Precies!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg gore tering spuit 11, hoe haal je het in je botte kop om BoJo te gaan steunen! Ik dacht dat je ons vriendje was
!Ga HODFR een Unimog koppen ofzo, eersteklas teringkneus
!
Ik moe altijd wel om jou lachehquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
COOL en wat vind je van mij dan? Want ik sta ver boven hun natuurlijk?
mijn 205 loopt echt bar slechtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pug205 is de algemene 205 site.
205gti.nl is meer voor de GTI's.
Heb je anders belang bij een 205 1.9 GTTI?
Nouw zeg, jullie doen alwtijd zo stoer enzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg gore tering spuit 11, hoe haal je het in je botte kop om BoJo te gaan steunen! Ik dacht dat je ons vriendje was
!Ga HODFR een Unimog koppen ofzo, eersteklas teringkneus
!
ik ook om jou. Hoe triest jij wel niet bentquote:
En waarom zou Hugo er 1 zijn? Omdat hij je uit je MSN-lijst tyft? Een niet meer dan normale actie na dat partijtje zielige post van jequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
er staat minstens, Hugo is er zeker 1![]()
beetje jammer dat jullie niet tegen een geintje kunnen![]()
boehoequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom zou Hugo er 1 zijn? Omdat hij je uit je MSN-lijst tyft? Een niet meer dan normale actie na dat partijtje zielige post van je.
oh god je ziet weer wat om te neuken hequote:
Nouw zeg! Waarom ebn ik nouw weer treist!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook om jou. Hoe triest jij wel niet bent![]()
ik ken het.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vind het altijd wel handig voor info en onderdelen.
Ben ondertussen ook lid geweest van de SXOC.nl forum.
Silvia is ondertussen al weer weg.
Ach kerel sterf toch. Heb je wel eens een IQ-test laten doen? Weer zeker dat een straatsteen slimmer isquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw zeg, jullie doen alwtijd zo stoer enzo
Ik ken tog oowk ni helpe da ik dysplectisch ben![]()
Presies, nouw ga je zekuh beewtje stoer lope doen zeke. Het was zekker lacheh grap.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom zou Hugo er 1 zijn? Omdat hij je uit je MSN-lijst tyft? Een niet meer dan normale actie na dat partijtje zielige post van je.
nee piemolquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh god je ziet weer wat om te neuken he
omdat ik het zeg DUHquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw zeg! Waarom ebn ik nouw weer treist!![]()
Ik ben de stoerheid zelve stuk verdrietquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef Unimog het volgende:
[..]
Presies, nouw ga je zekuh beewtje stoer lope doen zeke. Het was zekker lacheh grap.
Maar ik ga meh afleveringe van RTL tranport wereld kijke op me nieuwe hd-rekorder.
Lache grapquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef Unimog het volgende:
[..]
Presies, nouw ga je zekuh beewtje stoer lope doen zeke. Het was zekker lacheh grap.
Maar ik ga meh afleveringe van RTL tranport wereld kijke op me nieuwe hd-rekorder.
De wereld draait om mij jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders gedraag je je even alsof je de King-Kong van de SC bent ofzo.
jij draait alleen om lantaarnpalenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:54 schreef Fugie het volgende:
nee bojo, jouw wereld draait om jou, de echte wereld draait om mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |