Jeah en weer in enschede?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanaf morgen weer rustig...hoop ik
ja dat was ik al, nou ja half danquote:
hier ook niet, tis weer helemaal ingekakt. Jammer dat Sjoewe en Herban er niet meer waren want Hugo nam het veel te serieusquote:
En waar was de andere helft?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja dat was ik al, nou ja half dan![]()
jeah dude. zonder gein. gaat het nog wel een beetje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
ik ben gewoon te moe, afgelopen nacht door al het gezeik van de afgelopen tijd maar een paar uur geslapenben totaal kapot ga ook zo slapen denk ik. (moet toch om half 5 op)
Geen commentaarquote:
Peu... Deep Blue Sea op Veronica vanavondquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
ik ben gewoon te moe, afgelopen nacht door al het gezeik van de afgelopen tijd maar een paar uur geslapenben totaal kapot ga ook zo slapen denk ik. (moet toch om half 5 op)
Behalve slapeloosheid (met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah dude. zonder gein. gaat het nog wel een beetje?
Is oke hoor, doe de laatste tijd wel meer niet zo handige dingen, ik heb besloten dit jaar (de komende 2 weken dusquote:
spoorloos, en hij heeft mijn vrijetijd meegenomenquote:
Hoe was dat spreekwoord ook alweer? Klaag neit over de splinter in iemands oog als je een balk in je eigen oog hebt?quote:
Wel de splinter in iemands oog zien, maar niet de balk in je eigen oog.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe was dat spreekwoord ook alweer? Klaag neit over de splinter in iemands oog als je een balk in je eigen oog hebt?
Hahah welkom bij de club. Nu weet je ongeveer hoe ik me de afgelopen bijna 4 maanden al weer voelquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Behalve slapeloosheid (met alle gevolgen van dien) prima, ik kan die draaimolen met feiten in mn kop gewoon niet stil krijgen
![]()
Heb voor vanacht lichte slaappillen, anders heb ik morgen een groot probleem (4u de tijd om 650km te rijden).
Baal je nu niet een beetje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
ik dacht eindelijk die bo opgetieft, is het een grap
erg geloofwaardig was het niet trouwens
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
ik dacht eindelijk die bo opgetieft, is het een grap
erg geloofwaardig was het niet trouwens
vrouwen ookquote:
Ik ga toch liever voor de GTI als ik mag kiezenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga met BoJo trouwen, en word vaste gast op de bijrijdersstoel van de auto uit de OP
Vrouwen die van 205-jes houden zijn extra liefquote:
rukkertje van mequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ik![]()
ach jah matige rel, iedereen loopt hier de laatste tijd alleen maar te klagen, ik wilde wel eens een keer wat anders![]()
mjah maar het ging me hier om het verbruik en de kostenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de GTI als ik mag kiezen![]()
Dan is 't goed. Ik kan geen afstand nemen van mijn 205-je ook al moet 't wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar het ging me hier om het verbruik en de kosten![]()
ik meen hetquote:
Zodra ik een andere auto heb mag je mijn 1.4tje overkopenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is 't goed. Ik kan geen afstand nemen van mijn 205-je ook al moet 't wel.
Rood 1.1 GE'tje kopen?
Ik heb al een nieuwe autoquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zodra ik een andere auto heb mag je mijn 1.4tje overkopen![]()
slaap ze en werk zequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
* is pitten..
morgen gaat de wekker weer eens om 5:00.
Die van mij ook. Stel je niet aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
* is pitten..
morgen gaat de wekker weer eens om 5:00.
wat voor 1 ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe auto
Ik zal ook alleen nog een 1.9 GTI kopen, dus als je er nog eentje weet
quote:Onderwerp: fokking briljant!
Van: "Jaap van Otterlo" <Jaap@**********l>
Datum: Di, 6 december, 2005 7:00 pm
Aan: freestylemassiv@sockonthamikecollective.tk
dat was alles wat ik te zeggen had...
Moet ik tegen m'n bijlmervrienden zeggen dat de 205 niet in de fik hoeft, of is dit het volgende stadium van je grap?quote:
ik kan het me niet echt veroorloven om half wakker op m'n werk te komen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die van mij ook. Stel je niet aantruste
oke oke we weten nou wel dat het een matige kut grap wasquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet ik tegen m'n bijlmervrienden zeggen dat de 205 niet in de fik hoeft, of is dit het volgende stadium van je grap?
Ik zou graag een redelijk originele, donkergrijze 205 GTI 1.9 hebben. Ik weet dat ze afgetrapt zijn over het algemeen. Maar voorlopig ben ik toch bankroet, dus hoef ik me er nog geen zorgen over te maken. Maar een mens mag dromen hebben he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat voor 1 ?
Enne ik weet alleen dat er veeeeeuuulll 1.9 GTItjes afgetrapt zijn en de achteras doorgezakt![]()
![]()
Dat is voor 6 bonkige negers helegaar geen probleem hoorquote:
Laat die Britten maar lekker wachtenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan het me niet echt veroorloven om half wakker op m'n werk te komen.zo zonde van die ford (ahum..
) en een brit in engeland moet dan nog langer wachten op z'n nieuwe auto
meer van die bonkige negers konden niet eens de Fiat 750 Luxe uit 1978 van m'n moeder op z'n kant krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is voor 6 bonkige negers helegaar geen probleem hoor
Dus toen heb jij ze maar een handje geholpen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
meer van die bonkige negers konden niet eens de Fiat 750 Luxe uit 1978 van m'n moeder op z'n kant krijgen![]()
de buurvrouw had ze gezien en toen kwam de politie ze storenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus toen heb jij ze maar een handje geholpen?
Ik ga nog ff een roti opwarmen
Stonden je antennes uit?quote:
Jups, scheef naar achteren over het dak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stonden je antennes uit?205-jes
Lief door de bocht:![]()
[afbeelding]
geen lid, vond ik wat overdreven om voor elke type auto te registreren voor de desbetreffende foraquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Jups, scheef naar achteren over het dak.
Zijn de 205rijders hier al lid van pug205.nl ?
Heb er nog maar 3 op het moment.![]()
Trutze!quote:
Vind het altijd wel handig voor info en onderdelen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen lid, vond ik wat overdreven om voor elke type auto te registreren voor de desbetreffende fora![]()
![]()
En is dat Sjoewe of ben ik dat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ik![]()
geenstijlquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef ook_gek het volgende:
http://download.omroep.nl/rvu/av/simek/051204.mp3
Martin Simek VS Mohammed Jabri
Moet je luisteren gek![]()
Na 37 minuten komt het gesprek los en halverwege de 46ste minuut wil Simek los….
Gedurfde uitspraken hoor. Theo gedroeg zich het zelfde als dat jij dat doet. Hij is vermoord daar door. Jij zal nooit vermoord worden want zo zijn nederlanders niet
MEESTERLIJK hoe doe tjech die marokaan aan spreekt
Hij noemt hem schijnheil, trut marokaan, saai persoon. MEESTERLIJK GEWOON echt waar.
En hij word UBER link gek. Hij hoekt hem nog net niet meer hahahah. Of nou ja bijna niet.
Misschien als m'n GTI-tje serieus in t vooruitzicht ligtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Jups, scheef naar achteren over het dak.
Zijn de 205rijders hier al lid van pug205.nl ?
Heb er nog maar 3 op het moment.![]()
ja en ik vind het werkelijk meesterlijkquote:
er staat minstens, Hugo is er zeker 1quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En is dat Sjoewe of ben ik dat?
COOL en wat vind je van mij dan? Want ik sta ver boven hun natuurlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Unimog het volgende:
Wassut maar un garpje?
Ik vin die hermanperman hugstyer en sjoewe dus wel eg een ongeloveluk stellutje sukkels
Zeg gore tering spuit 11, hoe haal je het in je botte kop om BoJo te gaan steunenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Unimog het volgende:
Wassut maar un garpje?
Ik vin die hermanperman hugstyer en sjoewe dus wel eg een ongeloveluk stellutje sukkels
Pug205 is de algemene 205 site.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien als m'n GTI-tje serieus in t vooruitzicht ligt
Precies!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg gore tering spuit 11, hoe haal je het in je botte kop om BoJo te gaan steunen! Ik dacht dat je ons vriendje was
!Ga HODFR een Unimog koppen ofzo, eersteklas teringkneus
!
Ik moe altijd wel om jou lachehquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
COOL en wat vind je van mij dan? Want ik sta ver boven hun natuurlijk?
mijn 205 loopt echt bar slechtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pug205 is de algemene 205 site.
205gti.nl is meer voor de GTI's.
Heb je anders belang bij een 205 1.9 GTTI?
Nouw zeg, jullie doen alwtijd zo stoer enzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg gore tering spuit 11, hoe haal je het in je botte kop om BoJo te gaan steunen! Ik dacht dat je ons vriendje was
!Ga HODFR een Unimog koppen ofzo, eersteklas teringkneus
!
ik ook om jou. Hoe triest jij wel niet bentquote:
En waarom zou Hugo er 1 zijn? Omdat hij je uit je MSN-lijst tyft? Een niet meer dan normale actie na dat partijtje zielige post van jequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
er staat minstens, Hugo is er zeker 1![]()
beetje jammer dat jullie niet tegen een geintje kunnen![]()
boehoequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom zou Hugo er 1 zijn? Omdat hij je uit je MSN-lijst tyft? Een niet meer dan normale actie na dat partijtje zielige post van je.
oh god je ziet weer wat om te neuken hequote:
Nouw zeg! Waarom ebn ik nouw weer treist!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook om jou. Hoe triest jij wel niet bent![]()
ik ken het.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vind het altijd wel handig voor info en onderdelen.
Ben ondertussen ook lid geweest van de SXOC.nl forum.
Silvia is ondertussen al weer weg.
Ach kerel sterf toch. Heb je wel eens een IQ-test laten doen? Weer zeker dat een straatsteen slimmer isquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw zeg, jullie doen alwtijd zo stoer enzo
Ik ken tog oowk ni helpe da ik dysplectisch ben![]()
Presies, nouw ga je zekuh beewtje stoer lope doen zeke. Het was zekker lacheh grap.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom zou Hugo er 1 zijn? Omdat hij je uit je MSN-lijst tyft? Een niet meer dan normale actie na dat partijtje zielige post van je.
nee piemolquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh god je ziet weer wat om te neuken he
omdat ik het zeg DUHquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw zeg! Waarom ebn ik nouw weer treist!![]()
Ik ben de stoerheid zelve stuk verdrietquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef Unimog het volgende:
[..]
Presies, nouw ga je zekuh beewtje stoer lope doen zeke. Het was zekker lacheh grap.
Maar ik ga meh afleveringe van RTL tranport wereld kijke op me nieuwe hd-rekorder.
Lache grapquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef Unimog het volgende:
[..]
Presies, nouw ga je zekuh beewtje stoer lope doen zeke. Het was zekker lacheh grap.
Maar ik ga meh afleveringe van RTL tranport wereld kijke op me nieuwe hd-rekorder.
De wereld draait om mij jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders gedraag je je even alsof je de King-Kong van de SC bent ofzo.
jij draait alleen om lantaarnpalenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:54 schreef Fugie het volgende:
nee bojo, jouw wereld draait om jou, de echte wereld draait om mij
nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit het opel logo nog in je voorhoofd?![]()
Ohja ik ging![]()
nu echt
Mja je moet het FRL trouw blijven natuurlijkquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je moet het FRL trouw blijven natuurlijk
Ik heb nu geen geld, maar het is wel m'n droomautotjequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pug205 is de algemene 205 site.
205gti.nl is meer voor de GTI's.
Heb je anders belang bij een 205 1.9 GTTI?
Tjabboquote:
Iddquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
UiteraardPlus dat het gewoon lekker is.
Eerst maar even sparen dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nu geen geld, maar het is wel m'n droomautotje
Ik duik zelf de smeerolie wel in jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Eerst maar even sparen dan.
Dan nog eenzelfde bedrag erbij sparen ( voor onderdelen en reparaties).
Of een handig virendje zoeken die alles zelf kan maken( Hoe ongeempancipeert weer....)
Always was, always will bequote:
is er nog geen mooi 205 topicje hier in pta?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tjabbo
Ik heb nooit wat te melden in PTA, behalve dat 205-jes geweldig zijn. vandaar dat ik niet vaak kom
Nepbalquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
jullie alle 2 , stelletje padjakkers
Beet je patsen met je spullen verkregen door de centen van je paquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
jullie alle 2 , stelletje padjakkers
Ach tyf toch op werkschuw tuigquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nepbal
Flikker toch op met je drankprobleem![]()
Hugo is de drugsverslaafdequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beet je patsen met je spullen verkregen door de centen van je pa IB-GROEP![]()
.
Drugsverslaafde![]()
Ik lach om julliequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach tyf toch op werkschuw tuig
Ik hoop dat je verzuipt de volgende keerquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stelletje arrogante nep-ballen
Ik ga wel met peu zuipen volgende keer
PFFFFFFFFquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IK QUOTE GODVERDOMME HUGO TOCH OOK LOMPE TERINGNIETSNUT!
Mja als dat nodig om die hele alexander polder vol te laten lopen, so be it!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verzuipt de volgende keer
Met je budget maatpakkenquote:
samen met zijn dode artiestenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stelletje arrogante nep-ballen
Ik ga wel met peu zuipen volgende keer
Je gaat je goddelijke hoerengang maar, ik woon daar toch nietquote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja als dat nodig om die hele alexander polder vol te laten lopen, so be it!
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je zo'n hoofd, ben je nog scheel ook![]()
!
Waar bemoei jij je nou weer meer takke-newbie met je ouwe grappenquote:
Mja dat liever dan de rest van mn leven duwbakken ontwerpenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen tegen een boom aan skate, kuthippie!
Zo hoog nogquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
kan jij nog wat van leren, jouw broek hangt op half 7![]()
Nee MSN-icoontjes fabrieken in een budget-programma is fijnquote:Op woensdag 7 december 2005 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dat liever dan de rest van mn leven duwbakken ontwerpen![]()
Ik zit normaal altijd in pak hierquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
kan jij nog wat van leren, jouw broek hangt op half 7![]()
ga jij nou maar met Peu zuipenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer meer takke-newbie met je ouwe grappen
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tommy! De enige aardige hier in dit gezelschap
!
Slijmjurkquote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tommy! De enige aardige hier in dit gezelschap
!
Met alle plezier, hij heeft tenminste kennissen van vrienden van buren met AMG'squote:
Dus, dat heeft tenminste nog een beetje klassequote:
Puh-leasequote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit normaal altijd in pak hier
[afbeelding]
Mijn vader werkt bij de McDonaldsquote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met alle plezier, hij heeft tenminste kennissen van vrienden van buren met AMG's![]()
en ///M'squote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met alle plezier, hij heeft tenminste kennissen van vrienden van buren met AMG's![]()
Niks leasequote:
Die van mij bij de Döner 66quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij de McDonalds
jouwe ook alquote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En hij heeft in alle stoere auto's zelf geredenquote:
Mijn vader is de manager van jouw vaderquote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met pliesieligtuh!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En hij heeft in alle stoere auto's zelf gereden
Kots op z'n mattenset!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En hij heeft in alle stoere auto's zelf gereden
Mijn vader is altijd 2 beter dan jou vader!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn vader is de manager van jouw vader![]()
Precies, kijk maar naar naar dat stuk straat vuil dat zich in de kamer hiernaast ophoudquote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen een zwerver drinkt
Ketsend en wel?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, kijk maar naar naar dat stuk straat vuil dat zich in de kamer hiernaast ophoud![]()
Ja maar iemand met zoveel neukertjes is gewoon een baasquote:
Start C:/Music/applausband.mp3quote:
goed planquote:Op woensdag 7 december 2005 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon negeren, doet iedereen...
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar iemand met zoveel neukertjes is gewoon een baas![]()
ik kantelquote:
Prima handelquote:
Prima pecunia'squote:
Je moest eens wetenquote:
Jij begrijpt echt niets ehquote:Op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef lipje het volgende:
[quote]Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zwerver
[/quote
Beter dan dat je paps bij de macdonalds arbeit![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij begrijpt echt niets eh
Alles beter dan een gay-usericon met een parfumflesquote:Op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef lipje het volgende:
[quote]Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zwerver
[/quote
Beter dan dat je paps bij de macdonalds arbeit![]()
Riep de oppermongoolquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alles beter dan een gay-usericon met een parfumfles
geen, dat gaat gewoon handjeklap voor ene paar koeien hier in zeelandquote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Riep de oppermongool
Zeg hoeveel van die boterzegels heb je nou nodig voor een rijbewijs?
Je bent idd erger dan een Limbo jaquote:Op woensdag 7 december 2005 00:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
hmm nu je het zo stelt ben ik toch ver gezonken
weer wat extra punten gescoord in me carmagedon simulatorquote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij heeft z'n voorwielophanging krom gereden op een stoplicht
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij heeft z'n voorwielophanging krom gereden op een stoplicht
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je aan Marijke Helwegen meer originele onderdelen vind dan aan Fugie z'n Vectra
mijn opel is nog 95% standaardquote:Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je aan Marijke Helwegen meer originele onderdelen vind dan aan Fugie z'n Vectra
Ik ben zelf wel steel-platedquote:
Een hele oude die ik meteen maar een rotschop heb gegeven: Peugeot 205quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Always was, always will be
[..]
is er nog geen mooi 205 topicje hier in pta?![]()
Jawelquote:Op woensdag 7 december 2005 07:06 schreef Sandraugiga het volgende:
[14.gif] Is je niet echt gelukt he, dat uitslapen?
Ahh, kun je er straks niet nog even inkruipen danquote:Op woensdag 7 december 2005 08:58 schreef Sandraugiga het volgende:
Oooh... Ja, dat scheelt wel even...
Ik wilde ook uitslapen vandaag, maar de katten dachten daar anders over. En toen was Alex ook nog eens ziek en blablabla...
een flauwe grap ofzo van BoJoquote:Op woensdag 7 december 2005 10:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
heb ik weeeer wat gemist?
Een stomme Waal is op mn werk voluit achteruit gereden tegen mn GEPARKEERDE auto aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, wat er met jou auto aan de hand is
dat is klotequote:Op woensdag 7 december 2005 10:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een stomme Waal is op mn werk voluit achteruit gereden tegen mn GEPARKEERDE auto aan.
Ik bedoel, alsof je die kunt missen
brakke phoneshots, maar die zijn ook alleen voor de situatie aan te gevenquote:
niet van de schade?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
brakke phoneshots, maar die zijn ook alleen voor de situatie aan te geven
Neem jij een foto van je binnenscherm van je auto?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet van de schade?![]()
Wat voor auto heb je eigenlijk?![]()
Ik neem idd overal foto's van, dus ook van het binnenscherm van mijn autoquote:Op woensdag 7 december 2005 11:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neem jij een foto van je binnenscherm van je auto?
Wel een van het kleine deukje wat er is idd en van mijn lak op zijn bumper
Een 100nx
Geil onderwerp?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
Zometeen eensch mn referaat in elkaar knutselen
Hoezo zou ik het niet overleven?quote:
Omdat Volkert en de linkse kerk (echt, wie die uitdrukking bedacht heeftquote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo zou ik het niet overleven?
[patsmodeaan]
Ik heb drie nederlands-kampioenschappen debatteren opzak, ik hou wel van een robbertje verbaal matten![]()
[patsmodeuit]
Whehe het zou best wel eens Fortuyn zelf zijn geweest die die term bedacht heeft, in ieder geval nam hij 'm vaak in de mond.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat Volkert en de linkse kerk (echt, wie die uitdrukking bedacht heeft) niet zo van het debatteren zijn
Dank je voor dat mental image.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe het zou best wel eens Fortuyn zelf zijn geweest die die term bedacht heeft, in ieder geval nam hij 'm vaak in de mond.
Net als een hoop andere voorwerpen trouwens
No problemquote:
That's a huge bitchquote:Op woensdag 7 december 2005 14:47 schreef BazzoS het volgende:
http://poststuff2.entensity.net/120505/hb.php![]()
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 7 december 2005 13:23 schreef Hugster het volgende:
Zit je in een bus vol met negerinnen die allemaal verse en gebakken vis bij zich hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Zat godverdomme neg net niet te nekken in die kankerbusik haat vis
En als dat nog niet erg genoeg is komt er een ranzige ouwe graftak naast je zitten die een snor heeft staan van heb ik u daar![]()
Begint ze ook nog tegen me te praten met die rotte donkerbruine staafjes die ze in d'r bek heeft![]()
Grijpt ze ook nog eens een paar keer m'n arm als ze wat tegen me zegt, ik zeg kunt u even opstaan, ik zoek een andere plaats
Jezus joh, GA EENS DOOD!! je bent hier blijkbaar al te lang, want je bent aan het ROTTEN! GRAFTAK![]()
![]()
Verplaatsing van het probleemquote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee, mee met sinterklaas moeten ze...![]()
Historisch gezien weten ze in Spanje wel hoe ze moslims de deur moeten wijzenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verplaatsing van het probleem
Dat doen we nooit lamlulquote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
300, tenzij alex,sjoewe,ijsmeis,tf doorblijven ouwehoeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |