Jeah en weer in enschede?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanaf morgen weer rustig...hoop ik
ja dat was ik al, nou ja half danquote:
hier ook niet, tis weer helemaal ingekakt. Jammer dat Sjoewe en Herban er niet meer waren want Hugo nam het veel te serieusquote:
En waar was de andere helft?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja dat was ik al, nou ja half dan![]()
jeah dude. zonder gein. gaat het nog wel een beetje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
ik ben gewoon te moe, afgelopen nacht door al het gezeik van de afgelopen tijd maar een paar uur geslapenben totaal kapot ga ook zo slapen denk ik. (moet toch om half 5 op)
Geen commentaarquote:
Peu... Deep Blue Sea op Veronica vanavondquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
ik ben gewoon te moe, afgelopen nacht door al het gezeik van de afgelopen tijd maar een paar uur geslapenben totaal kapot ga ook zo slapen denk ik. (moet toch om half 5 op)
Behalve slapeloosheid (met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah dude. zonder gein. gaat het nog wel een beetje?
Is oke hoor, doe de laatste tijd wel meer niet zo handige dingen, ik heb besloten dit jaar (de komende 2 weken dusquote:
spoorloos, en hij heeft mijn vrijetijd meegenomenquote:
Hoe was dat spreekwoord ook alweer? Klaag neit over de splinter in iemands oog als je een balk in je eigen oog hebt?quote:
Wel de splinter in iemands oog zien, maar niet de balk in je eigen oog.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe was dat spreekwoord ook alweer? Klaag neit over de splinter in iemands oog als je een balk in je eigen oog hebt?
Hahah welkom bij de club. Nu weet je ongeveer hoe ik me de afgelopen bijna 4 maanden al weer voelquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Behalve slapeloosheid (met alle gevolgen van dien) prima, ik kan die draaimolen met feiten in mn kop gewoon niet stil krijgen
![]()
Heb voor vanacht lichte slaappillen, anders heb ik morgen een groot probleem (4u de tijd om 650km te rijden).
Baal je nu niet een beetje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
ik dacht eindelijk die bo opgetieft, is het een grap
erg geloofwaardig was het niet trouwens
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
ik dacht eindelijk die bo opgetieft, is het een grap
erg geloofwaardig was het niet trouwens
vrouwen ookquote:
Ik ga toch liever voor de GTI als ik mag kiezenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga met BoJo trouwen, en word vaste gast op de bijrijdersstoel van de auto uit de OP
Vrouwen die van 205-jes houden zijn extra liefquote:
rukkertje van mequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ik![]()
ach jah matige rel, iedereen loopt hier de laatste tijd alleen maar te klagen, ik wilde wel eens een keer wat anders![]()
mjah maar het ging me hier om het verbruik en de kostenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de GTI als ik mag kiezen![]()
Dan is 't goed. Ik kan geen afstand nemen van mijn 205-je ook al moet 't wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar het ging me hier om het verbruik en de kosten![]()
ik meen hetquote:
Zodra ik een andere auto heb mag je mijn 1.4tje overkopenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is 't goed. Ik kan geen afstand nemen van mijn 205-je ook al moet 't wel.
Rood 1.1 GE'tje kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |