50 schreef PieddeNaat het volgende:
Heeft iets te maken met dat dbk-gebeuren. Ik denk dat ze afscheid aan het nemen is.
Heeft Henk ook een Multipla?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:50 schreef melke het volgende:
Het was goedbedoehoeld!!! Meneer pausmobiel![]()
Jouw auto.........wat doen zequote:Op woensdag 7 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik ben niet "een ieder"![]()
Mijn auto............ heel gevoelig![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:47 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Dan gooi ik meteen deze er ook achteraan.
[afbeelding]
Lijkt me een heel goed planquote:Op woensdag 7 december 2005 01:50 schreef melke het volgende:
[..]
Het was goedbedoehoeld!!! Meneer pausmobieldacht dat ik dat lelijk bedoelde. Wat dus niet zo was. Eigenlijk dus miscommunicatie. Gaat nergens over. Einde onderwerp goed?
Ik speculeer niet over wat er gebeurt is. Viel me gewoon op dat ze gisteren na DBK deprie werd en er vandaag vrolijk uitkwam. Ze maakte lieve opmerkingen naar Ing en Lieske, zei dat Roel minder hard tegen Lieske moest zijn en opende zich weer voor Roel.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik denk dat iedereen dat dagboekgebeuren zwaar aan het overdrijven is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |