Jeah en weer in enschede?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanaf morgen weer rustig...hoop ik
ja dat was ik al, nou ja half danquote:
hier ook niet, tis weer helemaal ingekakt. Jammer dat Sjoewe en Herban er niet meer waren want Hugo nam het veel te serieusquote:
En waar was de andere helft?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja dat was ik al, nou ja half dan![]()
jeah dude. zonder gein. gaat het nog wel een beetje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
ik ben gewoon te moe, afgelopen nacht door al het gezeik van de afgelopen tijd maar een paar uur geslapenben totaal kapot ga ook zo slapen denk ik. (moet toch om half 5 op)
Geen commentaarquote:
Peu... Deep Blue Sea op Veronica vanavondquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
ik ben gewoon te moe, afgelopen nacht door al het gezeik van de afgelopen tijd maar een paar uur geslapenben totaal kapot ga ook zo slapen denk ik. (moet toch om half 5 op)
Behalve slapeloosheid (met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah dude. zonder gein. gaat het nog wel een beetje?
Is oke hoor, doe de laatste tijd wel meer niet zo handige dingen, ik heb besloten dit jaar (de komende 2 weken dusquote:
spoorloos, en hij heeft mijn vrijetijd meegenomenquote:
Hoe was dat spreekwoord ook alweer? Klaag neit over de splinter in iemands oog als je een balk in je eigen oog hebt?quote:
Wel de splinter in iemands oog zien, maar niet de balk in je eigen oog.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe was dat spreekwoord ook alweer? Klaag neit over de splinter in iemands oog als je een balk in je eigen oog hebt?
Hahah welkom bij de club. Nu weet je ongeveer hoe ik me de afgelopen bijna 4 maanden al weer voelquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Behalve slapeloosheid (met alle gevolgen van dien) prima, ik kan die draaimolen met feiten in mn kop gewoon niet stil krijgen
![]()
Heb voor vanacht lichte slaappillen, anders heb ik morgen een groot probleem (4u de tijd om 650km te rijden).
Baal je nu niet een beetje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
ik dacht eindelijk die bo opgetieft, is het een grap
erg geloofwaardig was het niet trouwens
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
ik dacht eindelijk die bo opgetieft, is het een grap
erg geloofwaardig was het niet trouwens
vrouwen ookquote:
Ik ga toch liever voor de GTI als ik mag kiezenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga met BoJo trouwen, en word vaste gast op de bijrijdersstoel van de auto uit de OP
Vrouwen die van 205-jes houden zijn extra liefquote:
rukkertje van mequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ik![]()
ach jah matige rel, iedereen loopt hier de laatste tijd alleen maar te klagen, ik wilde wel eens een keer wat anders![]()
mjah maar het ging me hier om het verbruik en de kostenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de GTI als ik mag kiezen![]()
Dan is 't goed. Ik kan geen afstand nemen van mijn 205-je ook al moet 't wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar het ging me hier om het verbruik en de kosten![]()
ik meen hetquote:
Zodra ik een andere auto heb mag je mijn 1.4tje overkopenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is 't goed. Ik kan geen afstand nemen van mijn 205-je ook al moet 't wel.
Rood 1.1 GE'tje kopen?
Ik heb al een nieuwe autoquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zodra ik een andere auto heb mag je mijn 1.4tje overkopen![]()
slaap ze en werk zequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
* is pitten..
morgen gaat de wekker weer eens om 5:00.
Die van mij ook. Stel je niet aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
* is pitten..
morgen gaat de wekker weer eens om 5:00.
wat voor 1 ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe auto
Ik zal ook alleen nog een 1.9 GTI kopen, dus als je er nog eentje weet
quote:Onderwerp: fokking briljant!
Van: "Jaap van Otterlo" <Jaap@**********l>
Datum: Di, 6 december, 2005 7:00 pm
Aan: freestylemassiv@sockonthamikecollective.tk
dat was alles wat ik te zeggen had...
Moet ik tegen m'n bijlmervrienden zeggen dat de 205 niet in de fik hoeft, of is dit het volgende stadium van je grap?quote:
ik kan het me niet echt veroorloven om half wakker op m'n werk te komen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die van mij ook. Stel je niet aantruste
oke oke we weten nou wel dat het een matige kut grap wasquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet ik tegen m'n bijlmervrienden zeggen dat de 205 niet in de fik hoeft, of is dit het volgende stadium van je grap?
Ik zou graag een redelijk originele, donkergrijze 205 GTI 1.9 hebben. Ik weet dat ze afgetrapt zijn over het algemeen. Maar voorlopig ben ik toch bankroet, dus hoef ik me er nog geen zorgen over te maken. Maar een mens mag dromen hebben he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat voor 1 ?
Enne ik weet alleen dat er veeeeeuuulll 1.9 GTItjes afgetrapt zijn en de achteras doorgezakt![]()
![]()
Dat is voor 6 bonkige negers helegaar geen probleem hoorquote:
Laat die Britten maar lekker wachtenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan het me niet echt veroorloven om half wakker op m'n werk te komen.zo zonde van die ford (ahum..
) en een brit in engeland moet dan nog langer wachten op z'n nieuwe auto
meer van die bonkige negers konden niet eens de Fiat 750 Luxe uit 1978 van m'n moeder op z'n kant krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is voor 6 bonkige negers helegaar geen probleem hoor
Dus toen heb jij ze maar een handje geholpen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
meer van die bonkige negers konden niet eens de Fiat 750 Luxe uit 1978 van m'n moeder op z'n kant krijgen![]()
de buurvrouw had ze gezien en toen kwam de politie ze storenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus toen heb jij ze maar een handje geholpen?
Ik ga nog ff een roti opwarmen
Stonden je antennes uit?quote:
Jups, scheef naar achteren over het dak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stonden je antennes uit?205-jes
Lief door de bocht:![]()
[afbeelding]
geen lid, vond ik wat overdreven om voor elke type auto te registreren voor de desbetreffende foraquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Jups, scheef naar achteren over het dak.
Zijn de 205rijders hier al lid van pug205.nl ?
Heb er nog maar 3 op het moment.![]()
Trutze!quote:
Vind het altijd wel handig voor info en onderdelen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen lid, vond ik wat overdreven om voor elke type auto te registreren voor de desbetreffende fora![]()
![]()
En is dat Sjoewe of ben ik dat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ik![]()
geenstijlquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef ook_gek het volgende:
http://download.omroep.nl/rvu/av/simek/051204.mp3
Martin Simek VS Mohammed Jabri
Moet je luisteren gek![]()
Na 37 minuten komt het gesprek los en halverwege de 46ste minuut wil Simek los….
Gedurfde uitspraken hoor. Theo gedroeg zich het zelfde als dat jij dat doet. Hij is vermoord daar door. Jij zal nooit vermoord worden want zo zijn nederlanders niet
MEESTERLIJK hoe doe tjech die marokaan aan spreekt
Hij noemt hem schijnheil, trut marokaan, saai persoon. MEESTERLIJK GEWOON echt waar.
En hij word UBER link gek. Hij hoekt hem nog net niet meer hahahah. Of nou ja bijna niet.
Misschien als m'n GTI-tje serieus in t vooruitzicht ligtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Jups, scheef naar achteren over het dak.
Zijn de 205rijders hier al lid van pug205.nl ?
Heb er nog maar 3 op het moment.![]()
ja en ik vind het werkelijk meesterlijkquote:
er staat minstens, Hugo is er zeker 1quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En is dat Sjoewe of ben ik dat?
COOL en wat vind je van mij dan? Want ik sta ver boven hun natuurlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Unimog het volgende:
Wassut maar un garpje?
Ik vin die hermanperman hugstyer en sjoewe dus wel eg een ongeloveluk stellutje sukkels
Zeg gore tering spuit 11, hoe haal je het in je botte kop om BoJo te gaan steunenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Unimog het volgende:
Wassut maar un garpje?
Ik vin die hermanperman hugstyer en sjoewe dus wel eg een ongeloveluk stellutje sukkels
Pug205 is de algemene 205 site.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien als m'n GTI-tje serieus in t vooruitzicht ligt
Precies!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg gore tering spuit 11, hoe haal je het in je botte kop om BoJo te gaan steunen! Ik dacht dat je ons vriendje was
!Ga HODFR een Unimog koppen ofzo, eersteklas teringkneus
!
Ik moe altijd wel om jou lachehquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
COOL en wat vind je van mij dan? Want ik sta ver boven hun natuurlijk?
mijn 205 loopt echt bar slechtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pug205 is de algemene 205 site.
205gti.nl is meer voor de GTI's.
Heb je anders belang bij een 205 1.9 GTTI?
Nouw zeg, jullie doen alwtijd zo stoer enzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg gore tering spuit 11, hoe haal je het in je botte kop om BoJo te gaan steunen! Ik dacht dat je ons vriendje was
!Ga HODFR een Unimog koppen ofzo, eersteklas teringkneus
!
ik ook om jou. Hoe triest jij wel niet bentquote:
En waarom zou Hugo er 1 zijn? Omdat hij je uit je MSN-lijst tyft? Een niet meer dan normale actie na dat partijtje zielige post van jequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
er staat minstens, Hugo is er zeker 1![]()
beetje jammer dat jullie niet tegen een geintje kunnen![]()
boehoequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom zou Hugo er 1 zijn? Omdat hij je uit je MSN-lijst tyft? Een niet meer dan normale actie na dat partijtje zielige post van je.
oh god je ziet weer wat om te neuken hequote:
Nouw zeg! Waarom ebn ik nouw weer treist!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook om jou. Hoe triest jij wel niet bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |